Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Koło dwumasowe na sztywne


Matysss

Rekomendowane odpowiedzi

O to, że wymiana dwumasa na zwykłe to głupota.

"a bo to mnie kosztuje a bleblelgbblelbel"

jakieś konkretne i logiczne argumenty?

Nie będę powtarzał tego co zostało już wyjaśnione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby jeszcze było jakieś wytrzymałe seryjne sprzegło pod jednomasa, a tu nie ma, cenowo jeden uj wychodzi jak widać..

co innego w poprzecznych silnikach:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamontowałem kit 4p od VALEO i nie zauważyłem żadnej różnicy... Zestaw 1250, wymiana 250. Osobiście polecam - nie wiem czemu wszyscy piszą o drganiach karoserii - jedyne drgania miałem kiedy koła były niewyważone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ty masz diesla, przejedz sie benzyna że sprawnym kołem i zobaczysz jaka jest różnica w komforcie, pozatym, mogłeś dołożyć 2-3 stowki i mieć ori dwumase, a tak równie dobrze mogłeś założyć używane koło sztywne od audi setki za 100 złotych i miałbyś praktycznie to samo, a ładnych parę stow zostało by w kieszeni, bo nie słyszałem żeby sztywne koło zepsulo sie samo z siebie

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

np drgania na budzie, szarpnięcia przy zmianie biegów.

ja mam wsadzony zestaw ze sztywnym kołem i żadnych takich objawów nie mam. Żona też jeździ tym autem i nie widzi znaczącej różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

np drgania na budzie, szarpnięcia przy zmianie biegów.

ja mam wsadzony zestaw ze sztywnym kołem i żadnych takich objawów nie mam. Żona też jeździ tym autem i nie widzi znaczącej różnicy.

podnieś moc:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo w dieslu jest troche inaczej... moment jest wiekszy, sama praca silnika tez jest inna dlatego odczuwa sie mniejszy dyskomfort

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś już na tym forum po założeniu sztywnego koła do TDI zmieniał z powrotem na dwumasa bo jak sam się przekonał jest znacznie mniej komfortowo więc różnica jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś już na tym forum po założeniu sztywnego koła do TDI zmieniał z powrotem na dwumasa bo jak sam się przekonał jest znacznie mniej komfortowo więc różnica jest.

wiele osób zmieniło i co ciekawe większość modzonych TDI jeździ na dwumasie:wink: myśle gdyby sprzęgło z G60 podchodziło to by wygrywał jednomas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie coś mi ktos gadał o tym z g60...;ktos coś w tym kierunku modził?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez o uszy mi sie obiło ze montuja zamach od Lt-ka tylko trzeba stoczyc kilka mm no ale to druciarstwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sie sprawdza i ktoś to użytkuje i masz okazje spraawdzić to moze i rozwiazanie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ltku musi być juz konkretny zamach i sprzeglo, ale tam jest 240mm bodajże, te same silniki generalnie co w c4

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec dało by rade i napewno jest mocniejsze , wkoncu to dostawczak zazwyczaj przeładowany i daje rade ehhe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki doradzcie mi prosze bo mam kolejny problem z moim B6 1.8TQ .

Sprawa sie skompikowala. Dzisiaj rozkrecilem z kuzynem auto. Wyciagnelismy skrzynie biegow i odkrecilismy sprzeglo.

Bylo w nim zalozone sprzeglo (docisk) LUK 123 0253 10 Poprzedni wlasciciel musial sie chyba pomylic albo swiadomie zamontowac sprzeglo, ktore pasuje do duzo slabszych aut typu 1.8 - 125KM albo 1.8T - 150KM. Moje auto dostalo wieksze turbo i wtryski takze nie było wyjscia, sprzeglo musialo klęknąć.

Sprzeglo mam juz kupione nowe ktore pasuje do mojego AMB 170KM AMB i do BEX 190KM

Jezeli chodzi o dwumas to jest on firmy SACHS. Myslalem, ze montowane bylo tylko LUK.

Dlugo ogladalem dwumas i sam nie wiem co z nim zrobic.

Wcześniej sprzeglo slizgalo sie nawet na II biegu gdy wcisnalem gaz do końca. Auto NIE szarpało, NIE było zadnych drgan na budzie, lewarku czy pedale sprzegla.

Jezeli chodzi o sprawdzenie samego dwumasu to trzymajac za szpilke probowalem przemiescic jedna tarcze wzgledem drugiej i musze stwierdzic ze wymaga to pewnej sily. Jestem w stanie przesunac tarcze o 3cm a jak naprawde bardzo mocno nacisne to nawet o 5cm liczac po obwodzie.

Odwiedzilem ASO i ogladalem nowy dwumas. Dla porownania mialem jedynie dwumas z diesla ale to co sie rzucilo w oczy to moglem tam lzej przemiescic wzgledem siebie tarcze o 1cm, ale juz dalej to w rekach nie bylem w stanie tego zrobic.

Z jednej strony chcialbym temat zrobic porzadnie i miec spokoj na najblizsze 50 000km bo tyle bede to auto mniej wiecej mial u siebie, a z drugiej nie bardzo widzi mi sie w tym miesiacy wydac 1500zł na nowy dwumas.

Co radzicie?

1. Zostawic tak jak jest to stan jest jeszcze akceptowalny

2. Kupic nowy dwumas (06B 105 266 A)

3. Zalozyc jednomas (ale nie wiem ktory jednomas podejdzie do mojego auta B6 1.8T AMB i tego sprzegla co juz kupilem :(

sprz0.jpg

sprz1.jpg

sprz2.jpg

sprz3.jpg

sprz4.jpg

sprz5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...