Klejk Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Mianowicie... mam juz chyba wszystko porobione... cisnienie doladowania na poziomie 0,55-0,6 takze jest ok... i teraz co zauwazylem co sie dzieje... dzisiaj podczas jazdy sobie do Ustki... zaczynam wyprzedzac... 3 bieg gaz w podloge.. wszystko pieknie ladnie... ale doladowanie powyzej 4500 rmp obrotow zamiast zaczac delikatnie opadac zaczyna isc do gory... no i bam mam przeladowanie :/ i teraz jazda juz nie jest przyjemna.. bo kazde wcisniecie gazu ostrzej...tak ze wskaznik doladowania wedruje w okolice 0,6 konczy sie szarpaniem, odcinka, przeladowaniem :/ ale wystarczy ze tylko zagasze auto i ponownie odpale... i jest spokoj no dopuki znowu nie dam jej w palnik na 3 biegu... co to moze byc? mozliwe ze N75 pad ---------- Post dopisany at 17:11 ---------- Poprzedni post napisany at 16:37 ---------- bylem podpiac teraz VAGa... i takie blady mi wyskoczyly Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY Przekroczono max ciśnienie doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Gość Shiftback Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Przerwa na wyjściu? Zapłonem kasujesz notlauf podobno. N75 brudny i klei sie moze zimą. Zobacz na jałowym czy szybko cofa sztange po mocnym gazowaniu.
pioteros Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 kup cx80 i przeczysc n75 jesli blad jest sporadyczny powinien pomoc sprawdz tez przy okazji szczelnosc wezyka z n75 idacego do gruszki w ostateczności wymien n75 pacjent będzie żył
pioteros Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 ogólnie nie ma ale według mnie cx jest trochę tłustrzy i lepiej penetruje i smaruje, i ładniej pachnie Wystukane z Pegasusa
Klejk Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2013 płyn hamulcowy jest lepszy serio?
Gość Shiftback Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Rozje....b "n"-a tylko nie łap za kruciec od WG tylko ten drugi na TIP. W ogóle to weź zacisk albo specjalne szczypce lub odpowiedni klucz hyudrauliczny i zdejmij trójnik z "n". Reszta to pikuś. jesli chcesz mam foto jak wygląda zdemontowany "N". (zasada typu 30 podejść lekkich typu nie puszcza i za 35 razem delikatnie go odkleisz - trójnik... i mycie) i łap za cały szerszeń od trójnika czyli tą nasadę łączącą kierunki trójnika... Imadło wskazane Chłopaki tez rację mają ale na moje oko to jest niezbędna sprężarka i komplet dyszy... ---------- Post dopisany at 22:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ---------- potarktuj też odmrazaczem te części. Podpalić cały układ też mozna albo wstawić do wiejki na +7st"C i zrobić runde po 12H... jak zniknie masz ZIME z głowy... Zima to zima. mi np wyje....ło olej.... i jak to się ma do ciśnienia jak waliłem na pustym silniku 20km......... takie tam:wink: ---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 22:37 ---------- płyn hamulcowy jest lepszy żeby dali na wlepce płynu wartości jakie płyn zapewnia to uwierze.. To jak witamina C1000 raz dziennie...i tak do tyłka...... Rozbieraj dziada... Delikatnie możesz go zreperowac tylko delikatnie i NARZĘDZIA podstawa! ukręć trójnik ..... później z bajki...
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 - 80 ...+ 270 stopni, taki jest zakres pracy płynu hamulcowego napisz ile ma WD :grin::grin:
Gość Shiftback Opublikowano 24 Stycznia 2013 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Ha ha ha:wink: niech sprawdzi syf, a wiesz co to znaczy ( thx za castrola:decayed:)
Gość Shiftback Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 a jezeli szybko to co wtedy? masz rezultaty?? Dawaj cynk... Ja sie przymierzam do kontówki i TIG'a
Klejk Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Opublikowano 11 Lutego 2013 no jak narazie po myciu sie uspokoilo... Takze jak bedzie sie cos dzialo bede pisal ---------- Post dopisany 06-02-2013 at 09:18 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2013 at 04:10 ---------- ogolnie to zamawiam MACa... takze mysle ze juz temat nie bedzie wogole aktualny ---------- Post dopisany 11-02-2013 at 08:36 ---------- Poprzedni post napisany 06-02-2013 at 09:18 ---------- nadal mam te objawy... a chlopaki powiedzcie czy to normalne... jadac np na 4-tym biegu... okolo 60km/h... gaz w podloge... i na wskazniku doladowanie zaczyna skakas od 1 bara do 0,7 i znowu wraza do 1 i sprada do 0,7 i wtedy autko poszarpuje... po chwili doladowanie sie uspokaja.. szarpanie znika i autko zaczyna isc... bo w momencie jak doladowanie tak lata auto jedzie... ale bez szalu :/
kkrawat Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Nienormalne to zachowanie - nie może ci tak skakać doładowanie
Klejk Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Opublikowano 11 Lutego 2013 tez tak mi sie wydeja :/ co prawda po chwili sie stabilizuje... ale auto nie jedzie jak trzeba dopoki to nie nastapi ;/ jakies sugestie? to N75?
kkrawat Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 Nie może byc takich duzych róznic - podmień N75 jak masz
Dev Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 tez tak mi sie wydeja :/ co prawda po chwili sie stabilizuje... ale auto nie jedzie jak trzeba dopoki to nie nastapi ;/jakies sugestie? to N75? jak Cie qurwa złapie na mieście to Cie uduszę jak żabę zrób najpierw porządek z przewodami pod maską bo jest tam jak w cyrku a potem załóż MAC-a, jak nie pomoże to będziemy dalej szukać
kkrawat Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 A co masz za burdel z przewodami ? Dużo tego przecież nie ma w AEB
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się