Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyrzuca płyn-niech ktoś mądry się wypowie--------- ciag dalszy.


rafal9119

Rekomendowane odpowiedzi

Swoja drogą to mega dziwne żeby wszystkie termostaty się nie otwierały, .
dla mnie to swoisty ewenement, którego nie spotkałem, jak żyję...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy termostat gotowalem w garnku i zaden nawet nie drgnał. to cos w tym musi byc. moze i ja kupie od kolegi z forum tego behra ostatni raz moze sie uda.

---------- Post dopisany 09-01-2013 at 19:09 ---------- Poprzedni post napisany 02-01-2013 at 14:34 ----------

siemka w kacu udalo mi sie ogarnac temat jednak to termostatow wina 6 sztuk na smietnik. kupilem w ASO za ponad 100 zł i jest ok. pfff odpukac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że problem rozwiązany ale nie wierzę że 6 szt termostatów było uszkodzonych. Jeśli dobrze rozumiem, po zakupie termostatu gotowałeś go w garnku a on się nie otwierał po czym wkładałeś go w auto ? Nie żebym się czepiał ale zawsze lepiej wyciągnąć jakieś prawidłowe wnioski niż "sztuczne" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy po kolei wkladalem do garnaka i gotowalem i nic nawet nie drgnał. pomyslalem ze moze musi miec cisnienie i wlozylem do auto ale to tez nic nie dalo. tak to wlasnie 6 sztuk bylo zjebanych smutne ale prawdziwe :facepalm: Ori mial napis BTT i jakies numery nic wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sklepach za 2x wahler placilem po 60 zł. kupa kasy poszla dobrze ze moglem je oddac bo tak to bym o 3 stowki lzejszy:grin:

a wiesz moze jak w ADR jest z czujnikami temperatury??? bo sa dwa czarny i niebieski. ktory jest od licznika?? a i czy jeden czujnik jest od licznika i klimatronika czy oddzielnie????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz polecic sklep ze sprawdzonymi termostatami moze seria jest felerna tez mam behra czli behh termo tronik i woda sie gotuje , juz wymieniłem pompe na własną ręke, umęczyłem sie troche bo pierwszy raz robiłem, nie usmiecha mi sie teraz szukac 6 dobrego termostatu co za loteria kurr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ktos akurat w tym monencie nie ma kasy na ORI to probuje jakos załagodzic sprawe. ja juz jestem po ciekawe na jak dlugo bo wymiane termostatow tak mam opanowana ze ostatni w 15 minut wymianilem.

a ten czujnik niebieski to jest od klimatronika i licznika czy tylko licznika???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwupinowy niebieski od klimatronika na pewno. a co do termostatu to ja tez mam BEHRA i nie działa tak jak należy wię to nić nie znaczy ze kupiło się za 100 zł czy za 60 z ASO produkt jest tens sam moze byc felerny tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne kupilem 6 zepsutych a on ASO kupilem tylko jeden i jest dobry. o czym to swiadczy???napewno produkt nie jest ten sam!:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem taki sam przypadek po wymianie termostatu płyn sie gotował w zbiorniczku. Po zdjęciu węża z nagrzewnicy też była susza.Zmieniłem 3 termostaty i było to samo w końcu wymieniłem i pasek pompę bo już puszczała odpowietrzyłem układ i ustało.

-sprawdź termostat czy działa prawidłowo najlepiej w jakimś naczyniu

- sprawdź pasek napędu pompy czy nie jest luźny

- wirnik pompy czy ma wszystkie łopatki po wyjęciu termostatu są widoczne i czy wirnik nie ma luzu na ośce

- odpowietrz układ

Skoro twierdzisz że powrotnym wężykiem leci płyn to jakiś obieg jest proponował bym poświęcić jeden termostat i zrób mała dziurkę to ułatwi odpowietrzenie układu.Jeżeli wstawiasz do pieca i temp rośnie to stawiał bym na wisko nie domaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat juz dawno ogarniety .

---------- Post dopisany 19-02-2013 at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany 13-02-2013 at 18:43 ----------

panowie znow zaczeło sie . wyrzuca mi plyn chłodniczy. a najlepsze jest to ze wyrzuca nawet gdy auto ma np 80C ,75C. weze nie sa twarde jak kamien . wydaje mi sie ze sa takie jak zawsze czyli cisnienie sie nie wytwarza az takie co by mogło plyn wyrzucic. co moze teraz byc??? zapowietrzony układ jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak węże twarde jak kamień i wyrzuca płyn to pierwsze przychodzi na myśl uszczelka pod czapką albo termostat ale w Twoim przypadku to już chyba wystarczającą ilość termostatów próbowałeś:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz plynu nie wywala ,zapowietrzony byl uklad i to dla tego . mialem dzis mu jeszcze go zaprowadzic mial ogarnac ten problem po kolei sprawdzal by wszystko. aco do plynu to jest czysty prawie tak jak w nowej bance.a jak myslicie moze miec wplyw wiscozy na to wszystko bo inny mechanik tak twierdzi. (u mnie zapier na max obrotach nawet na zimnym silniku)[/quote

Jak zapierdziela na max to ciągle chłodzi więc raczej problem z niedogrzaniem byś miał a nie z wywalaniem płynu i z gotowaniem się.U mnie też miał głupawkę temperaturową wina była termostatu,potem wymiana czujnika temp. cieczy i jest od tej pory ok.Odpowietrz porządnie układ i wypłucz,są jakieś środki do czyszczenia układów chłodzących nazwy nie znam niech ktoś podpowie.I zmień mechanika bo ten twój to chyba go to przerosło,każdy normalny mechanik po wymianie pompy wody sprawdza czy nic się nie dzieje wystarczy odpalić auto żeby temp złapało i wszystko wiadomo ,przynajmniej mój tak robi,jak by mu płyn wywaliło jeden tel. do właściciela-wywala płyn coś jest nie tak robię dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce slyszec słowa termostat:facepalm: a co to wezy to nie sa twarde jak kamien. sa twardawe ale wiadomo to układ zamkniety i zawsze troche bedzie tego cisnienia. a mnie tylko zastanawia to ze jak powiedzmy zgasze auto to weze trzymaja cisnienie a za poł h juz sa miekkie i wtedy wywala plyn. czemu to tak sie dzieje? wina korka?. dzis odpowietrzyłem układ w piatek sie bujne jakies 30 km i zobacze co wtedy. a wywala tylko na zgaszonym aucie nigdy sie to nie zgarzyło podczas jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego zrob ten test na spaliny bo bedziesz sie tak meczyl z tym autem,przezywalem podobne rzeczy i niestety raczej uszczelke masz wydmuchana,ale mowie trzeba od czegos zaczac.robi ci poduche w glowicy jeszcze jak pompa cieczy pompuje to obieg wymusi to chlodzenie ale jak pompa stoi to zaczyna plyn gotowac i cisnienie i para wypychaja wode gdzie sie da,przeciez silnik jest goracy i nie ostygnie w sekunde jak go zatrzymasz a mozliwe ze go ciagle przegrzewasz,na liczniku zegar ma tolerancje okolo10C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...