Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

A4 B6 2.7 V6 BiTurbo. Sprzedane, do zamknięcia.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czym pomalowałeś sufit? :decayed:

Opublikowano

pokażesz jak zapie....a z tym silnikiem??? :)

Opublikowano

Walcze z nia, czekam na nową przepływke i kilka innych pierdól . Ogolnie jakoś tam jedzie ale ma słaby dól jak ogarne na igłę to coś nagram .:wink: Nie spodziewac sie szału:grin:

Opublikowano

Aż się nie mogę doczekać... ogólnie cała fura mi się z tymi żółtymi alusami bardzo podoba!!!

dobrze, że są na forum użytkownicy, którzy mają gust :)

pozdrawiam i śledzę dalej !

Opublikowano

To jest was chyba dwóch z tym gustem :D

Kolor felg dobry dla civica, ale o gustach sie nie dyskutuje...

Opublikowano

Kolor miał być złoty wyszedł zółty :kwasny:. Przelatałem na tym sezon i teraz sa srebrne. Dokładnie tak jak mówisz o gustach sie nie dyskutuje

Opublikowano

Zawsze podobało mi się połączenie czarnego i żółtego. To nie jest tak, że tylko żółty inne też są ok :)

Opublikowano

Odnośnie tego sufitu, nie brudzą się ręce jakoś przy dotyku albo coś w tym stylu? Druga sprawa to możesz podrzucić jakiś link jaki kolor zapodałeś? :decayed:

Opublikowano

Materiał zachowuje cwoje własciwości i nie brudzi . Kolor jak najbardziej czarny.

Opublikowano

Fajnie wyglada caly czarny przod :-) ale to cos pod maska jeszcze lepiej :slina:

Opublikowano

Kolejna dostawa

Nowy przepływomierz i grille s4 . Oczywiście ramki przmalowane będą na czarno

IMG_20140329_193149.jpg

---------- Post dopisany 31-03-2014 at 19:06 ---------- Poprzedni post napisany 30-03-2014 at 20:47 ----------

IMG_20140331_185134.jpg

IMG_20140331_185631.jpg

Na szybko foty z kalkulatora.

---------- Post dopisany at 19:25 ---------- Poprzedni post napisany at 19:06 ----------

Gwint nakrętki gwintu wróciły na swoje miejsce

SAM_2095.jpg

---------- Post dopisany 05-05-2014 at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany 31-03-2014 at 19:25 ----------

Zeby nie było ze nic się nie dzieje .

Cos tam podziałałem w czasie urlopu

* Felgi zmieniły kolor na srebrny

*Opony 215//35

*Przygotowuje zderzak do malowania

IMG_20140416_152318.jpgZdj_cie_0188.jpgZdj_cie_0187.jpgZdj_cie_0186.jpg

Bym zapomniał, pomodziłem troche z krawężnikami. Ciężko było wjechać

Zdj_cie_0193.jpgZdj_cie_0194.jpg

Opublikowano

To nie lepiej podnieść auto o te 2cm? Wygląd wyglądem, ale jak zatarasujesz kiedyś ulice bo nie będziesz mogl przejechać?

Opublikowano

Gdybysmy mieli normalne drogi (nie "leje deszczowe", poprzeczne hałdy asfaltu, zapadniete studzienki, krawezniki jak jakies bandy pod auta typu SUV itd.-generalnie drogi made in poland), to mozna by jezdzic na max. glebie (air ride) oraz na felgach w rozmiarze +19". Jesli masz u siebie dobre drogi to auto modyflikuj pod siebie. Bede sledzil ten watek, poniewaz mody na same plusy. Silnik 2.7 (udana konstrukcja+moc+mozliwosci), wydajne hamulce+pakiet S4+interior s line i biale listwy-jak dla mnie bajka:) Przedni zderzak zostaw S4. To oczywiscie moja sugestia. Mniej agresywny ale z tylnym zderzakiem to caly pakiet S4 (bez dokladek, czyli jak w B7). Dolnego grilla tez nie bedziesz musial rezac. Ewentualnie zawsze mozna zapodac spojler z Cupry dla zaakcentowania agresywnego charakteru-> S4 front + Cupra Lip (wheres a pic?)

Opublikowano

Zderzak zostaje jednak s4, auto ma teraz głownie smigać w weekendy i po niemieckich drogach(jest dupowoz b5).Tak jak wczesniej napisałes rozmyslam dokładke od cupry.

Wampir, jak przyjdzie mi stawić czoło takiej przeszkodzie to nie będę na siłe próbował jej przejechać tylko poprostu wbije bieg wsteczny i wyjade, nie widze tu żadnego problemu, na glebie smigam już ktorymś autem z kolei i jeszce nie miałem takiej sytuaji bez wyjścia.

Opublikowano

Ja na 19" tez jezdze na takiej wysokosci i nie ma tragedii... 2.7 siedzi nizej jak diesel? Srebrne kola lepiej pasuja:) 2 cm to bardzo duzo do wygladu:)

Opublikowano

Nie wiem się ma wysokość 2.7 do diesla.

Akcja wyjazd z motorem

Powody

*uwalone turbiny od oleju

*zerwana poducha

*oczywiscie trzeba było wymyć silnik i komore

Okazało sie ze

*poducha jak najbardziej do wymiany

*turbiny sa spoko nawet bardzo olej leciał z pokrywy, więć nowa uszczelka i kłopot zanikł

*jedna z turbin przykręcona na jedną śrube druga na trzy ale turbo luzne więc nie ma sie co dziwić ze auto słabło z każdym kilometrem

*rozrzad przestawiony o jeden ząbek

Wszystko skręcone do kupy, wymieniona poducha, ustawiony rozrząd, dokręcone turbiny,nowe swiece PFR7Q, silnik i komora umyta.

Fotki z prac

DSC_0184.jpgDSC_0178.jpgDSC_0173.jpg

Opublikowano

Poducha tak nagle sie zerwala?

Przy swapie nie zauwazyles?

Opublikowano

Sam swapa robiłeś, czy nosb :decayed:?

Opublikowano

Przy odbiorze auta juz czułem szarpnięcia. Auto było odbierane na wariata chwile przed odbiorem nosb ukrecił przeguba za kilka dziesiat minut puzniej musiał wyjechac z pania w gory.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...