Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

3 ramienna pod 3 ramienną kiere podejdzie. analogicznie z 4 ramienną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dnia 24.03.2017 o 00:08, kaju napisał:

3 ramienna pod 3 ramienną kiere podejdzie. analogicznie z 4 ramienną.

Dzieki.

Panowie mam jeszcze do was taka sprawe od dluzszego czasu mam taki dziwny dzwiek jak na filmiku dokladnie chodzi o syczenie z okolic baku/pompy paliwa.

Moze ktos z was bedzie wiedzial co to jest.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawno się nie odzywałem, ale przydałaby mi się pomoc, pewnie dość banalna, chce sobie zdeomontować/wymienić blendę z podświetleniem tab.rej, ale walczę z wkłądką zamka

4 śruby w okolicach lampek znalazłem

1 dłuuugą przy zamku też a mimo to zamek nie chce puścić - blenda od strony lampek wyłazi, ale zamek wyraźnie trzyma, czy tam jeszcze jakaś  śruba jest czy jak to wyjąć? z 2h kombinowałem i nic...

wkłądka jedynie przekręca się moze o 15 stopni w lewo od strony zamka, ale ani drgnie jak ciągnę, napisałem w innym temacie o wymiance, ale niestety tam kolega jeden jedynie potwierdził, że się da, ktoś Was to robił i pamięta jak, czy młotkiem:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy od środka bębenek nie jest dodatkowo zablokowany taką zawleczką w kształcie "C". Męczyłem się podobnie w golfie i ledwo to dojrzałem, po wyjęciu wystarczyło z zewnątrz lekko puknąć w bębenek i poszło.
 

 

Edytowane przez MAT1000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, DarkMind napisał:

dawno się nie odzywałem, ale przydałaby mi się pomoc, pewnie dość banalna, chce sobie zdeomontować/wymienić blendę z podświetleniem tab.rej, ale walczę z wkłądką zamka

4 śruby w okolicach lampek znalazłem

1 dłuuugą przy zamku też a mimo to zamek nie chce puścić - blenda od strony lampek wyłazi, ale zamek wyraźnie trzyma, czy tam jeszcze jakaś  śruba jest czy jak to wyjąć? z 2h kombinowałem i nic...

wkłądka jedynie przekręca się moze o 15 stopni w lewo od strony zamka, ale ani drgnie jak ciągnę, napisałem w innym temacie o wymiance, ale niestety tam kolega jeden jedynie potwierdził, że się da, ktoś Was to robił i pamięta jak, czy młotkiem:P

Robiłem to jakiś miesiąc temu. Wkładkę zamka przekręcałem i wychodziła bez problemu. Psiknij może jakimś penetratorem bo musi dać się przekręcić i zdjąć. Dodatkowo dla ułatwienia wypnij linkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie linki nie wypinałem, widziałęm, że jest więc to zrobię. patrząc od strony kluczyka, kręciłeś w lewo? bo mi tylko w tą stronę trochę się rusza, ale coś jakby tam blokowało, zaleje wszystko wd40 i będę próbował :P

chociaż próbowałem już pomagać sobie śrubokretem od strony kluczyka;P

 

----

 

w temacie który mi podrzucił MAT1000, czytam, że jednak w prawo, ale właśnie, żeby linkę wypiąć więc pójdę tą drogą ;)

Edytowane przez DarkMind
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie! Szukam, szukam i nie mogę znaleźć. Znacie może nr części dodatkowych pokryw pod maska? Oczywiście do wersji 3.0TDI. Jeśli tak, plz help. Dzięki. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pksmlody napisał:

Panowie! Szukam, szukam i nie mogę znaleźć. Znacie może nr części dodatkowych pokryw pod maska? Oczywiście do wersji 3.0TDI. Jeśli tak, plz help. Dzięki. :hi:

Coś tam trzeba docinać, przycinać, rezać. Tak poza tym lato w drodze, chcesz gotować silnik pod tymi wszystkimi plastikami? Ja robię odwrotnie, ściągam wszystkie obudowy poza dolną i podszybiem. Zawsze to trochę lżej dla silnika w upalne lato. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, afroo. napisał:

Coś tam trzeba docinać, przycinać, rezać.

Aha. Myślałem że pasują P&P to bym się nie zastanawiał, ale jeżeli tak, to nie ma sensu.

BTW. Znalazłem => o to mi chodziło: http://allegro.pl/oslony-komory-silnika-mocowania-audi-a4-b6-b7-i6736031131.html?reco_id=1daa8a75-1567-11e7-a227-020a8722a376&ars_rule_id=201

A na ostatnim obrazku jest silnik 3.0 V6 :wink: więc może?

Edytowane przez pksmlody
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pksmlody napisał:

Aha. Myślałem że pasują P&P to bym się nie zastanawiał, ale jeżeli tak, to nie ma sensu.

BTW. Znalazłem => o to mi chodziło: http://allegro.pl/oslony-komory-silnika-mocowania-audi-a4-b6-b7-i6736031131.html?reco_id=1daa8a75-1567-11e7-a227-020a8722a376&ars_rule_id=201

A na ostatnim obrazku jest silnik 3.0 V6 :wink: więc może?

Do 3.0 TDI  nie ma dedykowanych osłon dodatkowych i żadna nie pasuje P&P trzeba niestety rzeźbić , docinać . Użytkownik @blade13 wyrzeźbił u siebie zapytaj się go jak to podocinał .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moge podeslac juto jakies fotki jak to trzeba podciąć :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czym rozklejacie lampy przednie a nastepnie czym je sklejacie? Ciężko zdemontować Chromowaną ramkę w lampie? 

:hi: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Norbas napisał:

Panowie czym rozklejacie lampy przednie a nastepnie czym je sklejacie? Ciężko zdemontować Chromowaną ramkę w lampie? 

:hi: 

:hi:

Opalarką delikatnie podgrzej miejsce składania klosza z obudową i w B7 to elegancko odchodzi :ad:. Ja sklejałem to na zasadzie złóż i ponownie podgrzej tylko trochę mocniej żeby tek klej się zrobił elastyczny i siedzi szczelna do dziś i nic nie paruje. A Wszystkie ramki są na śrubach więc demontujesz bez problemu ( myślę że chodzi o xenon) bo w zwykłej tylko klosze zamieniałem i nic więcej nie grzebałem ( bo nie ma co grzebać :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, fox60 napisał:

:hi:

Opalarką delikatnie podgrzej miejsce składania klosza z obudową i w B7 to elegancko odchodzi :ad:. Ja sklejałem to na zasadzie złóż i ponownie podgrzej tylko trochę mocniej żeby tek klej się zrobił elastyczny i siedzi szczelna do dziś i nic nie paruje. A Wszystkie ramki są na śrubach więc demontujesz bez problemu ( myślę że chodzi o xenon) bo w zwykłej tylko klosze zamieniałem i nic więcej nie grzebałem ( bo nie ma co grzebać :facepalm:

Kurcze opalarki nie mam. Spróbuję podgrzać suszarką do włosów :) 

Dzięki :hi: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Norbas napisał:

Kurcze opalarki nie mam. Spróbuję podgrzać suszarką do włosów :) 

Dzięki :hi: 

Tez pojdzie tylko trzeba chwile dluzej pogrzac :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.03.2017 o 22:53, Norbas napisał:

Panowie czym rozklejacie lampy przednie a nastepnie czym je sklejacie?

piekarnik :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod warunkiem że żony nie ma w pobliżu ;)

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...