Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziurawa pompa wtryskowa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Pompa w Audi mojej mamy brudna w ropie. Ciężko pali, kąt wtrysku ustawiłem VAGiem. Czy może mi ktoś powiedzieć co można lub co trzeba wymienić w pompie? Ewentualnie jak ja naprawić?

Opublikowano

twoje pytanie jest podobne do tego co zrobic zeby na swiecie niebylo przemocy! zrob jakies zdjecie pompy skad cieknie itd wtedy ktos cos ci doradzi pozdrawiam:wink:

Opublikowano

Najczęsciej padają uszczelki pod pokrywą nastawnika lub pod nastawnikiem. Też to przerabiałem.

Opublikowano

Pompiarz mi mówił że ma dziennie kilka telefonów z tym samym problemem. Twierdzi, że musieli zacząć coś dodawać do paliwa bo zajmuje się tym 30 lat i wcześniej sporadycznie pojawiały się problemy z uszczelkami, a od kilku miesięcy non stop.

Opublikowano

pewnie te uszczelki masz w pompie od nowości czyli ponad 10 lat bujda o paliwie aż śmieszy policz sobie w przybliżeniu ile tysięcy cykli nagrzewania i chłodzenia przeszły te oringi w pompie, ci pompiarze to już nie mają co wymyślać

a po drugie to każde ruszenie nastawnikiem lub odkręcenie dekla powoduje po pewnym czasie pocenie w tych miejscach ich styku

Opublikowano

No możliwe. Jak wyjąłem te uszczelki to były tak twarde, że się nie dziwie że ciekło.

Opublikowano

Hmm zobaczyłem filmik i postanowiłem coś zapytać ........

Kiedy był wymieniony zawór na filtrze paliwa ? patrząc na fotki to chyba dawno nie był ...

Pytam bo ja miałem podobny problem z odpaleniem...Po prostu zawsze było wszysko ok palił po postoju na rys a tu nagle tak jak Tobie ........a jak zaskoczył to już było wszystko ok ...

Wymieniłem ten zawór na filtrze i po problemie ....

Moze i u Ciebie ma to związek z takim odpaleniem.:eusathink:

Opublikowano

Fitlr paliwa jest wymieniany co 10 tys km. Ostatnia wymiana jakieś 5 tys km temu (wiosna/lato) Ale o zaworku przy tym filtrze to pierwsze słyszę.

Gdzie jest ten zaworek i jakie to są koszty, bo zacząłbym od najtańszych rzeczy. Chociaż patrząc na pompe to i tak czeka ją regeneracja.

Opublikowano

Regeneracja = wymiania uszczelek.

Opublikowano

Zwykle wymieniają uszczelki, czyszczą nastawnik, ustawiają dawkę i ciśnienie w pompie. Mało kto bawi się w podmianą zużytych elementów na inne - dobre.

Opublikowano

to zależy jeśli tylko cieknie to sprawę załatwi sama wymiana uszczelek i po kłopocie jeśli nastąpiło zużycie mechaniczne to sam jej nic nie poradzisz

kolega trepek wstawił świetny link to powinno wyjaśnic Ci wszystko

Opublikowano

Mam w domu dużo części zamiennych do pomp wtryskowych także osobiście jestem w stanie wymienić to, co nie domaga. Łącznie z korpusem na ten, bez luzów.

Opublikowano
Fitlr paliwa jest wymieniany co 10 tys km. Ostatnia wymiana jakieś 5 tys km temu (wiosna/lato) Ale o zaworku przy tym filtrze to pierwsze słyszę.

Gdzie jest ten zaworek i jakie to są koszty, bo zacząłbym od najtańszych rzeczy. Chociaż patrząc na pompe to i tak czeka ją regeneracja.

Tu jest ten zawór ..Koszt jego to zamiennik około20-30zł FEBI a ori to około 85zł

image.jpg

Opublikowano

Ja zauwarzylem ze mam podobny problem tylko ze u mnie to pali ok ale przy pompie widze rope da rade samemu od góry toto rozebrać wymienic ta uszczelke?Taki zestaw boscha 36 zeta chyba kosztuje . Tylko to poskladac pozniej ....

Opublikowano

Pierwszą uszczelke z góry czyli pod pokrywą nastawnika wymieniasz bez problemu. Tą bezpośrednio pod nastawnikiem też wymienisz, tyle że musisz ustawić dawke na końcu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...