adik1983 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 witam jak rozpoznac czy mam walniety termostat u mnie jest tal ze jak sie nagrzeje silnik to wskazówka stoi ciut przed 90 stopniami
Hatek Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 moim zdaniem po nagrzaniu ma miec okolo 90 takze przy ostatnich mrozach mozesz miec niecałe 90 wydaje mi sie ze masz sprawny
adik1983 Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 u mnie nie plywa wskazowka tylko idealnie na 90 nie stoi ciut ponizej
Dev Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 nie patrz na wskazówke trzeba podpiąc VAG-a
pakotomasz Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Najlepiej vag. U mnie jak walnięty był termostat to wskazówka była właśnie ciut poniżej 90C, a jak wysypał się czujnik temperatury to wskazówka pływała na blacie.
seba82 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 witaj mam ten sam problem plywa mi wskazowka od temperatury moze to byc waszym zdaniem termostat czy czyjnik jescze nie mialem na 90 stopni plywa mi tak od 60 do 80 takiego juz kuplem doradzcie cos pozdr
mlodyabc Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Mi jak pływała to wymieniłem termostat i pomogło.
Lukasz_mk2 Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 ja też walczyłem długo ze wskaźnikiem i u mnie pomogła wymiana czujnika. Najlepiej podpiąć vag'a. U mnie na vag'u przy podpięciu auta rano przy temp. zewn. -5*C (auto stało całą noc) pokazywało temp. +30*C stąd też miałem problem z porannym rozruchem, a podczas jazdy na wskaźniku temperatury maksymalny poziom wychylenia był na poziomie około 80*C. Tak więc to że wskazówka nie stoi w pionie nie zawsze musi oznaczać zepsuty termostat.
ulcuss Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 ja niedawno wymieniałem termostat - objaw był taki, że dogrzewał się do 70 stopni i już tak zostawał, ani razu temperatura nie wzrosła powyżej. wymiana rozwiazała problem.
adam7 Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 w naszych a4 właśnie tak jest (nie piszę że wszystkich) że skazówka stoi trochę poniżej 90 st. w dwóch sztukach tak miałem. jak zacznie pokazywać inaczej to wymiana termostatu. np. u mnie po wymianie (pokazywało max 70) teraz skazówka stoi ciut ponad 90 st. w drugiej jak pisałem oryginał i lekko poniżej
cabanmat Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Na którym kanale na Polskim VAG'u można sprawdzać temperature silnika?
pakotomasz Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 W silniku, bloki pomiarowe np kanał 007, ostatnia pozycja:wink:
julo23 Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Najlepiej termostat nowy ory z ASO, a jak coś jeszcze nie tak będzie to jeszcze czujnik kupić i wtedy to już git majonez. U mnie wystarczył sam termostat i póki co jest Ok. Tylko nie oszczędzaj i kup z ASO. Stówe niestety trzeba dać. Objawy miałem takie że podczas mrozów falowała temp z 70 na 80, a 90 to miałem tylko jak przyłożyłem mu do pieca.
adam7 Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 ori u mnie wytrzymał 10 tyś. km. założyłem whelera (tak to chyba się pisze) za 35 zł i na razie ok. ---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:44 ---------- ori u mnie wytrzymał 10 tyś. km. założyłem whelera (tak to chyba się pisze) za 35 zł i na razie ok. dodam że kupując "whelera" należy zwrócić uwagę gdzie był produkowany, tylko niemiecki, są francuskie, angielskie i chińskie razem siebie warte
Gość Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 U mnie walnięty termostat objawiał się na rozgrzanym silniku temp max 70*. Po wymianie rozgrzany silnik idealnie 90*.
Wajsik86 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 chwytamy węże od chłodnicy jeśli oba się robią razem ciepłe to termostat jest cały czas otwarty jeśli tylko jeden to jest ok.Zazwyczaj przy uszkodzonym termostacie temperatura silnika spada podczas jazdy szczególnie zimą. Warto kupić wahlera jest producentem dla oryginału:wink:
seba82 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 zabieram sie do wymiany termostatu w 1,9 130 stce awx moze mi ktos napisac gdzie on sie znajduje i ciezko sie go wymienia i czy trzeba zalozyc rowniez nowy oring jest on w zestawie prosze o podpwiedz dziekuje pozdr
julo23 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Bierz od razu termostat z oringiem. Zaopatrz sie też w płyn bo zawsze coś ucieknie. Choć w ASO Skody wszystko złapali do brytfanki. Termostat jest bodajrze na połączeniu węża z blokiem silnika. Wymiana ok. 50zł choć teraz jest już ciepło i można samemu śmiało powalczyć. Choć troche roboty jest, trzeba zdjąć osłone silnika, spuścić płyn, bo nie wyobrażam sobie wymiany inaczej, bo sie wyleje płyn. Choć może jak ktoś jest szybki jak lucky luck to może i da rade
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się