Skocz do zawartości
IGNOROWANY

golf 3 variant tdi + gtb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

może w końcu jakiś clip jak ta furmanka pomyka,bo piane biją niektórzy równo,konkrety jak to jedzie :whistling:

Opublikowano

Ja już napisałem,że żadnych klipów i temu podobnych tutaj nie zamieszczę.Ta furmanka nie jedzie,nigdy nie jechała i jechać nie będzie.To nie jest furmanka robiona u Rogala,więc zwyczajnie nie ma prawa jechać:naughty:.

Jak Ci nie wystarczy,to co napisałem,odnośnie pompy i modów,to jakoś będziesz musiał z tym żyć.Tutaj jedynie furmanki zrobione u tego ponoć mistrza tuningu mają rację bytu.Więc z wiadomych względów się nie łapę.

Ale skoro avf na 200+/400+ nie może dać rady,to chyba nie jest jeszcze tak źle:decayed:,podobnie astra III 1.9 cdti na 204/446.A zapas w paliwie mam ciągle bardzo duży.Jak ci coś w ogóle powie fakt,że dawki 46mg i seryjna mapa napięcia,nastawnik na 7.5 mg/suw.

Chcesz zobaczyć,jak ta furmanka jedzie,to popatrz sobie na to,co może obecnie zrobić golf Krzyśka na hybrydzie pompy 107j,mam praktycznie to samo co on,z lekkim plusem,tyle tylko,że ja na 230tkach z obciążeniówki i na innej turbinie przy lightowych dawkach..Ale wyniki są bardzo podobne:wink:.Wyżej na tej turbinie raczej iść nie nie było sensu.Dlatego postanowiłem wrzucić bv43 i coś tam jeszcze ugrać.Nie tyle może na górze,co nieco niżej.

Komu,jak komu,ale wam tutaj już niczego udowodniać nie muszę.

Opublikowano

w sumie nic nie musisz tutaj :decayed:

Opublikowano

wykres mojego a4

cala pompa z reni 988 na fali de110

walek sdi 38e

program i

reszta seria

1Z+Renia - seria.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

---------- Post dopisany 26-10-2013 at 06:54 ---------- Poprzedni post napisany 14-10-2013 at 06:43 ----------

sagonie

nie kombinuj

na maha bedzie pomiar z 216 i gtb1756

a do afn nie bede wkladal 270 i 22 bo do tego setupu mam avf/asv:grin:

i mysle ze w grudniu tego roku zawita na pokladzie mojego warianta

Opublikowano
Pisałem jedynie o tym,co taka pompa 107j ma dobrego.Poza tymi dwoma elementami nie widzę tam niczego wartego takiej chorej kasy.Za dużo,dużo mniejsze pieniądze można zbudować coś o wiele lepszego i to na niższej fali.

Renia ma inaczej skalibrowany nastawnik,tam są inne wtryski,więc i inne zapotrzebowanie na paliwo.Najmocniejszy z rodziny dti to hdk 248,drugi co do mocy nastawnik z gamy hdk.

Tłokoroździelacz ze 107j ma kilka spieprzonych cech,które nie robią go tam mocnym,jak chociażby ten z reni 982/983/988.Fabryczne obostrzenia mocy silnika przy gównianych wtryskach swoje w tej pompie niestety zrobiły.I pomimo,że obydwa to 11tki,to różnice są znaczące,chociażby takie,jak między tłokami z afn-a i 1Z'ta/ahu.

Tak samo są różnice w budowie tłoka z pomp od reni 993 i 988.Ten drugi jest lepszy,mimo,że obydwa,to 11tki,co dla wielu jest brednią,bo dla nich 11tka,to 11tka:grin:.

Gdybym nie napisał,co trzeba zrobić w hybrydowej pompie,żeby nie było problemu z wyprzedzeniem kąta,notoryczną przypadłością tych hybryd,to pewnie do dzisiaj wszyscy by na te pompy psioczyli,lejąc przy tym morze łez i rozkładając bezradnie ręce.Pan los Rogalos miał taki sam problem z tym tdi,którego logi wrzuciłem.Nie było na górze kąta,a mimo to soft był robiony i kasa zainkasowana.O martwej przepływce,którą gdyby tylko chciał,to by w 5 minut z softu wywalił,nie wspomnę.

Nasuwało by się pewne pytanie.Jaki tuner robi niesprawne auto?Tak niesprawne,jak tamten golf tdi i kasuje gościa 1600 zeta za strojenie indywidualne:facepalm:.Turbo kompletnie nieopanowane,co sprytnie w sofcie zatuszował,przepływka martwa,nie chciało się jej z softu wywalić,kąta pompa nie trzymała.Efekt,1600 zeta psu w d*pę wydane na indywidualnym i gówno z tego.

Tak się robi softy u Rogala:polew:.

Obecnie robi się tanie i bardzo mocne pompy,co dla wielu wyznawców ich zdaniem jedynie słusznego numeru ...107J jest niemożliwe,bo tylko ori 11tka ...107J robi robotę:facepalm:.

Wystarczy trochę innych dodatkowych modyfikacji i jest pompa 11tka o wydajności 12tki:naughty:.Już kilka osób przekonało się do hybryd i z zadowoleniem się o nich wypowiadają.

Wszyscy moi znajomi posiadacze tdi już na takich ganiają,zachwyceni są jak dzieci nowymi zabawkami.

Aaa,przyjrzyj się pewnemu elementowi wewnątrz pompy z reni i tej 107j.Suwmiarka coś podpowie i nie mam na myśli podkładki kalibrującej dawkę paliwa.

Kolego, jakie sa koszta takiej zabawy? Na jakie efekty moge liczyc przy 216 z taka pompa o wydajnosci 12tki?

Opublikowano

Witam.

Co by zakończyć dyskusje z forumowymi specjalistami od hamowni, chiptuningu, tuningu mechanicznego , budowania domów, przeróbek rowerów , specjalistów od pieczenia ciast , lepienia babek w piaskownicy itp ....

wykres z hamowni Maha jest :

jest ponad 400 nm

jest ponad 200 ps

nie jesteśmy do końca zadowoleni z pomiaru bo auto nie dało się shamować na 4-tym biegu [ślizgało się na rolkach - przypadłość super hamowni Maha] ale jest pomiar na 5-tym biegu [niestety auto już mocno zagrzane]

W każdym bądź razie temat uważam za zamknięty, każdy może obejrzeć wykresy , porównać Dynomet, Maha, DynoProject i samemu wyciągnąć wnioski .

To tyle w temacie, nie będzie żadnych innych wykresów !!!

Dziękuję.

P.S Jak tylko Krzyś dostanie maila z wykresem to pewnie pokaże , a może i nie ... jego decyzja.

Opublikowano

Dlaczego nikt nie szanuje wykresu z Dynometu? bo co bo tani jest w zakupie w stosunku do Maha? jedno i drugie pokazuje dobre wyniki w zależności od tego czy operator prawidłowo obsługuje urządzenie.

Może w końcu na tym forum przestanie się podważać wykresy z Dynometu... i pisać teksty pokaż wykres z prawdziwej hamowni.

Opublikowano

oto wykres z przereklamowanej hamowni maha

totalna porazka jesli chodzi o uslizgi molet w dp robi porzadna robote

4 nieudane proby z uslizgiem przy 2000 4 razy spryskiwane opony:facepalm:

i dopiero 5 pomiar na 5 :polew:

i jak to ma byc to jedyna sluszna i miarodajna hamownia :naughty:

bo wedlug mnie to te super rolki maha obdarte z farby nie doruwnuja nawet w 50% tym z dp:grin:

http://images65.fotosik.pl/331/27f54241edf424b0.jpg

---------- Post dopisany at 14:22 ---------- Poprzedni post napisany at 12:37 ----------

[/color]i jeszcze jedno sagon na 270 i gtb22 bedzie tylko pomiar z dynometu

i chyba wiesz dla czego?

Opublikowano

200+ przy 3600obr/min. Hmmm dokladnie tak jak na dynomecie :decayed:

Sagon gdzie te straty? Jestes specem od maha to prosze odpowiedz mi jaki byl by wynik gdyby auto nie bylo zagrzane albo byl by jakis porzadny wentylator ktory bedzie robil nawiew taki jak w realnych warunkach na drodze?

Krzysiek nie trac pieniedzy nastepnym razem na udowadnianie komus oczewistych rzeczy, zrobiles juz to dwa razy (hamownia w ecu-performance) a Sagonek juz pewnie doszukuje sie jakis myczkow i tlumaczen :facepalm:

Opublikowano

Gratuluję,wreszcie byłeś na maha,jednak niesmak pozostaje,miało być u Mastersa,ale lepszy rydz,jak nic.

Teraz konkretniej strus90,ucz się,bo ja wiecznie żył nie będę.Ta hamownia nie ma nic wspólnego z mahą,od czasu,jak ktoś zaczął w niej grzebać.Ma pytanie.Wytłumacz mi,Krzysiu dlaczego moc na silniku przy 4000 ma 200 koni,krzywa strat rysuje 50/4000,a moc na kołach przy 4000 ma 140 koni,podczas,gdy powinna mieć 150 koni:shock3:.

Inaczej mówiąc strus90,moc na kołach powinna być o 50 koni mniejsza,jak na silniku,a jest mniejsza o 60 koni:polew::polew:.Jak to magisterku wyjaśnisz?

Skoro na silniku 200/4000,straty 50/4000(kosmos jak na mahę lps3000,nawet na 5ty bieg:shock3:),to jakim cudem moc na kołach ma nie 150 a 140 koni:naughty:????

Potrafisz to geniuszu wyjaśnić????Piję do Ciebie strus90.

Druga kwestia,to kształt krzywej mocy na kołach w przedziale 3200-3600.Skoro na krzywej strat między 3200,a 3600 jest 6koni różnicy,to dlaczego krzywa na kołach trzyma w tym przedziale ciągle 150 koni.Powinno być przy 3200 155 na kołach,jest 150:shock3:,przy 3400 winno być na kołach 158 koni,ciągle jest jednak 150 koni:shock3::shock3:.Podobnie przy 3600,krzywa strat pokazuje straty rzędu 41 koni,a na kołach zamiast być 160 jest ciągle 150 koni:facepalm:.

strus90,Ty w ogóle czaisz o czym się pisze:grin:?

Wyjaśnię Ci szpenio,że wartość mocy na kołach,to pochodna strat odjęta od mocy na silniku.Pewnie nic z tego nie czaisz,co mnie kompletnie nie dziwi.U Twojego kolegi po raz kolejny są cuda ze stratami i mocą na kołach.

Jaja,bo inaczej tego nazwać nie można zaczynają się już od 2200 rpm,już w tym zakresie przekłamuje o dobre 3 konie.W poprawnym pomiarze coś takiego nie ma prawa bytu.Mogę Ci to udowodnić wrzucając 10,20,30 wykresów z lps 3000,ale także każdej innej hamowni:wink: .

Ja już pomijam fakt,że wartość strat,czyli ta kreska na samym dole kolego strus90,ta zielona taka idąca z dołu do góry:wink:,żeby było Ci ją łatwiej zlokalizować,rysuje dużo za duże wartości,co za tym idzie moc jest zawyżona,tak na silniku,jak na kołach,mimo,że to jaja.

Mógłbyś to wyjaśnić Krzysiu:grin:?Ja w przeciwieństwie do Twoich kolegów,chociażby strusa90 umiem czytać wykresy,co nie zmienia faktu,że gratuluję,nie tyle naciąganego wyniku,co sprytu.

Nie dziwi mnie,że kolejnego wykresu nie będzie,bo trafić trzeciego jelenia,który się podejmie takiego zwodu na hamowni będzie niezmiernie trudno.

Ten wykres bez względu na wtryski jest gó..o wart.Nie gniewaj się,ale po raz kolejny grasz nie fer,ja czegoś takiego nie trawię.Czy ja byłem z Tobą nie fer,jak zalewałeś mnie pytaniami?

Tu masz stru90 kilka poprawnych pomiarów z lps3000.Potrafisz cokolwiek z tego wyczytać?Masz pojęcie o czym mowa??

A może Ty spanky to wyjaśnisz:grin:?

11.230.t awx.fmic.jp...jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

10-216-awx.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

Wniosek jest taki,moc na silniku przy 4000 jest zawyżona o ponad 10 koni,żaden taki napęd nie zrobi na lps3000 50 koni/4000.

Zrobi max 45/4000:nabijasie:.Podobnie jest w całym zakresie od 2200rpm.

Pozdro i raz jeszcze gratki.A Cowboy ma takie pojęcie o czytaniu wykresów,jak świnia o obrocie ciał niebieskich:polew:.

Opublikowano
Gratuluję,wreszcie byłeś na maha,jednak niesmak pozostaje,miało być u Mastersa,ale lepszy rydz,jak nic.

Pozdro i raz jeszcze gratki.A Cowboy ma takie pojęcie o czytaniu wykresów,jak świnia o obrocie ciał niebieskich:polew:.

nigdzie nie pisalem ze bedzie to masters pewnie jak by byl winik z mastersa to bys stwierdzil ze tylko w

kielcach jest ta jedyna

po prostu idz i rob to co umiesz najlepiej napas swinie i wyduj krowy albo byka koci lepku

a po drogie to nie obrazaj innych bo ja widze ze ty to dopiero masz pojecie :polew:

Opublikowano
Wytłumacz mi,Krzysiu dlaczego moc na silniku przy 4000 ma 200 koni,krzywa strat rysuje 50/4000,a moc na kołach przy 4000 ma 140 koni,podczas,gdy powinna mieć 150 koni:shock3:.

Inaczej mówiąc strus90,moc na kołach powinna być o 50 koni mniejsza,jak na silniku,a jest mniejsza o 60 koni:polew::polew:.Jak to magisterku wyjaśnisz?

Skoro na silniku 200/4000,straty 50/4000(kosmos jak na mahę lps3000,nawet na 5ty bieg:shock3:),to jakim cudem moc na kołach ma nie 150 a 140 koni:naughty:????

Potrafisz to geniuszu wyjaśnić????Piję do Ciebie strus90.

Pic to ja bym nie chcial z Toba komunijnej oranzady cwaniaczku z gilem w nosie.

Ale ok przyjrzyjmy sie blizej samym wartosciom prz 3625obr/min (bo mamy wiecej danych niz na wykresie). Moc na silniku to 190horsepower'ow. Hamownia na kolach wyliczyla 148,2hp i strate 41,8hp co daje 190 magisterku. To jest moc na kolach z ktorej wg. normy wylicza sie moc koncowa. Przy 4 tys straty na kolach wzrastaja do ok 50km przez co moc na kolach spada do ok 140km co dalej daje na silniku moc 190km magisterku. Skoro moc na silniku przzy 3600 i przy 4tys jest taka sama, norma sie nie zmienia to i moc koncowa bedzie taka sama. Co zreszta powinienes wyczytac na wykresie. Tak powinienes to wyczytac magisterku bo jestes specem od hamowni a ja sie na tym zwyczajnie nie znam, ale skoro juz mnie poprosiles to wytlumaczylem Ci jak to wyglada z matematycznego punktu widzenia a nie z Twoich teori. Czemu 190 a nie 200? Bo:

wartość mocy na kołach,to pochodna strat odjęta od mocy na silniku.

Czyli straty na kolach + moc na kolach maja sie rownac mocy na silniku, nie koncowej.

Skoro na krzywej strat między 3200,a 3600 jest 6koni różnicy,to dlaczego krzywa na kołach trzyma w tym przedziale ciągle 150 koni.

Bo w tym samym przedziale zwieksza sie moc na silniku rowniez o 6km i po przeliczeniu normy rowniez moc koncowa.

Moze inaczej:

3200obr moc na silniku 182km = straty na kolach 35km + 148km moc na kolach. Po przeliczeniu normy daje to ok 193km na wykresie mocy koncowej

3600obr moc na silniku 189km = straty na kołach 41km + 148km mocn a kolach. Po przeliczeniu normy daje moc koncowa 200km na wykresie.

I znalazlo sie Twoje 6km? (wg mnie w tym przedziale jest 7)

Jeszcze prosciej?

Pozyczysz 180zł, oddasz 40 bedziesz winien 140zl. Pozyczysz 190 oddasz 50 i tez bedziesz winien 140zł. Prosciej sie chyba juz nie da. Skoro moc wzrasta o 7km to mimo ze straty na kolach tez wzrastaja o 7km to moc na kolach bedzie ta sama.

sagon, Ty wogole czaisz o czym sie pisze ?

Wyjaśnię Ci szpenio,że wartość mocy na kołach,to pochodna strat odjęta od mocy na silniku.Pewnie nic z tego nie czaisz,co mnie kompletnie nie dziwi.

Dokladnie tak od mocy na silniku odejmuje sie strate na kolach i jest moc na kolach. Po raz kolejny magisterku, moc na kolach sie nie zmienila bo o ta sama wartosc o ktora wzrosly straty, zwiekszyla sie moc na silniku.Jak widac cos tam jednak wiem. U mnie 2+2=4, wg tego co Ty napisales biale jest czarne, a sniega pada w lipcu.

Ja już pomijam fakt,że wartość strat,czyli ta kreska na samym dole kolego strus90,ta zielona taka idąca z dołu do góry:wink:,żeby było Ci ją łatwiej zlokalizować,rysuje dużo za duże wartości,co za tym idzie moc jest zawyżona,tak na silniku,jak na kołach

Odpowiedz sobie jak by to bylo gdyby Krzysiek hamowal Golfa na kole 175/70R13? Pewnie slizgi byly by tez na 5tym biegu ze wzgledu na super jakosc rolek ale pominmy ten temat. Straty na kolach wynosza powiedzmy 35km przez co moc na kolach jest 155km. Dlaczego? Bo moc na silniku to dalej 190km. Wrzuc opone 215/60R15 i straty przy tych 3600 beda wynosic 50km a moc na kolach 140km. Moc na silniku dalej bedzie 190km i na jej podsawie hamownia wylicza norme. W jaki sposob? To przeciez jedyna sluszna Maha. Tu nie wstuka sie wagi na zyczenie. Samemu nie zmienisz strat na kolach bo zakladajac mniejsze/wieksze kolo automatycznie zmieni sie moc na kolach. No chyba ze z wlasnego doswiadczenia wiesz jak oszukac hamownie obciazeniowa to jestes pionierem.

Pewnie dalej nie rozumiesz co mnie kompletnie nie dziwi.

I na koniec:

żaden taki napęd nie zrobi na lps3000 50 koni/4000.

Zrobi max 45/4000

Masters? maha?

http://www.tdi-tuning.pl/tools/a/honda%20Ivo1.jpg

I przyklady z maha ktore sam umiesciles na innym forum

http://images38.fotosik.pl/193/005b4ae71f498630med.jpg

http://images41.fotosik.pl/193/5431613640337c05med.jpg

Naped to przelozenie skrzyni + wielkosc kola. Golf 4 w serii ma wieksze kolo niz Golf 3 ale i inne przelozenie skrzyni. Teraz pomysl co sie dzieje jak do krotszej skrzyni wkladasz mniejsze kolo, lub do dluzszej wkladasz wieksze. Krzysiek ma 195/60r15 a nie 195/50R15 jak pokazuje przelicznik. Jak myslisz jakie to ma znaczenie dla strat? Czemu 175/70R13 rwaly by jeszcze na 3ce a na 195/60r15 jest juz trakcja?

Jak narazie Krzysiek tylko zmarnowal kase na dwie hamownie ktore potwierdzaja to co pokazywala poprzednia. A Ty nawet nie pokazales swojego mega wykresu na superwydajnej pompie. Madrzyj sie dalej i przechwalaj swoim nieistniejacym projektem bo jak narazie to jest projekt widmo. Przechwalanie sie nic nie kosztuje a zrobienie czegos w realu juz tak. Jestem pewnien ze nawet wykres z mastersa by nie skonczyl Twoich rozkmin. Niestety zazdrosc boli zwlaszcza skoro sam jestes nieudacznikiem.

Pozdrawiam

Opublikowano

Krzysiu,jedziesz na tych samych tekstach już od prawie roku.Ja Ci już tłumaczyłem skąd takie,a nie inne straty na fps2700,ale do Ciebie nic nie dociera.

Pomiar był robiony na 5tym biegu,co Ty chcesz od tych strat?Co Ci w nich nie pasuje,są takie same jak u Ciebie.

Skończ aktywność,bo z każdym postem coraz bardziej się pogrążasz.

Ja od samego początku pisałem tylko o maha u Mastrsa,tylko o tej,bo u niego takie wałki nie przejdą.

Strus90,Ty naprawdę jesteś taki tępy,czy tylko dla potrzeb tego forum takiego udajesz.Potrafisz wyliczyć ile to jest 139+50,czy potrzebujesz do tego kalkulatora.

Umiesz dostrzec geniuszu pewne wartości w legendzie,o ile wiesz,co to takiego ta legenda.Zwróć no bystrzacho uwagę na wartość temperatury otoczenia 18 stopni i temperatury powietrza zasysanego 36 stopni.Ty nie wiesz,bo i skąd,że takie różnice są nienormalne w normalnych warunkach,ale jak ktoś chce na maha ugrać kilka koni,to kombinuje oszukując/zawyżając wskazania czujnika temperatury.Ale skąd ktoś taki jak Ty może o tym wiedzieć.

Teraz struś przestawię Ci dokładne wyliczenie mocy na silniku dla

2400 straty 22 konie,moc koła 119 koni,czyli 22+119=141,jest 146:grin:

2600 straty 27 koni,moc koła 129 koni,czyli 27+129=156,jest 160:grin:

2800 straty 30 koni,moc koła 137 koni,czyli 30+137=167,jest 171:facepalm:

3000 straty 32 konie,moc koła 144 konie,czyli 32+144=176,jest 182:shock3:

4000 straty 50 koni,moc koła 139 koni,czyli 50+139=189,jest 200:polew:

Mam liczyć dalej?Potrafisz coś z tego wywnioskować,czy będziesz rżnął głupa,jak reszta Twoich kolegów.

Strus90,przy 3600 na silniku masz 200 koni,chłopie spójrz na wykres,gdzie Ty tam widzisz 189 koni:grin:?Chłopino,wynik na wykresie jest już po przeliczeniu z normą,co Ty pier...lisz?

Ty w ogóle widziałeś ten wykres??

Ty mylisz człowieku moc na kołach z mocą na silniku:facepalm:.Moc na silniku to ta czerwona kreska na samej górze,moc na kołach to ta niebieska poniżej czerownej,a straty to ta zielona na samym dole:wink:.

Ogarnij się,bo robisz z siebie jeszcze większego idiotę,jak kolega Krzysiek.

Nie masz chłopcze w ogóle pojęcia o tym,o czym piszesz.Ja pozostałych Twoich wyliczeń nie będę komentował,bo szkoda mi na to czasu.

Ubliżał też Ci nie będę,wystarczą mi twarde argumenty,żeby Cię zgasić.

Na maha kolego hamując auto na ośkę max straty jakie zrobisz to 35/4000 bez względu na opony i koła,mowa o 4tym biegu.Ale Ty przecież wiesz to lepiej,jesteś tak bystry,że 139+50 daje Ci 200.

Podobnie jest na DP,tam straty to okolice 25-27/4000,czy to 15tki,czy 17tki.

Inna sprawa.Dlaczego na tym fantastycznym dynomecie zawsze pomiar był pod 5000,a tutaj nagle 4000 i kuniec:shock3:.

Czyżby moc na silniku tak leciała na pysk,że wstyd było to pokazać?Po krzywej mocy na kołach widać,że tak było.Strus90,każda maha rysuje skalę rpm do 5000,chyba,że ktoś taki jak Krzysiek chce coś ukryć i i żąda wykresu tylko do 4000.

Powiem tak,gratuluję bo takiego wyniku na 216tkach nie zrobi już chyba nikt inny.Miało być 216 koni,tak wyszło na dynomecie,a tutaj po kombinacji z czujnikiem wyszło ledwo 201,bez kombinacji niecałe 190 koni:grin:.

Żyjta w tej ciemnocie,zacofaniu i kompletnym analfabetyzmie,matematycy.

Pozdrawiam i raz jeszcze gratuluję,wynik mnie rozłożył na łopaty.

Opublikowano
Krzysiu,jedziesz na tych samych tekstach już od prawie roku.Ja Ci już tłumaczyłem skąd takie,a nie inne straty na fps2700,ale do Ciebie nic nie dociera.

Pomiar był robiony na 5tym biegu.

Ja od samego początku pisałem tylko o maha u Mastrsa,tylko o tej,bo u niego takie wałki nie przejdą.

Żyjta w tej ciemnocie,zacofaniu i kompletnym analfabetyzmie,matematycy.

Pozdrawiam i raz jeszcze gratuluję,wynik mnie rozłożył na łopaty.

oto pomiar na 5 biego

wykres 180.jpg | sagon | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

to co ty masz za 5 jak przy 4380 masz zaledwie 153.7kmh

:facepalm:

wiekszego poje...... to pewnie w calej europie by nie znalazl:grin:

Opublikowano

Teraz struś przestawię Ci dokładne wyliczenie mocy na silniku dla

2400 straty 22 konie,moc koła 119 koni,czyli 22+119=141,jest 146:grin:

2600 straty 27 koni,moc koła 129 koni,czyli 27+129=156,jest 160:grin:

2800 straty 30 koni,moc koła 137 koni,czyli 30+137=167,jest 171:facepalm:

3000 straty 32 konie,moc koła 144 konie,czyli 32+144=176,jest 182:shock3:

4000 straty 50 koni,moc koła 139 koni,czyli 50+139=189,jest 200:polew:

Ty mylisz człowieku moc na kołach z mocą na silniku.Moc na silniku to ta czerwona kreska na samej górze,moc na kołach to ta niebieska poniżej czerownej,a straty to ta zielona na samym dole.

Gdzie tepa palo masz na wykresie moc na silniku. zielona kreska straty, niebieska moc na kolach, czerwona moc wg normy. Na wykresie nie ma mocy na silniku! :facepalm: Naucz sie czytac wykresy bo majaczysz piszesz o mocy na silniku a podajesz wartosc mocy koncowej. Mocy na silniku nie ma na wykresie bo wystarczy zsumowac straty i moc na kolach bystrzacho.

Wyjaśnię Ci szpenio,że wartość mocy na kołach,to pochodna strat odjęta od mocy na silniku.

No wlasnie i dlatego 139km na kolach + 50km strat daje 190km. Skoro przy 3600 moc na silniku to 190km a po wyliczeniu norm 200km to skoro przy 4tys moc na silniku to rowniez 190km to chyba moc po wyliczeniu norm to rowniez 200km.

Zwróć no bystrzacho uwagę na wartość temperatury otoczenia 18 stopni i temperatury powietrza zasysanego 36 stopni.Ty nie wiesz,bo i skąd,że takie różnice są nienormalne w normalnych warunkach

W normalnych warunkach czyli mierzac na dynomecie na ulicy moze i by tak nie bylo. Ale skoro robiono 5 pomiarow a w pomieszczeniu nie bylo odpowiedniego nawiewu swiezego powietrza to nic dziwnego ze taka temp. powietrza wyszla. I rozumiem ze wg Ciebie temp powietrza zawyzyla wynik? To jaki byl by wynik jak pomiaru by dokonano prawidlowo za pierwszyam razem i byl by odpowiedni nawiew stymulujacy wiatr zwiekszajacy sie wraz z pedem auta? Auto bylo by zakrecone ok 5tys i wyszlo by 210km cwaniaczku.

Na maha kolego hamując auto na ośkę max straty jakie zrobisz to 35/4000 bez względu na opony i koła,mowa o 4tym biegu.Ale Ty przecież wiesz to lepiej,jesteś tak bystry,że 139+50 daje Ci 200.

Podobnie jest na DP,tam straty to okolice 25-27/4000,czy to 15tki,czy 17tki.

Tylko ze Krzysiek hamowal auto na 5ce i predkosc przy 4tys to 194km/h.

Ty hamowales niby na 5ce i przy 4400 masz 154km, to chyba ta Twoja mega dluga skrzynia :grin:

Strus90,przy 3600 na silniku masz 200 koni,chłopie spójrz na wykres,gdzie Ty tam widzisz 189 koni:grin:?Chłopino,wynik na wykresie jest już po przeliczeniu z normą,co Ty pier...lisz?

:slina: patrze i nie widze 200km na silniku, wogole nie widze na wykresie lini mocy na silniku ale umiem zsumowac moc na kolach i straty czego Ty najwidoczniej nie potrafisz. Dlatego nie widzisz 189km na silniku tylko 200km mocy koncowej (po przeliczeniu z norma) czego nie umiesz odroznic :naughty:

Powiem tak,gratuluję bo takiego wyniku na 216tkach nie zrobi już chyba nikt inny.Miało być 216 koni,tak wyszło na dynomecie,a tutaj po kombinacji z czujnikiem wyszło ledwo 201,bez kombinacji niecałe 190 koni:grin:.

Żyjta w tej ciemnocie,zacofaniu i kompletnym analfabetyzmie,matematycy.

.

Na Dyno przy 3,6tys wyszlo 200km i na maha przy 3600 wyszlo 201km. Wszystko sie zgadza i gdyby dalo sie normalnie schamowac auto bylo by ok 210km. Tyle ile bylo w 3 probach pomiaru dzien wczesniej. 213 bylo na innej pompie cwanaiczku

Widac kto wali w h*ja skoro piszesz ze nie mozna miec strat 50km a Ty masz takie straty na 4ce, wieksze niz Krzysiek na 5ce. I on ma kolo 195/60R15 a Ty? Pewnie standardzik 185/60R14 bo i po co Ci wieksze. Oczewiscie przeciez twierdzisz ze kola nie maja znaczenia dla strat. Ciekawe, czemu opona 175/70R13 bedzie sie smazyc a 195/60R15 bedzie lepic.

Gubisz sie w swoich zeznaniach Panie magister :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...