Langista Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Mi w sumie podróbka po 2 tygodniach działać przestała..
wyzyk83 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Mi w sumie podróbka po 2 tygodniach działać przestała.. ale nie z tych firm które ja wymieniłem
k232 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 wyzyk, patrzyłeś na opakowanie od Wahlera przy ile stopniach się otwiera? Na tym co ja kupiłem było napisane, że powinien się otworzyć przy 93 stopniach, no ale gdyby się otworzył to by się włączyl wentylator i zbił by tą temp. a w czasie jazdy mam 100 stopni na klimatroniku a na vagu 96 stopni, może faktycznie się zacina?
Langista Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Nie koniecznie.. Mnie też ostatnio 105 stopni podczas jazdy pokazało, ale przejechałem jeszcze trochę (było widać na klimatroniku, że się waha) i spadło do 82C. Zaciekawiło mnie to bo jechałem i wskazówka za 90 wypadła trochę i na klimatorniku sprawdziłem. Obstawiam jednak 'oryginalny' czujnik z audi co wymieniałem go wcześniej a winny był termostat. Założe z powrotem ten co był (fabrycznie montowany) i zdaje mi się, że powinno być cacy.
k232 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 No widzisz czyli jednak termostat, ehhhh z tym badziewiem..
rafal9119 Opublikowano 21 Listopada 2016 Autor Opublikowano 21 Listopada 2016 Kupcie termostat o tych numerach: 4264.87D to jest termostat wahlera do Diesla ale idealnie pasuje do 1.8 jak i 1.8T początkowe otwarcie to 87C i nie ma mowy o przegrzewaniu silnika. aa i kolejnym plusem jest to że jest o połowe tanszy od wahlera DO 1.8 Sam taki założyłem do swojego 1.8T i od dwóch lat nie wiem co to termostat ( odpukać)
k232 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Dobrze wiedzieć, w katalogu pokazuje, ze pasuje do 1.8 zeby mieć pewność czy trzeba Ci na słowo uwierzyć?
rafal9119 Opublikowano 21 Listopada 2016 Autor Opublikowano 21 Listopada 2016 pasuje na 100% i nie żenię wam kitu bo po co. jak chcesz to wrzuce wam zdjecie opakowania ktore schowałem bo kiedyś może sie przydać. jak chcesz to jedz do sklepu i niech ci porówna sprzedawca ten termostat co ja ci podałem numery z typowym do 1.8.. i zobaczysz że wszystko jest takie same tylko temp otwarcia jest 87C a i ten kosztuje niecałe 30zł. a wahler typowy do 1.8 ponad 50zł W audi a4 jest tak że termostat jest u dołu i jak początkowe otwarcie jego to powiedzmy 91C a czujnik temp jest u samej góry z tyłu silnika i zanim ten płyn przeleci układ to na klimatroniku pokazuje wam 98C i dlatego tam macie płyn sie nie gotuje a temp jest wysoka.. a ten termostat co ja wam podałem nr otwiera sie w 87C i zanim okrąży układ to jest 90-93C przynajmniej ja tak mam
k232 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) A wskazówka Ci przekracza 90 stopni ? Ktoś na forum tu podawał takie coś. Czy warto kupić? http://allegro.pl/termostat-oryginal-044121113-vw-golf-audi-seat-td-i6402320530.html Ten numer termostatu co podałeś to jest tylko do TDI, nie widać na stronie żeby był jakiś PB. http://allegro.pl/termostat-wahler-audi-a2-a3-a4-b5-a4-b6-b7-1-9-tdi-i5790399530.html Edytowane 21 Listopada 2016 przez k232
rafal9119 Opublikowano 21 Listopada 2016 Autor Opublikowano 21 Listopada 2016 wskazówka stoi jak wryta na 90C . Na klimaroniku jak i vagu temp waha sie w granicach 88-93C. Przecież pisałem że on jest tylko do diesla. Wahler do benzyny kosztuje ponad 50 zł a ty podałeś link co można kupić termostat ori za 44 zł. myslisz że takie wychodziły w ASO??? za taka cene???
k232 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 to jest termostat wahlera do Diesla ale idealnie pasuje do 1.8 jak i 1.8T To ja czegoś już nie czaje
rafal9119 Opublikowano 21 Listopada 2016 Autor Opublikowano 21 Listopada 2016 czego nie czaisz ???miałeś kiedys w reku pompe wody od 1.9TDi i 1.8T???
k232 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Nie miałem, bo nigdy nie miałem dejzla i turbo Nie rozumiem tego co piszesz, bo piszesz, że to termostat do dejzla a tu nagle idealnie pasuje do 1.8 i 1.8 T
rafal9119 Opublikowano 21 Listopada 2016 Autor Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) cieżko bedzie tobie to wytłumaczyć . w każdym bądż razie ja mam do swojego 1.8 T założony ten termostat co podałem numer. Możesz nawet termostat do swojego 1.8 zamontować od Jelcza aby tylko długość i szerokość była taka sama. jeszcze pomyśl co jest lepsze. Bicie piany na forum że ci sie fura przegrzewa czy spróbowanie z termostatem co ci podałem za 25zł.??? Edytowane 21 Listopada 2016 przez rafal9119
wyzyk83 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Termostat ORYGINAĹ 044121113 VW Golf AUDI SEAT TD (6402320530) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje. AUKCJA dotyczy SERWISOWY ORYGINALNY termostat 044121113 + USZCZELKA Pasuje do 1,9Tdi D TD beznyn i wiele innych. Temp otwarcia 87 C .
Langista Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Ja nie mówie, że mam termostat zły, a czujnik. Auto stoi całą noc, a po przekręceniu kluczyka temperatura rośnie sobie od ~20 stopni do 50, i potem spada na 30. Ktoś ma sprawdzony czujnik temperatury cieczy do 1.9 TDI AJM (na 2 piny zaokrąglony z jednej strony, mnie podszedł dopiero z Seata Ibizy 105 KM) Edytowane 22 Listopada 2016 przez Langista
karaluch8 Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 We no zatkaj z jednej strony cały układ, z drugiej dorób sobie jakąś przejściówke na pistolet na sprężone powietrze. Zrób ciśnienie i słuchaj gdzie leci powietrze. Możesz i z płynem w środku, to będzie wylatywał. Po za tym dziwne żeby nie było widać wycieku bo w takim układzie przy nagrzewaniu się robi się ciśnienie. I powinno tamtędy płyn wywalić.
k232 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) Witam wszystkich Panowie, otóż mam bardzo dziwny problem. Jadę np. 20 km, gaszę silnik, zapalam zapłon a wskazówka od temp. leci od razu na 100 stopni i w czasie jazdy opada tak na 93 stopnie, ale na kanale 49 pokazuje 103 stopnie a na vagu 100 stopni. Jak rozgryźć ten temat? Może czujnik 4 pinowy walnięty? Zauważyłem, że ten drugi mniejszy wentylator w ogóle się nie włącza, on powinien się włączyć jak się termostat otworzy czy on tylko działa jak klima jest włączona? Ciepłe powietrze normalnie dmucha. Wymieniłem 2x termostat Wahler - do tego bym nie miał zastrzeżeń Edytowane 28 Listopada 2016 przez k232
bandyta928 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 najprawdopodobniej masz zawalony uklad chlodzenia syfem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się