Gość Shiftback Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 n75 nie za szybko obcina? Dziury nie ma, odma cała, odpięty WG daje na 1bar w pół sekundy. Nie wiem jak komputer sprawdzić... program czy inne takie.... Mi się wydaje że n75 za szybko zaczyna dmuchać. (czyli jakiś sygnał czy impuls ze źle zdefinowanego softu czy co?)
Gość Shiftback Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 tego akurat nie bo jest nowy z ASO Niemieckiego. Myślisz, że nówka sztuka byłaby....? Tzn inaczej... sprężarką nie. Ale godzine temu z odpieta wtyczka n75 dawał max 0,2bar , z zapieta 0,5bar z odpiety wg 1bar do przeladowania
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 raczej nie, co z DV ? zdejmowałeś wezyk od aktuatora ?
Gość Shiftback Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 tak. daje aż do przeładowania DV forge 007p Słuchaj może sprężyna na Forgu? dlatego uciekło by z 0,65 na 0,5bar....
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 a węzyki od kolektora ssącego odpinałeś ?
Gość Shiftback Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 nie, nie odpinałem. Ile ma zwykła sprężyna Forge'a? podobno mało FAK!.....
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 to nie wina DV-ki odepnij przewosy od kolektora i je zaślep
Gość Shiftback Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 bankowo mówisz? podobno ma do 15 psi nawet 5-15. jakby puszczała na 7,5psi to mamy nasze 0,5bara. Kupiłem to gołe czyli bez dystansów ze standartową sprężyną. Jutro zaślepie kolektorowe wężyki czyli wężyk od DV na kolektor i kolektor-regulator paliwa... jakiś jeszcze?
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 od DV-ki nie zaslepiaj, bo turbo dostanie po d.... tylko te spod spodu kolektora mój Forge spokojnie wytrzymuje 1.3 bar-a na std springu
Gość Shiftback Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Cześć. jestem z powrotem za miedzą to nie sprawdze Dev chwilowo twojego "myku" chociaż zalatuje mi to lepszą akcją doucze się na ten temat kolektorka nto się wezmę. Wsadziłem 2 sprężyny w zawór i zmierzyłem kompresorem i "na Żywo" jednak nic. Wracałem to powiem że tak 2,3 to leci ładnie jednak brakuje mi np na 4 biegu żeby mnie pociągnęła a ona tylko zabiera paliwo z baku... Martwi mnie taka rzecz...: Z kolegą patrzyłem i namacalnie doświadczyłem że N75 za wcześnie otwiera. Rura na kolektor nie zdąży nawet deczko spuchnąć. Moja diagnoza: komputer na 150-ke sztanga cofnięta na przykład nieszczelność w miejscu którego nie moge namierzyć. mógł ktoś zrobić taką rzecz w celu oszczędności na paliwie? Chwilowo odpuszczam temat , doucze sie troche i sprubuję już coś bardziej namacalnego podać.. Kat jeszcze mi chodzi po głowie, ale n75 typowo odpuszcza sztange za wcześnie... Nie chce tam sie wymądzrzać ale na logach po chwili wartość ma 68% gdy na początku, na starcie ma 99%.. (to jest wartość, która normalnie na jałowym czuć to na ręce że odpuszcza) daje spokój, Matko 4 strony postu _ Admin mnie wydziedziczy....
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 w takim razie sprawdz N75, bo moze przepuszczac ja sprawdzałem tak: podpinałem dwa manometry, jeden do kolektora ssącego aby widziec doładowanie a drugi pomiędzy N75 a aktuator aby widziec kiedy otwiera sie N75 jeden na 10 przypadków N75 przepuszczał, cała reszta to nieszczelnosc w dolocie lub odma
Gość Shiftback Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Dobra pomęcze tylko chwilkę....pleease.. a jeśli bym zmniejszył prześwit węzyka od "N" do Gruszki O POŁOWĘ? wtedy teoretycznie moment otwarcia sztangi proporcjonalnie się zmniejsza... nie chodzi o sposób tylko o wyeliminowanie tzw szkodnika... Se sam zrobie n75 jak to ten dziad bedzie...
Gość Shiftback Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 wbija, wbija :decayed::decayed: Pan Bóg mnie pokarał, bo do spowiedzi nie chce iść...
pioteros Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Ale duty cycle zaworka masz w normie, 60% to tyle ile ma być, szukaj dziury dalej albo sprawdź numer tego kompa masz... Wystarczy że vagiem w engine sie polaczysz i w okienku będziesz miał jego numer... Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Gość Shiftback Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zostawiam temat. Jeśli chcecie i macie konkretne pomysły to prosze. Opis jest konkret. Jadę od początku... Dla mnie po temacie jeśli nie zrobimy oględzin..... ---------- Post dopisany 10-01-2013 at 20:28 ---------- Poprzedni post napisany 05-01-2013 at 18:29 ---------- Dev te wężyki do zaślepienia to jeden leci na odme a drugi wychodzi za silnik i w lewo na cienki plastikowy wężyk w strone filtra powietrza. Na odme rozumiem, że tak ten drugi nie wiem, poratuj nazwą... ( moge je ścisnać szczypcami zaciśkowymi bez paprania się w zaślepki?)
Dev Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 ten drugi wezyki idzie do instalacji odpowietrzania zbiornika paliwa na ...uj Ci nazwa ???? zrobiłes to co mówiłem ?
Gość Shiftback Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Nie nerwuj sie "wuju"... Właśnie oto chodziło czyli dobrze.... Ale źle jeśli chodzi o auto bo nic to nie dało. Elegancko na zaciski i opaski zrobiłem. Dalej 0,5 - 0,6... no i słabość ( itak jest lepiej niż było) Przed chwilą skończyłem, ile mogłem to wszystko obejrzałem i sprawdziłem wygląda na to że ładnie się to trzyma jakby nie pierwszej nowości węże i opaski itp. Podejrzewam dziure gdzieś głębiej lub na rurze na IC... Jeszcze sztanga (długość) i N75 oraz jeszcze raz na spokojnie szczelność. Piotrek: na Vagu w Engine w lewym górnym wyświetlało numer oraz AJL drobną czcionką
pioteros Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Mam praktycznie ten sam problem, ustawialem juz nawet wg, podejrzewam dziurawego icka, czekam na pogodę żeby się do niego dobrać Wystukane z Pegasusa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się