hiszpan123 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 Farba w sprayu do materiału. http://avatars.zapodaj.net/images/fa46d4ba1454.jpg Wyszło całkiem całkiem na caly sufit wyszlo 7szt.
Zymek1989 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 pokażesz jak zapie....a z tym silnikiem???
hiszpan123 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 Walcze z nia, czekam na nową przepływke i kilka innych pierdól . Ogolnie jakoś tam jedzie ale ma słaby dól jak ogarne na igłę to coś nagram . Nie spodziewac sie szału:grin:
Zymek1989 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Aż się nie mogę doczekać... ogólnie cała fura mi się z tymi żółtymi alusami bardzo podoba!!! dobrze, że są na forum użytkownicy, którzy mają gust pozdrawiam i śledzę dalej !
wampir Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 To jest was chyba dwóch z tym gustem Kolor felg dobry dla civica, ale o gustach sie nie dyskutuje...
hiszpan123 Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Opublikowano 25 Marca 2014 Kolor miał być złoty wyszedł zółty . Przelatałem na tym sezon i teraz sa srebrne. Dokładnie tak jak mówisz o gustach sie nie dyskutuje
Zymek1989 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Zawsze podobało mi się połączenie czarnego i żółtego. To nie jest tak, że tylko żółty inne też są ok
niewek Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Odnośnie tego sufitu, nie brudzą się ręce jakoś przy dotyku albo coś w tym stylu? Druga sprawa to możesz podrzucić jakiś link jaki kolor zapodałeś?
hiszpan123 Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 Materiał zachowuje cwoje własciwości i nie brudzi . Kolor jak najbardziej czarny.
krzysiekvtec Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Fajnie wyglada caly czarny przod :-) ale to cos pod maska jeszcze lepiej
hiszpan123 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Opublikowano 5 Maja 2014 Kolejna dostawa Nowy przepływomierz i grille s4 . Oczywiście ramki przmalowane będą na czarno ---------- Post dopisany 31-03-2014 at 19:06 ---------- Poprzedni post napisany 30-03-2014 at 20:47 ---------- Na szybko foty z kalkulatora. ---------- Post dopisany at 19:25 ---------- Poprzedni post napisany at 19:06 ---------- Gwint nakrętki gwintu wróciły na swoje miejsce ---------- Post dopisany 05-05-2014 at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany 31-03-2014 at 19:25 ---------- Zeby nie było ze nic się nie dzieje . Cos tam podziałałem w czasie urlopu * Felgi zmieniły kolor na srebrny *Opony 215//35 *Przygotowuje zderzak do malowania Bym zapomniał, pomodziłem troche z krawężnikami. Ciężko było wjechać
wampir Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 To nie lepiej podnieść auto o te 2cm? Wygląd wyglądem, ale jak zatarasujesz kiedyś ulice bo nie będziesz mogl przejechać?
AudiOOOOl Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Gdybysmy mieli normalne drogi (nie "leje deszczowe", poprzeczne hałdy asfaltu, zapadniete studzienki, krawezniki jak jakies bandy pod auta typu SUV itd.-generalnie drogi made in poland), to mozna by jezdzic na max. glebie (air ride) oraz na felgach w rozmiarze +19". Jesli masz u siebie dobre drogi to auto modyflikuj pod siebie. Bede sledzil ten watek, poniewaz mody na same plusy. Silnik 2.7 (udana konstrukcja+moc+mozliwosci), wydajne hamulce+pakiet S4+interior s line i biale listwy-jak dla mnie bajka:) Przedni zderzak zostaw S4. To oczywiscie moja sugestia. Mniej agresywny ale z tylnym zderzakiem to caly pakiet S4 (bez dokladek, czyli jak w B7). Dolnego grilla tez nie bedziesz musial rezac. Ewentualnie zawsze mozna zapodac spojler z Cupry dla zaakcentowania agresywnego charakteru-> S4 front + Cupra Lip (wheres a pic?)
hiszpan123 Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 Zderzak zostaje jednak s4, auto ma teraz głownie smigać w weekendy i po niemieckich drogach(jest dupowoz b5).Tak jak wczesniej napisałes rozmyslam dokładke od cupry. Wampir, jak przyjdzie mi stawić czoło takiej przeszkodzie to nie będę na siłe próbował jej przejechać tylko poprostu wbije bieg wsteczny i wyjade, nie widze tu żadnego problemu, na glebie smigam już ktorymś autem z kolei i jeszce nie miałem takiej sytuaji bez wyjścia.
kris_91 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Ja na 19" tez jezdze na takiej wysokosci i nie ma tragedii... 2.7 siedzi nizej jak diesel? Srebrne kola lepiej pasuja:) 2 cm to bardzo duzo do wygladu:)
hiszpan123 Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Opublikowano 12 Maja 2014 Nie wiem się ma wysokość 2.7 do diesla. Akcja wyjazd z motorem Powody *uwalone turbiny od oleju *zerwana poducha *oczywiscie trzeba było wymyć silnik i komore Okazało sie ze *poducha jak najbardziej do wymiany *turbiny sa spoko nawet bardzo olej leciał z pokrywy, więć nowa uszczelka i kłopot zanikł *jedna z turbin przykręcona na jedną śrube druga na trzy ale turbo luzne więc nie ma sie co dziwić ze auto słabło z każdym kilometrem *rozrzad przestawiony o jeden ząbek Wszystko skręcone do kupy, wymieniona poducha, ustawiony rozrząd, dokręcone turbiny,nowe swiece PFR7Q, silnik i komora umyta. Fotki z prac
Bieniek Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Poducha tak nagle sie zerwala? Przy swapie nie zauwazyles?
hiszpan123 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Opublikowano 13 Maja 2014 Przy odbiorze auta juz czułem szarpnięcia. Auto było odbierane na wariata chwile przed odbiorem nosb ukrecił przeguba za kilka dziesiat minut puzniej musiał wyjechac z pania w gory.
Rekomendowane odpowiedzi