wrclaguna Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Bartek pisze pewnie kolejnego DIYa bo na warsztacie siedzi z pol godziny
Bart-S Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Coś w tym stylu - ale mini DIY Padło pytanie o możliwość przeróbki zwykłego lusterka zewnętrznego na funkcję z pamięcią... http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6b7_instalacja_modulu_pamieci_ustawien_fotela_kierowcy_i_lusterek-t122143.0.html;new;topicseen#new[br]Dopisany: 21 Sierpień 2010, 15:55_________________________________________________Kurcze mam problem z jednym HID-em... Nie wiem czy pamiętacie - po założeniu ksenonów w przeciwmgielnych miałem problem z lewym. Błąd spalonej żarówki - rzadko kiedy udawało się go włączyć... Palnik wykluczyliśmy, wymieniłem przetwornicę i niby śmigał... do czasu aż wykryłem kolejnego bońka. Teraz jest tak - Coming/Leaving Home włączony. Jak auto postoi - otwieram pilotem, przeciwgmielne się załączają i lewy po 5 sekundach gaśnie. Włączam zapłon - błąd spalonej żarówki na FIS (FRONT LEFT FOG LIGHT). Na to włączam manualnie przeciwgmielne - załączają się obydwa HIDy i błąd z FISu za chwilę znika. Wyłaczam motor - wychodzę z auta - załącza się CLH i pracuje prawidłowo (do czasu aż auto znów postoi). Generalnie problem jest zawsze gdy auto jest zimne - potrzebna mi porada elektryka, jak mogę ten temat sprawdzić i ogarnąć? W MCE błędów brak.
KENOiX Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Dziwna sprawa, obstawiał bym na 99% palnik, ale skoro go wykluczyłeś to robi się ciekawie(ja miałem podobne akcje ale z żarówką h11 jeszcze przed założeniem hidów, okazało się żę żarówka była jakaś kapryśna i raz świeciła raz nie)
Brysio Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Coś w tym stylu - ale mini DIY Padło pytanie o możliwość przeróbki zwykłego lusterka zewnętrznego na funkcję z pamięcią... http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6b7_instalacja_modulu_pamieci_ustawien_fotela_kierowcy_i_lusterek-t122143.0.html;new;topicseen#new[br]Dopisany: 21 Sierpień 2010, 15:55_________________________________________________Kurcze mam problem z jednym HID-em... Nie wiem czy pamiętacie - po założeniu ksenonów w przeciwmgielnych miałem problem z lewym. Błąd spalonej żarówki - rzadko kiedy udawało się go włączyć... Palnik wykluczyliśmy, wymieniłem przetwornicę i niby śmigał... do czasu aż wykryłem kolejnego bońka. Teraz jest tak - Coming/Leaving Home włączony. Jak auto postoi - otwieram pilotem, przeciwgmielne się załączają i lewy po 5 sekundach gaśnie. Włączam zapłon - błąd spalonej żarówki na FIS (FRONT LEFT FOG LIGHT). Na to włączam manualnie przeciwgmielne - załączają się obydwa HIDy i błąd z FISu za chwilę znika. Wyłaczam motor - wychodzę z auta - załącza się CLH i pracuje prawidłowo (do czasu aż auto znów postoi). Generalnie problem jest zawsze gdy auto jest zimne - potrzebna mi porada elektryka, jak mogę ten temat sprawdzić i ogarnąć? W MCE błędów brak. bart zrob tak sa w elektronicznych takie brzeczyki do cofania koszt jakies 8 zeta wez wepnij taki brzeczyk na kilka dni pod tego xenona ktory gasnie i zobaczysz czy ma przetwornica caly czas zasilanie jesli tak jest to sa tylko 2 mozliwosci przetwornica albo xenon jesli nie bedzie miala zasilana wiadomo wtedy trzeba szukac gdzies w elektryce mnie sie tak 2 bledy ukladu w mojej b5 udalo zlikwidowac ten piszczyk wnerwia troche ale wiadomo o co biega przez kilka dni da sie wytrzymac!
wrclaguna Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Coś w tym stylu - ale mini DIY Padło pytanie o możliwość przeróbki zwykłego lusterka zewnętrznego na funkcję z pamięcią... http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6b7_instalacja_modulu_pamieci_ustawien_fotela_kierowcy_i_lusterek-t122143.0.html;new;topicseen#new[br]Dopisany: 21 Sierpień 2010, 15:55_________________________________________________Kurcze mam problem z jednym HID-em... Nie wiem czy pamiętacie - po założeniu ksenonów w przeciwmgielnych miałem problem z lewym. Błąd spalonej żarówki - rzadko kiedy udawało się go włączyć... Palnik wykluczyliśmy, wymieniłem przetwornicę i niby śmigał... do czasu aż wykryłem kolejnego bońka. Teraz jest tak - Coming/Leaving Home włączony. Jak auto postoi - otwieram pilotem, przeciwgmielne się załączają i lewy po 5 sekundach gaśnie. Włączam zapłon - błąd spalonej żarówki na FIS (FRONT LEFT FOG LIGHT). Na to włączam manualnie przeciwgmielne - załączają się obydwa HIDy i błąd z FISu za chwilę znika. Wyłaczam motor - wychodzę z auta - załącza się CLH i pracuje prawidłowo (do czasu aż auto znów postoi). Generalnie problem jest zawsze gdy auto jest zimne - potrzebna mi porada elektryka, jak mogę ten temat sprawdzić i ogarnąć? W MCE błędów brak. a ja wyje.....em Hidy raz zarnik raz przetwornica padla i zalozylem serie :gwizdanie: na razie
Bart-S Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Kurcze Panowie póki co mam masę roboty - i nawet nie mam czasu sprawdzić. Jednak dziękuję za wszystkie sugestie Do tego siedzę w schematach i rozpracowuję moduł centralnej elektryki, włączniki świateł i czujnik zmierzchu... Może w weekend uda się znaleźć trochę czasu - chciałbym w końcu zapakować te czarne lochy
Bart-S Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Spróbuję dziś - może chociaż fotele dam radę podmienić
Bart-S Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Póki co tylko stołki przód - na więcej nie starczyło czasu... i tak będę musiał je wyciągnąć i podmyć Test w drodze zaliczony - trzymają jak sk***ysyn Zabrałem ze sobą pasażera na kilka rudnek po rondzie - jeździł ze mną wcześniej na "sportach" i stwierdził że nie ma porównania. Fakt boki przylegają wyczuwalnie ciaśniej niż w kubłach sport. Ja odczułem, a co dopiero pasażer... Co jeszcze na plus - fotele z pełnym sterowaniem elektrycznym mają większy "zasięg". Padła więc teoria, że full elektryka siedzi wyżej i osoby wyższe odczują dyskomfort. W manualu miałem fotel na maksa w dół i w tył. Teraz ustawiłem sobie cfg tak samo i okazało się, że muszę się troszkę podnieść i przysunąć do kiery. Generalnie wrażenia super... czas na fotki (sorki za jakość zdjęć, raz że już się ściemniało - dwa, znów kłania się mój dupowaty aparat). BASTARDS!!!!
truckmaniac Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Póki co tylko stołki przód - na więcej nie starczyło czasu... i tak będę musiał je wyciągnąć i podmyć Test w drodze zaliczony - trzymają jak sk***ysyn Zabrałem ze sobą pasażera na kilka rudnek po rondzie - jeździł ze mną wcześniej na "sportach" i stwierdził że nie ma porównania. Fakt boki przylegają wyczuwalnie ciaśniej niż w kubłach sport. Ja odczułem, a co dopiero pasażer... Co jeszcze na plus - fotele z pełnym sterowaniem elektrycznym mają większy "zasięg". Padła więc teoria, że full elektryka siedzi wyżej i osoby wyższe odczują dyskomfort. W manualu miałem fotel na maksa w dół i w tył. Teraz ustawiłem sobie cfg tak samo i okazało się, że muszę się troszkę podnieść i przysunąć do kiery. Generalnie wrażenia super... czas na fotki (sorki za jakość zdjęć, raz że już się ściemniało - dwa, znów kłania się mój dupowaty aparat). BASTARDS!!!! :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina:
Młody_drog Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Póki co tylko stołki przód - na więcej nie starczyło czasu... i tak będę musiał je wyciągnąć i podmyć Test w drodze zaliczony - trzymają jak sk***ysyn Zabrałem ze sobą pasażera na kilka rudnek po rondzie - jeździł ze mną wcześniej na "sportach" i stwierdził że nie ma porównania. Fakt boki przylegają wyczuwalnie ciaśniej niż w kubłach sport. Ja odczułem, a co dopiero pasażer... Co jeszcze na plus - fotele z pełnym sterowaniem elektrycznym mają większy "zasięg". Padła więc teoria, że full elektryka siedzi wyżej i osoby wyższe odczują dyskomfort. W manualu miałem fotel na maksa w dół i w tył. Teraz ustawiłem sobie cfg tak samo i okazało się, że muszę się troszkę podnieść i przysunąć do kiery. Generalnie wrażenia super... czas na fotki (sorki za jakość zdjęć, raz że już się ściemniało - dwa, znów kłania się mój dupowaty aparat). BASTARDS!!!! Dream :gwizdanie: :gwizdanie:
H4mm3R Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Póki co tylko stołki przód - na więcej nie starczyło czasu... i tak będę musiał je wyciągnąć i podmyć Test w drodze zaliczony - trzymają jak sk***ysyn Zabrałem ze sobą pasażera na kilka rudnek po rondzie - jeździł ze mną wcześniej na "sportach" i stwierdził że nie ma porównania. Fakt boki przylegają wyczuwalnie ciaśniej niż w kubłach sport. Ja odczułem, a co dopiero pasażer... Co jeszcze na plus - fotele z pełnym sterowaniem elektrycznym mają większy "zasięg". Padła więc teoria, że full elektryka siedzi wyżej i osoby wyższe odczują dyskomfort. W manualu miałem fotel na maksa w dół i w tył. Teraz ustawiłem sobie cfg tak samo i okazało się, że muszę się troszkę podnieść i przysunąć do kiery. Generalnie wrażenia super... czas na fotki (sorki za jakość zdjęć, raz że już się ściemniało - dwa, znów kłania się mój dupowaty aparat). BASTARDS!!!! Mega fotele :slina: a pełna elektryka foteli, to wypasiona sprawa
MARCIN607 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 :wallbash: :wallbash: :wallbash: zaje...ście Panie Bartku. teraz masz 2 trony w autku :good: :good: ciekawe co teraz wymyślisz :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zazdrosc mnie zzera jak ogladam Recaro w takiej konfiguracji... :slina:
Rekomendowane odpowiedzi