Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Jakie macie przebiegi swoich 2.0 TDI spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
NIE BO ON MA Z 2010 ROKU I MYSLI ZE WSZYSTKO JEST OK heheheh

to ze masz raka nie oznacza, ze inni tez go maja

tu nie chodzi o to ze naped jest przez zabierak ale o to ze to zostalo zle zrobione

naped pompy oleju przez zabierak jest do wielu lat w roznych autach u VW (takze benzynowych) ale spuje sie to tylko w jednym rozwiazaniu (pechowo tym, ktore zostalo fabrycznie zrealizowane w motorzez 2,0tdi tluczonym do 10.2009)

Kolega psioczy na B8 (ze to kupa zlomu) nie ze wzgledu na zabierak ale ogolna awaryjnosc (w jego przypadku/wystarczy zamiast pisac posty /"HE HE..sratata."/zerknac na jego posty

Przemek

Opublikowano

Mialem B5 220000 nic sie nie dzialo, mialem B6 190000 jakies drobiazgi wymianiane, mialem B7 215000 nic sie nie dzialo wymienione lozysko mam B8 160000 i nic sie nie dzieje i napewno tak zostanie :) a jak by czytac co tu ludzie wypisuja to kazdy ten model mial wady i zapobiegawczo mozna kilka czesci wymienic zaczym auto stanie na srodku drogi :/ A c..j niech stanie i wtedy bedziemy sie martwic :))

Opublikowano

swiete slowa a kolega przemek ma tylko kolegow ktorym sie psuja tylko B8 ja jestem bardzo zadowolony z auta no coz jak dbasz tak masz :))))))

powiedz mi przemek czym sie rozni pompa oleju w AUDI po 10.2009 roku od tej do 10.2009 roku zabierakiem i czym jeszcze ???

Opublikowano

chyba bardziej jak kupisz-tak masz, największym wrogiem używanego auta jest poprzedni właściciel :wink:

Opublikowano
swiete slowa a kolega przemek ma tylko kolegow ktorym sie psuja tylko B8 ja jestem bardzo zadowolony z auta no coz jak dbasz tak masz :))))))

nie chcialo Ci sie sprawdzic co za posty wypisywal "czwura" (jakie to psy wiesza na b8) i nie domysliles sie, ze okreslenie "kolega" dotyczy wlasnie naszego "forumowego kolegi czwury" - bania do kwadratu z domyslnosci

Przemek

Opublikowano

z tym sie zgadzam jak auto ma przebieg 350 tysi skrecone na 150 to nie dziwota ze sie sypie , ale jak juz kupisz co bys nie kupil jak nie bedziesz dbal bedzie sie sypac

---------- Post dopisany at 16:44 ---------- Poprzedni post napisany at 16:41 ----------

jak kupil uzywany zlom i sie nadzial ......

i ty bazujesz tylko na nim ????? to polowa osob sie nie przyzna ze olej w silniku wymienia raz na rok a nie wspomne juz o zwyklych filtrach , polowa osob ci sie nie przyzna ze grzebala sama w aucie i cos sie zjebalo a potem dojsc nie moze do ladu, polowa osob ci sie nie przyzna jak eksploatuje swoje auto tylko narzeka ze sie psuje wiec rada na przyszlosc nie przybieraj sobie do glowy za bardzo tego co kto tutaj pisze bo mozesz dostac BANIE za to podejscie tylko zyj realiami

ps kolega czwura wlasnie jezdzi rocznikiem 2010 podobno bez raka a i tak sie sypie co sam stwierdzasz wiec chyba nie ma reguly

Opublikowano

bania po2jna!

z tym sie zgadzam jak auto ma przebieg 350 tysi skrecone na 150 to nie dziwota ze sie sypie

wg jego postow (daty) wynika, ze kupil auto okolo 2letnie - watpie, ze mial nawet 150 tys bo jezdzac co tydzien przez 2 kraje robie okolo 50tys/rok (wiec ile mozna nabic... 70/rok?)

i ty bazujesz tylko na nim ?????

nigdzie nie napisalem, ze b8 (w moim odczuciu) to kupa zlomu (powiedzmy sobie szczerze: wymysliles sobie to)

Zle zinterpretowales slowa naszego kolegi forumowego - on napisal ze b8 to kupa zlomu a Ty cholera wie dlaczego przyczepiles sie jakiegos zabieraka i dodatkowo pocieszasz sie, ze "on tez ma raka" (czyli ze ma kichowaty naped mimo, ze ma przeciez dokladnie kazda czesci inna: walki wyr., zabierak jak i pompe oleju

napisalem, ze czwura wiesza psy bo auto (jego) sie rabie i nie ma to nic wspolnego z krotkim czy dlugim zabierakiem (zwyczajnie sie zrabalo mu cos tam i uznal, ze to zlom bo oczekiwal ze sie nie zrabie - nawet nie wnikam czy ma racje! tylko napisalem, ze slowa "b8 to zlom" dotycza nie faktu takiego czy srakiego zabieraka ale faktu ogolnej awaryjnosci/w odczuciu czwury/)

ps kolega czwura wlasnie jezdzi rocznikiem 2010 podobno bez raka a i tak sie sypie co sam stwierdzasz wiec chyba nie ma reguly

chlopie... mysl troche szerzej.... w aucie jest wiele czesci niz zabierak i dziura na niego...

Juz nie bede sie odnosil do Twoich wypowiedzi komentujacych gorzkie slowa "b8 to zlom"

nie mam b8 wiec ciezko zebym pisal, ze to zlom... mam 3 diesle (vw, seat, bmw) miedzy innymi z silnikiem CAGA (seat) upgradowanym na CAHA(podczipowany na 200+), ktorym zrobilem 130tys bez zadnych problemow... nie dbam jakos specjalnie o auto - zmieniam olej/filtry, tankuje i jezdze (jezeli jest to dla Ciebie istotne: silnik mam "z dluzszym zabierakiem")

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

Chłopaki skonczcie już te dyskusje :decayed: wiadomo że większość z nas jezdzi używanymi autami (to nie są auta z fabryki i każde się ma prawo zdupić) :wink: a wszystko zależy jak poprzednik o nie dbał i serwisował :wink: a większość ludzi wychodzi z założenia że auto ma na nich robić i ogólnie stan techniczny i wizualny mają głęboko w d*pie (byle jedzie) To tylko my jesteśmy tak zboczeni że jak coś klupnie to już w tym kopiemy :decayed: A b8 to fajne auto :kox:

Opublikowano

no comment ..............

Opublikowano

zrobilo sie goraco :)) A moze ktos mi pomoze bo sie pogubilem ....te forum jest od awantur czy od dzielenia sie wiedza ??

Opublikowano

juz jest po wszystkim wiec mozemy wrocic do glownego problemu czyli do awaryjnosci AUDI A4 B8 :)))))

Opublikowano

jaka awaryjnosc?? :) u mnie jeszcze sie nic nie popsulo a co ciekawsze NIC sie nie popsuje :))

Opublikowano
jaka awaryjnosc?? :) u mnie jeszcze sie nic nie popsulo a co ciekawsze NIC sie nie popsuje :))

oni wymyslaja z ta awaryjnoscia...

a4b8 ma nr 4 w rankingu bezawaryjnosci dekry (do 50tys)... tuz za seatem exeo :decayed:

913d88535dc346f2m.jpg

Pozdrawiam,

Przemek

Opublikowano

tez jestem zdziwiony

jaka awaryjnosc?

nie lapie w ogole kontekstu pytania

Opublikowano

Silnik CAGB 136 KM 192tys KM przy przebiegu 189 tys wymiana czujnika ciśnienia klimatyzacji ( kilka groszy w ASO ale klimę trzeba było napełnić jeszcze raz)

192tys wymiana obejmy łączącej układ wydechowy w połowie jego długości ( układ wydechowy jest jak nowy zaś zaciski znajdujące się na obejmie zupełnie przerdzewiały, koszt kompletnej obejmy w ASO 78zł)

Opublikowano

do kolegi Tomasz84...a gdzie wymiany dwumasa pompy oleju czy innych profilaktycznych wymian ??:)

---------- Post dopisany at 08:55 ---------- Poprzedni post napisany at 08:54 ----------

jaka awaryjnosc?? :) u mnie jeszcze sie nic nie popsulo a co ciekawsze NIC sie nie popsuje :))

oni wymyslaja z ta awaryjnoscia...

a4b8 ma nr 4 w rankingu bezawaryjnosci dekry (do 50tys)... tuz za seatem exeo :decayed:

http://images64.fotosik.pl/234/913d88535dc346f2m.jpg

Pozdrawiam,

Przemek

chyba braklo ci jednego zera przy tym rankingu mialo byc po 500tys :))

Opublikowano

Zastanawia mnie ta elektryka około 5% awarii hmmm

Opublikowano

Brata A3 CBAB 140PS, 2009r, 229 kkm. z powazniejszych rzeczy zrobionych jeszcze w DE

180kkm - wymiana DPF

195kkm - wymiana pompy CR

poza tym ori sprzeglo, dwumas itd.

Opublikowano

Witam. panowie robię przymiarkę do b8 2010 rok 191 tys przebiegu, silnik 136 km, po vin w serwisie wychodzi rozrząd na 210, sprzęgło i dwumas nie zmieniany. jak sprawdzić dokładną datę produkcji żeby wykluczyć wadliwy zabierak pompy. tylko u diagnosty czy w aso podadzą?? pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...