edekxp Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Pewnie że tragedii nie ma, w końcu jak raz na jakiś czas wkręcę przejściówkę nic się nie stanie:) Właśnie, jeszcze jak ktoś ma duży zbiornik Ja tam przerabiać nie będę, chociaż przyzwyczaiłem się tylko do otwarcia klapki (wcześniejsze auto i drugie żony)
Miszka82 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 predki74 ogarnąłeś temat ? dużo roboty z tym ? też mam wlew w dokładce i psuje mi to jego wygląd, a chcę przenieść do wlewu PB tak jak miałem w dwóch poprzednich Audi
predki74 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam powiem tak nie ma dużo robot kanał trzeba mieć, kawałek rurki z koncówkami no i dokładke nowa i dziurkę wywiercic w nadwoziu i inaczej wygląda auto
soul87 Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 mieści się i w b6 spokojnie pełny wlew miałem tak tylko sprzedalem autko wiec fotek brak
Arkadiush Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Ja pracuje na stacji benzynowej i powiem że w b6 i w b5 rozwiązaniem fajnym jest takie: ładnie solidnie itp i końcówka dokręcana i spokój
soul87 Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 ja nie trawie tego dokrecania przy kazdym tankowaniu wiec kto co lubi hehe
Arkadiush Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 ja nie trawie tego dokrecania przy kazdym tankowaniu wiec kto co lubi hehe no tak trochę męczy ale mi starcza gazu na 460 km
darko Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 a Mi nie sprawia założenie klientowi dokręcanej czy całego wlewu pod klapkę wlewu czy w B5 czy w B6,wedle życzenia-bez dodatkowej opłaty
Arkadiush Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 a Mi nie sprawia założenie klientowi dokręcanej czy całego wlewu pod klapkę wlewu czy w B5 czy w B6,wedle życzenia-bez dodatkowej opłaty u mnie w okolicy krzycza sobie dodatkowo 50-100 zł za taki larytas
dracus6662 Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 powiem dla pocieszenia dla tych to dokręcaną końcówkę mają : im dłuższa końcówka tym dłużej lakier koło wlewu bedzie cały miałem końcówkę w alfie całą z wlewem i zawsze ktoś coś tam rysnoł , w a4 mam długą ,dokręcaną , i nie ma problemu z ustawieniem pistoletu do zapięcia , i nie ma rys obić i zadrapań :facepalm:
wesz82 Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 powiem dla pocieszenia dla tych to dokręcaną końcówkę mają : im dłuższa końcówka tym dłużej lakier koło wlewu bedzie cały miałem końcówkę w alfie całą z wlewem i zawsze ktoś coś tam rysnoł , w a4 mam długą ,dokręcaną , i nie ma problemu z ustawieniem pistoletu do zapięcia , i nie ma rys obić i zadrapań :facepalm: Zgadzam się. Mi w staruszku też zamontowali dokręcaną zapytałem czy nie wejdzie cały to powiedział ze wejdzie ale po paruset tankowaniach będzie porysowane w ciul i odpuściłem:wink: Kolega kupił a6 z niemcowni i wlew ma mniej więcej w połowie tylnego błotnika pod wlewem paliwa:facepalm::facepalm:Fakt jest to w kolorze ale masakra. Wiadomo ze jak zakłada się gaz to trzeba się liczyć z pewnymi sprawami,ja tam wkręcałem końcówkę i moja żona co zawsze marudna też wkręcała bo co by nie patrzeć na LPG-ku zawsze taniej:grin:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się