Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana zaworu DV


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zamontuj zykła DV z ASO bo te wszystkie zamieniki psełdo tuningowe sa nic nie warte bo sa to najtansze zawory które trzymaja cisnienie tylko do 0,3 bar a pózniej przepuszczaja . a pozatym sa znacznie drosze od ORI

Opublikowano
witam Panowie zamierzam wymienic zawór DV w swoim 1.8 T 150 km AEB i mam pytanie czy w miejsce starego moge wstawić coś takiego

Zawór upustowy DV ProPerfekt bov turbo vw audi (2969501004) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Napisz jeszcze na jakim doładowaniu jeździsz??? Jak seria to zwykły DV z aso zwytrzyma kilka lat.

Opublikowano

ja mam to u siebie i wszsystko smiga jak nalezy :-)

Opublikowano

mam na sprzedaż prawie nowy DV 710N z ASO z paragonem sprzed ok roku, jak coś PW ;)

jeśli auto masz serie spokojnie ci wystarczy na ładnych parę lat, wiec nie musisz przepłacać

Opublikowano
zamontuj zykła DV z ASO bo te wszystkie zamieniki psełdo tuningowe sa nic nie warte bo sa to najtansze zawory które trzymaja cisnienie tylko do 0,3 bar a pózniej przepuszczaja . a pozatym sa znacznie drosze od ORI

zmartwie Cie , ten z linka spokojnie chodzi na 1.3 bara

jak ktos chce to mam ori Forge-a 007 do sprzedania

Opublikowano
zamontuj zykła DV z ASO bo te wszystkie zamieniki psełdo tuningowe sa nic nie warte bo sa to najtansze zawory które trzymaja cisnienie tylko do 0,3 bar a pózniej przepuszczaja . a pozatym sa znacznie drosze od ORI

zmartwie Cie , ten z linka spokojnie chodzi na 1.3 bara

jak ktos chce to mam ori Forge-a 007 do sprzedania

Forge fajny ale kosztuje whoj kabony :decayed: Ja zakładam hybryde ... z połączeniem z wydechem bedzie lans :grin:

Opublikowano

Jak załozysz hybryde to opisz potem wrazenia :wink:

Opublikowano
Jak załozysz hybryde to opisz potem wrazenia :wink:

Ok opiszę na pewno :wink: Dodam tylko że kiedyś miałem też zwykłego 2-tłoczkowego bova properfect typ2 i musiałem oddać... Było za głośno i był lag :wink:

Opublikowano
Oczywiście, prawdopodobnie będzie znacznie trwalszy od plastikowego boscha.

Polecam metalowe zamienniki. Można cuda robić jak macie kawałek warsztatu. nadmienię iż dobrze jest ustawić nowy DV względem praw fizyki czyli założyć jako kontre między kolektor a IC. Tak jak Blow Off'a. Jak sprawdzałem wartość odchylenia sprężyny w Forge'u 007p to jest po prostu czysta zabawa. Prosty i funkcjonalny ale cena jednak robi sprawę...

Opublikowano
Jak załozysz hybryde to opisz potem wrazenia :wink:

Dziś właśnie założyłem tą hybryde THE SUN po czym pojechałem z vagiem na testy... przepływka czyta więcej a boost utrzymuje się znacznie dłużej na wysokim poziomie. Sam odgłos nie jest głośny i wewnątrz przy zamkniętych szybach podczas jazdy prawie nie słyszalny (no chyba że się mocno pociska). Jedyny problem jest chyba z dostępnością tego towaru :thumbup1:

c92796910749421b.jpg

Opublikowano

taką zabawką tyle frajdy... zazdroszcze stanu całego układu...:decayed:

Opublikowano
Jak załozysz hybryde to opisz potem wrazenia :wink:

Dziś właśnie założyłem tą hybryde THE SUN po czym pojechałem z vagiem na testy... przepływka czyta więcej a boost utrzymuje się znacznie dłużej na wysokim poziomie. Sam odgłos nie jest głośny i wewnątrz przy zamkniętych szybach podczas jazdy prawie nie słyszalny (no chyba że się mocno pociska). Jedyny problem jest chyba z dostępnością tego towaru :thumbup1:

http://images38.fotosik.pl/1926/c92796910749421b.jpg

To super, że jest OK ale mam dwa pytanka - co ma DV do odczytu z przepływki ?? i nie mas zjakiegoś falowania obrotów, spadków poniżej minimum coś z tych rzeczy ??

Opublikowano

Ma to, ze kiedy upuszcza on ciśnienie czyli się otwiera, powietrze poniekąd cofa się spowrotem przez obudowę przepływki i przez filtr powietrza bo rzecz jasna z tamtej strony nie ma szczelności układu, dlatego na przykład stożki furczą, komputer uwzględnia to cofanie się powietrza, ja mam od niedawna blow offa na ori kompie i ten trochę głupieje kiedy nie widzi na przeplywce tego cofnietego powietrza które wlasnie wyleciało do atmosfery przez pssstt i przy puszczeniu nogi z gazu jest trochę taki efekt nagłego spowolnienia auta przez silnik, szarpnięcie i spowolnienie jakby my tchu zabrakło, ale nie martwię się tym bo przy normalnej jeździe jest wszystko ok

Wystukane z Pegasusa

Opublikowano
Jak załozysz hybryde to opisz potem wrazenia :wink:

Dziś właśnie założyłem tą hybryde THE SUN po czym pojechałem z vagiem na testy... przepływka czyta więcej a boost utrzymuje się znacznie dłużej na wysokim poziomie. Sam odgłos nie jest głośny i wewnątrz przy zamkniętych szybach podczas jazdy prawie nie słyszalny (no chyba że się mocno pociska). Jedyny problem jest chyba z dostępnością tego towaru :thumbup1:

http://images38.fotosik.pl/1926/c92796910749421b.jpg

To super, że jest OK ale mam dwa pytanka - co ma DV do odczytu z przepływki ?? i nie mas zjakiegoś falowania obrotów, spadków poniżej minimum coś z tych rzeczy ??

To jes w połowie DV a w połowie blowoff więc jak by coś z nim było nie tak to mógł by zasysać silnik lewe powietrze przez co wartości z przepływki by zmalały.

Nie mam żadnego falowania, lag-a, zawachań obrotów ... zawór jest 2-tłoczkowy. Patrzyłem za takim na allegro i nic takiego nie ma :grin:

Opublikowano
witam ja latam na takim od 3lat nawet od tego samego sprzedawcy

I zero jakichkolwiek problemów? Jak często go smaryjesz? Jaki masz silnik???

Co do sprzedającego to na 99% nie od tego samego :cool1:

Opublikowano

No to super - trzeba szukac czegos podobnego :thumbup1: a Properfekt nie robi czasem tez hybryd?

Opublikowano
No to super - trzeba szukac czegos podobnego :thumbup1: a Properfekt nie robi czasem tez hybryd?

Nie wiem ale miałem kiedyś od nich bova ten typ2 i po kilku dniach zmuszony byłem go odesłać... były błędy :whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...