Łukasz13 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Wątpie żeby temp. płynu była taka sama na wyjściu z głowicy tam gdzie czujnik i w zbiorniczku wyrównawczym ale wymieniaj zobaczymy czy coś się zmieni.
mlodyabc Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Jak sprawdzić czy jest dobrze odpowietrzony?
mlodyabc Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Był rok temu wymieniany płyn a raczej połowa jego bo fachowiec z bozej łaski i kiedys termostat. Wskazówka na blacie jakby cały czas lekko sie kołysała choc ruchy są minimalne.
crasul Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Wątpie żeby temp. płynu była taka sama na wyjściu z głowicy tam gdzie czujnik i w zbiorniczku wyrównawczym ale wymieniaj zobaczymy czy coś się zmieni. Nic się nie zmieniło po wymianie poza tym, że zegary zupełnie już ze świrowały. Po uruchomieniu silnika rano od razu mam 70st C, jak się zagrzeje do temp. pracy to mam równo 100st C na blacie. Climatronic w tym czasie na kanale 49 pokazuje od 93st C do 98stC. Nie wiem czy taka temp jest normalna czy dalej szukać problemu.. PS. Co powinienem wiedzieć o zegarach zanim kupię jakieś inne..? Czy VDO z Jaegerem są zamienne? To znaczy czy jeśli kupię VDO a mialem J. to podejdzie bez problemu?
Łukasz13 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 To coś dziwnie wskazuje, cos faktycznie z tymi zegarem może byc nie tak jak od razu idzie na 70. Zmiana zegarów wiąże się z przekodowaniem immobilajzera.
syczylyjczyk Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Witam.A tyle już na ten temat napisano. Popatrz na rocznik,przebieg i wymień pąpę płynu chłodzącego.
crasul Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Pompa wymieniana razem z rozrządem 15000km temu.
crasul Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Ok, panowie. Inny problem. Licznik wymieniony, pokazuje równo 90st gdy na k49 climatronika jest temp miedzy 80 a 99st. Zaniepokoiło mnie jednak ostatnio, że w upalny dzień (cały czas powyżej 30st, czasem nawet 37) wskazówka na zegarach wychyliła się na 100 i więcej gdy stałem w korku. Sprawdziłem od razu k49 i dochodziło nawet do 116st C. Czy to normalne w silniku APR? Wisko huczy aż miło, jak dodam gazu to tem spada ale dość powoli. Płyn w normie, termostat wymieniany w zimie.. ---------- Post dopisany 04-07-2013 at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany 22-06-2013 at 09:41 ---------- Nic nikt nie podpowie? To normalna temp czy trzeba dłubać? Jak dłubać to gdzie?
rafal9119 Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Opublikowano 5 Lipca 2013 116C to raczej nie jest dobrze. chyba ze czujnik okłamuje
dee_jay_maniek Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Witam panowie. Mam taki oto problem. Auto jeśli pracuje na wolnych obrotach osiąga temperaturę ok 90 stopni (na blacie). Jadąc w króciutką trasę temperatura rośnie do nawet 120 stopni - sprawdzone VAGiem !!!! Wąż górny i przelewowy gorący, chłodnica - gorąca, wąż odpowietrzający idący do nagrzewnicy - gorący. Auto w środku dmucha GORĄCYM. Z filmu widać że pompa wody pracuje - tak mi się przynajmniej wydaję, bo woda wraca do zbiornika, aczkolwiek nie wiem czy powraca z prawidłowym ciśnieniem. I zauważyłem jeszcze że przy zwiększonych obrotach szybko przybywa płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Gruuuubo ponad max. Audi A4 B5 1.8 ADR - gotuje się - YouTube WTF
snifokers Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Witam Mama dokładnie to samo co u ciebie dee_jay_maniek. Zrobiłeś coś z tym wiesz co było przyczyną??
dee_jay_maniek Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Uszkodzona pompa wody. Tak było u mnie
horny devil Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 No i mój ADR ześwirował. Objaw wskazania temp cieczy 110st. Czasami jest tak że śmigam po mieście i jest ok a czasami na postoju wskoczy na 100-110. Dziś auto stało godzinę pod domem temp oleju spadła na ok 70 stopni a cieczy 110 nadal. Na początku myślałem że padł licznik. Wymieniłem na stary bez fis i objaw nadal ten sam. Wątpię by oba padły. VCDS pokazuje zero błędów. Auto się nie gotuje. Są jednak problemy z odapleniem zwłaszcza po dłuższym postoju. Objaw jak gdyby zalewania paliwem. Potem po zagrzaniu już odpala normalnie. No i teraz najciekawsze klimatronik na kanale 49 pokazuej 0 Pytanie czy przedlift nie miał wskazań na tym kanale? Obstawiam padnięty czujnik temperatury cieczy. ktoś może to potwierdzić?? ---------- Post dopisany at 14:21 ---------- Poprzedni post napisany at 14:21 ---------- P.S. Gdzie sprawdzić w VCDS odczyt z czujnika temp cieczy??
dee_jay_maniek Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Mi tez na 49 pokazuje "0" - z tego co wiem to od zawsze
horny devil Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Mi tez na 49 pokazuje "0" - z tego co wiem to od zawsze Tego się obawiałem. Pozostaje VCDS.
darko Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Mi tez na 49 pokazuje "0" - z tego co wiem to od zawsze Tego się obawiałem. Pozostaje VCDS. kanał 51 pokazuje temp. bynajmniej Ja tak mam i ta pokrywa się VAG-iem
horny devil Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 na 51 wg papierów które mam to pokazuje temperaturę silnika i tam mam tak 83-84 w ziemie jak go "grzałem" to było max 87
darko Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 na 51 wg papierów które mam to pokazuje temperaturę silnika i tam mam tak 83-84 w ziemie jak go "grzałem" to było max 87 w kodach klimatronika jest coś takiego 51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się