Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Swoje żarniki kupowałem u niego przez allegro, ale sprzedaje też ze stronki.

www.automotoparts.eu

e mail: [email protected]

tel. 0604 535 516

Gość jest bodajże z Wa-wy

ps. Coś na jego stronie nie widzę żarników (spisałem adres z wizytówki), ale uderz na tel.

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Swoje żarniki kupowałem u niego przez allegro, ale sprzedaje też ze stronki.

www.automotoparts.eu

e mail: [email protected]

tel. 0604 535 516

Gość jest bodajże z Wa-wy

ps. Coś na jego stronie nie widzę żarników (spisałem adres z wizytówki), ale uderz na tel.

Dzięki - zadzwonię w poniedziałek :good:

Opublikowano

Bartek i jak z wysokoscia tylu? mierzyles czy cos sie zmienilo

Opublikowano

Bartek i jak z wysokoscia tylu? mierzyles czy cos sie zmienilo

Póki co wygląda tak samo - czyli siedzi teraz na dedykowanych przez H&R -35mm. Dziś już nie dam rady ale jutro pomierzę jeszcze raz...

BTW - nowy zakup, maglownica pod servotronic w komplecie z zaworem :decayed: Jeszcze tylko przekaźnik i mam komplet gratów :good:

1700368368

Opublikowano

Moj kolejny mod :)

Bartek - mozesz podrzucic na PW koszty?

Opublikowano

Bartek - mozesz podrzucic na PW koszty?

Dawaj tutaj, kazdy jest ciekawy :decayed:

Opublikowano

Moj kolejny mod :)

Bartek - mozesz podrzucic na PW koszty?

Może być tutaj ;)

Wszystko zależy od tego w jakiej cenie dorwiesz magiel - ten w/w kupiłem za 450zł (wyjęty z B7, niski przebieg). Na allegro ceny krążą między 600 a 1000zł. Wszystkie drążki kierownicze pod servotronic, które są wystawione - mają w komplecie zawór (to duży plus bo cena tej pierdoły w ASO to 950zł).

Do kompletu brakuje jeszcze przekaźnika (na allegro cisza), za który w ASO chcą 480zł :wallbash: Na allegro powinien kosztować w granicach 20zł. Doliczając jeszcze brakujące kostki i piny (wiązka elektryczna) wyjdzie jakieś 500zł - całkiem fajny i niedrogi mod ;)

Wykaz części i schemat mam już gotowe - jak tylko dojdzie przekaźnik, robię swap magla + fotostory i wrzucam do warsztatu.

...jako ciekawostkę podam jeszcze - w B6 servotronic nie był dostępny dla aut z zawieszeniem S line 1BV. Dla tej zawiechy jest specjalna wersja magla, który nie występował w wersji z zaworem N119. Od nadwozia B7 nie ma już tego problemu.

Opublikowano

Bardzo fajny i praktyczny MOD :good: Czekamy na relacje :naughty:

Opublikowano

też będę rezał :kox:

Opublikowano

też będę rezał :kox:

Adaś Ty masz za***iste dojścia do towarów - poszukaj nam przekaźników 640.

Opublikowano

też będę rezał :kox:

Adaś Ty masz za***iste dojścia do towarów - poszukaj nam przekaźników 640.

a pokaż gdzie on jest ?
Opublikowano

też będę rezał :kox:

Adaś Ty masz za***iste dojścia do towarów - poszukaj nam przekaźników 640.

a pokaż gdzie on jest ?

Przekaźniki masz nad MCE - na fotce jest wariant B6 czyli 53 (przekaźnik klaksonu) i 370 (odciążeniowy). Jeśli B6 ma servotronic to zaraz obok przekaźnika 53 (po jego lewej stronie) jest też 629. W B7 przekaźnik servotronika jest w tym samym miejscu ale zmieniono jego wersję na 640 (w maglu jest inny model zaworu).

zdjcie1264k.jpg

Opublikowano

a reszta pasi ? trzeba zlewać płyn ? przewody ? mocowania ?

Opublikowano

Swap tak jak normalne czynności przy wymianie drążka kierowniczego. Wychodzi na to, że całość jest plug'n'play - B7 ma inne drążki i końcówki drążków ale myślę, że jakoś to dopasuję. Oprócz magla robisz wiązkę elektryczną zgodnie z poniższym schematem...

srvB6.jpgsrvB7.jpg

Jak widać wielkiej filozofii tu nie ma - zasilanie przekaźnika po zapłonie, sygnał prędkości z zegarów (który mamy już w zielonej kostce 17-pin na panelu konektorów słupka A) i na koniec zasilanie zaworu N119 na maglu.

Adaś - załatw mi przekaźnik 640 to w przyszłym tygodniu przetrę szlak i sprawdzę czy elementy z B7 bez problemu będą pasować do B6 (handlarze twierdzą, że tak).

Opublikowano

...jako ciekawostkę podam jeszcze - w B6 servotronic nie był dostępny dla aut z zawieszeniem S line 1BV. Dla tej zawiechy jest specjalna wersja magla, który nie występował w wersji z zaworem N119. Od nadwozia B7 nie ma już tego problemu.

Czyli jak ja mam u siebie 1BV to musze szukac specjalnie do tego przystosowanego magla?? Jest on bez zaworu czy jest inaczej umiejscowiony?? Fajna sprawa z tym servotronikiem. Chcialem do lupo 3L wsadzic wspomaganie elektryczne ale nie moge nigdzie dorwac schematu:(

Pozdrawiam

Opublikowano

...jako ciekawostkę podam jeszcze - w B6 servotronic nie był dostępny dla aut z zawieszeniem S line 1BV. Dla tej zawiechy jest specjalna wersja magla, który nie występował w wersji z zaworem N119. Od nadwozia B7 nie ma już tego problemu.

Czyli jak ja mam u siebie 1BV to musze szukac specjalnie do tego przystosowanego magla?? Jest on bez zaworu czy jest inaczej umiejscowiony?? Fajna sprawa z tym servotronikiem. Chcialem do lupo 3L wsadzic wspomaganie elektryczne ale nie moge nigdzie dorwac schematu:(

Pozdrawiam

Jeśli masz B6 z 1BV to trzeba próbować szczęścia z maglem (wyposażonym w zawór) z B7.[br]Dopisany: 11 Lipiec 2011, 12:56_________________________________________________Przekaźnik zakupiony :decayed:

relay640.jpg

Opublikowano

ja bede mial graty moze jutro :kox:

Opublikowano

ja bede mial graty moze jutro :kox:

Które - bo jest lika wersji magla... 2 wersje przekaźnika, 2 wersje zaworu...

Opublikowano

Również mój kolejny mod :) Rób Bartku DIY dla potomnych.

Opublikowano

Również mój kolejny mod :) Rób Bartku DIY dla potomnych.

Będzie wszystko łącznie z numerami części i kosztami - przyszły tydzień.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...