retrikal Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 pięknie...przykład prawdziwego rezacza detalisty!! gratulacje zapału, cierpliwości, zasobności i pomysłowości... ps. na wlepce nie ma nawet tyle miejsca, żeby zmieścić całe wyposażenie...hehehe
julo23 Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 @Bart-s :slina:Ja też chce taki pakiet oświetlenie
HiRide Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 @Bart-s :slina:Ja też chce taki pakiet oświetlenie o jakim pakiecie piszesz ?
Wojtek_A4 Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Jestem pełen podziwu dla Twojego doposażania autka :kox: Musze żonie pokazać ten wątek...może mnie trochę zrozumie Ps. Bart-S a Twój mechanik ogarnia dobrze elektrykę?
Bieniek Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Bartek jakie koszt pdc?? MAm juz zderzak z czujnikami.Co jeszcze potrzebuje? Przycisk i zaslepki iii? Jakie koszta?
Bart-S Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 Dzięki za wszytkie commenty Już Wam mówiłem, że mnie dodatkowo napędzają Jutro jadę do ASO po brakujące graty do PDC - rezanie w sobotę 1.XI (niestety wcześniej się nie wyrobię). Tomek - tak na szybko i orientacyjnie (bardziej szczegółowo wraz z numerami opiszę wszystko w fotostory - jeśli będzie Ci naprawdę mocno zależało to przysiądę i podam Ci dokładne numery części) - brakujące elementy to: - sterownik PDC tył+przód - 150zł (allegro) - wtyczka 12-pin do PDC (brązowa) - 30zł (ASO) - przełącznik PDC na konsolę środkową - 50zł ASO - jeśli nie masz dezaktywacji poduchy to dwie zaślepki imitujące przyciski (lewa i prawa) - koszt jednej w ASO to jakieś 16zł - ramka do przycisków (..bo wywalasz kieszonkę na monety i przekładasz tylko ESP) - 15zł (ASO) - wiązka do czujników - 150zł (allegro) / 450zł (ASO) - wiązka adapter (łaczy wiązkę czujników z wiązką kabiny idącą do sterownika PDC) - 120zł (ASO) - jakieś 50m kabla (na tył trzeba pociągnąć z panelu z przodu 8 kabli + kilka w desce rozdzielczej - myślę że przekrój 0,35 styknie na wszystko (wg schematów są różne grubości - od 0,22 do 0,5 - uśredniłem je sobie, myślę że będzie git) - trochę pinów Łącznie wyjdzie Tobie ok. 600zł. Wojtek - mój mechanior nie jest elektrykiem z wykształcenia ale z samochodami jakoś sobie radzi Ja dostarczam schemat on swoją wiedzę i jakoś nam idzie Mam prośbę do osób posiadających tapicerkę z tkaniną speed (taki zestawik wrzucano w wewnętrznym pakiecie S-Line) - jak to się prezentuje? Zastanawiam się nad przesiadką - mam na oku zestawik S-Line od B7 skóra+speed ale wydaje mi się że ten materiał nie daje takiego efektu jak alcantara - chciałbym poznać Wasze zdanie. Co lepsze speed czy alcantara, i dlaczego Jak macie jakieś fotki (dobrej jakości tak aby widać było fakturę materiału) to dawajcie Idę do garażu sprawdzić czy podejdzie mi SDS
Wąski Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Ja ma taka tapicerkę i dla mnie j est dużo lepsza niż skóra .Polecam
KENOiX Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Jutro jadę do ASO po brakujące graty do PDC - rezanie w sobotę 1.XI (niestety wcześniej się nie wyrobię). a mój kalendarz pokazuje, że 1.XI jest w niedziele graty za upór i kawał na prawdę dobrej roboty. Fajna pasja pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 Jutro jadę do ASO po brakujące graty do PDC - rezanie w sobotę 1.XI (niestety wcześniej się nie wyrobię). a mój kalendarz pokazuje, że 1.XI jest w niedziele graty za upór i kawał na prawdę dobrej roboty. Fajna pasja pozdrawiam Racja no to super - skończę PDC jeszcze w tym miesiącu 31.X Dzięki KENOiX Wąski - a coś więcej?. Porównując ten materiał z alcantarą? Możesz dać jakąś fotkę (ale nie te co masz w swoim wątku ) Mnie się na "alce" dobrze jeździ - zimą ciepło/latem w sam raz, ładnie wygląda... Najlepsze jest to że jak sprawdzałem ceny obić skóra/alcantara vs. skóra/speed to ceny (w ASO) są takie same [br]Dopisany: 27 Październik 2009, 22:21_________________________________________________Ufff. RNS-E High Wymaganej wiązki w kostce C brak więc trzeba ciągnąć kabelki do BT - próbowałem sprawdzić VAGiem jaki mam moduł BT - niestety nic nie znalazłem. Jest jakiś sposób aby to określić bez ściągania podłogi pasażera?
Flyer Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Bart-S, nie zmieniaj alcantary na speed'a, jest koks
truckmaniac Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Patrzę na Twoje mody i po prostu padłem na ryj :slina:
Iverson Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 tu brak Q i 300 krejzi horsów pod maską
truckmaniac Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 tu brak Q i 300 krejzi horsów pod maską Nie podpuszczaj, nie podpuszczaj
Iverson Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 tu brak Q i 300 krejzi horsów pod maską Nie podpuszczaj, nie podpuszczaj a co , niech ma chłopak jakiś cel w życiu , a nie po pierdółkami się zajmuje :polew:
Bart-S Opublikowano 29 Października 2009 Autor Opublikowano 29 Października 2009 Ehh gdyby tylko nie ta skrzynia to pewnie już dawno bym coś "podbił" a tak zarówno z PS jak i Q jest pipka - przynajmniej narazie, dopóki nie będę miał wystarczających informacji o multi. Q oczywiście odpada ale może ostatecznie uda się troszkę moc podnieść Wgrałem dziś nowy soft do RNS-E (660) i odpaliłem SDS (+ kodowanie BT na język obsługi i wyświetlacz = ENGLISH). Byłem pewien że nic nie zatrybi a tu się okazało że "głosowa" obsługa telefonu pięknie działa Teraz pozostało już tylko wyrezanie kabelków do BT aby uruchomic głosową obsługę RNS-E Zapisałem sobie kilka kontaktów (znaczników) w książce tel. - mówię "Select Name" -> wybrany przeze mnie znacznik -> "Dial" i ładnie łączy Zauważyłem też że przy mniejszej głośności SDS nie myli się tak często jak przy podkręconej regulacji (np mówię three a pani odczytuje eight) - widocznie poziom głośności na wejściu podnosi się z taką samą częstotliwością jak wyjście - powstaje przesterowanie i w wyniku tego błędna interpretacja komend... No nic, będe testował dalej - zobaczymy jak to wyjdzie Rezanie PDC niestety przesunięte o tydzień (7.XI).
pitercool Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 ja mam takie orginalne fotele to jest Bart-S ten speed o którym wspominałes ? jeśli tak to gorąco polecam bo wygladaja duzo lepiej od alcantary ( przynajmniej wg mnie )
HiRide Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 ja nie mam ani alcantry ani speed materialu na fotelach.Ale ogladalem jedno i drugie i nawet by mi do glowy nie przyszlo zmieniac alcantre na cos innego
Bart-S Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Opublikowano 3 Listopada 2009 Po prostu ciężko dostać środek w pełnej elektryce z alcantarą - jak już to albo ori S-Line ze speedem albo pełna skóra. Dlatego tak kombinuję...[br]Dopisany: 30 Październik 2009, 18:22_________________________________________________Dziś wypad na hamownię i z tej okazji postanowiłem się zważyć. Troszkę się zdziwiłem jak pomiar wywalił 1700kg (oczywiście razem ze mną). Wg katalogu AVF powinien ważyć 1450kg a tu po odjęciu mojej wagi wychodzi 1600 czyli tyle co klofta 2.5TDI AYM! Nie wiem w jaki sposób dokonuje się "katalogowych pomiarów" - może na prawie pustym baku? Jeśli tak to można odjąć jeszcze 51kg (pełny bak, może troszkę ujechałem, biorąc pod uwagę gęstość oleju napędowego to będzie jakieś 60L x 0.850kg czyli 51KG). Oprócz tego znaczenie może mieć dołożony podwójny wydech i parę dodatkowych gratów w aucie... Ale nawet biorąc pod uwagę w/w sprzęt i tak waga wychodzi trochę za duża
HiRide Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Po prostu ciężko dostać środek w pełnej elektryce z alcantarą - jak już to albo ori S-Line ze speedem albo pełna skóra. Dlatego tak kombinuję...[br]Dopisany: 30 Październik 2009, 18:22_________________________________________________Dziś wypad na hamownię i z tej okazji postanowiłem się zważyć. Troszkę się zdziwiłem jak pomiar wywalił 1700kg (oczywiście razem ze mną). Wg katalogu AVF powinien ważyć 1450kg a tu po odjęciu mojej wagi wychodzi 1600 czyli tyle co klofta 2.5TDI AYM! Nie wiem w jaki sposób dokonuje się "katalogowych pomiarów" - może na prawie pustym baku? Jeśli tak to można odjąć jeszcze 51kg (pełny bak, może troszkę ujechałem, biorąc pod uwagę gęstość oleju napędowego to będzie jakieś 60L x 0.850kg czyli 51KG). Oprócz tego znaczenie może mieć dołożony podwójny wydech i parę dodatkowych gratów w aucie... Ale nawet biorąc pod uwagę w/w sprzęt i tak waga wychodzi trochę za duża ja wazylem auto z rezerwa w baku i wyszlo 1630 kg (stalem okok auta) jakby jeszcze byla dojazdowka lub pelnowymiarowe kolo zapasowe to jeszcze wiecej o pare kg A BT sprawdzisz wagiem wchodza w modul telefonu trzeba kilka razy az sie polaczy
Flyer Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Ludzie... Wasze skrzynie tyle poprostu waza, normalka. Wiecie ile wazy 2.5Q w tiptronicu? prawie 1800kg. A jakie wagi macie podane w dowodach? Bartek, bankowo AVF nie wazy 1450kg*, bo jeszcze nie widzialem B6 z taka wartoscia wbita w dowod... Minimum 1520kg+. * chyba, ze sedan i TOTALNY golas
Rekomendowane odpowiedzi