kozak_patryk 0 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Dobra zobaczymy jak teraz będzie wtedy próba wyszczanie i jak nie da rady to wymiana ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal85-24 0 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Witam.Podlacze sie do tematu w mojej Audi tez falowaly obroty zchodziły na 800 podskakiwaly na 1000 i dopiero stawaly na 800 Po przeczytaniu watku o adaptacji przepustnicy postanowiłem zaryzykowac i ja wyczyscic wymontowałem ja z auta i wymyłem w rozpuszczalniku na blysk po zamontowaniu zrobiłem adaptacje jak wyzej opisane i wszysko sie udalo odpaliłem itd. po nagrzaniu autka gazujac w garazu było ok obroty przestaly skakac ale mysle przejade sie jeszcze i podczas jazdy pod obciazeniem jadac na biegu i wciskajac sprzeglo raz na jakies 10 wcisniec sobie dalej kiwnie na 800podbije na 1000 i dopiero stanie na 800 podczas czyszczenia wydaje mi sie ze jak wlalem rozpuszczalnik z jednej strony to gardziela powinna byc tak szczelna ze niepowinien przeleciec?czy tak?u mnie wprzelatywał .Mam pytanko doradzcie czy jezdzic tak dalej ?czy to nieszkodzi silnikowi ?zrobiłem tak juz ponad 15tys z takim falowaniem i jezdzi dalej.ale odkad sie zarejestrowałem na forum czytajac wasze porady i doswiadczenia w waszych autkach prubuje tez troche na swoim poeksperymentowac:)jutro wybieram sie na szrot bo zanim sie wziolem za czyszczenie bylem sie spytac ile bedzie kosztowac przepustnica tak na wszelki wielki jak by mi cos niewyszło:)koszt 80zl jutro pojade i kupie bo i tak jade po pomke sprzegla.i mam pytanko czy jak kupie urzywke to ja myc i dopiero zamontowac czy zalozyc w takim stanie jak ja wymontuje ?Moze to mycie nie jest dobre ?jak jest taka z llekka oblepiona w tym oleju czy czym co tam jest to ten brut ja uszczelnia lepiej?poprawcie mnie jesli napisalem cos głupiego....albo załozyc ja najpierw w takim stanie jak wymontuje i jak tez beda falowac to dopiero ja umyc i sprubowac jeszcze raz?prosze o jakies porady a moze jezdzic dalej i dac se z tym spokuj dopuki nie padnie na amen albo zacznie gasnac czy bzikowac bardziej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal85-24 0 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Pomocy rece mi juz opadaja dzis zalozyłem druga przepustnice i obroty faluja dalej czy to napewno wina przepustnicy?znow mi sie lipna trafiła?niewiem co mam teraz zrobic kupic jeszcze jedna?czy problem lezy gdzie indziej?obroty faluja na benzynie i nagazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Przepustnicę czyściłem jakiś rok temu, do tej pory było ok. Teraz przy każdym włączeniu zapłonu następuje adaptacja. Podczas adaptacji krokowiec wydaje 2 razy dźwięk jakby strzelał. Nagrałem filmik z adaptacji, te strzelanie występuje w momencie spadku napięcia - 24 sekunda i chyba 27 sekunda filmu. Spotkał ktoś się z czymś podobnym? ---------- Post dopisany 30-12-2012 at 13:11 ---------- Poprzedni post napisany 26-12-2012 at 18:50 ---------- Nikt nie miał podobnego przypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominpol 1 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Witam , u mnie takie coś ze musiałem zdjąć cały kolektor żeby uszczelnić uciekający płyn chłodzący . Zrobiłem adaptacje manualna tylko ze miałem włączone grzanie d*py i inne pierdoly ...;/ przed demontaz em wydawało mi się ze po przekreceniu kluczyka z przepustnicy było słychać krótki pisk ( trwał on może 3 sekundy ) a teraz za każdym razem coś koło 40 sekund .... adaptacja zrobiona poprawnie ?? Dodam że jakoś tak dziwnie pali auto ( kiedyś wystarczyło tracić i chodził a teraz troszeczkę ciężej ...) Edytowane 30 Stycznia 2015 przez dominpol 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXik 1 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Pytanie mam, po czyszczeniu przepustnicy i zaadaptowaniu (podczas adaptacji słychać było buczenie przepustnicy) obroty podczas zmiany biegów jakby chwile się zatrzymywały i dopiero powoli opadały do tego przy zatrzymywaniu auta obroty ustaną na 1000 i po 2-3 sec opadną na 800. Czy to oznaka, że przepustnica jest uszkodzona?? Może reset ECU coś pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akrak 1 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Silnik 2.4 V6 AGANie wiem czy ktoś tu jeszcze odpisuję, ale przeczytałem cały wątek i potrzebuję podsumowania.Wyjąłem wczoraj przepustnicę do czyszczenia przy okazji wymiany odm, które były zatkane i ezektora, mam odpiętą klemę i teraz moje pytanie, jak to dzisiaj poskładam, bo czekam na odmę to jaka jest procedura??1. Podłączam klemę2. Stacyjka na zapłon, czekam aż przepustnica pobrzeczy, cyknie, pstryknie zwał jak zwał. 3. Wyłączam zapłon, czekam 30-40sek. i teoretycznie powinna sie zaadaptować, ale chciałbym jeszcze kompem, czyli... 4. Podpinam kompa, stacyjka na zapłon. 5. Sprawdzam i kasuję błędy jak są. 6. Dalej procedura jak z linku podanego wcześniej dla przepustnic z linką gazu bo taką mamhttp://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=9 Zgadza się, czy coś zmienić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Wszystko sie zgadza, podczas adaptacji vagiem przepustnica tez powinna zabrzęczeć i wtedy bedziesz wiedział ze jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akrak 1 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 ok, dzięki wielkie za szybką odpowiedź czy procedura adaptacji przepustnicy w VCDS Lite wygląda tak samo jak w linku który zmaieściłem powyżej? wczoraj, po czyszczeniu "zaadaptowałem" w kluczyka i chodzi, ale chciałem też zrobić kompem i wygląda to chyba trochę inaczej, bo jak w blokach pomiarowych uruchomie grupę 098 to nie mam jak przejść do "nastawów"... albo ja czegoś nie ogarniam... :/ jak to zrobić w VCDS Lite? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Sprawdź z grupy 60 w lewym dolnym rogu powinien byc przycisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akrak 1 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Kurcze, nie bardzo dałem radę z tym, pokaże może jak to u mnie wygląda.Podłaczam kabel, sprawdzam błędy, jeśli jakieś są to kasuję i wchodzę w "Meas. Blocks".Nastawiam grupę 098 i daję "GO". W lewym dolnym rogu mam "Switch To Basic Settings", jak w to wejdę to mam to i nic się nie dzieje, nigdzie nie ma żadnego komunikatu o adaptacji... jeśli chodzi o grupę 060 to wygląda tak po kliknięciu w lewym rogutak to ma wyglądać? gdzie się pojawi komunikat o adaptacji? czekałem na kazdym etapie po parę minut i nigdzie nic się nie pojawiało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobasxx 1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 To jak to jest z tym piskiem przepustnicy ? U mnie przy każdym włączeniu zapłonu słychać długie około 40 sekund, piszczenie, czy to normalne ? Adaptacja w vcds niby przebiega OK. I czy w stanie spoczynku przepustnica powinna być całkowicie zamknięta ? Podczas czyszczenia zauważyłem że moja jest delikatnie uchylona, mogę ją zamknąć ręcznie ale i tak wraca do pierwotnej uchylonej pozycji. Nieraz auto dłużej kręci żeby odpalić, obroty nie falują, błędów brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zh0ra 0 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Witam! Mam ten sam problem co reszta. Po rozgrzaniu silnik utrzymuje 1200 obroty. Był wymieniany kolektor. Jezdze juz 3 dni po wymianie czy teraz moge dokonac adaptacji???? Przekrecam kluczyk ale nic nie cyka, pstryka? Może ktoś odpisze kto już ma to za Soba:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobasxx 1 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Może ktoś sprawdzić u siebie w B7 1.8t czy po przekręceniu stacyjki za każdym razem słychać długi pisk spod maski ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fcunited 1 Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Bedzie dzialac sposob bez VAGA na !.8T AVJ ?? jakie sa objawy zle zadaptowanej przepustnicy ? Bedzie dzialac sposob bez VAGA na !.8T AVJ ?? jakie sa objawy zle zadaptowanej przepustnicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się