Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie koło dwumasowe oraz sprzęgło do A4 B8 2.0TDI CR?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 21.08.2017 o 21:13, daniell-gda napisał:

Witam Kolegów

Czy ktoś kupował w tym sklepie MOTONET z allegro, czy wiadomo czy taki zestaw będzie ok czy jeszcze coś trzeba dokupić ?

http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-sachs-audi-a4-b8-2-0-tdi-i6863229287.html

Czy wysprzęglik też należy wymienić ?

Z góry dziękuję za podpowiedź.

Opublikowano
W dniu 5.01.2018 o 21:26, JackoA4 napisał:

Witam Kolegów

Czy ktoś kupował w tym sklepie MOTONET z allegro, czy wiadomo czy taki zestaw będzie ok czy jeszcze coś trzeba dokupić ?

http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeglo-sachs-audi-a4-b8-2-0-tdi-i6863229287.html

Czy wysprzęglik też należy wymienić ?

Z góry dziękuję za podpowiedź.

Wysprzęglik jak suchy to nie.

Opublikowano
W dniu 6.01.2018 o 23:08, Kodzak33 napisał:

Wysprzęglik jak suchy to nie.

Czyli że mechanik ma to stwierdzić czy się nadaje czy nie ? Może jednak profilaktycznie wymienić ?

U mnie ogólnie jest tak że nie słychać dwumasy, sprawdzałem też różnymi sposobami nic się nie dzieje złego, zwalniałem na 6 czy 5 bięgu do 1000 obrotów auto ładnie przyśpiesza nie szarpie sprzęgło. Problem polega na tym że jak auto się dobrze rozgrzeje podczas jazdy miejskiej zazwyczaj to szarpie przy ruszaniu na pierwszym biegu reszta jest ok, tak jakby sprzęgło się kończyło.

Ktoś pisał żeby zacząć od wymiany płynu hamulcowo-sprzęgłowego i chyba od tego zacznę.

Opublikowano
52 minuty temu, JackoA4 napisał:

Czyli że mechanik ma to stwierdzić czy się nadaje czy nie ? Może jednak profilaktycznie wymienić ?

U mnie ogólnie jest tak że nie słychać dwumasy, sprawdzałem też różnymi sposobami nic się nie dzieje złego, zwalniałem na 6 czy 5 bięgu do 1000 obrotów auto ładnie przyśpiesza nie szarpie sprzęgło. Problem polega na tym że jak auto się dobrze rozgrzeje podczas jazdy miejskiej zazwyczaj to szarpie przy ruszaniu na pierwszym biegu reszta jest ok, tak jakby sprzęgło się kończyło.

Ktoś pisał żeby zacząć od wymiany płynu hamulcowo-sprzęgłowego i chyba od tego zacznę.

Wizualnie stwierdzi. Szarpie z powodu sprzęgła rozgrzanego ono jest samonastawne. Trzeba przypalić. Wymiana płynu nie zaszkodzi.

Opublikowano
7 godzin temu, Kodzak33 napisał:

Wizualnie stwierdzi. Szarpie z powodu sprzęgła rozgrzanego ono jest samonastawne. Trzeba przypalić. Wymiana płynu nie zaszkodzi.

Może to wina poprzedniego właściciela który wcześniej jeździł automatem, później przesiadł się na chwilę do tego auta i zrobił robotę a miał przeszło 80 lat.

Przypalić to znaczy na półsprzęgle pomęczyć troszkę ? Na jakim biegu najlepiej ?

Opublikowano
Godzinę temu, JackoA4 napisał:

Może to wina poprzedniego właściciela który wcześniej jeździł automatem, później przesiadł się na chwilę do tego auta i zrobił robotę a miał przeszło 80 lat.

Przypalić to znaczy na półsprzęgle pomęczyć troszkę ? Na jakim biegu najlepiej ?

Przy ruszaniu na pół sprzęgle 

Opublikowano

Witam, czy jest zestaw dwumasu i sprzęgła luk lub sachs pasujący do Audi a4 b8 2.0TDI 177km, silnik CGLC ?

Opublikowano

Pytałem na sprzegła24 to odpisali że tylko OE Audi cena 3999zł.

Opublikowano
W dniu 24.02.2018 o 12:45, mateusz16 napisał:

Pytałem na sprzegła24 to odpisali że tylko OE Audi cena 3999zł.

Dwumasa tylko OEM - z tego co wiem 5600 PLN

Sprzęgło - do wczorajszego spotu też myślałem że tylko OEM, ale ktoś mówił że jest sprzęgło Luka bądź Sachs.

Niestety dowiedziałem się o tym za późno i już do mechanika przyszło moje OEM sprzęgło wraz z osprzętem.

Opublikowano

Jak długo trzeba "przypalać" sprzęgło żeby pozbyć się szarpania przy ruszaniu. Interesuje mnie mniej więcej czas żeby nie przesadzić, a uzyskać jakiś efekt przynajmniej na jakiś czas i jak często trzeba to robić ?  

Opublikowano
8 godzin temu, Veiru napisał:

Dwumasa tylko OEM - z tego co wiem 5600 PLN

Sprzęgło - do wczorajszego spotu też myślałem że tylko OEM, ale ktoś mówił że jest sprzęgło Luka bądź Sachs.

Niestety dowiedziałem się o tym za późno i już do mechanika przyszło moje OEM sprzęgło wraz z osprzętem.

Przecież OEM to właśnie Sachs. Pytałem w ASO to zrobili mi promocje na 4600 więc podziękowałem. Za 2400 kupiłem komplet dwumasy z tarczą, dociskiem, łożyskiem z tuleją, wszystkie nowe śruby i wysprzęglik. Wszystko Sachs. Wyciągnąłem oryginał, który siedział w aucie i był to też Sachs o tych samych numerach. Do auta trafił nowy komplet Sachs ale z dociskiem Sachs performance. Wszystko śmiga pięknie, silnik równo pracuje, nic nie szarpie i  na wolnych ani przy ruszaniu. Żadne przypalanie tarczy nie pomoże jak dwumas się kończy. To on szarpie a nie tarcza.

Opublikowano

ja jak będe zmieniał wrzucę cały zestaw LUK

Opublikowano
2 godziny temu, corradoowner napisał:

Przecież OEM to właśnie Sachs. Pytałem w ASO to zrobili mi promocje na 4600 więc podziękowałem. Za 2400 kupiłem komplet dwumasy z tarczą, dociskiem, łożyskiem z tuleją, wszystkie nowe śruby i wysprzęglik. Wszystko Sachs. Wyciągnąłem oryginał, który siedział w aucie i był to też Sachs o tych samych numerach. Do auta trafił nowy komplet Sachs ale z dociskiem Sachs performance. Wszystko śmiga pięknie, silnik równo pracuje, nic nie szarpie i  na wolnych ani przy ruszaniu. Żadne przypalanie tarczy nie pomoże jak dwumas się kończy. To on szarpie a nie tarcza.

Ile płaciłeś za sprzęgło?

Daj namiar na sklep?

Opublikowano
7 godzin temu, duzy616 napisał:

Ile płaciłeś za sprzęgło?

Daj namiar na sklep?

Jak masz jakieś numery części to również plizzz.....

Opublikowano
15 godzin temu, corradoowner napisał:

Przecież OEM to właśnie Sachs. Pytałem w ASO to zrobili mi promocje na 4600 więc podziękowałem. Za 2400 kupiłem komplet dwumasy z tarczą, dociskiem, łożyskiem z tuleją, wszystkie nowe śruby i wysprzęglik. Wszystko Sachs. Wyciągnąłem oryginał, który siedział w aucie i był to też Sachs o tych samych numerach. Do auta trafił nowy komplet Sachs ale z dociskiem Sachs performance. Wszystko śmiga pięknie, silnik równo pracuje, nic nie szarpie i  na wolnych ani przy ruszaniu. Żadne przypalanie tarczy nie pomoże jak dwumas się kończy. To on szarpie a nie tarcza.

Mówisz kolego o dwumasie i sprzęgle do 2.0TDI 177km, CGLC, manual 6 biegów? Jeśli tak to masz może numery części? Gdzie kupowałeś?

Opublikowano
18 godzin temu, duzy616 napisał:

Ile płaciłeś za sprzęgło?

Daj namiar na sklep?

Kupiłem na allegro z tej aukcji: http://allegro.pl/dwumas-sprzeglo-lozysko-audi-a4-a5-q5-2-0tdi-2008-i7139938576.html?snapshot=MjAxOC0wMi0wMlQxNDoxMzo1MC43MjZaO2J1eWVyO2RiMzdlZTgzMzY4MmFjM2ZlMTBlMWU2MTQyN2RjNzVkZWNlNDJjOTg1ZDcxODE3MmEwZDYxNmRiODJlY2JkNTg%3D

I mogę polecić. Oryginalny komplet ładnie zapakowany. Wysprzęglik dokupiłem osobno też Sachs. Gość daje pisemną gwarancję na 2 lata.

10 godzin temu, simon__75 napisał:

Jak masz jakieś numery części to również plizzz.....

 AUDI
0B1 105 266 AE
0B1 105 266 AH
0B1 105 266 AN
0B1 105 266 D
0B1 105 266 R

Numery Sachs. Ja szukałem po tych numerach i trafiłem na powyższą aukcję. Wszystko pasuje.

6 godzin temu, mateusz16 napisał:

Mówisz kolego o dwumasie i sprzęgle do 2.0TDI 177km, CGLC, manual 6 biegów? Jeśli tak to masz może numery części? Gdzie kupowałeś?

Ja kupowałem do CAGA, manual 6 biegów. Chciałem kupić CGLC do siebie bo wytrzymuje większy moment ale nigdzie nie mogłem dostać więc wybór padł na ori plus docisk Performance

Opublikowano

pany lepiej LUKA wstawic

Opublikowano

W czym LUK jest lepszy? Obaj producenci to ta sama półka

Opublikowano

LUK ma mocniejszy docisk

 

Opublikowano

Chyba nie, po programie sprzęgło ślizga się tak samo jak Sachs. W innym temacie chłopaki się wypowiadali więc nie ma różnicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...