Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wysoka temperatura


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mi w sumie podróbka po 2 tygodniach działać przestała..

Opublikowano

Mi w sumie podróbka po 2 tygodniach działać przestała..

ale nie z tych firm które ja wymieniłem

Opublikowano

wyzyk, patrzyłeś na opakowanie od Wahlera przy ile stopniach się otwiera?

Na tym co ja kupiłem było napisane, że powinien się otworzyć przy 93 stopniach, no ale gdyby się otworzył to by się włączyl wentylator i zbił by tą temp. a w czasie jazdy mam 100 stopni na klimatroniku a na vagu 96 stopni, może faktycznie się zacina?

Opublikowano

Nie koniecznie.. Mnie też ostatnio 105 stopni podczas jazdy pokazało, ale przejechałem jeszcze trochę (było widać na klimatroniku, że się waha) i spadło do 82C. Zaciekawiło mnie to bo jechałem i wskazówka za 90 wypadła trochę i na klimatorniku sprawdziłem. Obstawiam jednak 'oryginalny' czujnik z audi co wymieniałem go wcześniej a winny był termostat. Założe z powrotem ten co był (fabrycznie montowany) i zdaje mi się, że powinno być cacy.

Opublikowano

No widzisz czyli jednak termostat, ehhhh z tym badziewiem.. :D

Opublikowano

Kupcie termostat o tych numerach: 4264.87D

to jest termostat wahlera do Diesla ale idealnie pasuje do 1.8 jak i 1.8T

początkowe otwarcie to 87C i nie ma mowy o przegrzewaniu silnika.

aa i kolejnym plusem jest to że jest o połowe tanszy od wahlera DO 1.8

Sam taki założyłem do swojego 1.8T i od dwóch lat nie wiem co to termostat ( odpukać)

Opublikowano

Dobrze wiedzieć, w katalogu pokazuje, ze pasuje do 1.8 zeby mieć pewność czy trzeba Ci na słowo uwierzyć?

Opublikowano

pasuje na 100% i nie żenię wam kitu bo po co. jak chcesz to wrzuce wam zdjecie opakowania ktore schowałem bo kiedyś może sie przydać.


jak chcesz to jedz do sklepu i niech ci porówna sprzedawca ten termostat co ja ci podałem numery z typowym do 1.8.. i zobaczysz że wszystko jest takie same tylko temp otwarcia jest 87C


a i ten kosztuje niecałe 30zł. a wahler typowy do 1.8 ponad 50zł


W audi a4 jest tak że termostat jest u dołu i jak początkowe otwarcie jego to powiedzmy 91C a czujnik temp jest u samej góry z tyłu silnika i zanim ten płyn przeleci układ to na klimatroniku pokazuje wam 98C i dlatego tam macie płyn sie nie gotuje a temp jest wysoka..

a ten termostat co ja wam podałem nr otwiera sie w 87C i zanim okrąży układ to jest 90-93C przynajmniej ja tak mam

Opublikowano (edytowane)

A wskazówka Ci przekracza 90 stopni ?

Ktoś na forum tu podawał takie coś.

Czy warto kupić?

http://allegro.pl/termostat-oryginal-044121113-vw-golf-audi-seat-td-i6402320530.html

Ten numer termostatu co podałeś to jest tylko do TDI, nie widać na stronie żeby był jakiś PB.

http://allegro.pl/termostat-wahler-audi-a2-a3-a4-b5-a4-b6-b7-1-9-tdi-i5790399530.html

Edytowane przez k232
Opublikowano

wskazówka stoi jak wryta na 90C .

Na klimaroniku jak i vagu temp waha sie w granicach 88-93C.

Przecież pisałem że on jest tylko do diesla.


Wahler do benzyny kosztuje ponad 50 zł a ty podałeś link co można kupić termostat ori za 44 zł. myslisz że takie wychodziły w ASO???

za taka cene???

Opublikowano

to jest termostat wahlera do Diesla ale idealnie pasuje do 1.8 jak i 1.8T

To ja czegoś już nie czaje :D

Opublikowano

czego nie czaisz ???
miałeś kiedys w reku pompe wody od 1.9TDi i 1.8T???

Opublikowano

Nie miałem, bo nigdy nie miałem dejzla i turbo :D

Nie rozumiem tego co piszesz, bo piszesz, że to termostat do dejzla a tu nagle idealnie pasuje do 1.8 i 1.8 T :D

Opublikowano (edytowane)

cieżko bedzie tobie to wytłumaczyć .

w każdym bądż razie ja mam do swojego 1.8 T założony ten termostat co podałem numer.

Możesz nawet termostat do swojego 1.8 zamontować od Jelcza aby tylko długość i szerokość była taka sama. :wink:


jeszcze pomyśl co jest lepsze. Bicie piany na forum że ci sie fura przegrzewa czy spróbowanie z termostatem co ci podałem za 25zł.???

Edytowane przez rafal9119
Opublikowano

O jest wyzyk kolega ;D

Opublikowano (edytowane)

Ja nie mówie, że mam termostat zły, a czujnik. Auto stoi całą noc, a po przekręceniu kluczyka temperatura rośnie sobie od ~20 stopni do 50, i potem spada na 30. Ktoś ma sprawdzony czujnik temperatury cieczy do 1.9 TDI AJM (na 2 piny zaokrąglony z jednej strony, mnie podszedł dopiero z Seata Ibizy 105 KM)

Edytowane przez Langista
Opublikowano

We no zatkaj z jednej strony cały układ, z drugiej dorób sobie jakąś przejściówke na pistolet na sprężone powietrze. Zrób ciśnienie i słuchaj gdzie leci powietrze. Możesz i z płynem w środku, to będzie wylatywał. Po za tym dziwne żeby nie było widać wycieku bo w takim układzie przy nagrzewaniu się robi się ciśnienie. I powinno tamtędy płyn wywalić.

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich :)

Panowie, otóż mam bardzo dziwny problem.

Jadę np. 20 km, gaszę silnik, zapalam zapłon a wskazówka od temp. leci od razu na 100 stopni i w czasie jazdy opada tak na 93 stopnie, ale na kanale 49 pokazuje 103 stopnie a na vagu 100 stopni.

Jak rozgryźć ten temat?

Może czujnik 4 pinowy walnięty? Zauważyłem, że ten drugi mniejszy wentylator w ogóle się nie włącza, on powinien się włączyć jak się termostat otworzy czy on tylko działa jak klima jest włączona?

Ciepłe powietrze normalnie dmucha.

Wymieniłem

2x termostat Wahler - do tego bym nie miał zastrzeżeń

Edytowane przez k232
Opublikowano

najprawdopodobniej masz zawalony uklad chlodzenia syfem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...