Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeladowanie... Inaczej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mianowicie... mam juz chyba wszystko porobione... cisnienie doladowania na poziomie 0,55-0,6 takze jest ok...

i teraz co zauwazylem co sie dzieje...

dzisiaj podczas jazdy sobie do Ustki... zaczynam wyprzedzac... 3 bieg gaz w podloge.. wszystko pieknie ladnie... ale doladowanie powyzej 4500 rmp obrotow zamiast zaczac delikatnie opadac zaczyna isc do gory... no i bam mam przeladowanie :/ i teraz jazda juz nie jest przyjemna.. bo kazde wcisniecie gazu ostrzej...tak ze wskaznik doladowania wedruje w okolice 0,6 konczy sie szarpaniem, odcinka, przeladowaniem :/

ale wystarczy ze tylko zagasze auto i ponownie odpale... i jest spokoj no dopuki znowu nie dam jej w palnik na 3 biegu...

co to moze byc? mozliwe ze N75 pad

---------- Post dopisany at 17:11 ---------- Poprzedni post napisany at 16:37 ----------

bylem podpiac teraz VAGa... i takie blady mi wyskoczyly

Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75

przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY

Przekroczono max ciśnienie doładowania

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Opublikowano

Przerwa na wyjściu?:mysli: Zapłonem kasujesz notlauf podobno. N75 brudny i klei sie moze zimą. Zobacz na jałowym czy szybko cofa sztange po mocnym gazowaniu.

Opublikowano

a jezeli szybko to co wtedy? :P

Opublikowano

kup cx80 i przeczysc n75 jesli blad jest sporadyczny powinien pomoc

sprawdz tez przy okazji szczelnosc wezyka z n75 idacego do gruszki

w ostateczności wymien n75

pacjent będzie żył

Opublikowano

cx80 a wd40 nie ma roznicy? :)

Opublikowano

ogólnie nie ma ale według mnie cx jest trochę tłustrzy i lepiej penetruje i smaruje, i ładniej pachnie :)

Wystukane z Pegasusa

Opublikowano

płyn hamulcowy jest lepszy

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
płyn hamulcowy jest lepszy

serio?

Opublikowano

serio, WD Ci go tylko zaświni

Opublikowano

Rozje....b "n"-a tylko nie łap za kruciec od WG tylko ten drugi na TIP. W ogóle to weź zacisk albo specjalne szczypce lub odpowiedni klucz hyudrauliczny i zdejmij trójnik z "n". Reszta to pikuś. jesli chcesz mam foto jak wygląda zdemontowany "N". (zasada typu 30 podejść lekkich typu nie puszcza i za 35 razem delikatnie go odkleisz - trójnik... i mycie) i łap za cały szerszeń od trójnika czyli tą nasadę łączącą kierunki trójnika...

Imadło wskazane

Chłopaki tez rację mają ale na moje oko to jest niezbędna sprężarka i komplet dyszy...

---------- Post dopisany at 22:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ----------

potarktuj też odmrazaczem te części. Podpalić cały układ też mozna albo wstawić do wiejki na +7st"C i zrobić runde po 12H... jak zniknie masz ZIME z głowy...

Zima to zima. mi np wyje....ło olej.... i jak to się ma do ciśnienia jak waliłem na pustym silniku 20km.........:shock3: takie tam:wink:

---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 22:37 ----------

płyn hamulcowy jest lepszy

żeby dali na wlepce płynu wartości jakie płyn zapewnia to uwierze..

To jak witamina C1000 raz dziennie...i tak do tyłka...... Rozbieraj dziada... :decayed:

Delikatnie możesz go zreperowac tylko delikatnie i NARZĘDZIA podstawa! ukręć trójnik ..... później z bajki...

Opublikowano

- 80 ...+ 270 stopni, taki jest zakres pracy płynu hamulcowego

napisz ile ma WD :grin::grin::grin::grin:

Opublikowano

Ha ha ha:wink: niech sprawdzi syf, a wiesz co to znaczy ( thx za castrola:decayed:)

Opublikowano

Castrola ?

Gość Shiftback
Opublikowano
a jezeli szybko to co wtedy? :P

masz rezultaty?? Dawaj cynk... Ja sie przymierzam do kontówki i TIG'a

Opublikowano

no jak narazie po myciu sie uspokoilo... Takze jak bedzie sie cos dzialo bede pisal

---------- Post dopisany 06-02-2013 at 09:18 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2013 at 04:10 ----------

ogolnie to zamawiam MACa... takze mysle ze juz temat nie bedzie wogole aktualny :P

---------- Post dopisany 11-02-2013 at 08:36 ---------- Poprzedni post napisany 06-02-2013 at 09:18 ----------

nadal mam te objawy... a chlopaki powiedzcie czy to normalne... jadac np na 4-tym biegu... okolo 60km/h... gaz w podloge... i na wskazniku doladowanie zaczyna skakas od 1 bara do 0,7 i znowu wraza do 1 i sprada do 0,7 i wtedy autko poszarpuje... po chwili doladowanie sie uspokaja.. szarpanie znika i autko zaczyna isc... bo w momencie jak doladowanie tak lata auto jedzie... ale bez szalu :/

Opublikowano

Nienormalne to zachowanie - nie może ci tak skakać doładowanie

Opublikowano

tez tak mi sie wydeja :/ co prawda po chwili sie stabilizuje... ale auto nie jedzie jak trzeba dopoki to nie nastapi ;/

jakies sugestie? to N75?

Opublikowano

Nie może byc takich duzych róznic - podmień N75 jak masz

Opublikowano
tez tak mi sie wydeja :/ co prawda po chwili sie stabilizuje... ale auto nie jedzie jak trzeba dopoki to nie nastapi ;/

jakies sugestie? to N75?

jak Cie qurwa złapie na mieście to Cie uduszę jak żabę

zrób najpierw porządek z przewodami pod maską bo jest tam jak w cyrku

a potem załóż MAC-a, jak nie pomoże to będziemy dalej szukać

Opublikowano

A co masz za burdel z przewodami ? Dużo tego przecież nie ma w AEB :whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...