Skocz do zawartości
IGNOROWANY

korozja w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dlatego trzeba tam zagladac i jak cos sie pojawi, od razu papierek scierny i zamalowac :)

Opublikowano

Tak czy siak zabezpieczenie w tych miejscach powinno być lepsze... (pomijając ocynk)

:hi:

Opublikowano
Panowie nie rozumiem stwierdzenia,jeśli wychodzi rdza to auto było robione(stuknięte ,naprawiane).Dlaczego nikt nie bieże pod uwagę innych czynników np.jedne jeździło w słonecznej Itali a drugie w Holandi nad morzem .Kolejny przykład to auto jeżdżące po super drogach (czystych) a auto jeżdzące niejednokrotnie po bocznych drogach (szutrze) lub tak jak u nas gdzie jest pełno żwiru na asfalcie , no i powstają tak zwane odpryski i zostaje odsłonięta warstwa ocynku . Tak ocynk nie rdzewieje ale jak może pamiętacie z lekcji chemii ocynk pod wpływem tlenu się utlenia .tylko kwestią czasu jest kiedy dojdzie do korozji (rdzy). Tak że warto jest zabezpieczać te mikro ubytki nawet i zaprawkami

Kolejna sprawa wydawać by się mogło że banalna to plastikowe nadkole ,zabezpiecza wewnętrzne części błotników przed syfem lecącym z pod kół jak i wodą , nic bardziej mylnego ten kto demontował nadkole sam się o tym przekonał ile piachu jest pod nimi a co gorsz pomiędzy błotnikiem a nadkolem .Ten piasek działa jak papier ścierny a po kilku lub po kilkunastu latach gdy jest luźne (wystarczy minimalny luz) wyczyści go do gołej blachy , tak że ważne jest gdzie i w jakich warunkach auto było użytkowane.

To samo napisałem na innym forum AUDI

To co powiesz o rdzewiejących dachach w A4 i A3?

Też odpryski od kamieni?

To już nie audi 80, jakoś pozostawia wiele do życzenia.

Opublikowano

koledzy powiedzmy sobie szczerze audi 80 b4 i a4 b5 byly odporiejsze na rdze i tyle w temacie cóż czym młodze auto tym wieksze oszczedności a co za tym idzie slabsze materiały

Opublikowano

Każde autko warto po zimie dokładnie wyczyścić i obejrzeć. Wejść pod spód i przyjrzeć się podłodze, zdemontować nadkola, zrobić tam porządek i zakonserwować.

Można też wychodzić z założenia że Audi nie rdzewieje i nic nie robić tylko potem można się zdziwić :wink: Owszem, Audi rdzewieje zdecydowanie wolniej od wielu innych marek ale o wszystko trzeba dbać :wink:

Opublikowano

U mnie na prawym błotniku też są malutkie bąbelki, widać je tylko z bliska nie są one duże ale jednak są, i na prawych tylnych drzwiach jest mały bąbelek tyle że moje audi było sprowadzone z Szwecji więc sól itp. robi swoje. Ale zgadzam się z kolegą, który napisał że to nie jest to co kiedyś. A4 staram się myć jak najczęściej w zimę bo nie chce aby ta korozja postępowała dalej ale jak miałem audi 80 to nie myłem jej kilka tygodni była cała biała od soli, na wiosnę umyłem i nie było nawet malutkiego bąbelka więc myślę że nowe modele np. A4 b8 po 12-14 latach będą wymagały prac blacharskich bo ruda się pojawi, chociaż dużo zależy też od tego jak się dba o auto :wink:

Opublikowano
Każde autko warto po zimie dokładnie wyczyścić i obejrzeć. Wejść pod spód i przyjrzeć się podłodze, zdemontować nadkola, zrobić tam porządek i zakonserwować.

Można też wychodzić z założenia że Audi nie rdzewieje i nic nie robić tylko potem można się zdziwić :wink: Owszem, Audi rdzewieje zdecydowanie wolniej od wielu innych marek ale o wszystko trzeba dbać :wink:

:thumbup1:

Opublikowano

Zakupiłem zaprawkę w ASO i przed zimą wszystkie niedoskonałości potraktowałem drobniutkim papierem, potem ekstrakcyjna i lakier. Po wyschnięciu bezbarwny (który znajduje się w komplecie z bazą) na wierzch. Wiem że to mało profesjonalne, ale myślę że lepiej tak niż zostawić to na zimę nie robiąc nic

Opublikowano

Często jest problem z przednimi błotnikami w A4. W większości samochodów przedni zderzak zachodzi aż do nadkoli a w A4 B6, A6 C5 nadkola przednie chowają się w miejsca gdzie inne auta mają plastikowe zderzaki.

Podczas jazdy lakier jest uszkadzany przez mieszaninę wody, piasku i kamieni i pojawiają się wykwity rudej.

Audi_A4_Avant_%28B6%29_2.5_TDI_%28side-front%29.jpg

Opublikowano

Panowie po co te uniesienia że audi nie ma prawa rdzewieć itp. Poplyneliscie w bulshicie marki i glucho wierzycie w to co powinno mieć miejsce a nie ma. Nie wiem ile, ale widziałem minimum 10 audi (c5/a3/a4) z rdzewiejącą rynienką na dachu, widziałem pod 10 sztuk z zardzewiałymi rantami błotników, coraz częściej ruda wychodzi już na rocznikach 2006/2007 np a3 i to w dziwnych miejscach np. tylna klapa. Oczywiscie mówie o lakierze fabrycznym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...