silidario 0 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Tak jak w temacie chce wymienić wahacze:) W sumie zabieram się za wymianę całego zawieszenia przedniego Na allegro jest dość sporo firm wahaczy cena jest strasznie zróżnicowana. Zaczyna się od 550 - 1400. Moje pytanie brzmi jakiej firmy najlepiej kupić cały komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 ja mam Kamoka i szczerze polecam. Koszt całego około 600zl. Mój znajomy mechanik do każdej a4 to wsadza i jeszcze nikt nie powiedział złego słowa na te zawieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy986 5 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Dużo ludzi poleca MS -w rozsądnej cenie i jakościowo.Ja zmieniałem w zeszłym roku na HPS (550zł) i już banan kwalifikuje się do wymiany:facepalm: Najlepszym ale i najdroższym byłby Lemforder. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cougarr2 1 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 MS mam nie mogę powiedzieć złego słowa, pamiętaj że na żywotność zawieszenia mają wpływ amorki. Jak masz do wymiany to nić nie pomoże nawet najdroższa zawiecha. Lepiej kup tańszą zawieche i amorki i cisza na wiele kilometrów. Moje takie zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin303 0 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Pół roku temu wymieniłem cały komplet na MS i jak na obecną chwile wszystko elegancko się sprawuje, złego słowa powiedzieć nie mogę a śmigam na gwintowanym zawieszeniu. Za komplecik płaciłem 550zł + koszt wymiany w warsztacie (zależało mi na gwarancji, 2 lata lub 80 000km do wyboru). Z droższych wahaczy to oczywiście Lemforder. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal 0 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 W pro-choice.pl komplet lemforderów 1500zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha1 1 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 ja już dwa lata jeżdze na zawieszce firmy KRAFT z alledrogo i nie mam problemu, kupiłem za 450zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUKASZ1989 0 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Też mam wahacze do wymiany. Po przeoraniu tego tematu wzdłuż i wszerz zdecydowałem się na MS. Szkoda mi było kasy na LM i dlatego kupiłem MS. Nasze "kochane" drogi prędzej czy później załatwią wszystko. Jak mi szybko padną to założę coś lepszego ale jak na razie sam chce się przekonać ile są warte. Jak zdecydujesz się na LM to kupuj z wiadomego źródła z allegro nie polecam bo możesz trafić na podróbki:thumbdown:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafas 0 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 A co powiecie na regeneracje i poliuretan? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DraKio 0 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 wszyscy polecają Lemforder bo sprawdzone kolega mial w swojej a4 gwint i wahacze mu leciały 2 razy w roku wymienial i oczywiscie kupil jakis zestaw z allegro najtansze za 500 komplet i po pol roku do wymiany kupil drozsze w sklepie dal 900 za caly przod i po zimie to samo ... ale to juz wita sztywnego zawieszenia raczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JulianSR 0 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 albo dziur na drodze raczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa 146 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 albo dziur na drodze raczej A moim zdaniem raczej tego jak ktoś jeździ, sam śmigam na glebie i jakoś nie wysiadają mi wachacze co pół roku, trzeba poprostu omijać studzienki, dziury itp. wtedy zawias jest trwały ale jak ktoś napier*** po dziurach z pedałem w podłodze to co się dziwi że zawias pada:doh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Jak ktoś chce MS`a to walcie do mnie:good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 ile wołasz za komplet?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 107 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Ja się zastanawiam po co wymieniać od razu komplet wahaczy - sprawdź które są wadliwe i wymień , zrobiłem tak w 2010 roku , wyszło że miałem po jednym górnym wahaczu z każdej strony zużytym więc wymieniłem całą górę 4 sztuki (na regenerowane w Poznaniu w Regum ) - zrobiłem 50 tyś km i reszta się trzyma brak zużycia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 wlasnie u mnie cos stuka . ale tylko jak skrecam lewo lub w prawo i to po dziurach.jak sprawdzic ktory to wachacz stuka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 podnies auto na lewarku i poszarp kolem na lewo, prawo w góre i w dół i zobacz na ktorym wachaczu masz luzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 a to takie buty . bede musiał to sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 107 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 a to takie buty . bede musiał to sprawdzic musiałbyś znaleźć kumatego diagnostę - mi sprawdzał w taki sposób że lekko podniósł przód i wtedy łatwiej wyczuć luzy na sworzniach jak przy skrętach to weź jeszcze pod uwagę końcówki drążków - jak miały luzy to mi pukały przy zjeżdżaniu i wjeżdżaniu na krawężnik przy skręconych kołach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homer 0 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 A po co wymieniać wszystkie wahacze? Febi oraz lemforder, drogie ale sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się