?uki1984 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Panowie tez mam over boosta ale VAg pokazuje ze sporadycznie. A objawia sie to tym, ze jak depne to jak zaczyna ładować turbina to auto zaczyna sie wyrywac a przy 3-4mpr zaczyna go przyduszac i potem znowu ogień. Najczęściej tak sie dzieje jak auto jeszcze nie dogrzane i nie zawsze. I nie wiem co moze byc przyczyna. Według błędu są 3 przyczyny: n75, nieszczelnosc, turbo. Turbo nowe po regeneracji. Ale zaczęło sie po jego wymianie. Moze mechanik coś źle poskladal i jak zaczyna pompować to strasznie świszcze. Jakieś pomysły?????? ---------- Post dopisany at 02:42 ---------- Poprzedni post napisany at 02:34 ---------- Taki mam błąd i takie info znalazłem : 16618/P0234/000564 Contents [hide] 1 16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) 1.1 Possible Symptoms 1.2 Possible Causes 1.3 Possible Solutions 16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Boost Pressure too high Reduced Power Output Possible Causes Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking Boost Pressure Control Valve (N75) faulty Boost Pressure Sensor (G31) faulty Turbo Charger stuck/faulty Possible Solutions Check Charge Pressure Control System Perform Output Test (to check the Turbo Charger) Perform Basic Setting (to check the Charge Pressure Control) Perform Pressure Test to locate Leaks Check/Replace Boost Pressure Control Valve (N75) Check/Replace Boost Pressure Sensor (G31) Check/Replace Turbo Charge
msck Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 N75 się może zacina. masz jakiś na podmianke?
msck Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 podmień i zobacz co się będzie działo, jak poprawy nie będzie to westgate do sprawdzenia
?uki1984 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Wastegate nowy bo turbo po regeneracji. Stara jest tylko skorupa. Zastanawia mnie skąd ten świst. Słyszałem ze tak maja regenerowane turbiny. Jak dl mnie mechanik dl d*py i pewnie jakaś nieszczelnosc jest. Nawet nie mam czasu sprawdzić bo sie przeprowadzam. Dopiero coś w przyszłym tygodniu będę miał czas
Klejk Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2013 a u mnie nadal d*pa... po wymianie IC dwa dni bylo dobrze a teraz wszystko worcilo do normy :/ ku mac :/
Klejk Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2013 U Daniela mozesz rozwinac co dokladnie moze byc nie halo?
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 za słaby aktuator, spaliny otwieraja WG i dlatego jest lipa
Gutterman Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Warto wymienic tez ten N-75 koszt 100-200 zł zależy gdzie i jak szukasz
omzig Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 a u mnie nadal d*pa... po wymianie IC dwa dni bylo dobrze a teraz wszystko worcilo do normy :/ ku mac :/ Rozwiązałeś problem???
Dev Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Teraz rozwiazujemy temat silnika bo sie wysral
omzig Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Teraz rozwiazujemy temat silnika bo sie wysral jutro lecę w trasę, czy mój też sie zesra??? osz kierwa, to co sie stało???? ---------- Post dopisany 01-07-2013 at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany 30-06-2013 at 01:00 ---------- up
omzig Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 No to niezły gnój Remont, czy przeszczep używki będzie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się