Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bartek pisze pewnie kolejnego DIYa bo na warsztacie siedzi z pol godziny :wink4:

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Coś w tym stylu - ale mini DIY ;) Padło pytanie o możliwość przeróbki zwykłego lusterka zewnętrznego na funkcję z pamięcią...

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6b7_instalacja_modulu_pamieci_ustawien_fotela_kierowcy_i_lusterek-t122143.0.html;new;topicseen#new[br]Dopisany: 21 Sierpień 2010, 15:55_________________________________________________Kurcze mam problem z jednym HID-em... Nie wiem czy pamiętacie - po założeniu ksenonów w przeciwmgielnych miałem problem z lewym. Błąd spalonej żarówki - rzadko kiedy udawało się go włączyć... Palnik wykluczyliśmy, wymieniłem przetwornicę i niby śmigał... do czasu aż wykryłem kolejnego bońka.

Teraz jest tak - Coming/Leaving Home włączony. Jak auto postoi - otwieram pilotem, przeciwgmielne się załączają i lewy po 5 sekundach gaśnie. Włączam zapłon - błąd spalonej żarówki na FIS (FRONT LEFT FOG LIGHT). Na to włączam manualnie przeciwgmielne - załączają się obydwa HIDy i błąd z FISu za chwilę znika. Wyłaczam motor - wychodzę z auta - załącza się CLH i pracuje prawidłowo (do czasu aż auto znów postoi).

Generalnie problem jest zawsze gdy auto jest zimne - potrzebna mi porada elektryka, jak mogę ten temat sprawdzić i ogarnąć? W MCE błędów brak.

Opublikowano

Dziwna sprawa, obstawiał bym na 99% palnik, ale skoro go wykluczyłeś to robi się ciekawie(ja miałem podobne akcje ale z żarówką h11 jeszcze przed założeniem hidów, okazało się żę żarówka była jakaś kapryśna i raz świeciła raz nie)

Opublikowano

Coś w tym stylu - ale mini DIY ;) Padło pytanie o możliwość przeróbki zwykłego lusterka zewnętrznego na funkcję z pamięcią...

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6b7_instalacja_modulu_pamieci_ustawien_fotela_kierowcy_i_lusterek-t122143.0.html;new;topicseen#new[br]Dopisany: 21 Sierpień 2010, 15:55_________________________________________________Kurcze mam problem z jednym HID-em... Nie wiem czy pamiętacie - po założeniu ksenonów w przeciwmgielnych miałem problem z lewym. Błąd spalonej żarówki - rzadko kiedy udawało się go włączyć... Palnik wykluczyliśmy, wymieniłem przetwornicę i niby śmigał... do czasu aż wykryłem kolejnego bońka.

Teraz jest tak - Coming/Leaving Home włączony. Jak auto postoi - otwieram pilotem, przeciwgmielne się załączają i lewy po 5 sekundach gaśnie. Włączam zapłon - błąd spalonej żarówki na FIS (FRONT LEFT FOG LIGHT). Na to włączam manualnie przeciwgmielne - załączają się obydwa HIDy i błąd z FISu za chwilę znika. Wyłaczam motor - wychodzę z auta - załącza się CLH i pracuje prawidłowo (do czasu aż auto znów postoi).

Generalnie problem jest zawsze gdy auto jest zimne - potrzebna mi porada elektryka, jak mogę ten temat sprawdzić i ogarnąć? W MCE błędów brak.

bart zrob tak sa w elektronicznych takie brzeczyki do cofania koszt jakies 8 zeta wez wepnij taki brzeczyk na kilka dni pod tego xenona ktory gasnie i zobaczysz czy ma przetwornica caly czas zasilanie jesli tak jest to sa tylko 2 mozliwosci przetwornica albo xenon

jesli nie bedzie miala zasilana wiadomo wtedy trzeba szukac gdzies w elektryce mnie sie tak 2 bledy ukladu w mojej b5 udalo zlikwidowac ten piszczyk wnerwia troche ale wiadomo o co biega przez kilka dni da sie wytrzymac!

Opublikowano

Coś w tym stylu - ale mini DIY ;) Padło pytanie o możliwość przeróbki zwykłego lusterka zewnętrznego na funkcję z pamięcią...

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6b7_instalacja_modulu_pamieci_ustawien_fotela_kierowcy_i_lusterek-t122143.0.html;new;topicseen#new[br]Dopisany: 21 Sierpień 2010, 15:55_________________________________________________Kurcze mam problem z jednym HID-em... Nie wiem czy pamiętacie - po założeniu ksenonów w przeciwmgielnych miałem problem z lewym. Błąd spalonej żarówki - rzadko kiedy udawało się go włączyć... Palnik wykluczyliśmy, wymieniłem przetwornicę i niby śmigał... do czasu aż wykryłem kolejnego bońka.

Teraz jest tak - Coming/Leaving Home włączony. Jak auto postoi - otwieram pilotem, przeciwgmielne się załączają i lewy po 5 sekundach gaśnie. Włączam zapłon - błąd spalonej żarówki na FIS (FRONT LEFT FOG LIGHT). Na to włączam manualnie przeciwgmielne - załączają się obydwa HIDy i błąd z FISu za chwilę znika. Wyłaczam motor - wychodzę z auta - załącza się CLH i pracuje prawidłowo (do czasu aż auto znów postoi).

Generalnie problem jest zawsze gdy auto jest zimne - potrzebna mi porada elektryka, jak mogę ten temat sprawdzić i ogarnąć? W MCE błędów brak.

a ja wyje.....em Hidy :( raz zarnik raz przetwornica padla :kwasny: i zalozylem serie :gwizdanie: na razie :wink4:

Opublikowano

Kurcze Panowie póki co mam masę roboty - i nawet nie mam czasu sprawdzić. Jednak dziękuję za wszystkie sugestie :good:

Do tego siedzę w schematach i rozpracowuję moduł centralnej elektryki, włączniki świateł i czujnik zmierzchu...

Może w weekend uda się znaleźć trochę czasu - chciałbym w końcu zapakować te czarne lochy :decayed:

Opublikowano

a Recaro ? :decayed:

Opublikowano

Spróbuję dziś - może chociaż fotele dam radę podmienić ;)

Opublikowano

spaj foto zrób ! :naughty:

Opublikowano

Póki co tylko stołki przód - na więcej nie starczyło czasu... i tak będę musiał je wyciągnąć i podmyć :decayed:

Test w drodze zaliczony - trzymają jak sk***ysyn :decayed: Zabrałem ze sobą pasażera na kilka rudnek po rondzie - jeździł ze mną wcześniej na "sportach" i stwierdził że nie ma porównania. Fakt boki przylegają wyczuwalnie ciaśniej niż w kubłach sport. Ja odczułem, a co dopiero pasażer...

Co jeszcze na plus - fotele z pełnym sterowaniem elektrycznym mają większy "zasięg". Padła więc teoria, że full elektryka siedzi wyżej i osoby wyższe odczują dyskomfort. W manualu miałem fotel na maksa w dół i w tył. Teraz ustawiłem sobie cfg tak samo i okazało się, że muszę się troszkę podnieść i przysunąć do kiery.

Generalnie wrażenia super... czas na fotki (sorki za jakość zdjęć, raz że już się ściemniało - dwa, znów kłania się mój dupowaty aparat).

BASTARDS!!!!

recaro1.JPGrecaro3.JPG

recaro4.JPG

recaro2.JPG

Opublikowano

Póki co tylko stołki przód - na więcej nie starczyło czasu... i tak będę musiał je wyciągnąć i podmyć :decayed:

Test w drodze zaliczony - trzymają jak sk***ysyn :decayed: Zabrałem ze sobą pasażera na kilka rudnek po rondzie - jeździł ze mną wcześniej na "sportach" i stwierdził że nie ma porównania. Fakt boki przylegają wyczuwalnie ciaśniej niż w kubłach sport. Ja odczułem, a co dopiero pasażer...

Co jeszcze na plus - fotele z pełnym sterowaniem elektrycznym mają większy "zasięg". Padła więc teoria, że full elektryka siedzi wyżej i osoby wyższe odczują dyskomfort. W manualu miałem fotel na maksa w dół i w tył. Teraz ustawiłem sobie cfg tak samo i okazało się, że muszę się troszkę podnieść i przysunąć do kiery.

Generalnie wrażenia super... czas na fotki (sorki za jakość zdjęć, raz że już się ściemniało - dwa, znów kłania się mój dupowaty aparat).

BASTARDS!!!!

recaro1.JPGrecaro3.JPG

recaro4.JPG

recaro2.JPG

:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

:slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina:

Opublikowano

Póki co tylko stołki przód - na więcej nie starczyło czasu... i tak będę musiał je wyciągnąć i podmyć :decayed:

Test w drodze zaliczony - trzymają jak sk***ysyn :decayed: Zabrałem ze sobą pasażera na kilka rudnek po rondzie - jeździł ze mną wcześniej na "sportach" i stwierdził że nie ma porównania. Fakt boki przylegają wyczuwalnie ciaśniej niż w kubłach sport. Ja odczułem, a co dopiero pasażer...

Co jeszcze na plus - fotele z pełnym sterowaniem elektrycznym mają większy "zasięg". Padła więc teoria, że full elektryka siedzi wyżej i osoby wyższe odczują dyskomfort. W manualu miałem fotel na maksa w dół i w tył. Teraz ustawiłem sobie cfg tak samo i okazało się, że muszę się troszkę podnieść i przysunąć do kiery.

Generalnie wrażenia super... czas na fotki (sorki za jakość zdjęć, raz że już się ściemniało - dwa, znów kłania się mój dupowaty aparat).

BASTARDS!!!!

recaro1.JPGrecaro3.JPG

recaro4.JPG

recaro2.JPG

Dream :gwizdanie: :gwizdanie:

Opublikowano

Póki co tylko stołki przód - na więcej nie starczyło czasu... i tak będę musiał je wyciągnąć i podmyć :decayed:

Test w drodze zaliczony - trzymają jak sk***ysyn :decayed: Zabrałem ze sobą pasażera na kilka rudnek po rondzie - jeździł ze mną wcześniej na "sportach" i stwierdził że nie ma porównania. Fakt boki przylegają wyczuwalnie ciaśniej niż w kubłach sport. Ja odczułem, a co dopiero pasażer...

Co jeszcze na plus - fotele z pełnym sterowaniem elektrycznym mają większy "zasięg". Padła więc teoria, że full elektryka siedzi wyżej i osoby wyższe odczują dyskomfort. W manualu miałem fotel na maksa w dół i w tył. Teraz ustawiłem sobie cfg tak samo i okazało się, że muszę się troszkę podnieść i przysunąć do kiery.

Generalnie wrażenia super... czas na fotki (sorki za jakość zdjęć, raz że już się ściemniało - dwa, znów kłania się mój dupowaty aparat).

BASTARDS!!!!

recaro1.JPGrecaro3.JPG

recaro4.JPG

recaro2.JPG

Mega fotele :slina: :slina: a pełna elektryka foteli, to wypasiona sprawa :naughty::decayed:

Opublikowano

Madafaka kox ;)

Opublikowano

teraz to dopiero wypas... :slina:

Opublikowano

:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: zaje...ście Panie Bartku.

teraz masz 2 trony w autku :good: :good: :good: :good: :good:

ciekawe co teraz wymyślisz :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Opublikowano

Zazdrosc mnie zzera jak ogladam Recaro w takiej konfiguracji... :slina: :slina: :slina:

Opublikowano

klasa :good:

Opublikowano

Bartek kupiłeś co miałeś kupić ?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...