fuso Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 Ze wgledu ze zachcialo mi sie auta w 4 butach z moca min 200hp , A4 w klekocie poszlo do ludzi a jej miejsce zajela 100 z 93r z silnikiem 2,2T o mocy 230KM no i z napedem Quattro oraz 6cio biegowa przekladnia manualna. Przy zakupie auta pomagal Mateogda i po paru godzinach ogladania S4ki stalem sie jej nowym wlascicielem. Samochod jest mocno do odgrozowania bo poprzedni wlasciciel nie inwestwal w nie za bardzo. Po zakupie wziąłęm sie za pierwsze naprawy. Na pierwszy ogień poszły hamulce z przodu ori tarcze + klocki ate z tylu klocki ferodo, do tego komplet przewodów w stalowym oplocie. Następnie wymieniłem jeden wahacz z przodu , oraz dwa górne wahacze z tyłu i oba tylne łączniki stabilizatora wszystko w stanie opłakanym. niedomagała również listwa wtryskowa gazu więc zastąpiły ją wtryski o wiekszej wydajności po tych zabiega wybrałem się na tor kielce żeby sprawdzic jak auto sprawuje się w boju <iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/QAxnN3IupgQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> z zawodów musieliśmy się wycofać ze względu na obawę nie wrócenia z Kielc do Gdyni, ponieważ auto dostało jakichs dziwnych wibracji. Po powrocie do Gdyni okazało się że winne było sprzęgło, po czym zatarło się łozysko oporowe sprzęgła, a po jakimś czasie stopiła się obudowa i łozysko wpadło w łapę, niestety stało się to 60km od gdyni wiec wracałem wciskając docisk łapą :roll: wtedy zapadła decyzja o wymianie sprzęgła na nowe sachsa przy okazji umyłem strasznie oblepioną błotem skrzynie biegów jako że podczas wyciągania skrzyni trzeba było zdemontować kolektor wydechowy , odrazu wpadły tez nowe ori uszczelki na turbo i łącznik elastyczny od wastegate'a na chwilę obecną to tyle w planie jest jeszcze dużo, jedyne co powstrzymuje przed zrobieniem wszystkiego od razu to fundusze, dlatego wszystkie naprawy rozłożone bedą w czasie . Plan na początek doprowadzić to auto do stanu bdb.
peter22 Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 fajne autko . gratuluje zapalu :kox:
Maciek80 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Wypas, bardzo fajna maszyna no i silnik legenda
fuso Opublikowano 5 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2013 no silnik i napedy naprawde daja rade wywolujac na twarzy usmiech od ucha do ucha
turdzi Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Te felgi bym zmienil na orginalne bo nie paduja
fuso Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2013 te sa na zime , na lato bedzie wieksze kolo co prawda nie ori a bbs
_Makki_ Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Gratuluje fajnego bialasa do tego skrzynia 6 Ja uwielbiam moja S4 pomimo ze narazie jeszcze slabo wyglada z zewnatrz Ale juz niedlugo i bedzie lala. Narazie majatek wlozylem w mechaniczne sprawy a jeszcze daleka droga przedemna. Szczegolnie do setupu RS2 Jezeli moge cos podpowiedziec to zmien kierownice na taka jak ja mam od S4. Wedlug mnie o niebo ladniejsza. Malo masz chromu na aucie wiec proponuje ramke atrapy grilla zrobic na czarno, tak jak ja zrobilem Groszowe sprawy a pasuje wedlug mnie bardzo dobrze. No i jedyna rzecz, ktora mi sie nie podoba z zewnatrz w S4 C4 avant to relingi dachowe.. Moja nie ma i bardzo dobrze Zycze przyjemnosci i zadowolenia z jazdy. PS: Ile to gazu pali?
Reggi Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Fajna, ale na gałce zmiany biegów i mieszku to wyrosły chyba już pieczarki
fuso Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Opublikowano 3 Maja 2013 pieczarki?? hehe troszke to powycierane ale bez przesady jezeli chodzi o spalanie to przy spokojnej jezdzie 16,5 miasto i 10 trasa nie przekraczajac 120km/h ---------- Post dopisany 03-05-2013 at 10:32 ---------- Poprzedni post napisany 11-01-2013 at 17:04 ---------- w końcu coś się dzieje do auta wpadły amorki KYB Ultra SR na przód no i podusie wraz z łożyskami po zmianie amorków chciałem sprawdzić jak auto trzyma się drogi i niestety powyzej 140km/h dostawało strasznych wibracji po przetrzepaniu auta na podnośniku okazało sie ze tylne lewe koło ma zapieczony zacisk i skatowaną tarcze dlatego tylne hamulce doczekały się wymiany , stan starych opłakany, nowe wleciały TRW porzadnie obejżałem lewy zacisk i ma strzaszne wżery na tłoczku, dlatego w poniedziałek oba tylne lecą do regeneracji, majówkę bedą musiały jeszcze przeżyć przy okazji ścignąłem sie z c6 3,0tdi :mrgreen: rozpędziłem auto powyżej 140 i niema żadnych wibracji więc wychodzi na to że w hamulcach była przyczyna
Wandej Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 pieczarki?? hehe troszke to powycierane ale bez przesady jezeli chodzi o spalanie to przy spokojnej jezdzie 16,5 miasto i 10 trasa nie przekraczajac 120km/h ---------- Post dopisany 03-05-2013 at 10:32 ---------- Poprzedni post napisany 11-01-2013 at 17:04 ---------- w końcu coś się dzieje do auta wpadły amorki KYB Ultra SR na przód no i podusie wraz z łożyskami http://imageshack.us/a/img33/2792/20130321191422.jpg http://imageshack.us/a/img855/1250/20130321192223.jpg po zmianie amorków chciałem sprawdzić jak auto trzyma się drogi i niestety powyzej 140km/h dostawało strasznych wibracji po przetrzepaniu auta na podnośniku okazało sie ze tylne lewe koło ma zapieczony zacisk i skatowaną tarcze dlatego tylne hamulce doczekały się wymiany , stan starych opłakany, nowe wleciały TRW porzadnie obejżałem lewy zacisk i ma strzaszne wżery na tłoczku, dlatego w poniedziałek oba tylne lecą do regeneracji, majówkę bedą musiały jeszcze przeżyć przy okazji ścignąłem sie z c6 3,0tdi :mrgreen: rozpędziłem auto powyżej 140 i niema żadnych wibracji więc wychodzi na to że w hamulcach była przyczyna http://imageshack.us/a/img849/3571/20130430164031.jpg http://imageshack.us/a/img854/452/20130430172607.jpg http://imageshack.us/a/img191/8701/20130430172641.jpg Kolego aby nie regeneruj całych zqciskow. Kupujesz zestaw gumek razem z tloczkiem i zmieniasz. Sam zrobisz i koszt max 50zl ma stronę Wysyłane z mojego LT15i za pomocą Tapatalk 2
fuso Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 Niestety moje zaciski sa w kiepskim stanie i maja zapieczone oski od recznego wiec wymiana tloczkow i gumek nie wystarczy :-(
PiterA4 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 tylko tu na forum zrozumieja ta kase i czas wlozony w fure
Tomeks Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 tylko tu na forum zrozumieja ta kase i czas wlozony w fure dokładnie,ostatnio pomagałem przy tej furce,ale żeśmy sie najebali:facepalm:
fuso Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Opublikowano 25 Maja 2013 znalazła się chwila że nie potrzebowałem auta przez parę dni więc zdemontowałem zaciski z tyłu i dałem je do regeneracji :mrgreen: przed: i po: do pełni szczęścia została wymiana linek ale to w przyszłym tygodniu sie ogarnie
GRYFI Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 no idziesz grubo ale tak z nimi trzeba. ja też swoje przeszedłem z moim byłym S4 C4 V8. GRATKI bo to piękne auta są.http://a4-klub.pl/pozostale-audi-77/bunia-audi-100-s4-c4-v8-potworek-zdjecia-strona-2-4-5-a-96527/index4.html
Dev Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 za slaba instalka do tego potwora, ale jak to mówią: Pb do upalania a LPG-i do lajtowania gratki autka, miałem takowe w sedanie, wdzięczny potworek i przede wszystkim mało awaryjny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się