Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie macie przebiegi swoich 2.0 TDI spalanie


akita

Rekomendowane odpowiedzi

Mycha nie gadaj bzdur bo ja mam 187tys i fabryczny dwumas ktorego nie slychac i nie czuc.powiedzcie mi lepiej czy wam olej kapie z przepustnicy?nie wiem czy u mnie to norma.zagladalem dzis w przewod pow przed turbina.widac ze odma troche przepuszcza.nie wiem czy wymieniac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mycha nie gadaj bzdur bo ja mam 187tys i fabryczny dwumas ktorego nie slychac i nie czuc.powiedzcie mi lepiej czy wam olej kapie z przepustnicy?nie wiem czy u mnie to norma.zagladalem dzis w przewod pow przed turbina.widac ze odma troche przepuszcza.nie wiem czy wymieniac.

Zawsze będziesz miał znikome ślady oleju :wink: , nie podniecaj się tak tym ,lej paliwo i jeździj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mycha nie gadaj bzdur bo ja mam 187tys i fabryczny dwumas ktorego nie slychac i nie czuc.powiedzcie mi lepiej czy wam olej kapie z przepustnicy?nie wiem czy u mnie to norma.zagladalem dzis w przewod pow przed turbina.widac ze odma troche przepuszcza.nie wiem czy wymieniac.

zgadza się masz fabryczny dwumas bo był wymieniany w serwisie przy przebiegu około 100 tys km. przy przebiegu około 200 tys km znowu czeka cię wymiana :-)

mój silnik jest "suchy" jak sachara. przy przebiegu około 100 tys km EGR się nie poci, odma ideał.

dwumas - element eksploatacyjny.

audi musi zarobić na częściach skoro nie zarabia na produkcji samochodów.

Edytowane przez mycha852
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MNie sie poci od 150tys , raz na jakis czas robieram i czyszczę wszystko.

norma w TDI przy wiekszych przebiegach, jak mowi Wojtek czyszczonko raz za czas i bedzie dobrze

Edytowane przez lukas309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie rozebralem dzis odme.prawie polowa membrany jest pomarszczona,tym samym teflon ktory jest w srodku tej membany zle uszczelnia otwor odpowietrzajacy .ciekaw jestem czy jest dostepna sama membrana na rynku? Napewno zjadanie tej mgly oleju dobrze nie wplynie na uklad wydechowy a najbardziej na dpf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mycha nie gadaj bzdur bo ja mam 187tys i fabryczny dwumas ktorego nie slychac i nie czuc.powiedzcie mi lepiej czy wam olej kapie z przepustnicy?nie wiem czy u mnie to norma.zagladalem dzis w przewod pow przed turbina.widac ze odma troche przepuszcza.nie wiem czy wymieniac.

zgadza się masz fabryczny dwumas bo był wymieniany w serwisie przy przebiegu około 100 tys km. przy przebiegu około 200 tys km znowu czeka cię wymiana :-)

mój silnik jest "suchy" jak sachara. przy przebiegu około 100 tys km EGR się nie poci, odma ideał.

dwumas - element eksploatacyjny.

audi musi zarobić na częściach skoro nie zarabia na produkcji samochodów.

No i dalej kolego gadasz bzdury :) 280 tyś i dopiero pojawiają się pierwsze objawy dwumasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mycha nie gadaj bzdur bo ja mam 187tys i fabryczny dwumas ktorego nie slychac i nie czuc.powiedzcie mi lepiej czy wam olej kapie z przepustnicy?nie wiem czy u mnie to norma.zagladalem dzis w przewod pow przed turbina.widac ze odma troche przepuszcza.nie wiem czy wymieniac.

zgadza się masz fabryczny dwumas bo był wymieniany w serwisie przy przebiegu około 100 tys km. przy przebiegu około 200 tys km znowu czeka cię wymiana :-)

mój silnik jest "suchy" jak sachara. przy przebiegu około 100 tys km EGR się nie poci, odma ideał.

dwumas - element eksploatacyjny.

audi musi zarobić na częściach skoro nie zarabia na produkcji samochodów.

No i dalej kolego gadasz bzdury :) 280 tyś i dopiero pojawiają się pierwsze objawy dwumasy

A no gada głupoty ,ja też zmieniałem dwumas po 180tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumas to kwestia umiejętności i nogi unsera. 280 tyś na ori dwumasie realne i potwierdzone w moim poprzednim b6

W b8 mam 186 tyś dwumas od nowości i nie daje znaków zużycia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam w A5 173 tys i auto po programie od ponad 50 tys. dwumas ciągle fabryczny ;)

Edytowane przez jedrekx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumas to kwestia umiejętności i nogi unsera. 280 tyś na ori dwumasie realne i potwierdzone w moim poprzednim b6

W b8 mam 186 tyś dwumas od nowości i nie daje znaków zużycia.

ja mam 187 tys najechane. jak u ciebie zero znakow zuzycia.choc boje sie ze mopja ciezka noga szybko ja wykonczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mowa tylko o silniku 2.0TDI CR 140KM to obecnie posiadam golfera V z 2009r.z motorem o oznaczeniu CBDB. Mam go od prawie nowości bo kupiłem w go we Frankfurcie z salonu VW z przebiegiem 40tyś km oczywiście z książką i roczną gwarancją. Dziś auto ma 201tyś km i oprócz rozrządu przy 180tyś i wymian filtrów i oleju nie robiłem nic. Jeżdżę tylko w cyklu mieszanym bo pracuję poza miastem i średnie spalanie na teraz to około 6l/100km. Dwumas do tej pory oryginał i nie ma go słychać. Zyczę sobie i każdemu takiego silnika .

Edytowane przez mufik900
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi b8 143km 198tys Auto hula Do tej Port wymienilem pasek przy 175tys.kolektor i terau wymienilem drug Pompe Wodn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a4 b8 218 tys po wymianie sprzegła i dwumasu lata jak malina :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja dzis przyswirowała.odpalilem ja po 2 dniach postoju no i przydrgała delikatnie,sekuinda spokoju i znow przydrgała. nacisnalem sprzeglo i jakby przestalo chodc nie jestem pewien bo te drgania byly tak delikatne ze ciezko cos stwierdzic.ostatnio na trasie podczas ruszania trzesla mi silnikiem,pozniej przestała.konczacy sie dwumas rano na zimnym moze dawac takie dziwne objawy??chodzi mi o ta drgawke,na rozgrzanym nic nie czuc ani slychac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obecnie mam nalatane 180tyś. od zakupu przejechane ponad 40tyś do tej pory wymienione

czujnik xenonu przód

łożysko przedniego koła lewe

przegłub lewy przód

żarniki oba oczywiście

i teraz popsuty nastawnik kolektora a tak auto śmiga aż miło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ma przebieg 123 tyś i wymienione łożysko tylnego koła, pompka spryskiwacza tylnej szyby i dysza spryskiwacza prawego reflektora. Poza tym nic nie było robione, tylko to co w akcjach serwisowych, zgodnie z historią przewertowaną w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam 2.0l w automacie i ktos mnie moze uświadomić ile to ma palic bo po B7 z tym silnikiem jestem troche przerazona spalaniem!!! Na pelnym baku robie zaledwie 700km czy to standard???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...