Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bartek powiedz mi na temat czujnikow cisnienia w oponach czy czujnik o numerach 1K0907275 i czestotliwosci 434 MHz bedzie wspolpracowal z modulem i antena :mysli: znalazlem w dobrej cenie nowe :wink4:

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

widze ze coraz wiecej osob zmienia felgi na mniejsze -jakas nowa moda.

u mnie mialy ladowac 18" na ten sezon (no... moze w lipcu cos znajde), ale mam wazniejsze wydatki, a inwestycji w auto rowniez jest sporo na horyzoncie ;)

Opublikowano

Bartek powiedz mi na temat czujnikow cisnienia w oponach czy czujnik o numerach 1K0907275 i czestotliwosci 434 MHz bedzie wspolpracowal z modulem i antena :mysli: znalazlem w dobrej cenie nowe :wink4:

Grzesiek niestety nie wiem czy czujniki od B8 podejdą... Trzeba by porównać części B6,B7 vs. B8. Teoretycznie częstotliwość ta sama więc możliwe że dadzą radę...

widze ze coraz wiecej osob zmienia felgi na mniejsze -jakas nowa moda.

u mnie mialy ladowac 18" na ten sezon (no... moze w lipcu cos znajde), ale mam wazniejsze wydatki, a inwestycji w auto rowniez jest sporo na horyzoncie ;)

Michał ale w tej furce czy coś nowego na horyzoncie? :naughty:

Opublikowano

No niestety caly czas laduje ciezkie pieniadze w obecne :tongue4:

Pewnie tak jak Ty pojezdze jeszcze 2-3 lata zeby wszelkie inwestycje w mody nie poszly na marne.

Opublikowano

Panowie jak czytam KOMFORT to :sick3: albo macie jaja albo nic, liczy się trakcja a na komforcie to może na autostradach w USA się sprawdza, chcecie komfort to kupujcie cytryny dla miękkich kierowców, polskie dziury wcale nie są takie głębokie :) ja na 18" oponach 225 i w miarę twardym gwincie narzekałem na zbytni komfort :polew: no chyba, że jestem z innej bajki niż wy :polew:

Opublikowano

Panowie jak czytam KOMFORT to :sick3: albo macie jaja albo nic, liczy się trakcja a na komforcie to może na autostradach w USA się sprawdza, chcecie komfort to kupujcie cytryny dla miękkich kierowców, polskie dziury wcale nie są takie głębokie :) ja na 18" oponach 225 i w miarę twardym gwincie narzekałem na zbytni komfort :polew: no chyba, że jestem z innej bajki niż wy :polew:

No to ja nie mam jaj :gwizdanie:

Mam 1BE i mnie wkur.... się nad zamianą zastanawiam...

Opublikowano

no a jeździsz głównie po 7ce... co ja miałbym powiedzieć :naughty:

Opublikowano

Mam 1BE i mnie wkur.... się na zamianą zastanawiam...

popieram kolegę mam H&R -35mm i też się zastanawiam nad wsadzeniem ori springów......Bartek nic nie rób z swoim zawieszeniem s-line jest oki

Opublikowano

Mam 1BE i mnie wkur.... się na zamianą zastanawiam...

popieram kolegę mam H&R -35mm i też się zastanawiam nad wsadzeniem ori springów......Bartek nic nie rób z swoim zawieszeniem s-line jest oki

co wy?

ja mam - 50/30 i się zastanawiam czemu jest taki miętki :decayed:

zawieszenie s-line jest ok ale pod jakim względem? jak dla mnie ani nie wygląda do końca a o trakcji nie wspomnę

teraz dopiero na weitec-ach jakoś zaczął się prowadzić, dla przykładu powiem ze sprawdzałem wczoraj pewien łuk na trasie którą w h*j razy pokonywałem i 120 w niego wjechać to było coś na be a wczoraj 140 bez problemu :kox:

pier**lić kompromisy :evil:

jak by Bart lubił kompromisy to by 19 nie wkładał :gwizdanie:

Opublikowano

To nie temat o komforcie Panowie...

wuju, a co Ty masz za zawieszenie? 1BE + springi? No prosze Cie... :tongue4: Zaloz sportowy porzadny amor, pojezdzij troche na 19" i wtedy porozmawiamy.

W trasie jezdzilo mi sie spoko, nie narzekalem, ale dziennie robie 50km po Warszawie i nie jest to komfortowa opcja na miasto.

Opublikowano

To nie temat o komforcie Panowie...

wuju, a co Ty masz za zawieszenie? 1BE + springi? No prosze Cie... :tongue4: Zaloz sportowy porzadny amor, pojezdzij troche na 19" i wtedy porozmawiamy.

W trasie jezdzilo mi sie spoko, nie narzekalem, ale dziennie robie 50km po Warszawie i nie jest to komfortowa opcja na miasto.

tak 1be + springi

ale ja nie mówię ze jest to komfortowe :gwizdanie:

ale jak ktoś pisze ze 1be go wk***ia :zemdlal: toż to ba tylko kapkę niżej

trzeba sobie odpowiedzieć na 1 za***iście proste pytanie komfort(15, 1ba) czy lans i więcej trakcji (19,gleba) ?

i iść w którąś stronę :cool1:

koniec ot :hi:

Opublikowano

To nie temat o komforcie Panowie...

wuju, a co Ty masz za zawieszenie? 1BE + springi? No prosze Cie... :tongue4: Zaloz sportowy porzadny amor, pojezdzij troche na 19" i wtedy porozmawiamy.

W trasie jezdzilo mi sie spoko, nie narzekalem, ale dziennie robie 50km po Warszawie i nie jest to komfortowa opcja na miasto.

tak 1be + springi

ale ja nie mówię ze jest to komfortowe :gwizdanie:

ale jak ktoś pisze ze 1be go wk***ia :zemdlal: toż to ba tylko kapkę niżej

trzeba sobie odpowiedzieć na 1 za***iście proste pytanie komfort(15, 1ba) czy lans i więcej trakcji (19,gleba) ?

i iść w którąś stronę :cool1:

koniec ot :hi:

Trudno się nie zgodzić :gwizdanie: Albo się zakłada felgę 19" żeby wyglądała (a nie wygląda na nie obniżonym zawieszeniu), albo 16" żeby jeździła i zostawia zawieszkę serię

Bartek - rób downgrade na 1BA :polew: i lepiej niech vario nie czyta, bo się szarym mydłem już całkiem potnie :naughty:

Jak masz dobre amorki, to zakładaj jakieś sprężyny -35 mm (jak chociażby u adamooo na 1BE) i będzie autko poprawnie wyglądać - nie założyłeś chyba 19" żeby się łatwiej i lepiej się po dziurach latało :mysli::wink4:

Opublikowano

sorry za zaśmiecanie Bartku ale jak to jest z kołem pasowym wspomagania bo mam brak odpowiedzi w tym temacie... da się to bez niczego ściągnąć? jakiś ściągacz? bo o ile pamiętam ściągałeś...

Opublikowano

Zdania podzielone... jak zwykle :decayed: Musze przyznać rację tej części z Was, która napisała że 19" nie zakłada się z myślą o komforcie... Oczywiście, że liczyłem się z gorszymi "parametrami jazdy" - póki co akceptuję to (tak jak napisałem, są też plusy - jeżdżę spokojniej). Za jakiś czas okaże się jak duże są pokłady mojej cierpliwości :wink4:

Jeśli chodzi o doznania - dla każdego z nas komfort czy lans mają zupełnie inne znaczenie (pułap). Ja ten swój jeszcze ustalam - szukam czegoś po środku ;)

Generalnie dezycja już zapadła - na przełomie kwietnia i maja będzie gleba. Pojeżdżę, zobaczę co się będzie działo i jeśli stwierdzę, że nie dam rady wrócę do BE - żaden problem :good:

Wszystkim bardzo dziękuję za przedstawienie swojej opinii - dzięki Wam łatwiej odnaleźć się w temacie w którym z całą pewnością raczkuję :good:

sorry za zaśmiecanie Bartku ale jak to jest z kołem pasowym wspomagania bo mam brak odpowiedzi w tym temacie... da się to bez niczego ściągnąć? jakiś ściągacz? bo o ile pamiętam ściągałeś...

Śrube wykręcasz i wychodzi ;) Aby miec łatwiejszy dostęp do koła pasowego wykręciliśmy sprężąrkę (3 śruby). W sobotę będzie podmianka to cyknę jakieś fotostory :wink4:

Opublikowano

I to jest właśnie pułap o którym pisałem ;) Środek dla mnie to także 17" - myślę, że np. dla Vario będzie to jednak coś innego...

Opublikowano

Maks lansu i troche komfortu to wlasnie 19" + komfortowe amory + nizsze springi (czyli 1BE) IMO :)

Opublikowano

Czyli wrzucając -35 będzie prawie (bo inne amorki) jak na Twoim BV?

Zastanawiają mnie różnice w springach obniżających na -35 pomiędzy danymi producentami (póki co oglądam H&R, KW i Tein). Może być tak że różnie będą siedziały mimo identycznie dedykowanej "glebie"?

Opublikowano

Bartek, moim zdaniem przy springach -35 wlasnie tak bedzie, jak nie lepiej ;)

Poszukaj B7 ono, on zalozyl weiteca -35mm i auto siedzi pieknie.

Opublikowano

jak odbiorę auto to założę z powrotem 19-ki będziesz miał pogląd jak wygląda setup 19+amory be+weitec-50/30 :naughty:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...