marcelinho Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 witam wszystkich.już myślałem że mam z głowy wszelkie problemy i rzeczywiście stuki ustały .wymienione dwa banany końcówka dwa drążki i tylny lewy krótki wahacz.niestety po wyjechaniu z warsztatu przy hamowaniu odczuwalne są wibracje na oponach.i nie kierownicy tylko właśnie kołach.czy geometria tu pomoże?i proszę nie pisać żebym sprawdził tarcze i klocki bo samochód przed wjechaniem na kanał zachowywał się ok.na pewno jest tylny prawy zacisk do zrobienia i poczytałem że to może mieć wpływ na zachowanie przodu.byłby to jednak dziwny zbieg okoliczności gdyby teraz w taki sposób dał o sobie znać.ale chyba niewykuczone
pomich Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Jeżeli wymieniane były drążki kierownicze geometrie trzeba zrobić . Powinno to rozwiązać problem
marcelinho Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Opublikowano 5 Lutego 2013 dzięki za zainteresowanie tematem . właśnie wiele by na to wskazywało, bo wahacze robiłem pare razy i nigdy nie było czegoś takiego a drążki pierwszy raz.jutro geometria i zobaczymy.
e9matic Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Po wymianie wahaczy przod zrobil sie zapewne sztywniejszy, co spowodowalo powstanie nastepnego luzu Przerabialem ten temat u siebie. Tez tak mowilem z tarczami na przodzie, niestety wymiana mnie nie ominela. 288 pala sie na potege
pomich Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 przy wahaczach nie trzeba bo nie maja regulacji ;d
marcelinho Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Opublikowano 5 Lutego 2013 ale jakiego nastepnęgo luzu?czy mam rozumieć że mam problem z tarczami?
polny Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Warsztat wypuścił samochód po zmianie końcówek drążków bez zrobienia geometri??
grzegorzmen Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 niestety jeśli podczas hamowania ci zaczęło tłuc i szarpać kierownica to prawdopodobnie masz pogięte tarcze , a nawet może być tak że pedał hamulca pulsuje. niestety bez wymiany tarcz i klocków się nie obędzie. A zbieżność i tak nie ma tu nic do tego , a geometrii się nie ustawia w naszych modelach,jak coś jest nie tak to wymiana ukrzywionego bądź zużytego wahacza załatwia sprawę.
polny Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Jak zbieżność nie ma nic do wymiany końcówek drążków?? Miał dobrze wymienił końcówki ma źle i podczas wymiany drążków tarcze się pokrzywiły ??
kujawaPGN Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 a geometrii się nie ustawia w naszych modelach ????
Key83 Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Jeśli mówimy o A4 B5 to moim zdaniem podczas naprawy zawieszenia obróciła sie tarcza hamulcowa względem piasty i dostał sie piach bądz rdza między płaszczyznę tarczy i piasty i daje to objaw zgiętej tarczy to bolączka audi dlatego VW i skoda wprowadziły śruby łączące tarcze z piastą. Po wymianie końcówki drążka konieczne jest sprawdzenie zbieżności lecz nieprawidłowa zbieżność daje inne objawy
pesik87 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 a jakie objawy daje nieprawidlowa zbieznosc??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się