Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Swoje żarniki kupowałem u niego przez allegro, ale sprzedaje też ze stronki.

www.automotoparts.eu

e mail: [email protected]

tel. 0604 535 516

Gość jest bodajże z Wa-wy

ps. Coś na jego stronie nie widzę żarników (spisałem adres z wizytówki), ale uderz na tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Swoje żarniki kupowałem u niego przez allegro, ale sprzedaje też ze stronki.

www.automotoparts.eu

e mail: [email protected]

tel. 0604 535 516

Gość jest bodajże z Wa-wy

ps. Coś na jego stronie nie widzę żarników (spisałem adres z wizytówki), ale uderz na tel.

Dzięki - zadzwonię w poniedziałek :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek i jak z wysokoscia tylu? mierzyles czy cos sie zmienilo

Póki co wygląda tak samo - czyli siedzi teraz na dedykowanych przez H&R -35mm. Dziś już nie dam rady ale jutro pomierzę jeszcze raz...

BTW - nowy zakup, maglownica pod servotronic w komplecie z zaworem :decayed: Jeszcze tylko przekaźnik i mam komplet gratów :good:

1700368368

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj kolejny mod :)

Bartek - mozesz podrzucic na PW koszty?

Może być tutaj ;)

Wszystko zależy od tego w jakiej cenie dorwiesz magiel - ten w/w kupiłem za 450zł (wyjęty z B7, niski przebieg). Na allegro ceny krążą między 600 a 1000zł. Wszystkie drążki kierownicze pod servotronic, które są wystawione - mają w komplecie zawór (to duży plus bo cena tej pierdoły w ASO to 950zł).

Do kompletu brakuje jeszcze przekaźnika (na allegro cisza), za który w ASO chcą 480zł :wallbash: Na allegro powinien kosztować w granicach 20zł. Doliczając jeszcze brakujące kostki i piny (wiązka elektryczna) wyjdzie jakieś 500zł - całkiem fajny i niedrogi mod ;)

Wykaz części i schemat mam już gotowe - jak tylko dojdzie przekaźnik, robię swap magla + fotostory i wrzucam do warsztatu.

...jako ciekawostkę podam jeszcze - w B6 servotronic nie był dostępny dla aut z zawieszeniem S line 1BV. Dla tej zawiechy jest specjalna wersja magla, który nie występował w wersji z zaworem N119. Od nadwozia B7 nie ma już tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też będę rezał :kox:

Adaś Ty masz za***iste dojścia do towarów - poszukaj nam przekaźników 640.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też będę rezał :kox:

Adaś Ty masz za***iste dojścia do towarów - poszukaj nam przekaźników 640.

a pokaż gdzie on jest ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też będę rezał :kox:

Adaś Ty masz za***iste dojścia do towarów - poszukaj nam przekaźników 640.

a pokaż gdzie on jest ?

Przekaźniki masz nad MCE - na fotce jest wariant B6 czyli 53 (przekaźnik klaksonu) i 370 (odciążeniowy). Jeśli B6 ma servotronic to zaraz obok przekaźnika 53 (po jego lewej stronie) jest też 629. W B7 przekaźnik servotronika jest w tym samym miejscu ale zmieniono jego wersję na 640 (w maglu jest inny model zaworu).

zdjcie1264k.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swap tak jak normalne czynności przy wymianie drążka kierowniczego. Wychodzi na to, że całość jest plug'n'play - B7 ma inne drążki i końcówki drążków ale myślę, że jakoś to dopasuję. Oprócz magla robisz wiązkę elektryczną zgodnie z poniższym schematem...

srvB6.jpgsrvB7.jpg

Jak widać wielkiej filozofii tu nie ma - zasilanie przekaźnika po zapłonie, sygnał prędkości z zegarów (który mamy już w zielonej kostce 17-pin na panelu konektorów słupka A) i na koniec zasilanie zaworu N119 na maglu.

Adaś - załatw mi przekaźnik 640 to w przyszłym tygodniu przetrę szlak i sprawdzę czy elementy z B7 bez problemu będą pasować do B6 (handlarze twierdzą, że tak).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jako ciekawostkę podam jeszcze - w B6 servotronic nie był dostępny dla aut z zawieszeniem S line 1BV. Dla tej zawiechy jest specjalna wersja magla, który nie występował w wersji z zaworem N119. Od nadwozia B7 nie ma już tego problemu.

Czyli jak ja mam u siebie 1BV to musze szukac specjalnie do tego przystosowanego magla?? Jest on bez zaworu czy jest inaczej umiejscowiony?? Fajna sprawa z tym servotronikiem. Chcialem do lupo 3L wsadzic wspomaganie elektryczne ale nie moge nigdzie dorwac schematu:(

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jako ciekawostkę podam jeszcze - w B6 servotronic nie był dostępny dla aut z zawieszeniem S line 1BV. Dla tej zawiechy jest specjalna wersja magla, który nie występował w wersji z zaworem N119. Od nadwozia B7 nie ma już tego problemu.

Czyli jak ja mam u siebie 1BV to musze szukac specjalnie do tego przystosowanego magla?? Jest on bez zaworu czy jest inaczej umiejscowiony?? Fajna sprawa z tym servotronikiem. Chcialem do lupo 3L wsadzic wspomaganie elektryczne ale nie moge nigdzie dorwac schematu:(

Pozdrawiam

Jeśli masz B6 z 1BV to trzeba próbować szczęścia z maglem (wyposażonym w zawór) z B7.[br]Dopisany: 11 Lipiec 2011, 12:56_________________________________________________Przekaźnik zakupiony :decayed:

relay640.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bede mial graty moze jutro :kox:

Które - bo jest lika wersji magla... 2 wersje przekaźnika, 2 wersje zaworu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również mój kolejny mod :) Rób Bartku DIY dla potomnych.

Będzie wszystko łącznie z numerami części i kosztami - przyszły tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...