Mateusz892 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Dobra. Termostat wymieniony. Pomogło.Temperatura teraz 91-93 . Zamontowany miałem jakiś chińczyk chyba i na dodatek "mechanik " nie dał nowego oringu , a króciec uszczelnił silikonem. I weź tu oddaj komuś auto...
Langista Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Ja aktualnie też mam chińczyka.. wytrzymał (aktualnie, odpukać) dłużej jak jego poprzednicy : Behr, Wahler, Bosh (one padały równo po 2 tygodniach)
fanthomas18 Opublikowano 24 Marca 2017 Opublikowano 24 Marca 2017 Dnia 21.03.2017 o 21:03, Mateusz892 napisał: Dobra. Termostat wymieniony. Pomogło.Temperatura teraz 91-93 . Zamontowany miałem jakiś chińczyk chyba i na dodatek "mechanik " nie dał nowego oringu , a króciec uszczelnił silikonem. I weź tu oddaj komuś auto... A wskaźnik od temperatury poprawiałeś?
Samsung19 Opublikowano 24 Marca 2017 Opublikowano 24 Marca 2017 Na rzeczy elektryczne nie oszczędza się , kupuje się w ASo
Langista Opublikowano 24 Marca 2017 Opublikowano 24 Marca 2017 Nie zawsze, pamiętaj, że elektronika kiedyś nie była robiona tak jak dzisiaj, i zamiast potrzymać kolejne 15 lat, wytrzyma max 3. Czasami lepiej jest przejechać się na szrot i zapłacić grosze za czujniki powyciągane z rozbitych aut, jak płacić praktycznie 3 razy wyższą cenę tylko przez to, że ASO zawsze dorzuci sobie 40% za znaczek oooo
Mateusz892 Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 Dnia 24.03.2017 o 09:05, fanthomas18 napisał: A wskaźnik od temperatury poprawiałeś? Jeszcze się nie zabrałem za to. Temperaturę sprawdzałem vagiem.
Langista Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 Tego wskaźnika się nie poprawia, tam jest taki silniczek, który można ewentualnie wymienić, ten silniczek z czasem traci swoją sprawność, i nie reaguje na podane mu napięcie odpowiednio.
wetheppl Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Witam pacjent to silnik 2.8 AQD, silnik po generalce dorównującej wartości wozu. Problem polega na tym że temperatura cieczy potrafi w korku przekraczać 110 stopni co skutkuje grzaniem się silnika, już raz mi awaryjnie odcięło klimę.Termostat, wisko, wentylator klimy, czujnik G62, nowe z ASO. Błędów w VAG'u brak. Jakiś pomysł na diagnozę? Dzisiaj po trasie zauważyłem, że pierwsza chłodnica ta czarna bodajże oleju jest zimna druga już gorąca. Górnego węża od chłodnicy nie da się dotknąć z gorąca jednak Twardy nie jest, do dolnego nie mam jak się dostać. Ktoś pomoże? Bo upały idą ..
k232 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Opublikowano 3 Czerwca 2017 A co z głowicą przy remoncie silnika? Może majstry zapomnieli, że głowicę trzeba naprawić :-D
zwonko Opublikowano 3 Czerwca 2017 Opublikowano 3 Czerwca 2017 (edytowane) A spr czy wentylatory się wtlaczaja jak jest ciepły? Bo przynajmniej u mnie jest jeden czujnik temp w chlodnicy i on odpowiada za ich wlaczanie. Edytowane 3 Czerwca 2017 przez zwonko
wetheppl Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Wentylator działa, wisko zasprzęgla, głowice, gniazda, pierścienie, itp nowiutkie, zegary sprawne. Ogólnie loteria... Tydzień po mieście polatam i bez problemu a z autostrady dojade do bramek i zaczynają sie jaja.."Majster" mówi, że tak ma być ale to mnie nie przekonuje..
Langista Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 To ja bym jednak sprawdził termostat na Twoim miejscu. Wyciągnij go i zobacz w domu przy wrzącej wodzie czy się otwiera, możliwe że z wadą fabryczną został kupiony, lub w ogóle założony na odwrót, bo i takie 'majstry' sie zdarzają.
k232 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 19 minut temu, Langista napisał: To ja bym jednak sprawdził termostat na Twoim miejscu. Wyciągnij go i zobacz w domu przy wrzącej wodzie czy się otwiera, możliwe że z wadą fabryczną został kupiony, lub w ogóle założony na odwrót, bo i takie 'majstry' sie zdarzają. Tak samo jak Ty założyłeś łącznik na odwrót
Langista Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 Z taką różnicą, że u mnie taka rzecz normalnie funkcjonuje, termostat niestety w 'drugą' stronę się nie zamknie
kiciKic Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 witajcie. Jakiś czas temu wymieniałem termostat bo autko nie dogrzewalo. Wszystko byłoby ok, tylko wczoraj w korkach wskazówka poszła ponad 90° Na kanale 49 jakieś 108° Na 51 równe 90° Zdarzyło się to drugi raz, zawsze przy wysokiej temp zewn. Czesto też temp płynu bo dłuższej jeździe, np. W mieście owcylowala w granicach 100°. Na trasie norma jakieś Max 95° Co jeszcze mnie zastanawia to po dłuższej jeździe , zgaszaniu silnika i tak po Max 20 min po odpaleniu, wskazowka prawie zawsze na chwile przekraczala 90° by po chwili znów trzymać równe 90° Czyżby termostat ?
k232 Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 Czujnik temperatury. Przerabiałem u Siebie to samo.
kiciKic Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 Czyli, że źle odczytuje czy rzeczywiście się grzeje ? Bo przy temp takiej ~20° praktycznie wszystko jest ok.
k232 Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 55 minut temu, kiciKic napisał: Czyli, że źle odczytuje czy rzeczywiście się grzeje ? Bo przy temp takiej ~20° praktycznie wszystko jest ok. To może termostat się przycina skoro raz jest git a raz nie. Ja tak samo miałem, że po dłuższej jeździe i ponownym odpaleniu wskazówka od razu leciała na 2 kreski ponad 90 stopni. Zmieniałem termostat i nic to nie dało, zmieniłem czujnik temp i jest spokój.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się