Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:good: pięknie...przykład prawdziwego rezacza detalisty!! :good:

gratulacje zapału, cierpliwości, zasobności i pomysłowości...

ps.

na wlepce nie ma nawet tyle miejsca, żeby zmieścić całe wyposażenie...hehehe :polew::wink4:

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

@Bart-s :slina:Ja też chce taki pakiet oświetlenie :smutas:

Opublikowano

@Bart-s :slina:Ja też chce taki pakiet oświetlenie :smutas:

o jakim pakiecie piszesz ?

Opublikowano

Jestem pełen podziwu dla Twojego doposażania autka :kox: :kox: :kox:

Musze żonie pokazać ten wątek...może mnie trochę zrozumie :naughty:

Ps. Bart-S a Twój mechanik ogarnia dobrze elektrykę?

Opublikowano

Bartek jakie koszt pdc??

MAm juz zderzak z czujnikami.Co jeszcze potrzebuje?

Przycisk i zaslepki iii?

Jakie koszta?

Opublikowano

Dzięki za wszytkie commenty :decayed: Już Wam mówiłem, że mnie dodatkowo napędzają :evil::good:

Jutro jadę do ASO po brakujące graty do PDC - rezanie w sobotę 1.XI (niestety wcześniej się nie wyrobię).

Tomek - tak na szybko i orientacyjnie (bardziej szczegółowo wraz z numerami opiszę wszystko w fotostory - jeśli będzie Ci naprawdę mocno zależało to przysiądę i podam Ci dokładne numery części) - brakujące elementy to:

- sterownik PDC tył+przód - 150zł (allegro)

- wtyczka 12-pin do PDC (brązowa) - 30zł (ASO)

- przełącznik PDC na konsolę środkową - 50zł ASO

- jeśli nie masz dezaktywacji poduchy to dwie zaślepki imitujące przyciski (lewa i prawa) - koszt jednej w ASO to jakieś 16zł

- ramka do przycisków (..bo wywalasz kieszonkę na monety i przekładasz tylko ESP) - 15zł (ASO)

- wiązka do czujników - 150zł (allegro) / 450zł (ASO)

- wiązka adapter (łaczy wiązkę czujników z wiązką kabiny idącą do sterownika PDC) - 120zł (ASO)

- jakieś 50m kabla (na tył trzeba pociągnąć z panelu z przodu 8 kabli + kilka w desce rozdzielczej - myślę że przekrój 0,35 styknie na wszystko (wg schematów są różne grubości - od 0,22 do 0,5 - uśredniłem je sobie, myślę że będzie git)

- trochę pinów

Łącznie wyjdzie Tobie ok. 600zł.

Wojtek - mój mechanior nie jest elektrykiem z wykształcenia ale z samochodami jakoś sobie radzi :) Ja dostarczam schemat on swoją wiedzę i jakoś nam idzie :wink4:

Mam prośbę do osób posiadających tapicerkę z tkaniną speed (taki zestawik wrzucano w wewnętrznym pakiecie S-Line) - jak to się prezentuje? Zastanawiam się nad przesiadką - mam na oku zestawik S-Line od B7 skóra+speed ale wydaje mi się że ten materiał nie daje takiego efektu jak alcantara - chciałbym poznać Wasze zdanie. Co lepsze speed czy alcantara, i dlaczego :) Jak macie jakieś fotki (dobrej jakości tak aby widać było fakturę materiału) to dawajcie :good:

Idę do garażu sprawdzić czy podejdzie mi SDS :decayed:

Opublikowano

Ja ma taka tapicerkę i dla mnie j est dużo lepsza niż skóra .Polecam

Opublikowano

Jutro jadę do ASO po brakujące graty do PDC - rezanie w sobotę 1.XI (niestety wcześniej się nie wyrobię).

a mój kalendarz pokazuje, że 1.XI jest w niedziele :wink4:

graty za upór i kawał na prawdę dobrej roboty. Fajna pasja :)

pozdrawiam

Opublikowano

Jutro jadę do ASO po brakujące graty do PDC - rezanie w sobotę 1.XI (niestety wcześniej się nie wyrobię).

a mój kalendarz pokazuje, że 1.XI jest w niedziele :wink4:

graty za upór i kawał na prawdę dobrej roboty. Fajna pasja :)

pozdrawiam

Racja :) no to super - skończę PDC jeszcze w tym miesiącu :naughty: 31.X :good: Dzięki KENOiX :notworthy:

Wąski - a coś więcej?. Porównując ten materiał z alcantarą? Możesz dać jakąś fotkę (ale nie te co masz w swoim wątku :tongue4:) Mnie się na "alce" dobrze jeździ - zimą ciepło/latem w sam raz, ładnie wygląda... Najlepsze jest to że jak sprawdzałem ceny obić skóra/alcantara vs. skóra/speed to ceny (w ASO) są takie same :mysli:[br]Dopisany: 27 Październik 2009, 22:21_________________________________________________Ufff. RNS-E High :) Wymaganej wiązki w kostce C brak więc trzeba ciągnąć kabelki do BT - próbowałem sprawdzić VAGiem jaki mam moduł BT - niestety nic nie znalazłem. Jest jakiś sposób aby to określić bez ściągania podłogi pasażera?

Opublikowano

Bart-S, nie zmieniaj alcantary na speed'a, jest koks :wink4:

Opublikowano

tu brak Q i 300 krejzi horsów pod maską

Opublikowano

tu brak Q i 300 krejzi horsów pod maską

Nie podpuszczaj, nie podpuszczaj :decayed:

a co , niech ma chłopak jakiś cel w życiu , a nie po pierdółkami się zajmuje :decayed::polew: :polew: :naughty:
Opublikowano

Ehh gdyby tylko nie ta skrzynia to pewnie już dawno bym coś "podbił" a tak zarówno z PS jak i Q jest pipka - przynajmniej narazie, dopóki nie będę miał wystarczających informacji o multi. Q oczywiście odpada ale może ostatecznie uda się troszkę moc podnieść :)

Wgrałem dziś nowy soft do RNS-E (660) i odpaliłem SDS (+ kodowanie BT na język obsługi i wyświetlacz = ENGLISH). Byłem pewien że nic nie zatrybi a tu się okazało że "głosowa" obsługa telefonu pięknie działa :) Teraz pozostało już tylko wyrezanie kabelków do BT aby uruchomic głosową obsługę RNS-E :decayed:

Zapisałem sobie kilka kontaktów (znaczników) w książce tel. - mówię "Select Name" -> wybrany przeze mnie znacznik -> "Dial" i ładnie łączy :) Zauważyłem też że przy mniejszej głośności SDS nie myli się tak często jak przy podkręconej regulacji (np mówię three a pani odczytuje eight) - widocznie poziom głośności na wejściu podnosi się z taką samą częstotliwością jak wyjście - powstaje przesterowanie i w wyniku tego błędna interpretacja komend... No nic, będe testował dalej - zobaczymy jak to wyjdzie :)

Rezanie PDC niestety przesunięte o tydzień (7.XI).

Opublikowano

1ABJ7S.jpg

ja mam takie orginalne fotele to jest Bart-S ten speed o którym wspominałes ?

jeśli tak to gorąco polecam bo wygladaja duzo lepiej od alcantary ( przynajmniej wg mnie )

Opublikowano

ja nie mam ani alcantry ani speed materialu na fotelach.Ale ogladalem jedno i drugie i nawet by mi do glowy nie przyszlo zmieniac alcantre na cos innego :)

Opublikowano

Po prostu ciężko dostać środek w pełnej elektryce z alcantarą - jak już to albo ori S-Line ze speedem albo pełna skóra. Dlatego tak kombinuję...[br]Dopisany: 30 Październik 2009, 18:22_________________________________________________Dziś wypad na hamownię i z tej okazji postanowiłem się zważyć.

Troszkę się zdziwiłem jak pomiar wywalił 1700kg (oczywiście razem ze mną). Wg katalogu AVF powinien ważyć 1450kg a tu po odjęciu mojej wagi wychodzi 1600 czyli tyle co klofta 2.5TDI AYM! Nie wiem w jaki sposób dokonuje się "katalogowych pomiarów" - może na prawie pustym baku? Jeśli tak to można odjąć jeszcze 51kg (pełny bak, może troszkę ujechałem, biorąc pod uwagę gęstość oleju napędowego to będzie jakieś 60L x 0.850kg czyli 51KG). Oprócz tego znaczenie może mieć dołożony podwójny wydech i parę dodatkowych gratów w aucie... Ale nawet biorąc pod uwagę w/w sprzęt i tak waga wychodzi trochę za duża :confused4:

Opublikowano

Po prostu ciężko dostać środek w pełnej elektryce z alcantarą - jak już to albo ori S-Line ze speedem albo pełna skóra. Dlatego tak kombinuję...[br]Dopisany: 30 Październik 2009, 18:22_________________________________________________Dziś wypad na hamownię i z tej okazji postanowiłem się zważyć.

Troszkę się zdziwiłem jak pomiar wywalił 1700kg (oczywiście razem ze mną). Wg katalogu AVF powinien ważyć 1450kg a tu po odjęciu mojej wagi wychodzi 1600 czyli tyle co klofta 2.5TDI AYM! Nie wiem w jaki sposób dokonuje się "katalogowych pomiarów" - może na prawie pustym baku? Jeśli tak to można odjąć jeszcze 51kg (pełny bak, może troszkę ujechałem, biorąc pod uwagę gęstość oleju napędowego to będzie jakieś 60L x 0.850kg czyli 51KG). Oprócz tego znaczenie może mieć dołożony podwójny wydech i parę dodatkowych gratów w aucie... Ale nawet biorąc pod uwagę w/w sprzęt i tak waga wychodzi trochę za duża :confused4:

ja wazylem auto z rezerwa w baku i wyszlo 1630 kg :thumbdown: (stalem okok auta) jakby jeszcze byla dojazdowka lub pelnowymiarowe kolo zapasowe to jeszcze wiecej o pare kg

A BT sprawdzisz wagiem wchodza w modul telefonu :) trzeba kilka razy az sie polaczy

Opublikowano

Ludzie... Wasze skrzynie tyle poprostu waza, normalka.

Wiecie ile wazy 2.5Q w tiptronicu? prawie 1800kg.

A jakie wagi macie podane w dowodach?

Bartek, bankowo AVF nie wazy 1450kg*, bo jeszcze nie widzialem B6 z taka wartoscia wbita w dowod... Minimum 1520kg+.

* chyba, ze sedan i TOTALNY golas :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...