rafeex Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Witam. Dziś podłączyłem moje A4 z silnikiem AFN (110 km) z 1998 roku pod vag-a i zauważyłem pewną niezgodność. Po odczytaniu temperatury z wskazników licznika temp wynosiła 75 stopni natomiast po odczytaniu wskazań z czujnika temp cieczy z silnika temp wynosiła 89 stopni. Od pewnego czasu wariuje mi wskażnik temperatury cieczy chłodzącej raz pokazuje na rozgrzanym silniku 90 a czasem podczas jazde spadnie na 60 a niekiedy 70 to zależy jaki ma humor. wykluczam termostat gdyż jest nowe i chwile tez pojezdziłem z lapkiem podłączonym monitorując temp i cały czas oscylowała w okolicy 90 stopni. zastanawiam sie czy nie jest to wina czujnika temp przy głowicy. jeśli dobrze pamiętam wychodzą z niego 4 przewody i sie zastanawiam czy 2 nie ida do głownego kompa a 2 do licznika ? Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 czujnik głupieje, wymien na nowy ale tylko ori
Mlody_GP Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Mam podobny objaw co Ty Rafeex. Napisz proszę gdzie w VAG-u można odczytać temperaturę ? Pytam gdyż jestem bardzo początkującym użytkownikiem VAG-a
goldi Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 proszę bardzo tu jest wszystko http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/
Mlody_GP Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 proszę bardzo tu jest wszystkohttp://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ Wielkie dzięki. Jutro będę walczył.
Sztomel Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 rafeex, masz rację - z czujnika w króćcu wodnym przy głowicy wychodzą dwa sygnały - jeden do sterownika silnika a drugi do sterownika zegarów (wskazanie na wskaźniku). Nie rozumiem tylko Twojego opisu objawów w sensie takim, że : piszesz, iż temperatura odczytana w grupie 007 sterownika silnika wskazuje 89*C a w tym samym czasie temperatura odczytana w 003 w sterowniku zegarów wskazuje 75*C co wskazywałoby na zakłamane wskazanie z obwodu czujnika G2 ale dalej piszesz : wariuje mi wskażnik temperatury cieczy chłodzącej raz pokazuje na rozgrzanym silniku 90 a czasem podczas jazde spadnie na 60 a niekiedy 70 to zależy jaki ma humor - i tu nie rozumiem czy piszesz ciągle o wskazaniach z grupy 007 czy z grupy 003 zegarów. Jeśli skaczą wskazania również i w 007 to masz uszkodzone obydwa czujniki : G2 (piny 2 i 4) i G62 (piny 1 i 3).
massta80 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Miałem to samo rok temu wskazówka temp wariowała, wymiana termostatu i czujnika temp. nie pomogła. Trzeba było coś w liczniku naprawiać koszt o ile dobrze pamiętam ok. 300zł.
zbijar5 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Witam! Tydzień temu miałem podobny objaw temp. podnosiła się i opadała. Po wymianie czujnika wraz ze spinką [ koszt 74,95 zł w serwisie skody] wróciło do normy.
pakotomasz Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Najczęściej właśnie wariująca wskazówka na blacie jest objawem walniętego czujnika temp. cieczy. Przerabiałem też to u siebie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się