Guregoru Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 ja by ktoś miał ochotę sobie zerknąć https://picasaweb.google.com/117064727673485190313/Zator2011# Coś wszyscy jacyś tacy trzeźwi na zdjęciach
A4-Tomek Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 ja by ktoś miał ochotę sobie zerknąć https://picasaweb.google.com/117064727673485190313/Zator2011# Coś wszyscy jacyś tacy trzeźwi na zdjęciach stwierdzam to samo
czester Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Ogólnie wielki szacun dla tego motorka bmw - naprawdę miazga Raz on za późno wystartował, raz nam coś wyjechało ale gdybym miał uczciwie podsumować to 335D znacznie lepiej jedzie niż 3.0tdi+soft Raz nam wszystko wyszło i do 2 biegu byłem z przodu a od 3 już mi odchodził no niestety................ tym silnikiem BWM jest o krok lepsze od Audi - niestety BMW było w automacie a ja manual - więc tu pewnie trochę straciłem BMW 18 ja na 20 - tu też pewnie nie mało straciłem BWM 283ps 580Nm i 1650kg Audi 276ps 600Nm i 1750kg.................więc w sumie wszystko się zgadza - gdybym to ja mu delikatnie odchodził - wtedy można by powiedzieć że coś jest nie tak Powiem tyle - aż się boję spotkać kiedyś na trasie 335d po sofcie. I gdybym miał kupować auto patrząc tylko na osiągi i miał by to być diesel to nie ma nic lepszego od 335d Mirek nie ma co płakać. BM-Ka to 3,5L a więc o 0,5L większa pojemność, a to dużo i to te 0,5L robi róznicę. Ustaw się z 3.0D to już cię tak bm-ka nie będzie zachwycać. Jakby tak Audi miało silnik 3.5TDI to myślę, że auta jechałyby podobnie 335D po sofcie i kosmetycznych zmianach ma podobno 700Nm. Silnik bm-ki super fajny, ale Audi nie jest jakieś gorsze. Co do M1, to ja w sumie myślałem na początku że wpadnę, ale potem finalnie dopadło mnie mega zmęczenie, więc nie chciało mi się gnać znów 40km Wpadnę Coupe jak już T będzie pod maską Ciekawe kiedy to będzie Z tego co wiem, to 335 to wcale nie jest pojemność 3,5l, tylko jest to 3,0 biturbo
miron78 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Opublikowano 30 Maja 2011 Ogólnie wielki szacun dla tego motorka bmw - naprawdę miazga Raz on za późno wystartował, raz nam coś wyjechało ale gdybym miał uczciwie podsumować to 335D znacznie lepiej jedzie niż 3.0tdi+soft Raz nam wszystko wyszło i do 2 biegu byłem z przodu a od 3 już mi odchodził no niestety................ tym silnikiem BWM jest o krok lepsze od Audi - niestety BMW było w automacie a ja manual - więc tu pewnie trochę straciłem BMW 18 ja na 20 - tu też pewnie nie mało straciłem BWM 283ps 580Nm i 1650kg Audi 276ps 600Nm i 1750kg.................więc w sumie wszystko się zgadza - gdybym to ja mu delikatnie odchodził - wtedy można by powiedzieć że coś jest nie tak Powiem tyle - aż się boję spotkać kiedyś na trasie 335d po sofcie. I gdybym miał kupować auto patrząc tylko na osiągi i miał by to być diesel to nie ma nic lepszego od 335d Mirek nie ma co płakać. BM-Ka to 3,5L a więc o 0,5L większa pojemność, a to dużo i to te 0,5L robi róznicę. Ustaw się z 3.0D to już cię tak bm-ka nie będzie zachwycać. Jakby tak Audi miało silnik 3.5TDI to myślę, że auta jechałyby podobnie 335D po sofcie i kosmetycznych zmianach ma podobno 700Nm. Silnik bm-ki super fajny, ale Audi nie jest jakieś gorsze. Co do M1, to ja w sumie myślałem na początku że wpadnę, ale potem finalnie dopadło mnie mega zmęczenie, więc nie chciało mi się gnać znów 40km Wpadnę Coupe jak już T będzie pod maską Ciekawe kiedy to będzie Gregory - na audi się znasz ale widzę z bmw już krucho u Ciebie dałęś się złapać na chwyt marketingowy bmw ( jak większość ) 330d to 3000 pojemności + turbo 335d to dalej 3000 pojemności tyle że bi-turbo jak pisał Czester
Pucek Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Miron, czyli jednak pękłeś Kiedyś czytałem o tym silniku bmw, no i z tego co się dowiedziałem to BARDZO KOSZTOWNY w utrzymaniu, no ale aż tak to się nie znam, tyle zapamiętałem Diman, nawet lajtowe foty pewnie tych hard nie wrzuciłeś :gwizdanie:
badboy Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Ogólnie wielki szacun dla tego motorka bmw - naprawdę miazga Raz on za późno wystartował, raz nam coś wyjechało ale gdybym miał uczciwie podsumować to 335D znacznie lepiej jedzie niż 3.0tdi+soft Raz nam wszystko wyszło i do 2 biegu byłem z przodu a od 3 już mi odchodził no niestety................ tym silnikiem BWM jest o krok lepsze od Audi - niestety BMW było w automacie a ja manual - więc tu pewnie trochę straciłem BMW 18 ja na 20 - tu też pewnie nie mało straciłem BWM 283ps 580Nm i 1650kg Audi 276ps 600Nm i 1750kg.................więc w sumie wszystko się zgadza - gdybym to ja mu delikatnie odchodził - wtedy można by powiedzieć że coś jest nie tak Powiem tyle - aż się boję spotkać kiedyś na trasie 335d po sofcie. I gdybym miał kupować auto patrząc tylko na osiągi i miał by to być diesel to nie ma nic lepszego od 335d Mirek nie ma co płakać. BM-Ka to 3,5L a więc o 0,5L większa pojemność, a to dużo i to te 0,5L robi róznicę. Ustaw się z 3.0D to już cię tak bm-ka nie będzie zachwycać. Jakby tak Audi miało silnik 3.5TDI to myślę, że auta jechałyby podobnie 335D po sofcie i kosmetycznych zmianach ma podobno 700Nm. Silnik bm-ki super fajny, ale Audi nie jest jakieś gorsze. Co do M1, to ja w sumie myślałem na początku że wpadnę, ale potem finalnie dopadło mnie mega zmęczenie, więc nie chciało mi się gnać znów 40km Wpadnę Coupe jak już T będzie pod maską Ciekawe kiedy to będzie Gregory - na audi się znasz ale widzę z bmw już krucho u Ciebie dałęś się złapać na chwyt marketingowy bmw ( jak większość ) 330d to 3000 pojemności + turbo 335d to dalej 3000 pojemności tyle że bi-turbo jak pisał Czester zarówno 335d jak i 535d mają wiele elementów wspólnych jeśli chodzi o zawieszenie z wersją m3 i m5 stąd wyższe koszty utrzymania tych wozów w porównaniu z wersjami 330d czy 530d. Co ciekawe po facelifcie BMW wprowadziło nowy silnik 330d o mocy 245ps i 520nm który przyspiesza do 100 lepiej aniżeli 335d 286ps... co wprawiło ludzi w zakłopotanie na niejednym forum- ale tak ponoć faktycznie jest, jest jeszcze zrywniejszy od 335d pomimo że tam już nie pracuje biturbo jak w przypadku 335d tylko jedna turbina. Tak jak pisałeś Miron biorąc pod uwagę masę i koła oraz automat- reasumując A4 i tak źle nie wypadło w tym porównaniu, ciekawe jak byłoby przy większych prędkościach.[br]Dopisany: 31 Maj 2011, 00:10_________________________________________________no i wersje x (odpowiednik quattro) mają jeszcze lepsze czasy do 100. Chociaż przy tak mocnych autkach przyspieszenia do samej 100 nie mają już większego sensu. [br]Dopisany: 31 Maj 2011, 00:13_________________________________________________N57D30UL 2993 cm³ 150 kW (204 PS) bei 3750 min-1 430 Nm bei 1750–2500 min-1 5000 min-1 ab 2010 N57D30OL 2993 cm³ 180 kW (245 PS) bei 4000 min-1 520 Nm bei 1750–3000 min-1 5000 min-1 seit 2008 N57D30TOP 2993 cm³ 220 kW (300 PS) bei 4400 min-1 600 Nm bei 1500–2500 min-1 5600 min-1 ab 03/2010 N57D30TOP 2993 cm³ 225 kW (306 PS) bei 4400 min-1 600 Nm bei 1500–2500 min-1 5600 min-1 seit 2009 nowa gama silników 3.0d - 2 ostatnie to biturbo.
A4-Tomek Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Jak fajnie nie musieć sie smażyć na hali na popołudniowej zmianie
diman Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Jak fajnie nie musieć sie smażyć na hali na popołudniowej zmianie w sumie racja z tą popołudniową zmianą u mnie też już po robocie
Mario22 Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Umnie przed... nocka daje rade... ale na spocie w Kato moge być tylko do 21...
Skydiver Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 .....w ten ujowy - upalny dzień A co klima nie działa w B8
MAJKI Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Jedzie ktos od nas moze w sobote ? http://vagnysa.pl/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się