Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Plus i minus prawidłowo zapięte. Zamieniłem palniki - efekt ten sam - wychodzi na to, że walnięta jest przetwornica. Potestowałem dłużej i... nie ma znaczenia czy H11 ma odpalić z łapy czy przez CLH. W piątek spróbuję wymienić przetwornicę na nową i powinno zadziałać.

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

tez tak pomyslalem o przetwornicy :kwasny:

Bartku jakbys looknal w wolnej chwili gdzie miesci sie sterownik podgrzewanej szyby przedniej :wink4: ( pytam z ciekawosci ) :decayed:

Opublikowano

Proszzz ;)

windscreenheat1.jpgwindscreenheat2.jpg

Opublikowano

Bartek,

kilka pytan. O ile juz sie zdazylem zorientowac, to przedni zderzak ( ten plastikowy ) zdejmuje sie razem z ze wzmocnieniem-belka z aluminium. Trzeba do tego wykrecic takie dwie dlugie pionowe sruby montowane od dolu. Te sruby przechodza przez tzw pochlaniacze wstrzasu wpuszczone we wsporniki zderzaka przykrecone do podluznic. I teraz pytanie, czy po wykreceniu i wyjeciu srub te pochlaniacze nie wypadna( to jest chyba zestaw takich tulej z tworzywa)?

Do montazu Homelinka musiales zdemontowac belke zderzaka z platikowej atrapy?

Te zielone zlaczki widoczne na zdjeciu sa wlasnie od srub mocujacych belke, tak?

Jak juz bedziesz mial gotowego Homelinka w calosci to zapraszam do mnie na testy. Chetnie sprawdze, czy bedzie dzialal z moja brama.

Opublikowano

halogeniki juz w porzadku czy wszystko bangla :wink4:

Jak tam Homelink czy dzialales cos dalej :cool1:

Opublikowano

Bartek - sposób demontażu przedniego zderzaka, opisany przez Ciebie jest prawidłowy. Po wykręceniu 2-óch śrub o których wspomniałeś nic nie odpadnie ;)

Belkę wyciągałem ze względu na przekładkę czujników PDC - do montażu Homelinka raczej nie trzeba jej wyciągać. Sterownik wchodzi w profil na wewnętrznej stronie nakładki zderzaka i na niego przychodzi plastikowy uchwyt. Uchwyt w dolnej części jest blokowany w wyprofilowanej dziurce - w górnej natomiast przykręcony został śrubą. Gdyby jakimś cudem okazało się, że belkę trzeba zdjąć - zielone spinki które zauważyłeś to gwint śrub mocujących m.in. belkę. Jeśli chodzi o testy - dziękuję za zaproszenie, na pewno się skuszę :D

Grzesiek - dziś po południu przekładam przetwornicę (wymienili bez problemu). Jeśli uda mi się namówić chłopaków to może podłączymy słonecznik - jeśli nie, w tygodniu zabiorę się za to sam.

Opublikowano

Bartek - sposób demontażu przedniego zderzaka, opisany przez Ciebie jest prawidłowy. Po wykręceniu 2-óch śrub o których wspomniałeś nic nie odpadnie ;)

Belkę wyciągałem ze względu na przekładkę czujników PDC - do montażu Homelinka raczej nie trzeba jej wyciągać. Sterownik wchodzi w profil na wewnętrznej stronie nakładki zderzaka i na niego przychodzi plastikowy uchwyt. Uchwyt w dolnej części jest blokowany w wyprofilowanej dziurce - w górnej natomiast przykręcony został śrubą. Gdyby jakimś cudem okazało się, że belkę trzeba zdjąć - zielone spinki które zauważyłeś to gwint śrub mocujących m.in. belkę. Jeśli chodzi o testy - dziękuję za zaproszenie, na pewno się skuszę :D

Grzesiek - dziś po południu przekładam przetwornicę (wymienili bez problemu). Jeśli uda mi się namówić chłopaków to może podłączymy słonecznik - jeśli nie, w tygodniu zabiorę się za to sam.

hej

a jak wyglada z temperatura tych xenonow nie bedzie problemu z odpadaniem pokrycia lamp?

zastanawialem sie wladowac do mojego pascia halogeny pod tagfahrlicht (mam ledy wyjebiaszcze chce ktos kupic 2x led +2x opory - 50euro - nie moge zalozyc bo to 4 punkty 120euronow i jak bede mial pecha na 1 miech zabrane prawko!)

bo sa zamienniki p21w jako halogeny 10w w oprawce p21w - nie wiesz jak ma sie to do wydalanego ciepla? dodam ze czasem smigam i lampy sie pala 10godzin non stop wiec beda lekko cieplawe nawet te zwykle p21w :)

ale furka sie pieknie prezentuje!

Opublikowano

hej

a jak wyglada z temperatura tych xenonow nie bedzie problemu z odpadaniem pokrycia lamp?

zastanawialem sie wladowac do mojego pascia halogeny pod tagfahrlicht (mam ledy wyjebiaszcze chce ktos kupic 2x led +2x opory - 50euro - nie moge zalozyc bo to 4 punkty 120euronow i jak bede mial pecha na 1 miech zabrane prawko!)

bo sa zamienniki p21w jako halogeny 10w w oprawce p21w - nie wiesz jak ma sie to do wydalanego ciepla? dodam ze czasem smigam i lampy sie pala 10godzin non stop wiec beda lekko cieplawe nawet te zwykle p21w :)

ale furka sie pieknie prezentuje!

Pokaż te ledy.

Opublikowano

hej

a jak wyglada z temperatura tych xenonow nie bedzie problemu z odpadaniem pokrycia lamp?

zastanawialem sie wladowac do mojego pascia halogeny pod tagfahrlicht (mam ledy wyjebiaszcze chce ktos kupic 2x led +2x opory - 50euro - nie moge zalozyc bo to 4 punkty 120euronow i jak bede mial pecha na 1 miech zabrane prawko!)

bo sa zamienniki p21w jako halogeny 10w w oprawce p21w - nie wiesz jak ma sie to do wydalanego ciepla? dodam ze czasem smigam i lampy sie pala 10godzin non stop wiec beda lekko cieplawe nawet te zwykle p21w :)

ale furka sie pieknie prezentuje!

Pokaż te ledy.

to sa wysokiej jakosci ledy smd o malych srednicach swiecacych a tym samym dajace ladne rownomierne biale swiatlo 360°

MzTbr.jpg

Opublikowano

Przetwornica przełożona – wszystko ładnie bangla :) Jak odpali CLH, tyłek i front świecą ładnie w tym samym odcieniu więc dla mnie bomba (o taki efekt mi chodziło). Zostaje już tylko dokończenie Homelinka wewnątrz kabiny – jak się uda, może w weekend się za to zabiorę (a może poczekam aż Fany wróci ze Szwecji i pykniemy to razem ;))

Kolejne plany:

- sprężyny na tył H&R dla FWD -35mm

- pakiet entertainment (tuner tv, dvd, monitory w zagłówkach)

- chip (ale tu wciąż się waham)

- środek Recaro (jak się w końcu kuźwa trafi, już powoli tracę nadzieję)

hej

a jak wyglada z temperatura tych xenonow nie bedzie problemu z odpadaniem pokrycia lamp?

zastanawialem sie wladowac do mojego pascia halogeny pod tagfahrlicht (mam ledy wyjebiaszcze chce ktos kupic 2x led +2x opory - 50euro - nie moge zalozyc bo to 4 punkty 120euronow i jak bede mial pecha na 1 miech zabrane prawko!)

bo sa zamienniki p21w jako halogeny 10w w oprawce p21w - nie wiesz jak ma sie to do wydalanego ciepla? dodam ze czasem smigam i lampy sie pala 10godzin non stop wiec beda lekko cieplawe nawet te zwykle p21w :)

ale furka sie pieknie prezentuje!

Brysio - jeśli chodzi o temperaturę - czas pokaże. Będę sprawdzał co jakiś czas jak wyglądają plastiki. Jednak przeciwmgielne włączane będą na tyle rzadko, że nie spodziewam się żadnych problemów... Nawet biorąc pod uwagę Coming/Leaving Home (tutaj przecież palić się będą tylko 30-60 sekund). Dużo ludzi wymieniało już swoje H11 na zestawy HID różnej maści i póki co nikt nie narzeka – myślę, że będzie OK. Jeśli już to bałbym się nie o palnik a o przetwornicę – dlatego padło na belkę jako miejsce mocowania (tym samym belka staje się dodatkowym radiatorem).

Twój pomysł z LED-ami jest fajny ale wątpię aby dał taki sam efekt jak zestaw HID. Może lepiej coś takiego wpakować w postojówki?

Opublikowano

- chip (ale tu wciąż się waham)

Bart, nie wiem jak w multi, ale np. tipa można wzmocnić, żeby znosił więcej Nm. Mocniejszy konwerter, tarczki cierne, dodatkowa chłodnica skrzyni itp. Ja w swoim też będe podnosił moc, więcej niż tylko chip. Takich projektów jest w USA trochę i jeżdżą. :wink4:

Opublikowano

Tomek - jeśli chodzi o CVT to wokół tej skrzyni krąży tyle mitów, że naprawdę nie wiadomo w co wierzyć...

Generalnie niby jest tak, że przy nowej hudraulice (silniejsza pompa oleju zastosowana w "drugim miocie" generacji 01J), wzmocnieniu sprzęgła dodatkową tarczą i od nowa napisany program sterujący skrzynią - maksymalny moment obrotowy jaki wytrzymuje ta przekładnia to 400Nm. Oczywiście jest to wartość, która odnosi się do prawidłowej eksploatacji skrzyni - do tej pory na 100% nie wiadomo jakie dokładnie są to warunki ;)

Z racji zupełnie innej techniki przenoszenia napędu nie ma co porównywać tej przekładni z tipem. IMO do tego tematu trzeba podejść od nowa - wydaje mi się, że ostatecznie się skuszę - chociażby ze względów "naukowych" ;) - przy czym po roku czasu skrzynia na stół i dokładne badanie wszystkich komponentów pod kątem zużycia. Zobaczymy co z tego wyjdzie...

Opublikowano

Tomek - jeśli chodzi o CVT to wokół tej skrzyni krąży tyle mitów, że naprawdę nie wiadomo w co wierzyć...

Generalnie niby jest tak, że przy nowej hudraulice (silniejsza pompa oleju zastosowana w "drugim miocie" generacji 01J), wzmocnieniu sprzęgła dodatkową tarczą i od nowa napisany program sterujący skrzynią - maksymalny moment obrotowy jaki wytrzymuje ta przekładnia to 400Nm. Oczywiście jest to wartość, która odnosi się do prawidłowej eksploatacji skrzyni - do tej pory na 100% nie wiadomo jakie dokładnie są to warunki ;)

Z racji zupełnie innej techniki przenoszenia napędu nie ma co porównywać tej przekładni z tipem. IMO do tego tematu trzeba podejść od nowa - wydaje mi się, że ostatecznie się skuszę - chociażby ze względów "naukowych" ;) - przy czym po roku czasu skrzynia na stół i dokładne badanie wszystkich komponentów pod kątem zużycia. Zobaczymy co z tego wyjdzie...

Dobra decyzja :good: Trzeba podchodzić do życia empirycznie. :wink4:

Co do porównania obu skrzyń to masz rację, ale niby tip, który siedzi w moim aucie też wytrzymuje do 420Nm, a był stosowany również w amerykańskich wersjach S4 B5, które ma 400Nm... :gwizdanie:

Opublikowano

Przetwornica przełożona – wszystko ładnie bangla :) Jak odpali CLH, tyłek i front świecą ładnie w tym samym odcieniu więc dla mnie bomba (o taki efekt mi chodziło). Zostaje już tylko dokończenie Homelinka wewnątrz kabiny – jak się uda, może w weekend się za to zabiorę (a może poczekam aż Fany wróci ze Szwecji i pykniemy to razem ;))

Kolejne plany:

- sprężyny na tył H&R dla FWD -35mm

- pakiet entertainment (tuner tv, dvd, monitory w zagłówkach)

- chip (ale tu wciąż się waham)

- środek Recaro (jak się w końcu kuźwa trafi, już powoli tracę nadzieję)

hej

a jak wyglada z temperatura tych xenonow nie bedzie problemu z odpadaniem pokrycia lamp?

zastanawialem sie wladowac do mojego pascia halogeny pod tagfahrlicht (mam ledy wyjebiaszcze chce ktos kupic 2x led +2x opory - 50euro - nie moge zalozyc bo to 4 punkty 120euronow i jak bede mial pecha na 1 miech zabrane prawko!)

bo sa zamienniki p21w jako halogeny 10w w oprawce p21w - nie wiesz jak ma sie to do wydalanego ciepla? dodam ze czasem smigam i lampy sie pala 10godzin non stop wiec beda lekko cieplawe nawet te zwykle p21w :)

ale furka sie pieknie prezentuje!

Brysio - jeśli chodzi o temperaturę - czas pokaże. Będę sprawdzał co jakiś czas jak wyglądają plastiki. Jednak przeciwmgielne włączane będą na tyle rzadko, że nie spodziewam się żadnych problemów... Nawet biorąc pod uwagę Coming/Leaving Home (tutaj przecież palić się będą tylko 30-60 sekund). Dużo ludzi wymieniało już swoje H11 na zestawy HID różnej maści i póki co nikt nie narzeka – myślę, że będzie OK. Jeśli już to bałbym się nie o palnik a o przetwornicę – dlatego padło na belkę jako miejsce mocowania (tym samym belka staje się dodatkowym radiatorem).

Twój pomysł z LED-ami jest fajny ale wątpię aby dał taki sam efekt jak zestaw HID. Może lepiej coś takiego wpakować w postojówki?

powiem tak te ledy swieca naprawde jasno jak znajde czas to zrobie fote po zalozeniu nie dasz rady patrzec w klosz bo wypala galy piekne biale swiatlo ale wlasnie dlatego pieski sie czepiaja a tutaj inaczej to wyglada niz u was tutaj wszystko musi miec homologacje nawet majtki skoro sa w aucie :))

a tego jak narazie zaden led nie ma wiec pupa zbita kupilem ale nie moge zakladac ja myslalem o tych ledach na swiatla do jazdy dziennej ale niestety sa za biale a nie mam zamiaru testowac i na piechote smigac caly miesiac :) ale widzialem wlasnie takie jak te na fotce tylko z innym podlaczeniem i wieksza moca na przeciwmgielne i tez super dzialaja oczywiscie xenon ma inne swiatlo

tylko tak jak chcesz xenony na coming home to albo duzo jezdzij autem albo kup wiekszy akumulator bo moze mu sie czasem nie chciec krecic z wyczerpania :))) ledy naturalnie pobor maja znikomy wiec tego problemu nie ma :))

ale przyznaje pomysl z belka i przetwornicami dobry choc nie wiem czy one sie tak bardzo grzeja najbardziej oddaje cieplo zarnik moja przetwornica po calej nocy jazdy byla lekko tylko cieplawa

znam kolesia ktoremu podklad z lamp splynal do klosza nie wiem co on tam pozakladal ale problem byl wlasnie z odprowadzeniem ciepla bo byla mala odleglosc pomiedzy zarnikiem a szkielkiem ale jesli bedziesz uzywal 3 min rano i wieczorem to im tam nic nie bedzie nie ma szans tyle ciepla nie wyprodukuja

- chip (ale tu wciąż się waham)

Bart, nie wiem jak w multi, ale np. tipa można wzmocnić, żeby znosił więcej Nm. Mocniejszy konwerter, tarczki cierne, dodatkowa chłodnica skrzyni itp. Ja w swoim też będe podnosił moc, więcej niż tylko chip. Takich projektów jest w USA trochę i jeżdżą. :wink4:

w usa to byle co zrobia i jezdza pytanie jak dlugo jak widze te ich hot rody to mnie skreca karoseria lipa a silnik 450ps hehe ale to sa dobrowolni dawcy organow :))

a jak Bart napisal nikt na swiecie nie wie jakie jest to prawidlowe uzytkowanie tej skrzyni sadze ze w audi tez tego nie wiedza :))

po drugie benzyna ma calkowicie inne przekazanie momentu na skrzyni bo odbywa sie przy wiekszych obrotach niz w dieslu i maksymalny moment obrotowy jest przy wiekszych obrotach niz w dieslu, w benzynie tarcze sprzeglowe sa bardziej rozpedzone i nie sa tak narazone na obciazenia dlatego tez vw ma olbrzymie problemy ze skrzynami dsg w dieslach[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 00:13_________________________________________________

Tomek - jeśli chodzi o CVT to wokół tej skrzyni krąży tyle mitów, że naprawdę nie wiadomo w co wierzyć...

Generalnie niby jest tak, że przy nowej hudraulice (silniejsza pompa oleju zastosowana w "drugim miocie" generacji 01J), wzmocnieniu sprzęgła dodatkową tarczą i od nowa napisany program sterujący skrzynią - maksymalny moment obrotowy jaki wytrzymuje ta przekładnia to 400Nm. Oczywiście jest to wartość, która odnosi się do prawidłowej eksploatacji skrzyni - do tej pory na 100% nie wiadomo jakie dokładnie są to warunki ;)

Z racji zupełnie innej techniki przenoszenia napędu nie ma co porównywać tej przekładni z tipem. IMO do tego tematu trzeba podejść od nowa - wydaje mi się, że ostatecznie się skuszę - chociażby ze względów "naukowych" ;) - przy czym po roku czasu skrzynia na stół i dokładne badanie wszystkich komponentów pod kątem zużycia. Zobaczymy co z tego wyjdzie...

Bart kupuj manualke z quattro i po malych kombinacjach bedziesz mial 4x4 myslalem tez o tym tylko nie wiem co trzeba by jeszcze wymienic aby to smigalo ma nadzieje ze nie pol auta :))) tylne zawieszenie jest chyba inne :)) ale to byl by mega mod!

Opublikowano

Bart kupuj manualke z quattro i po malych kombinacjach bedziesz mial 4x4 myslalem tez o tym tylko nie wiem co trzeba by jeszcze wymienic aby to smigalo ma nadzieje ze nie pol auta :))) tylne zawieszenie jest chyba inne :)) ale to byl by mega mod!

nie podpuszczaj go lepiej :gwizdanie: :gwizdanie:

Opublikowano

Dwóch gosci od nas z forum dołożyło Quattro: Gamling i jeszcze ktos. Watek był podiweszony w warsztacie ale zniknął. Bart-S nie byłby więc pierwszy, a z tego co widzę to Go rajcuja najbardziej mody, których jeszcze nikt nie zrobił, co Bartek?

Opublikowano

Ale przecież Bart już kiedyś napisał, że nie interesuje go manual, także czytajcie wątek od początku zanim się wypowiecie. Nawet rozglądał się za B8 z S-tronic. :gwizdanie:

Opublikowano

Ale przecież Bart już kiedyś napisał, że nie interesuje go manual, także czytajcie wątek od początku zanim się wypowiecie. Nawet rozglądał się za B8 z S-tronic. :gwizdanie:

automata w quattro latwiej znalezc niz manuala bo jest ich multum :)) tylko musi byc od diesla :))

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...