Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dwójkę i daje radę w A4. Wiadomo, ze dzieci nie kulają się na tylnej kanapie , ale spokojnie wystarcza dla każdego; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Za dziecka to nad morze fiatem 126p się jechało i wszyscy żyją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dziecka to nad morze fiatem 126p się jechało i wszyscy żyją.

Ja jeździłem dużym fiatem [emoji6]

Dla mnie a4 to taki hot hatche po sterydach!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z namiotami i kuchnią polową i nikt nie narzekał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy moze komuś zalega do 2.0 tdi
poduszki silnika p+l (1 z czujnikiem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Frimuś napisał:

Witam koledzy moze komuś zalega do 2.0 tdi
poduszki silnika p+l (1 z czujnikiem)

Nie ma poduchy z czujnikiem, jest z zaworem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma poduchy z czujnikiem, jest z zaworem.

W takim razie z zaworem.
Palniki potrzebuje. Pisalem posta.

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Panowie kolejne pytanie z tym że jak by się udało coś wyłapać to wpadł by zawias 1 BE :banan: zamiast 1 BA tylko nie wiem czy dobrze rozszyfrowałem jakie kolorki sprężyn mam upolować.

Obecnie mam:

Przód

Różowy fioletowy fioletowy fioletowy czyli klasa wagowa 9

Tył

Biały zielony czyli klasa wagowa 10

Wlepka z książki serwisowej mówi: 0YK i 0JJ

I teraz jeśli dobrze myślę to potrzebuje w 1 BE :

Przód:

Zielony biały biały biały czyli klasa wagowa 9

Tył

Niebieski zielony lub szary brązowy brązowy czyli klasa wagowa 10

I teraz pytanie czy dobrze to rozszyfrowałem czy przy zmianie zawieszenia trzeba też zmieniać jakoś klasy wagowe bo swego czasu coś mi się obiło o uszy ale nie pamiętam, ani nie mogę nic znaleźć na ten temat :kwasny: a nie chce czego kupić i potem się z tym bujać bo coś źle dopasowałem...

Tu link do PDF'a z kolorkami jak by ktoś mógł coś podpowiedzieć i mnie sprawdzić.

https://www.a4-klub.pl/SiA.pdf

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, fox60 napisał:

:hi: Panowie kolejne pytanie z tym że jak by się udało coś wyłapać to wpadł by zawias 1 BE :banan: zamiast 1 BA tylko nie wiem czy dobrze rozszyfrowałem jakie kolorki sprężyn mam upolować.

Obecnie mam:

 

 

Przód

 

 

Różowy fioletowy fioletowy fioletowy czyli klasa wagowa 9

 

 

Tył

 

 

Biały zielony czyli klasa wagowa 10

 

Wlepka z książki serwisowej mówi: 0YK i 0JJ

 

I teraz jeśli dobrze myślę to potrzebuje w 1 BE :

 

 

Przód:

 

 

Zielony biały biały biały czyli klasa wagowa 9

 

 

Tył

 

 

Niebieski zielony lub szary brązowy brązowy czyli klasa wagowa 10

 

 

 

I teraz pytanie czy dobrze to rozszyfrowałem czy przy zmianie zawieszenia trzeba też zmieniać jakoś klasy wagowe bo swego czasu coś mi się obiło o uszy ale nie pamiętam, ani nie mogę nic znaleźć na ten temat :kwasny: a nie chce czego kupić i potem się z tym bujać bo coś źle dopasowałem...

 

 

 

Tu link do PDF'a z kolorkami jak by ktoś mógł coś podpowiedzieć i mnie sprawdzić.

https://www.a4-klub.pl/SiA.pdf

 

Najlepiej jak klasy wagowe są takie same, ale jak to w życiu bywa zazwyczaj i tak auto stoi jak chce, przeważnie przód trochę wyżej. Pytanie ile to 1BE ma kosztować..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, H4mm3R napisał:

Najlepiej jak klasy wagowe są takie same, ale jak to w życiu bywa zazwyczaj i tak auto stoi jak chce, przeważnie przód trochę wyżej. Pytanie ile to 1BE ma kosztować..

A w jakiej cenie idzie coś sensownego z używki kupić? Bo co patrzyłem po alledrogo do 400-600 zł już taki zestaw można wyłapać i wygląda on w miarę normalnie. A masz coś do zaproponowania? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, fox60 napisał:

A w jakiej cenie idzie coś sensownego z używki kupić? Bo co patrzyłem po alledrogo do 400-600 zł już taki zestaw można wyłapać i wygląda on w miarę normalnie. A masz coś do zaproponowania? 

W tej cenie masz nowe Eibachy :facepalm: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, hejneken napisał:

W tej cenie masz nowe Eibachy :facepalm: 

Ale pewnie same sprężyny a ja poluje na komplet z amorkami bo w moim 1BA jeden już puszcza soki i bym wjechał z 1 BE, dojechał amory i wrzucił resztę nowe, a potem już bym jezdził jak Bóg przykazał :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, fox60 napisał:

Ale pewnie same sprężyny a ja poluje na komplet z amorkami bo w moim 1BA jeden już puszcza soki i bym wjechał z 1 BE, dojechał amory i wrzucił resztę nowe, a potem już bym jezdził jak Bóg przykazał :P

Nie możesz od razu zrobić jak Bóg przykazał? Po co dwa razy to rozbierać i składać? 1be/1bv to dość twardy zawias, markowe gwinty są bardziej komfortowe, każdy Ci to powie. Sam miałem 1bv i cieszę się, że już nie mam. Przy Eibachach nie trzeba kupować amorków o skróconym skoku, podchodzą pod seryjne. Mowa o pro kitach.

Edytowane przez hejneken
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, hejneken napisał:

Nie możesz od razu zrobić jak Bóg przykazał? Po co dwa razy to rozbierać i składać? 1be/1bv to dość twardy zawias, markowe gwinty są bardziej komfortowe, każdy Ci to powie. Sam miałem 1bv i cieszę się, że już nie mam. Przy Eibachach nie trzeba kupować amorków o skróconym skoku, podchodzą pod seryjne.

A na eibachu o ile zjadę na dół i czy ze zwykłymi amorkami nie będę się bujał na zakrętach jak na łodzi?

Bo znowu nie mogę sobie pozwolić za nisko bo auta używam też jako firmowego i czasem dojazd do klienta nawet na 1BA był dość problematyczny aby lotka z Cupry nie została na kamieniu, chociaż żona i tak dała jej radę. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, fox60 napisał:

A na eibachu o ile zjadę na dół i czy ze zwykłymi amorkami nie będę się bujał na zakrętach jak na łodzi?

Bo znowu nie mogę sobie pozwolić za nisko bo auta używam też jako firmowego i czasem dojazd do klienta nawet na 1BA był dość problematyczny aby lotka z Cupry nie została na kamieniu, chociaż żona i tak dała jej radę. :facepalm:

Jak dobrze pamiętam 1be obniża o 1,8cm a Eibach pro-kit 3cm.  Na forum jest temat z Eibachami, pogrzeb, poczytaj wszystkiego się dowiesz, ewentualnie pogadaj z kimś kto ma taki setup u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 1be na eibach u mnie w wątku masz foty[emoji6]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, hutch1 napisał:

Ja mam 1be na eibach u mnie w wątku masz fotyemoji6.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tylko że albo wpakuje 1BE komplet albo 1BA + Eibach, jestem w trakcie laktury głównego wątku o tym połączeniu i są różne opinie, dojde do końca to coś pewnie zdecyduje :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z amorami 1ba bym nic nie łączył , miałem kiedyś u siebie i auto pływało po całej drodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, tomekhxc napisał:

z amorami 1ba bym nic nie łączył , miałem kiedyś u siebie i auto pływało po całej drodze

I właśnie boję się tego samego bo też widzę że te amortyzatory dość miekko pracują na drodze, a druga sprawa to jak dla mnie 3 cm na obecny moment to chyba za dużo bo potem problem dojechać do klienta który mieszka na odludziu i lotka lubi odpadać...

Edytowane przez fox60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to gwint , podkrecisz sobie jak chcesz a komfort całkiem inny :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...