MENTOS Opublikowano 10 Listopada 2012 Opublikowano 10 Listopada 2012 Naprawa Głośniczka sygnalizatora nie włączonych świateł/rezerwy ( GONG ) Jeśli wysiadasz z samochodu i po wyjęciu kluczyka przy włączonych światłach nie masz sygnału dźwiękowego, lub przy rezerwie po przekręceniu nie ma sygnału to powinieneś spróbować tego: Żeby się jeszcze upewnić podpinamy Vag i testujemy wyjścia w liczniku, a dokładniej 666 GONG jeżeli nie słychać sygnału zabieramy się do pracy. Najpierw ściągamy plastik maskujący śrubki, pociągnąć delikatnie do góry i do siebie Odkręcamy śrubeczki które się nam pokazały I teraz wyciągamy całe zegary ciągnąć do siebie - tylko bez nerwów. Po wyciągnięciu odłączamy kostki i kable Teraz wyciągamy na zewnątrz całe ustrojstwo, najlepiej tędy. Zwalniamy wszystkie widoczne blokady tak jak na poniższym zdjęciu wokół tak żeby dostać się do środka Tu widać stary zepsuty buzer głośnik czy gong jak kto woli A zamiast zamawiać na aledrogo czy kupować w sklepie nowy bierzemy stary telefon stacjonarny i wyciągamy z niego głośnik z słuchawki A tu widać że pasuje jak oryginał kable przeciągamy tylnymi kanalikami i lutujemy po lewej lub po prawej stronie jak komu lepiej I składamy wszystko w odwrotnej kolejności Dla sprawdzenia można podłączyć kompa i odpowiednim programem przetestować wyjście 666 (gong), lub po prostu włączyć światła i wyciągnąć kluczyk ze stacyjki Wszystko robicie na swoją odpowiedzialność Miłej zabawy
davidoff82 Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Ja się zastanawiam co jest u mnie upalone... Mam gongi od kontrolek np rezerwa baku. Ale już nie mam gonga od nie wyłączonych lamp. koledzy niby piszą że są dwa różne głośniki, drudzy ze jeden i ten sam, inni jeszcze piszą o uszkodzonej krańcówce - ale z kolei lampka działa prawidłowo... Może ktoś jednoznacznie powiedzieć czy jest jeden czy dwa głośniki, i co jeszcze sprawdzić? Autko to 1,6 przedlift z 1995 bez Fis'a...
MATIUS Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 u mnie też nie działa chętnie bym przemyślał ten temat
vokotibi Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Ja się zastanawiam co jest u mnie upalone... Mam gongi od kontrolek np rezerwa baku. Ale już nie mam gonga od nie wyłączonych lamp.koledzy niby piszą że są dwa różne głośniki, drudzy ze jeden i ten sam, inni jeszcze piszą o uszkodzonej krańcówce - ale z kolei lampka działa prawidłowo... Może ktoś jednoznacznie powiedzieć czy jest jeden czy dwa głośniki, i co jeszcze sprawdzić? Autko to 1,6 przedlift z 1995 bez Fis'a... jeden
Fintosz Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Witam, zaciekawiony rozebrałem dziś zegary i u mnie to troszkę inaczej wygląda, sygnalizator jest za wskaźnikiem paliwa, dochodzą do niego dwa druty, a na końcu ich jest mały uklad i za cholerę nie mogę go odpalić.
gados82 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 A gdzie znajdę jakieś informację na temat wymiany tego głośniczka w A4 B6 ?? Bo nie mam dzwięku włączonych świateł jak również sygnalizacji rezerwy. Podajcie może jakiś link bo nie mogę znaleźć a wiem że gdzieś kiedyś mi wpadł taki temat w oko.
tomek20stencel5 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Otwórz skrzynkę bezpieczników i popatrz dokładnie, u taty w B6 widziałem ten buzzer gdzieś tam po otwarciu przy okazji wymiany bezpiecznika...
gados82 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 no ale sam buzzer nie jest na jednym bezpieczniku a wszystko działa. Buzzer jest gdzieś w zegarach a jak zegary działają to nie wina bezpiecznika
fanthomas18 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Witam, zaciekawiony rozebrałem dziś zegary i u mnie to troszkę inaczej wygląda, sygnalizator jest za wskaźnikiem paliwa, dochodzą do niego dwa druty, a na końcu ich jest mały uklad i za cholerę nie mogę go odpalić. U mnie jest tak samo, buzzer jest za wskaźnikiem paliwa, żeby podłączyć nowy, trzeba po prostu podpiąć jeden kabelek buzzera do jednego drucika a drugi kabelek buzzera do drugiego drucika, bez znaczenia który gdzie podepniesz
Okruchos Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Czy ktoś jest w stanie powiedzieć jaki buzzerek musze kupic do A4 1996 rok???? Może ktoś to przerabial i za jednym wymontowaniem licznika to zalatwię pomoże ktoś???
fanthomas18 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Ja dziś u siebie wymieniałem i wykorzystałem do tego zwykły tweeter (głośnik wysokotonowy) z głośników samochodowych, które przewracały się w garażu Na allegro są śmiało do kupienia takie buzzery, np ten: BUZER 12V BRZĘCZYK BUZZER SYGNALIZATOR PISZCZYK (3007920462) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
simon__75 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 A gdzie znajdę jakieś informację na temat wymiany tego głośniczka w A4 B6 ?? Bo nie mam dzwięku włączonych świateł jak również sygnalizacji rezerwy. Podajcie może jakiś link bo nie mogę znaleźć a wiem że gdzieś kiedyś mi wpadł taki temat w oko. dZis zauważyłem u siebie ze buzer/gong mi siadł....wyszedłem do sklepu...wracam a tu swiatła zapalone....mowie q..a nic nie piszczalo.... wsiadam wlaczam swiatla otwieram drzwi i ciiisza.... Jeste mciekaw jak to z wymiana w A4B6 wyglada bo cos sie mnie wydawalo ze gdzies pod kierownica to cholerstwo kiedys widzialem....acz kolwiek moge sie mylic :/ Znalazł ktoś na to jakiś sposób ????
gados82 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Wyjmujesz licznik otwierasz go i tam jest buzzer ja go akurat wywalilem i przylutowalem zwykly głośnik Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
simon__75 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Duża rzeźba żeby wyciągnąć licznik ??? Jak sie do tego zabrac ? Trzeba kiere demontowac ?? Tak czy inaczej pewnie trzeba sie dostac do tych dwoch srubek: Co po ich odkreceniu ?? Pociagnac zegary do siebie i jak rozumiem powinny wyjsc...
gados82 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Kierownicy nie musisz demontowac. Odkrecasz dwie sruby ktore znajduja sie tak jak na zdjęciu. Powoli wyciagasz licznik. Za licznikiem sa dwie kostki wpiete w ten licznik po prawej i lewej odpinasz je i tera najgorsze czyli calkowite wyjecie licznika tu musisz sie gimnastykowac najlepeij opuścić regulacje kierownicy na sam dol. Poszukaj na forum jeden uzytkownik zrobil instrukcje na a4 b5 ale to wszystko prawie identycznie jak w b6 Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
simon__75 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 ---------- Post dopisany 28-12-2013 at 14:32 ---------- Poprzedni post napisany 27-12-2013 at 17:47 ---------- Mini Speaker For Dashboard VW---(SA1065)_SACER LTD | automotive electronic rebuilders center. Coś takiego by się nadało ? ---------- Post dopisany at 14:53 ---------- Poprzedni post napisany at 14:32 ---------- Aaaa pytanko do osób które już przechodziły wymianę tego dziadostwa w zegarach.... Sa na tym buzerku jakies opisy : ohmy ?? Watty ?? etc.... ?? Mógłby ktoś jakieś wymiary podać tego głośniczka.... ---------- Post dopisany 29-12-2013 at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany 28-12-2013 at 14:53 ---------- Rozebrałem dziś zegary. I to co znalazłem w środku: Mysle tak sobie ze pasowałby taki głośniczek: S.P. Level (dB) 120 • Max Input (W) 0.15 • Nominal Input (W) 0.3 • Impedance (Ohms) 32 • Resonance Freq. (Hz) 220 • Cone Type Mylar • Magnet Type Nd-Fe-B • Frame Shape Round • Dimensions Ø x H (mm) 30 x 6 GC0302M | Low Profile: 30~39 mm | Speakers | CUI Inc Zastanawia mnie tylko skoro + i - jest po prawej..... to co to za luty po lewej ?? Trzymają tylko całą płytkę ?
gados82 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Ja to nawet zrobilem na krotko czyli pod plus i minus podlutowalem kabelek i wyciagnalem za licznik i do drugiego konca zwykly głośnikczek i gra chyba do dzis bo ukradli mi fure Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
simon__75 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Ooooo i to jest myśl Wspołczuję furki :/ Pytanko czy "koniecznie trzeba" odłączać aku przy operacji odłączania zegarów ??
gados82 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Nie odlaczalem Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
simon__75 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Z tym wywaleniem całości poza licznik to dobry pomysł. Wrzucic na dobra tasme dwustronna i po temacie. Jak rozumiem przewody wlutowałeś pod wskazane wyzej zaciski + i - ? Reszte "nóżek" olaleś ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się