Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Sciąga raz w prawo raz w lewo a czasami w ogole.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Mam problem ze swoim b5 poniewaz przy wiekszych predkosciach powyzej 100km/h sciaga raz w prawo raz w lewo a raz w ogole i musze kontrowac kierownica to zeby nie wjechac w inne osoby. Mam luz na tylnych piastach choć nie wiem czy to jest w tym problem. Zbieżnosc była robiona i wyszła ok a i po prawej stronie był wymieniany drązek kierowniczy. po lewej stronie juz nie. Opony zimowe 15 cali ms plus 66 z 2012 roku nówki. Jak najlepiej takie cos sprawdzic gdzie tkwi problem?

Opublikowano

jak zbieżność jest odpowiednia to sprawdził bym całe zawieszenie gdzieś muszą być luzy i dlatego tak się dzieje - zobacz kąt pochylenia koła , czy jedno nie jest bardziej pochylone od drugiego

Opublikowano

A jak to sprawdzić?

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

Opublikowano

najlepiej pojedź na szarpaki , na stacje diagnostyczną.

Opublikowano

Ok pojadę. Na co jeszcze zwrócić uwage?

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

Opublikowano

Popros o dogłębną analize zawieszenia, powiedza Ci co i jak. Znajda luzy itp.

Opublikowano

lub zobacz czy nie masz luzu na maglownicy bo od tego tez moze sciagac

Opublikowano

Jak rusze na zgaszonym silniku kierownicą w lewo to puka cos.

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

Opublikowano

dolny wahacz może tzw. banan

Opublikowano

to na 100% masz luz na maglownicy. u mnie tez tak bylo. a poruszaj na zgaszonym w lewo i w prawo to zobaczysz czy puka a jesli tak to masz maglownice do wymiany lub regeneracji.

Opublikowano

Droga jest regeneracja ? i puka niestety. i jeszcze jak lekko skrece przy 70km/h to nie wraca na prosta pozycje tylko ciagnie na pobocze lub na przeciwnym pas.

Opublikowano

Z takim delikatnym pukaniem podczas mocnego ruszania kierownica na wyłączonym silniku to jeszcze możesz długo pojeździć.

Zobacz czy jak odpalisz i ruszasz to też stuka, jeżeli tak to magiel już swoje przeszedł.

Opublikowano

rozne sa ceny popatrz na allegro.

Opublikowano

na odpalonym lekko puka ale ledwo co slychac.

Opublikowano

Ja bym na Twoim miejscu magla się nie czepiał. Do sprawdzenia końcówki drążków oraz całe zawieszenie pod kątem luzów, na koniec zbieżność i musi być dobrze:wink:

Opublikowano

hmm zbieznosc była ustawiana w pazdzierniku i to dwa razy w roznych zakladach i jest ok :) moze drązek sie wysypał. bede musial to przejrzec :) amorki z przodu mam jeszcze te czerwone czyli seryjne wiec moze to one... bo tył zmieniałem w sierpniu 2012.

Opublikowano

Nowe. 4 sztuki

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

Opublikowano
Mam luz na tylnych piastach choć nie wiem czy to jest w tym problem.

Mialem podobnie. Przy luzie na tylnych lozyskach kola traca geometrie i auto zachowuje sie niestabilnie. Wymiana lozysk rozwiazala problem.

Zacznij od najprostyszych rzeczy i skasuj luz na lozyskach.

Opublikowano

i kolega Lukasz_N ma racje. Odebrałem OOOO dzisiaj od mechanika luzu nie ma w ogole auta stabilne. Wymienione tarcze, łozyska, klocki i płyn hamulcowy auto hamuje jak nowe i prowadzi :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...