cool506 Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Bart-S jak będziesz śmigał do Poznania to zadzwoń wcześniej aby potwierdzić zabezpieczenie felg, możesz je umyć wcześniej ale nie musisz o cool506 zapomniał polskich czcionek no chyba, że z komórki pisał to wybaczę bo i mnie się to czasami zdarza (EOT) tak pisze z kom i leze w wannie mam e72 nokie, i duze meskie palce,a klawiatura tutaj malutka, przestan juz vario sie mnie czepiac z tym pisaniem do cholery
variocustoms Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 cool to nie zamocz sprzętu, jak nie wiesz, że jestem forumowym Miodkiem to wyluzuj EOT
Brysio Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 tylko wacka z nokia nie pomyl bo szkoda telefonu :):):)
Bart-S Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 Bartku - nie wyrobię się w tym tygodniu. W piątek mam wyjazd - wracam w niedzielę to zahaczę o spota (może wtedy się spikniemy, wjechałbym na myjkę i zaraz po tym zrobimy co trzeba ). Co prawda będę w piątek w Pozku - ale w godzinach południowych i tylko przejadem (chcę podskoczyć do Akumy po nowy akumulator). ...no i co wy mi tu kurde o chwytaniu się za "telefony"
variocustoms Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Bartku co się odwlecze to nie uciecze, ale warto zabezpieczyć w miarę szybko, może jak do Wrześni podlecę za jakiś czas, zgadamy się
Bart-S Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Opublikowano 17 Listopada 2011 OK problem rozwiązany - bawiliśmy się dziś z Marcinem i udało się znaleźć usterkę... Wiązka "+" przetwornika napięcia ma dwa przewody (grubszy i cieńszy). Nie znam przeznaczenia ale najprawdopodobniej ten mniejszy zasila jakiś układ sterujący a większy to ogólne zasilanie. W/w przewody lecą z przetwornika do bezpiecznika - dalej do aku leci już tylko jeden kabel. W moim przypadku uwalony był właśnie ten mniejszy przewód - na łączeniu z bezpiecznikiem. Poniżej fotka aby było wiadomo o co chodzi... Trzeba ściągnąć izolację aby dostać się do osłony (rurki) bezpiecznika - wtedy będzie można zweryfikować poprawność połączenia i w przypadku usterki wykonać naprawę. DIAGNOSTYKA: Wchodzimy w sterownik klimatyzacji [08 – HVAC] --- > Bloki pomiarowe [08 – Meas. Blocks] --- > Grupa 15. Interesuje nas drugi indeks. Wartości, które tu odczytamy to: Not fitted – układ klimatyzacji nie jest zakodowany pod grzaną szybkę 00 – przycisk odmrażania (lub automatyczne wysterowanie w trybie AUTO) nie aktywny / grzana szyba wyłączona 10 – przycisk odmrażania aktywny (lub AUTO) / grzana szyba wyłączona 11 – przycisk odmrażania aktywny (lub AUTO) / grzana szyba włączona Wartość 10 pojawi się jeśli nie ma warunków do uruchomienia grzanej szyby: - napięcie akumulatora poniżej 12,7V - temperatura powyżej 5+ - przegrzanie przetwornika napięca Jeśli chodzi o wizualną kwestię potwierdzenia zadziałania układu – u mnie LED w przycisku odmrażania nie mruga. Całkiem możliwe, że starsze wersje panelu klimatyzacji (a taki siedzi u mnie 8E0 820 043 G) miały inny program (taki, w którym LED po włączeniu grzania nadal świeci tak jak w przypadku standardowego trybu odmrażania). To tylko teoria – musiałbym podłączyć swój stary panel klimy aby to potwierdzić. Wnioskuję po tym, że np. obecny sterownik nie zmniejsza skali dmuchawy w momencie gdy załączę SDS (a tak miałem w wcześniej w sterowniku AD więc zmiany programowe na pewno jakieś są). Ufff - teraz z czystym sumieniem mogę dodać 4GM do listy modów :>
wrclaguna Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 Tylko pogratulowac MODA :oklaski:
Bart-S Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Opublikowano 17 Listopada 2011 Tylko pogratulowac MODA :oklaski: No dzięki Tobie robota była na pewno znacznie przyjemniejsza
Brysio Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 Bart masz tyle elektryki w aucie nie myslales zeby wladowac aku z 2.5 tdi 96ah? ja jakos mi sie wydaje ze to moze byc lepsze rozwiazane jak 80ah
siemian Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 ja mam varte silver 100ah[br]Dopisany: 17 Listopad 2011, 19:53_________________________________________________a jaki Ty Bartek miałeś w serii aku? Dawid_n w poprzedniej audicy 2.0 tdi z multitonic miał 95Ah
David Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 :oklaski: no to Bartek rezaj teraz webasto
AndyN Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 :oklaski: no to Bartek rezaj teraz webasto i solardach
Bart-S Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Opublikowano 17 Listopada 2011 Bart masz tyle elektryki w aucie nie myslales zeby wladowac aku z 2.5 tdi 96ah? ja jakos mi sie wydaje ze to moze byc lepsze rozwiazane jak 80ah ...a jaki Ty Bartek miałeś w serii aku? Dawid_n w poprzedniej audicy 2.0 tdi z multitonic miał 95Ah Seryjny aku to 72Ah/380A. 100Ah to już sporo - nie wiem czy alternator 140A to udźwignie... :oklaski: no to Bartek rezaj teraz webasto W zasadzie tylko to zostało :oklaski: no to Bartek rezaj teraz webasto i solardach Tero na zimę
wrclaguna Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 Bartek bedziesz mial tak z rana z webastem
siemian Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 Bart masz tyle elektryki w aucie nie myslales zeby wladowac aku z 2.5 tdi 96ah? ja jakos mi sie wydaje ze to moze byc lepsze rozwiazane jak 80ah ...a jaki Ty Bartek miałeś w serii aku? Dawid_n w poprzedniej audicy 2.0 tdi z multitonic miał 95Ah Seryjny aku to 72Ah/380A. 100Ah to już sporo - nie wiem czy alternator 140A to udźwignie... Z tego co pamietam to Dawid_n miał dokładnie taki sam alternator 140A a aku seryjny 95Ah. Kiedyś to na szybko sprawdzałem w kodach wyposażenia.
Bart-S Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Opublikowano 17 Listopada 2011 Bartek bedziesz mial tak z rana z webastem Tylko jeszcze żebym dał rade ustawić to tak pięknie jak Ty (ZERO dymienia ). Mógłbyś Grzesiu zrobić jakiś materiał na temat kontroli/regenracji piecyka Bart masz tyle elektryki w aucie nie myslales zeby wladowac aku z 2.5 tdi 96ah? ja jakos mi sie wydaje ze to moze byc lepsze rozwiazane jak 80ah ...a jaki Ty Bartek miałeś w serii aku? Dawid_n w poprzedniej audicy 2.0 tdi z multitonic miał 95Ah Seryjny aku to 72Ah/380A. 100Ah to już sporo - nie wiem czy alternator 140A to udźwignie... Z tego co pamietam to Dawid_n miał dokładnie taki sam alternator 140A a aku seryjny 95Ah. Kiedyś to na szybko sprawdzałem w kodach wyposażenia. Jutro przed montażem pogadam ze specem. Zobaczymy co zaproponuje.
AndyN Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 Nie wiem jaki u mnie jest alternator ale fabrycznie miałem 95A 760Ah, który właśnie wymieniłem na 95A 800Ah Bierz pod uwagę, że dokładasz kolejne prądożerne odbiorniki ....
Brysio Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 ja mam seryjny alternator 140a i aku 100ah dodatkowo masz troche tych odbiornikow a to wsztyko potrzebuje zasilania radze kupic min 96ah
Rekomendowane odpowiedzi