k232 90 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 O masz, to bez kitu ja już nie wiem, a kiedy kupowales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 458 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Tydzień temu ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Może zmienili parametry, ja zmieniałem ponad rok temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radoslawbogusla 0 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 tak więc koledzy czy na klimatroniku na kanale 51 moja temperatura do 98 może być spowodowana nie otwieraniem sie termostatu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Jak by się termostat nie otworzył to auto było by niedogrzane a tu masz 98 stopni, może któryś czujnik już okłamuje? U mnie na 51 kanale stoi non stop na 90 stopniach. Jedynie wskazówka na zegarach coś tam jojczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) Jak by się termostat nie otworzył to auto było by niedogrzane a tu masz 98 stopni, może któryś czujnik już okłamuje? U mnie na 51 kanale stoi non stop na 90 stopniach. Jedynie wskazówka na zegarach coś tam jojczy kolego jakkby sie termostat nie otworzyl do by sie auto zagotowało Edytowane 17 Listopada 2016 przez wyzyk83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Są różne modele, różne termostaty i różna ich sprawność w rzeczywistości. Ja bym kupował takie co mają 87/90 stopni początkowego otwarcia, bo 93 to może być za mało. Trzeba pamiętać, że ta temperatura oznacza początkowe otwarcie czyli jak ledwo ledwo się uchyli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 93 za mało czy za dużo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Dla mnie za dużo trochę. Tzn. jak na VAG'u temperatura nie będzie wchodziła powyżej 95 stopni to spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radoslawbogusla 0 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 czujnik wymieniałem predzej bo robił zwarcie obecnie jest wstawiony chyba meila czujnik chyba cztero pinowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 458 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Możesz też mieć układ zapowietrzony, spróbuj odpowietrzyć najpierw, a potem jak to nie pomoże to termostat wymień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radoslawbogusla 0 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 w jaki sposób odpowietrzyć uklad ja ten model odpowietrza się poprzez ustawienie temperatury na max i odpowietrzenie przez wezyk ktory dochodzi do nagrzewnicy i nie ma innego sposobu. Jesli był by zapowietrzony to chyba zarazem ogrzewania by nie było cieplego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 458 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Skoro jesteś pewny, że termostat jest ok, to przegrzewanie sie może być tylko po stronie zapowietrzonego układu lub zbyt małej ilości płynu w obiegu. Gdy jest zapowietrzony to szybko sie grzeje, ale powietrze też ciepłe leci(nie gorące). Sprawdź jaki jest wąż dolny kiedy na czujniku jest 90C lub kiedy czujesz bulgotanie na wężu. Jak dolny jest wtedy zimny, to termostat do wymiany. Edytowane 18 Listopada 2016 przez Langista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Skoro jesteś pewny, że termostat jest ok, to przegrzewanie sie może być tylko po stronie zapowietrzonego układu lub zbyt małej ilości płynu w obiegu. Gdy jest zapowietrzony to szybko sie grzeje, ale powietrze też ciepłe leci(nie gorące). Sprawdź jaki jest wąż dolny kiedy na czujniku jest 90C lub kiedy czujesz bulgotanie na wężu. Jak dolny jest wtedy zimny, to termostat do wymiany. a układ nie jest zakamieniały przypadkiem? Edytowane 18 Listopada 2016 przez wyzyk83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlosnik321 0 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Panowie glowica już na miejscu. I problem pozostał cały czas silnik się przegrzewa zimny płyn w zbiorniczku ogrzewanie działa idealnie co robić bo już nie mam pomyslu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 458 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Sprawdź drożność nagrzewnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radoslawbogusla 0 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 pisze cały czas ze jak mam 98 stopni to dolny waz zimny , zbiorniczek wyrownawczy zimny przejezdzam 65 km i nic sie nie zmienia.Pytalem Tutaj was czy to nie wina termostatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 458 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 W sumie nie spotkałem sie z takim czymś to nie wiem jakie są objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlosnik321 0 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Sprawdź drożność nagrzewnicy. Drożność nagrzewnicy sprawdzona pod wężem ogrodowym i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Radek nie wiem jaki masz silnik bo na tel jestem ale jak PB to dolny waz ma być zimny cały czas, gdzieś było na forum to pisane. Ile głów tyle pomysłów, masakra nie wiadomo w co ręce wsadzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się