alvaro 8 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Bart-S Pojawił się jeden boniek - chociaż nie wiem czy to usterka czy tak ma być (wg wątków znalezionych na forum niby tak jest poprawnie ale...). Teraz przy teście zapłonu pokazuje się kontrolka silnika, która gaśnie dopiero po uruchomieniu silnika. Wcześniej tego nie było. Dzwoniłem do Kovala, wuja, czakiego... Przypadki są różne jednym się zapala innym nie - nie wiem od czego to zależy. W module ENGINE brak jakichkolwiek błędów... Jakieś sugestie z Waszej strony? Ale co przed naprawą kompresora tego nie było ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Ale co przed naprawą kompresora tego nie było ? No dokładnie - nie zapalała się wcale. A teraz po wymianie kompresora jest. Podczas wymiany odpinane były 3 wtyczki - jutro zapytam od czego dokładnie i dam znać. U mnie jakoś też nie ma, a jak zrobisz test kontrolek to się zapala? Test kontrolek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik 5 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Test kontrolek? VAGiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Bart-S Test kontrolek? VAGINĄ w zegarach bierzesz "Output test" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik 0 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 siema zostało mi tylko to foto, które i tak nie jest najlepszej jakości ale Reniu troche je poratował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 VAGINĄ w zegarach bierzesz "Output test" VAGiem Nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest możliwe. No to fajnie - można sprawdzić czy dioda nie padła. Jeśli chodzi o wtyczki, które odpinaliśmy podczas wymiany kompresora: - wtyczka kompresora - wtyczka presosatu klimatyzacji - wtyczka na spodzie miski olejowej (chyba czujnik poziomu oleju) Generalnie nie widzę związku z kontrolką silnika ale faktem jest, że po odpięciu i ponownym podłaczeniu tych wtyczek zegary zyskały nową funkcję siema zostało mi tylko to foto, które i tak nie jest najlepszej jakości ale Reniu troche je poratował Heheh, nawet nie widziałem kiedy pstrykałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 VAGINĄ w zegarach bierzesz "Output test" VAGiem Nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest możliwe. No to fajnie - można sprawdzić czy dioda nie padła. Jeśli chodzi o wtyczki, które odpinaliśmy podczas wymiany kompresora: - wtyczka kompresora - wtyczka presosatu klimatyzacji - wtyczka na spodzie miski olejowej (chyba czujnik poziomu oleju) Generalnie nie widzę związku z kontrolką silnika ale faktem jest, że po odpięciu i ponownym podłaczeniu tych wtyczek zegary zyskały nową funkcję siema zostało mi tylko to foto, które i tak nie jest najlepszej jakości ale Reniu troche je poratował Heheh, nawet nie widziałem kiedy pstrykałeś Jaką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Jaką? Kilka postów wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar 2 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 U mnie zawsze zapalala sie kontrolka Check Engine. I nie tylko w tym aucie ale w drugim tez. I bylo to dla mnie normalne. A zdaje sie w intrukcji samochodu to tez powinno byc napisane. Ale kto to czyta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Bartek - w instrukcji samochodu jest tylko wzmianka o tym co oznacza ta kontrolka, zero info na temat sekwencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik 0 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Bartek aa takie pytanie do ciebie , a nie masz w planach zmiany kierownicy na multi z B7 / TT / R8 ? jezeli to pytanie było zadane to sory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Poruszyłeś fajny temat Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym modem... Moje koncepcje co do modyfikacji są już raczej jasne - interesują mnie elementy, które pojawiły się seryjnie w wyposażeniu A4... Dlatego mimo tego, że kiera TT/R8/RS4 podoba mi się - w najlepszym wypadku skończy się kierownicą S-Line z B7 (czarna pikowana, wielofunkcja, 3-ramienna, podgrzewana z łopatkami zmiany biegów i czarnym szwem). ...pozostaje tylko poprosić wrclagunę żeby mi coś na allegro wyhaczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik 0 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 o tym chciałem juz z tobą gadać jak w poznaniu byliśmy , ale tak jakoś ... wyleciało mi z głowy :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Poruszyłeś fajny temat Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym modem... Moje koncepcje co do modyfikacji są już raczej jasne - interesują mnie elementy, które pojawiły się seryjnie w wyposażeniu A4... Dlatego mimo tego, że kiera TT/R8/RS4 podoba mi się - w najlepszym wypadku skończy się kierownicą S-Line z B7 (czarna pikowana, wielofunkcja, 3-ramienna, podgrzewana z łopatkami zmiany biegów i czarnym szwem). To powiem tylko, ze mam od 1,5 r kiere z B7 S-line, pikowana i jestem rozczarowany jej jakoscia... Wczesniej mialem 3-ramienna pikowana i byla w pieknym stanie (teraz ma ja Maniusiek), a ta po roku ma slady wytarcia nawet na pikowanej czesci (!). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 tak,tak mam ją już prawie rok i nadal jest w super stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 To powiem tylko, ze mam od 1,5 r kiere z B7 S-line, pikowana i jestem rozczarowany jej jakoscia... Wczesniej mialem 3-ramienna pikowana i byla w pieknym stanie (teraz ma ja Maniusiek), a ta po roku ma slady wytarcia nawet na pikowanej czesci (!). A spisałeś może nr ze swojej kiery? Z tego co kojarzę to niektóre modele miały zmianę - już nie pamiętam przy jakim VINie. Może chodzi właśnie o jakość materiału Poszperam w ETCE i spróbuję coś znaleźć... Fajnie, że zwróciłeś na to uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Poruszyłeś fajny temat Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym modem... Moje koncepcje co do modyfikacji są już raczej jasne - interesują mnie elementy, które pojawiły się seryjnie w wyposażeniu A4... Dlatego mimo tego, że kiera TT/R8/RS4 podoba mi się - w najlepszym wypadku skończy się kierownicą S-Line z B7 (czarna pikowana, wielofunkcja, 3-ramienna, podgrzewana z łopatkami zmiany biegów i czarnym szwem). ...pozostaje tylko poprosić wrclagunę żeby mi coś na allegro wyhaczył cos znajdziemy pomalutku ciekawego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer 2 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Poruszyłeś fajny temat Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym modem... Moje koncepcje co do modyfikacji są już raczej jasne - interesują mnie elementy, które pojawiły się seryjnie w wyposażeniu A4... Dlatego mimo tego, że kiera TT/R8/RS4 podoba mi się - w najlepszym wypadku skończy się kierownicą S-Line z B7 (czarna pikowana, wielofunkcja, 3-ramienna, podgrzewana z łopatkami zmiany biegów i czarnym szwem). ...pozostaje tylko poprosić wrclagunę żeby mi coś na allegro wyhaczył Bart musze Cie zmartwic - podgrzewanie bylo tylko w 4ramiennej Chcialem to modzic u siebie niestety 4ramiona jakos mi nie leza i odpuscilem temat[br]Dopisany: 13 Maj 2010, 20:21_________________________________________________ To powiem tylko, ze mam od 1,5 r kiere z B7 S-line, pikowana i jestem rozczarowany jej jakoscia... Wczesniej mialem 3-ramienna pikowana i byla w pieknym stanie (teraz ma ja Maniusiek), a ta po roku ma slady wytarcia nawet na pikowanej czesci (!). moze to nie byla ori skora? ja mam 65tys na szafie i jezdze 3 lata i nic nie jest wytarte. moze nie jest to juz fabryczny mat, ale wytarc nie ma zadnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 grzana 4 ramienna ma przycisk tu a znalazlem cos takiego na razie Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 moze to nie byla ori skora? ja mam 65tys na szafie i jezdze 3 lata i nic nie jest wytarte. moze nie jest to juz fabryczny mat, ale wytarc nie ma zadnych ori... poznalbym obszycie ale pies pogrzebany jest tez pewnie w stylu jazdy, w dodatku mam dosc ciezko chodzace wspomaganie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi