paput Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Bardzo chętnie tylko z wydajnością ciężko, musiałbym puścić instalke na 1.4 bar waskiv widziałeś nowe wydajniejsze bliźniaki barracud - napoleona?
waskivw Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Widziałem , ale to jest nowość więc trzeba poczekać , a ja mam już dość powoli ciągłych zmian, hany niebieskie też miały być takie super. Noszę się z zamiarem wymiany na keihin .
roman_tyk Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Do pomodzonego 1.8T wkladacie zielone czy niebieskie HANY? Ja bede zakladal: tech 214 bulta 65l chyba 8/13mm hany niebieskie Lovato S-HP super cos tam (ten duzy)
edekxp Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 zielone są do 200KM, a niebieskie chyba 250KM moim zdaniem zielone dadzą radę
Kuneff Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 We wtorek zakładam gaz do mojej perełki;) chodzi mi głównie o ekonomie;) przez ponad rok czasu wydałem majątek na benzynę a tak się teraz w życiu ułożyło ze do domu mam 830 km i jadę co dwa tygodnie. zaproponowali mi zestaw: Sterownik: Stag 4 plus Reduktor: AC R01 do 150 KM- podobno bez problemu radzi sobie z tą mocą Wtryskiwacze Hana 2001 zielone Wielozawór ekstra Zbiornik w miejscu koła zapasowego 53 litry brutto Wlew pod klapką. Pytałem również czy nie lepszy by był Stag 300 premium, ale mówił mi że stag 4 jest sprawdzony w tych silnikach i bez problemu chodzi, a stag 300 ma jakieś dodatkowe funkcje, które w tym silniku w ogóle się nie przydadzą, a skoro się nie przydadzą to po co przepłacać. Cena za zestaw 2900, nie wiem czy to drogo ale w tartarini zaproponowali mi zestaw za 3400zł. Więc myślę, że na Śląsku cena ''chyba'' przystępna;) magik od gazu sprawdzony i udziela się na forum lpg. założył już ponad 1500 instalacji...tak przeczytałem;) co myślicie o tym zestawie i czy to dużo jak na Śląskie warunki? Jeszcze mam pytanie;) ile wam to pali gazu przy spokojniej jeździe po mieście?? mi ok 9,3-9,5 a w trasie na autostradzie 140-150 km/h ok 8,2-8.5 litra benzyny.jak to wychodzi z gazem?? napęd na przód.
roman_tyk Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Wez wiekszy reduktor np lovato, ja bym pchal niebieskie hany i bedzie fruwac i zapas bedzie spory. Sterownik mozna wymienic na tech214 jest latwiejszy w strojeniu jesli nie masz dobrego fachowca.
yobwok Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Hana niebieskie mogą się przydać, zwłaszcza gdy chcesz w przyszłości podnieść moc, zastanów się jeszcze nad reduktorem pod większy zapas mocy. Pogadaj z gazownikiem, poczytaj o nim, jeśli bardzo polecany to powinien ogarnąć montaż, bo montaż i strojenie najważniejsze tak naprawdę oraz doradzi ci w ewentualnym doborze innych komponentów. Palić Ci będzie 1-2 litry (10-30%) więcej.
edekxp Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 reduktor AC r-01 spokojnie wystarczy, mam u siebie a silnik po wirusie 180KM jak założy niebieskie hany to czy nie bedzie lało na wolnych obrotach, oczywiście auto przed wirusem
elmo814 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 załoz sobie kolego zielone hany , ac- r01 czerwony, i stag 300(isa), jesli masz silnik163ps , jesli 150ps to czarny, czerowne hany stag isa2, weglwka zasilajaca okolo 7mm w zupełnosci wystarczy, nie berz towaru na wyrost
edekxp Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 załoz sobie kolego zielone hany , ac- r01 czerwony, i stag 300(isa), jesli masz silnik163ps , jesli 150ps to czarny, czerowne hany stag isa2, weglwka zasilajaca okolo 7mm w zupełnosci wystarczy, nie berz towaru na wyrost Dobrze gada:banan:
Roboform550 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 załoz sobie kolego jesli 150ps to czarny, czerowne hany stag isa2, weglwka zasilajaca okolo 7mm w zupełnosci wystarczy, nie berz towaru na wyrost Tiaaaa...jasne czerwone hany w turbo przy 150 koniach...tylko zielone...
Luka78 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam wszystkich. Mam pytanie, mianowicie mam okazję kupić a4 1.8T (163 km) 2004 r. z instalacją prinsa założoną w niemczech w 2008 r., może mi ktoś doradzić czy warto kupić już auto z gazem czy założyć całkowicie nową instalację.
edekxp Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam wszystkich. Mam pytanie, mianowicie mam okazję kupić a4 1.8T (163 km) 2004 r. z instalacją prinsa założoną w niemczech w 2008 r., może mi ktoś doradzić czy warto kupić już auto z gazem czy założyć całkowicie nową instalację. Jak kupisz auto z gazem odchodzi ci koszt instalacji nowej 2200-2500zł Jak instalacja jest słaba zawsze możesz wymienić, zostawiasz tylko butlę. Koszt gratów około 800 -1200zł. Ja tak zrobiłem i nie narzekam, a stary sterownik z wiązką i czujnikami sprzedałem za 350zł
Luka78 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 a jak sprawa wygląda z silnikiem po użytkowaniu na gazie przez 5 lat ( auto ma przejechane 185.000 km, udokumentowane fakturami zakupu gazu, książka serwisowa itp.), czy nie jest trochę zmęczone gazem i jak sprawa wygląda z wtryskami itp.
edekxp Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 a jak sprawa wygląda z silnikiem po użytkowaniu na gazie przez 5 lat ( auto ma przejechane 185.000 km, udokumentowane fakturami zakupu gazu, książka serwisowa itp.), czy nie jest trochę zmęczone gazem i jak sprawa wygląda z wtryskami itp. Gaz nie szkodzi silnikowi tylko zła mieszanka (uboga czy bogata) Wszystko zależy jak ktoś dbał. Jak kupisz benzynę bez instalacji LPG to też silnik może być trup, nie ma regóły Ja kupiłem to miał 220tys potwierdzone a lpg zakładane chyba w 2007roku
elmo814 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 wtryski gazowe maja wydlić 100 tys niby , reduktor tez do sprawdzenia i ewentulnej kalibracji, butla jak ma waznosc to spoko, filterki do wymiany ---------- Post dopisany at 14:52 ---------- Poprzedni post napisany at 14:48 ---------- We wtorek zakładam gaz do mojej perełki;) chodzi mi głównie o ekonomie;) przez ponad rok czasu wydałem majątek na benzynę a tak się teraz w życiu ułożyło ze do domu mam 830 km i jadę co dwa tygodnie. zaproponowali mi zestaw: Sterownik: Stag 4 plus Reduktor: AC R01 do 150 KM- podobno bez problemu radzi sobie z tą mocą Wtryskiwacze Hana 2001 zielone Wielozawór ekstra Zbiornik w miejscu koła zapasowego 53 litry brutto Wlew pod klapką. Pytałem również czy nie lepszy by był Stag 300 premium, ale mówił mi że stag 4 jest sprawdzony w tych silnikach i bez problemu chodzi, a stag 300 ma jakieś dodatkowe funkcje, które w tym silniku w ogóle się nie przydadzą, a skoro się nie przydadzą to po co przepłacać. Cena za zestaw 2900, nie wiem czy to drogo ale w tartarini zaproponowali mi zestaw za 3400zł. Więc myślę, że na Śląsku cena ''chyba'' przystępna;) magik od gazu sprawdzony i udziela się na forum lpg. założył już ponad 1500 instalacji...tak przeczytałem;) co myślicie o tym zestawie i czy to dużo jak na Śląskie warunki? Jeszcze mam pytanie;) ile wam to pali gazu przy spokojniej jeździe po mieście?? mi ok 9,3-9,5 a w trasie na autostradzie 140-150 km/h ok 8,2-8.5 litra benzyny.jak to wychodzi z gazem?? napęd na przód. wez sobie staga 300(isa2) masz porownie 2 map benz i lpg, stag 4 to lipa , nie biez tez reduktora wiekszego i niebieskich han, to co podałes to w zupełnosci ci wystarczy i juz jest z zapasem , sam zmikeniłem reduktor z250 na 150 bo nie trzymał cisnienia , niektorzy mowi na gazie ekonomia , na pb ogien:decayed:
Luka78 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Dzięki kolego dużo mi pomogłeś w podjęciu decyzji, jutro jestem umówiony z kolesiem na oględziny a4-reczki.
zbigor Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Do 163 KM weź czerwony reduktor chyba że nie będziesz ostro dawał w palnik i nie planujesz chipa. Czarny może nie wydolić termicznie i ciśnieniowo. Gazownicy to obchodzą włączając w programie opcję "wyłącz po pierwszym" ale wtedy wlącza sie 1 wtrysk benzynowy lub wiecej zamiast gazowego a przecież nie o to chodzi by śmigać na benzynie. Wadliwa seria czerwonych została już poprawiona a nawet gdybyś trafił taki bo sie przeleżał na półce to każdy warsztat partnerski w kraju go wymieni albo naprawi gratis tym bardziej że AC płaci im za robotę. Pomyśl też nad wtryskami AC W01. Dostaniesz na nie 2 lata gwarancji wspieranej przez fabrykę. Na Hana też masz 2 lata gwarancji ale tak naprawdę to jest to wymuszone na instalatorze przez polskie przepisy. Importer daje rok i ZTCW to hurtownie też dają na rok instalatorom. Po roku gwarancja sie kończy i jak sie wtrysk wysypie to instalator ma w plecy. Dlatego będzie kombinował co by tu zrobić by wtrysku nie wymienić. A Hany sypią się ostatnio masakrycznie. Jeśli Cię stać na Staga Premium to go bierz i nie patrz co gadają gazownicy. Przynajmniej nic w mapach nie skopią bo nie mają jak:grin: A plus tej instalki jest taki że nie ważne czy masz kiepski gaz czy ciągniesz przyczepę , sterownik i tak sie ustawi do aktualnych warunków .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się