HwwwD Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Witam ! Wymieniłem swój niesprawny zawór DV 058 145 710 na DV 06A 145 710N Lecz mam wątpliwości czy wykonałem tą czynność prawidłowo. Zamieszczam zdjęcie z opisem do oceny i porady który sposób jest lepszy: ten w którym ciśnienie pomaga zassać podciśnieniowi tłoczek czy ten w którym sterowanie zaworem odbywa się polegając tylko na podciśnieniu ? <br /><br />
HwwwD Opublikowano 20 Października 2012 Autor Opublikowano 20 Października 2012 Ja pytam o zawór w AEB ie i on ma DV wpięty w dolot tak przynajmniej jest u mnie. Jak widze wyżej zdania są podzielone.
Dev Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 na tych zdjeciach ...ujowo widac co i jak powietrze powinno przechodzic przez DV wchodząc bokiem a uchodzic dołem ---------- Post dopisany at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ---------- http://img.photobucket.com/albums/v358/lwampir/a4%20b6/zawory18T.jpg tutaj jest prawidłowo zamontowany
Buba Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 można w obie strony i będzie działał. odwrotnie do ori nawet jest delikatnie głośniej i słychac Pss:wink:
Buba Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 a tego nie testowałem:decayed:
Dev Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 i nie rób tego turbo strasznie dostaje po du...pie
grzes1150 Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 odwrotnie nie utrzymuje ciśnienia
grzes1150 Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 u mnie trzyma ładnie 0,6Bara moż utrzyma ale powyżej 1Bar to raczej nie
Buba Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 no ja mam 1.2 i jakoś dają rade
Inkognito Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 a w jaki sposób miał by niby odwrotnie trzymać ciśnienie ?? trochę nie kumam....
Buba Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 a bo ja wiem. ważne że działa:decayed:
Dev Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 bedzie trzymac tak i tak, poniewaz siły w DV-ce sie równoważą
pawelkwiatek Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 czyli obojętne jak zamontowany? bo ja nawet nie wiem jak siedzi u mnie po wymianie - działa
Łukasz13 Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 Powinien byc tak zamontowany jak w 1 poscie na zdj. nr 2 tak właśnie jest zamontowany też na tym schemacie niżej. Chodzi o to żeby cisnienie z turbiny nie działało bezpośrednio na tłoczek i sprężyne w dv, gdyż przy dużym ciśnieniu tłoczek może się uchylić i ciśnienie ucieknie zpowrotem do dolotu, przy montażu prawidłowym nie ma takiej możliwości, cisnienie niejako uszczelnia tłoczek dociskając go, a otwiera się wtedy kiedy powinien tzn. po podaniu podciśnienia na króciec. Co nie znaczy że przy odwotnym montażu nie będzie działał, przy sprawnej sprężynie też bedzie trzymał ciśnienie tylko kwestia jak długo.
PAPAJ21 Opublikowano 31 Marca 2019 Opublikowano 31 Marca 2019 Witam a można to jakoś usunąć czy to musi być
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się