Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak prawidłowo zamontować zawór DV w 1.8T AEB ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ! Wymieniłem swój niesprawny zawór DV 058 145 710 na DV 06A 145 710N Lecz mam wątpliwości czy wykonałem tą czynność prawidłowo. Zamieszczam zdjęcie z opisem do oceny i porady który sposób jest lepszy: ten w którym ciśnienie pomaga zassać podciśnieniowi tłoczek czy ten w którym sterowanie zaworem odbywa się polegając tylko na podciśnieniu ?

zawor_dv_zamontowanie.jpg

<br /><br />

Opublikowano

nr.1 jest prawidłowo

Opublikowano

Ja pytam o zawór w AEB ie i on ma DV wpięty w dolot tak przynajmniej jest u mnie. Jak widze wyżej zdania są podzielone.

Opublikowano

na tych zdjeciach ...ujowo widac co i jak

powietrze powinno przechodzic przez DV wchodząc bokiem a uchodzic dołem

---------- Post dopisany at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ----------

tutaj jest prawidłowo zamontowany

Opublikowano

można w obie strony i będzie działał. odwrotnie do ori nawet jest delikatnie głośniej i słychac Pss:wink:

Opublikowano

mozna tez go w ogóle wywalic :decayed:

Opublikowano

a tego nie testowałem:decayed:

Opublikowano

i nie rób tego

turbo strasznie dostaje po du...pie :facepalm:

Opublikowano

u mnie trzyma ładnie

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
u mnie trzyma ładnie

0,6Bara moż utrzyma ale powyżej 1Bar to raczej nie :decayed:

Opublikowano

no ja mam 1.2 i jakoś dają rade

Opublikowano
:eusathink: a w jaki sposób miał by niby odwrotnie trzymać ciśnienie ?? trochę nie kumam....
Opublikowano

a bo ja wiem. ważne że działa:decayed:

Opublikowano

bedzie trzymac tak i tak, poniewaz siły w DV-ce sie równoważą

Opublikowano

Powinien byc tak zamontowany jak w 1 poscie na zdj. nr 2 tak właśnie jest zamontowany też na tym schemacie niżej. Chodzi o to żeby cisnienie z turbiny nie działało bezpośrednio na tłoczek i sprężyne w dv, gdyż przy dużym ciśnieniu tłoczek może się uchylić i ciśnienie ucieknie zpowrotem do dolotu, przy montażu prawidłowym nie ma takiej możliwości, cisnienie niejako uszczelnia tłoczek dociskając go, a otwiera się wtedy kiedy powinien tzn. po podaniu podciśnienia na króciec.

Co nie znaczy że przy odwotnym montażu nie będzie działał, przy sprawnej sprężynie też bedzie trzymał ciśnienie tylko kwestia jak długo.

Opublikowano

Witam a można to jakoś usunąć czy to musi być 

Opublikowano

Musi być.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...