truckmaniac Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 Swoje żarniki kupowałem u niego przez allegro, ale sprzedaje też ze stronki. www.automotoparts.eu e mail: [email protected] tel. 0604 535 516 Gość jest bodajże z Wa-wy ps. Coś na jego stronie nie widzę żarników (spisałem adres z wizytówki), ale uderz na tel.
Bart-S Opublikowano 9 Lipca 2011 Autor Opublikowano 9 Lipca 2011 Swoje żarniki kupowałem u niego przez allegro, ale sprzedaje też ze stronki. www.automotoparts.eu e mail: [email protected] tel. 0604 535 516 Gość jest bodajże z Wa-wy ps. Coś na jego stronie nie widzę żarników (spisałem adres z wizytówki), ale uderz na tel. Dzięki - zadzwonię w poniedziałek
David Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Bartek i jak z wysokoscia tylu? mierzyles czy cos sie zmienilo
Bart-S Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Opublikowano 10 Lipca 2011 Bartek i jak z wysokoscia tylu? mierzyles czy cos sie zmienilo Póki co wygląda tak samo - czyli siedzi teraz na dedykowanych przez H&R -35mm. Dziś już nie dam rady ale jutro pomierzę jeszcze raz... BTW - nowy zakup, maglownica pod servotronic w komplecie z zaworem Jeszcze tylko przekaźnik i mam komplet gratów
Flyer Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Moj kolejny mod Bartek - mozesz podrzucic na PW koszty?
AndyN Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Bartek - mozesz podrzucic na PW koszty? Dawaj tutaj, kazdy jest ciekawy
Bart-S Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Opublikowano 10 Lipca 2011 Moj kolejny mod Bartek - mozesz podrzucic na PW koszty? Może być tutaj Wszystko zależy od tego w jakiej cenie dorwiesz magiel - ten w/w kupiłem za 450zł (wyjęty z B7, niski przebieg). Na allegro ceny krążą między 600 a 1000zł. Wszystkie drążki kierownicze pod servotronic, które są wystawione - mają w komplecie zawór (to duży plus bo cena tej pierdoły w ASO to 950zł). Do kompletu brakuje jeszcze przekaźnika (na allegro cisza), za który w ASO chcą 480zł Na allegro powinien kosztować w granicach 20zł. Doliczając jeszcze brakujące kostki i piny (wiązka elektryczna) wyjdzie jakieś 500zł - całkiem fajny i niedrogi mod Wykaz części i schemat mam już gotowe - jak tylko dojdzie przekaźnik, robię swap magla + fotostory i wrzucam do warsztatu. ...jako ciekawostkę podam jeszcze - w B6 servotronic nie był dostępny dla aut z zawieszeniem S line 1BV. Dla tej zawiechy jest specjalna wersja magla, który nie występował w wersji z zaworem N119. Od nadwozia B7 nie ma już tego problemu.
wrclaguna Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Bardzo fajny i praktyczny MOD Czekamy na relacje
Bart-S Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Opublikowano 10 Lipca 2011 też będę rezał Adaś Ty masz za***iste dojścia do towarów - poszukaj nam przekaźników 640.
adamooo Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 też będę rezał Adaś Ty masz za***iste dojścia do towarów - poszukaj nam przekaźników 640. a pokaż gdzie on jest ?
Bart-S Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Opublikowano 10 Lipca 2011 też będę rezał Adaś Ty masz za***iste dojścia do towarów - poszukaj nam przekaźników 640. a pokaż gdzie on jest ? Przekaźniki masz nad MCE - na fotce jest wariant B6 czyli 53 (przekaźnik klaksonu) i 370 (odciążeniowy). Jeśli B6 ma servotronic to zaraz obok przekaźnika 53 (po jego lewej stronie) jest też 629. W B7 przekaźnik servotronika jest w tym samym miejscu ale zmieniono jego wersję na 640 (w maglu jest inny model zaworu).
adamooo Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 a reszta pasi ? trzeba zlewać płyn ? przewody ? mocowania ?
Bart-S Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Opublikowano 10 Lipca 2011 Swap tak jak normalne czynności przy wymianie drążka kierowniczego. Wychodzi na to, że całość jest plug'n'play - B7 ma inne drążki i końcówki drążków ale myślę, że jakoś to dopasuję. Oprócz magla robisz wiązkę elektryczną zgodnie z poniższym schematem... Jak widać wielkiej filozofii tu nie ma - zasilanie przekaźnika po zapłonie, sygnał prędkości z zegarów (który mamy już w zielonej kostce 17-pin na panelu konektorów słupka A) i na koniec zasilanie zaworu N119 na maglu. Adaś - załatw mi przekaźnik 640 to w przyszłym tygodniu przetrę szlak i sprawdzę czy elementy z B7 bez problemu będą pasować do B6 (handlarze twierdzą, że tak).
maciekpolanica Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 ...jako ciekawostkę podam jeszcze - w B6 servotronic nie był dostępny dla aut z zawieszeniem S line 1BV. Dla tej zawiechy jest specjalna wersja magla, który nie występował w wersji z zaworem N119. Od nadwozia B7 nie ma już tego problemu. Czyli jak ja mam u siebie 1BV to musze szukac specjalnie do tego przystosowanego magla?? Jest on bez zaworu czy jest inaczej umiejscowiony?? Fajna sprawa z tym servotronikiem. Chcialem do lupo 3L wsadzic wspomaganie elektryczne ale nie moge nigdzie dorwac schematu:( Pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Opublikowano 11 Lipca 2011 ...jako ciekawostkę podam jeszcze - w B6 servotronic nie był dostępny dla aut z zawieszeniem S line 1BV. Dla tej zawiechy jest specjalna wersja magla, który nie występował w wersji z zaworem N119. Od nadwozia B7 nie ma już tego problemu. Czyli jak ja mam u siebie 1BV to musze szukac specjalnie do tego przystosowanego magla?? Jest on bez zaworu czy jest inaczej umiejscowiony?? Fajna sprawa z tym servotronikiem. Chcialem do lupo 3L wsadzic wspomaganie elektryczne ale nie moge nigdzie dorwac schematu:( Pozdrawiam Jeśli masz B6 z 1BV to trzeba próbować szczęścia z maglem (wyposażonym w zawór) z B7.[br]Dopisany: 11 Lipiec 2011, 12:56_________________________________________________Przekaźnik zakupiony
Bart-S Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Opublikowano 11 Lipca 2011 ja bede mial graty moze jutro Które - bo jest lika wersji magla... 2 wersje przekaźnika, 2 wersje zaworu...
czester Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Również mój kolejny mod Rób Bartku DIY dla potomnych.
Bart-S Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Opublikowano 11 Lipca 2011 Również mój kolejny mod Rób Bartku DIY dla potomnych. Będzie wszystko łącznie z numerami części i kosztami - przyszły tydzień.
Rekomendowane odpowiedzi