Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Bart-S jak będziesz śmigał do Poznania to zadzwoń wcześniej aby potwierdzić zabezpieczenie felg, możesz je umyć wcześniej ale nie musisz

o cool506 zapomniał polskich czcionek no chyba, że z komórki pisał to wybaczę :tongue4: bo i mnie się to czasami zdarza (EOT)

tak pisze z kom i leze w wannie mam e72 nokie, i duze meskie palce,a klawiatura tutaj malutka, przestan juz vario sie mnie czepiac z tym pisaniem do cholery :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Bartku - nie wyrobię się w tym tygodniu. W piątek mam wyjazd - wracam w niedzielę to zahaczę o spota (może wtedy się spikniemy, wjechałbym na myjkę i zaraz po tym zrobimy co trzeba ;)).

Co prawda będę w piątek w Pozku - ale w godzinach południowych i tylko przejadem (chcę podskoczyć do Akumy po nowy akumulator).

...no i co wy mi tu kurde o chwytaniu się za "telefony" :decayed::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartku co się odwlecze to nie uciecze, ale warto zabezpieczyć w miarę szybko, może jak do Wrześni podlecę za jakiś czas, zgadamy się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK problem rozwiązany - bawiliśmy się dziś z Marcinem i udało się znaleźć usterkę...

Wiązka "+" przetwornika napięcia ma dwa przewody (grubszy i cieńszy). Nie znam przeznaczenia ale najprawdopodobniej ten mniejszy zasila jakiś układ sterujący a większy to ogólne zasilanie. W/w przewody lecą z przetwornika do bezpiecznika - dalej do aku leci już tylko jeden kabel.

W moim przypadku uwalony był właśnie ten mniejszy przewód - na łączeniu z bezpiecznikiem. Poniżej fotka aby było wiadomo o co chodzi...

brokenplus.jpg

Trzeba ściągnąć izolację aby dostać się do osłony (rurki) bezpiecznika - wtedy będzie można zweryfikować poprawność połączenia i w przypadku usterki wykonać naprawę.

DIAGNOSTYKA:

Wchodzimy w sterownik klimatyzacji [08 – HVAC] --- > Bloki pomiarowe [08 – Meas. Blocks] --- > Grupa 15. Interesuje nas drugi indeks.

15-00.JPG

Wartości, które tu odczytamy to:

Not fitted – układ klimatyzacji nie jest zakodowany pod grzaną szybkę

00 – przycisk odmrażania (lub automatyczne wysterowanie w trybie AUTO) nie aktywny / grzana szyba wyłączona

10 – przycisk odmrażania aktywny (lub AUTO) / grzana szyba wyłączona

11 – przycisk odmrażania aktywny (lub AUTO) / grzana szyba włączona

Wartość 10 pojawi się jeśli nie ma warunków do uruchomienia grzanej szyby:

- napięcie akumulatora poniżej 12,7V

- temperatura powyżej 5+

- przegrzanie przetwornika napięca

Jeśli chodzi o wizualną kwestię potwierdzenia zadziałania układu – u mnie LED w przycisku odmrażania nie mruga. Całkiem możliwe, że starsze wersje panelu klimatyzacji (a taki siedzi u mnie 8E0 820 043 G) miały inny program (taki, w którym LED po włączeniu grzania nadal świeci tak jak w przypadku standardowego trybu odmrażania). To tylko teoria – musiałbym podłączyć swój stary panel klimy aby to potwierdzić. Wnioskuję po tym, że np. obecny sterownik nie zmniejsza skali dmuchawy w momencie gdy załączę SDS (a tak miałem w wcześniej w sterowniku AD więc zmiany programowe na pewno jakieś są).

Ufff - teraz z czystym sumieniem mogę dodać 4GM do listy modów :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pogratulowac MODA :oklaski:

No dzięki Tobie robota była na pewno znacznie przyjemniejsza :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart masz tyle elektryki w aucie nie myslales zeby wladowac aku z 2.5 tdi 96ah? ja jakos mi sie wydaje ze to moze byc lepsze rozwiazane jak 80ah

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam varte silver 100ah[br]Dopisany: 17 Listopad 2011, 19:53_________________________________________________a jaki Ty Bartek miałeś w serii aku? Dawid_n w poprzedniej audicy 2.0 tdi z multitonic miał 95Ah

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart masz tyle elektryki w aucie nie myslales zeby wladowac aku z 2.5 tdi 96ah? ja jakos mi sie wydaje ze to moze byc lepsze rozwiazane jak 80ah

...a jaki Ty Bartek miałeś w serii aku? Dawid_n w poprzedniej audicy 2.0 tdi z multitonic miał 95Ah

Seryjny aku to 72Ah/380A. 100Ah to już sporo - nie wiem czy alternator 140A to udźwignie...

:oklaski:

no to Bartek rezaj teraz webasto :decayed:

W zasadzie tylko to zostało ;)

:oklaski:

no to Bartek rezaj teraz webasto :decayed:

i solardach :naughty::kox:

Tero na zimę :mysli::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart masz tyle elektryki w aucie nie myslales zeby wladowac aku z 2.5 tdi 96ah? ja jakos mi sie wydaje ze to moze byc lepsze rozwiazane jak 80ah

...a jaki Ty Bartek miałeś w serii aku? Dawid_n w poprzedniej audicy 2.0 tdi z multitonic miał 95Ah

Seryjny aku to 72Ah/380A. 100Ah to już sporo - nie wiem czy alternator 140A to udźwignie...

Z tego co pamietam to Dawid_n miał dokładnie taki sam alternator 140A a aku seryjny 95Ah. Kiedyś to na szybko sprawdzałem w kodach wyposażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek bedziesz mial tak z rana z webastem :naughty:

:good: Tylko jeszcze żebym dał rade ustawić to tak pięknie jak Ty (ZERO dymienia :wink4:).

Mógłbyś Grzesiu zrobić jakiś materiał na temat kontroli/regenracji piecyka :mysli:

Bart masz tyle elektryki w aucie nie myslales zeby wladowac aku z 2.5 tdi 96ah? ja jakos mi sie wydaje ze to moze byc lepsze rozwiazane jak 80ah

...a jaki Ty Bartek miałeś w serii aku? Dawid_n w poprzedniej audicy 2.0 tdi z multitonic miał 95Ah

Seryjny aku to 72Ah/380A. 100Ah to już sporo - nie wiem czy alternator 140A to udźwignie...

Z tego co pamietam to Dawid_n miał dokładnie taki sam alternator 140A a aku seryjny 95Ah. Kiedyś to na szybko sprawdzałem w kodach wyposażenia.

Jutro przed montażem pogadam ze specem. Zobaczymy co zaproponuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki u mnie jest alternator ale fabrycznie miałem 95A 760Ah, który właśnie wymieniłem na 95A 800Ah :evil:

Bierz pod uwagę, że dokładasz kolejne prądożerne odbiorniki ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam seryjny alternator 140a i aku 100ah

dodatkowo masz troche tych odbiornikow a to wsztyko potrzebuje zasilania radze kupic min 96ah

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...