Fr0styyy. Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 No więc wczoraj pojechałem umyć samochód więc zgasiłem i umyłem go. Jak odpaliłem to obroty wskoczyły na 2000 i spadały powoli do 1200, później się uspokoiło wszystko. Wracając do domo pogoniłem 1-2-3 i pod domem zapaliła się kontrolka ESP i EPC... Zgasiłem silnik i poszedłem do domu, po powrocie wywaliło mi MIL nie wiedząc czemu Może jeszcze dzisiaj uda mi się pod kompa podpiąć..
Mario Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Stawiam na nieszczelność w obudowie ECU
Fr0styyy. Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2013 No obudowa jest pęknięta, ale tyle razy myłem już po tym auto i nigdy nie było problemu..
Onkel Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 A nie zauważyłeś mokrego dywanika po myciu?? U mnie też miałem nieszczelny i jak umyłem auto to dywanik był caly mokry. Zrobiłem i jest dobrze.
Fr0styyy. Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2013 W sumie to nie zauważyłem, czy mokro się zrobiło Ale pierwszy raz jak mi zalało ECU to tam wszystko pływało a w samochodzie suchutko i wtedy nie mogłem w ogóle odpalić samochodu, a teraz odpalam i jadę.
Mario Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 No obudowa jest pęknięta, ale tyle razy myłem już po tym auto i nigdy nie było problemu.. Ja też kiedyś olałem dokręcenie wkręta obudowy ECU i po pierwszej trasie w dużym deszczu naprawiłem swój błąd
Fr0styyy. Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2013 Tylko, że moja jest połamana od strony kabiny.
ja74687 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Uszczelnij pokrywę, pokasuj błędy i nie będzie problemów, i radzę to robić jak najszybciej żebyś nie musiał nowego ECU kupować albo gaśnicy nie użyć, po to jest wszystko zrobione szczelnie żeby tam wody nie było robi ci się zwarcie i wtedy będzie problem. I tak miałeś sporo szczęścia że to się tylko tak skończyło.
uhu2 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Zalany ECU to jedno zaraz pod nim masz MCE przekazniki pompy paliwa a w podlodze modol komfortu.Warto zmienic pokrywe bo potem jest wiekszy problem i wydatki.
Fr0styyy. Opublikowano 1 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2013 No to w robocie spróbuje ogarnąć jutro W sumie tak to kiedyś wyglądało
grzes1150 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 No niezłe akwarium miałeś Karpia wigilijnego tam hodowałeś???
krzysiekml Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 tyle razy temat wałkowany przekazniki do wymiany jak na razie i oby na tym się skończyło
Fr0styyy. Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 tyle razy temat wałkowany przekazniki do wymiany jak na razie i oby na tym się skończyło E tam, wystarczy wysuszyć ---------- Post dopisany 02-01-2013 at 12:07 ---------- Poprzedni post napisany 01-01-2013 at 23:25 ---------- Przekaźniki, ECU, SUCHO..... Dzisiaj tylko check-engine się pali cały czas:facepalm: ---------- Post dopisany at 12:11 ---------- Poprzedni post napisany at 12:07 ---------- Może rozrząd przeskoczył przy upalaniu?
ja74687 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zobacz co VAG pokazał jak by rozrząd przeskoczył to samochodu byś nie odpalił
Fr0styyy. Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 Przed 15 jadą do kumpla laptopa pożyczyć dopiero.
Mario Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Przed 15 jadą do kumpla laptopa pożyczyć dopiero. To na komunię nie dostałeś?
tomek20stencel5 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Rozrząd po upalaniu na pewno nie przeskoczył, chyba, że upalałeś podczas mycia... Coś jest zalane, robi zwarcie i tyle.
Fr0styyy. Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2013 Sprzedałem żeby spłacić kredyt na ałdicę W sumie to porządnie nadkola myłem, bo metrowa warstwa błota tam była
tomek20stencel5 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 To straszną masz kozę, że aż metr błota się zmieścił. Posprawdzaj wszystko, wysusz elegancko i powinno być ok, chociaż może się okazać, że jakiś przekaźnik będzie do wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się