bryndal90 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 witam Panowie zamierzam wymienic zawór DV w swoim 1.8 T 150 km AEB i mam pytanie czy w miejsce starego moge wstawić coś takiego Zawór upustowy DV ProPerfekt bov turbo vw audi (2969501004) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Binek45 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Oczywiście, prawdopodobnie będzie znacznie trwalszy od plastikowego boscha.
german81 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 zamontuj zykła DV z ASO bo te wszystkie zamieniki psełdo tuningowe sa nic nie warte bo sa to najtansze zawory które trzymaja cisnienie tylko do 0,3 bar a pózniej przepuszczaja . a pozatym sa znacznie drosze od ORI
grzes1150 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 witam Panowie zamierzam wymienic zawór DV w swoim 1.8 T 150 km AEB i mam pytanie czy w miejsce starego moge wstawić coś takiegoZawór upustowy DV ProPerfekt bov turbo vw audi (2969501004) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Napisz jeszcze na jakim doładowaniu jeździsz??? Jak seria to zwykły DV z aso zwytrzyma kilka lat.
Klejk Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 ja mam to u siebie i wszsystko smiga jak nalezy :-)
pioteros Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 mam na sprzedaż prawie nowy DV 710N z ASO z paragonem sprzed ok roku, jak coś PW jeśli auto masz serie spokojnie ci wystarczy na ładnych parę lat, wiec nie musisz przepłacać
Dev Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 zamontuj zykła DV z ASO bo te wszystkie zamieniki psełdo tuningowe sa nic nie warte bo sa to najtansze zawory które trzymaja cisnienie tylko do 0,3 bar a pózniej przepuszczaja . a pozatym sa znacznie drosze od ORI zmartwie Cie , ten z linka spokojnie chodzi na 1.3 bara jak ktos chce to mam ori Forge-a 007 do sprzedania
grzes1150 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 zamontuj zykła DV z ASO bo te wszystkie zamieniki psełdo tuningowe sa nic nie warte bo sa to najtansze zawory które trzymaja cisnienie tylko do 0,3 bar a pózniej przepuszczaja . a pozatym sa znacznie drosze od ORI zmartwie Cie , ten z linka spokojnie chodzi na 1.3 bara jak ktos chce to mam ori Forge-a 007 do sprzedania Forge fajny ale kosztuje whoj kabony Ja zakładam hybryde ... z połączeniem z wydechem bedzie lans
kkrawat Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Jak załozysz hybryde to opisz potem wrazenia
grzes1150 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Jak załozysz hybryde to opisz potem wrazenia Ok opiszę na pewno Dodam tylko że kiedyś miałem też zwykłego 2-tłoczkowego bova properfect typ2 i musiałem oddać... Było za głośno i był lag
Gość Shiftback Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Oczywiście, prawdopodobnie będzie znacznie trwalszy od plastikowego boscha. Polecam metalowe zamienniki. Można cuda robić jak macie kawałek warsztatu. nadmienię iż dobrze jest ustawić nowy DV względem praw fizyki czyli założyć jako kontre między kolektor a IC. Tak jak Blow Off'a. Jak sprawdzałem wartość odchylenia sprężyny w Forge'u 007p to jest po prostu czysta zabawa. Prosty i funkcjonalny ale cena jednak robi sprawę...
grzes1150 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Jak załozysz hybryde to opisz potem wrazenia Dziś właśnie założyłem tą hybryde THE SUN po czym pojechałem z vagiem na testy... przepływka czyta więcej a boost utrzymuje się znacznie dłużej na wysokim poziomie. Sam odgłos nie jest głośny i wewnątrz przy zamkniętych szybach podczas jazdy prawie nie słyszalny (no chyba że się mocno pociska). Jedyny problem jest chyba z dostępnością tego towaru
Gość Shiftback Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 taką zabawką tyle frajdy... zazdroszcze stanu całego układu...
kkrawat Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Jak załozysz hybryde to opisz potem wrazenia Dziś właśnie założyłem tą hybryde THE SUN po czym pojechałem z vagiem na testy... przepływka czyta więcej a boost utrzymuje się znacznie dłużej na wysokim poziomie. Sam odgłos nie jest głośny i wewnątrz przy zamkniętych szybach podczas jazdy prawie nie słyszalny (no chyba że się mocno pociska). Jedyny problem jest chyba z dostępnością tego towaru http://images38.fotosik.pl/1926/c92796910749421b.jpg To super, że jest OK ale mam dwa pytanka - co ma DV do odczytu z przepływki ?? i nie mas zjakiegoś falowania obrotów, spadków poniżej minimum coś z tych rzeczy ??
pioteros Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Ma to, ze kiedy upuszcza on ciśnienie czyli się otwiera, powietrze poniekąd cofa się spowrotem przez obudowę przepływki i przez filtr powietrza bo rzecz jasna z tamtej strony nie ma szczelności układu, dlatego na przykład stożki furczą, komputer uwzględnia to cofanie się powietrza, ja mam od niedawna blow offa na ori kompie i ten trochę głupieje kiedy nie widzi na przeplywce tego cofnietego powietrza które wlasnie wyleciało do atmosfery przez pssstt i przy puszczeniu nogi z gazu jest trochę taki efekt nagłego spowolnienia auta przez silnik, szarpnięcie i spowolnienie jakby my tchu zabrakło, ale nie martwię się tym bo przy normalnej jeździe jest wszystko ok Wystukane z Pegasusa
grzes1150 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Jak załozysz hybryde to opisz potem wrazenia Dziś właśnie założyłem tą hybryde THE SUN po czym pojechałem z vagiem na testy... przepływka czyta więcej a boost utrzymuje się znacznie dłużej na wysokim poziomie. Sam odgłos nie jest głośny i wewnątrz przy zamkniętych szybach podczas jazdy prawie nie słyszalny (no chyba że się mocno pociska). Jedyny problem jest chyba z dostępnością tego towaru http://images38.fotosik.pl/1926/c92796910749421b.jpg To super, że jest OK ale mam dwa pytanka - co ma DV do odczytu z przepływki ?? i nie mas zjakiegoś falowania obrotów, spadków poniżej minimum coś z tych rzeczy ?? To jes w połowie DV a w połowie blowoff więc jak by coś z nim było nie tak to mógł by zasysać silnik lewe powietrze przez co wartości z przepływki by zmalały. Nie mam żadnego falowania, lag-a, zawachań obrotów ... zawór jest 2-tłoczkowy. Patrzyłem za takim na allegro i nic takiego nie ma
honzik07 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 witam ja latam na takim od 3lat nawet od tego samego sprzedawcy
grzes1150 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 witam ja latam na takim od 3lat nawet od tego samego sprzedawcy I zero jakichkolwiek problemów? Jak często go smaryjesz? Jaki masz silnik??? Co do sprzedającego to na 99% nie od tego samego
kkrawat Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 No to super - trzeba szukac czegos podobnego a Properfekt nie robi czasem tez hybryd?
grzes1150 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 No to super - trzeba szukac czegos podobnego a Properfekt nie robi czasem tez hybryd? Nie wiem ale miałem kiedyś od nich bova ten typ2 i po kilku dniach zmuszony byłem go odesłać... były błędy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się