lucas88 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Mam taki problem, że na biegu jałowym, czyli kiedy stoję np. na światłach trzęsie, drga silnikiem a w zasadzie przenosi się to na całą budę. Obroty wg zegara nie falują (są w granicach 820obr/min), ale czuć co jakiś czas, że mocniej zatrzęsie (tj.raz na około 10s)siedząc w srodku. Kiedy delikatnie dodam gazu i utrzymuje obroty w granicach 900obr/min wszystko jest w porządku, nie trzęsie. Błędów żadnych na kompie nie ma, auto przespiesza, jedzie normalnie, żadne komunikaty sie nie wyświetlaja na tablicy. dodam że jest to audi a4 b8 sedan 2008r. 143KM CAGA ???
ADAM12 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 a jak wciśniesz sprzęgło drgania ustają? Jeśli tak być może koło dwumasowe do wymiany 1
tomcrack27 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 jak masz sporo kilometrow napykane to moze byc dwumas jak kolega wyzej pisze
audam4 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Tak jak kolega adam napisał, sprawdź czy na sprzęgle jak wciśniesz nie ma drgań. A gdy wyłączasz silnik nie masz czasem większego bujnięcia budą? Ile masz przejechane km? Jeżeli to koniec dwumasa to współczuje - drogi gips. Pozdrawiam
lucas88 Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Opublikowano 6 Lutego 2013 gdy wcisnę sprzęgło nic sie nie zmienia, nalatane mam oryginał 175 tys.km, dwumas był już raz wymieniany, przy 80tys.km
tomcrack27 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 oooo a to dziwne.moze poduchy na silniku
SotoM Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 albo wałki wyrównoważajace dają o sobie znac...
lucas88 Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Opublikowano 6 Lutego 2013 jutro podjadę podpiąc pod vcds, zobaczymy czy coś pokaże, a jak nie to do serwisui wtedy zobaczymy
piotrsob1 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) Jeżeli to trzęsienie i bujanie masz delikatne to normalne , te typy ( tdi w B6 i B7) tak mają Ciężko znaleźć egzemplarz , który bedzie pracował idealnie Problem jest dopiero jak auto pracuje na wolnych obrotach, a Ty stojąc obok będziesz widział jak się buda kołysze Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez piotrsob1
lucas88 Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Opublikowano 6 Lutego 2013 nie no ąż tak to nie ma, na zewnątrz nie wyczuwa sie nic, ale w środku trochę trzepie
piotrsob1 Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Radzę się przyzwyczaić, bo jak zaczniesz grzebać ( szukając przyczyny ) to może się okazać że wymienisz pół samochodu, a nic się nie poprawi 1
hager84 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 w B7 2.0 tdi też mi trzesie już 3 rok i sie nic nie dzieje po takim czasie jak by co miało sie zepsuc to by sie padło dawno przebieg niecałe 170kkm
patryk10015 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 albo pompka z tego co wiem może nie domagać i takie objawy też mogą być ja miałem kiedys podobną sytuację i pomogło wlanie środka do czyszczenia wtryskiwaczy typu motul lub LM ---------- Post dopisany at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany at 13:46 ---------- bo też się obawiałem że dwumas do wymiany ---------- Post dopisany at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany at 13:47 ---------- tyle że w 1.9 a nie 2.0
piotrsob1 Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Korekcja równomierności biegu jałowego + koło dwumasowe + wałki wyrównoważające..... trochę za dużo grzybków w barszcz Trochę luzów na tych mechanizmach + korekcje dawki, jak to wszystko zaczyna rezonować, to silnik nie ma prawa równo pracować P.S. zapomniałem jeszcze o sprzęgiełku jednokierunkowym alternatora, które na pewno nie wpływa stabilizująco na obroty silnika 2
Vandit RF Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 Spokojnie i bezpiecznie jest nic nie robić z tym . Poprostu przyzwyczaić się ... 1
Alko-maty Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Albo sprawdzić stan koła dwumasowego tak abyś miał pewność że nie jest na wykończeniu, to samo zresztą jeżeli chodzi o poduchę silnika, chociaż uważam że w tym przypadku objawy byłyby nieco inne niż drgania na biegu jałowym.
czachapll Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Ja zregenerowałem wszystkie pompowtryski i dalej telepie więc szkoda Twoich pieniędzy na szukanie problemu
resiak82 Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 Witam. Mam podobny problem jak w temacie. Kiedy auto stoi na biegu jałowym to lekko trzęsie budą i lata lekko drążek biegów. Nie dzieje się tak jednak zawsze. Co może być przyczyną? Dwumasa wymieniona 2 miesiące temu. Jeszcze jeden problem który mnie wkurza to podczas gaszenia silnika słyszę stuknięcie z okolic silnika. Nie jest to często, może 1/10 ale jednak wkurzające
danio37 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Dnia 6.02.2013 o 21:39, piotrsob1 napisał: Jeżeli to trzęsienie i bujanie masz delikatne to normalne , te typy (2,0 tdi w B7 i B8) tak mają Ciężko znaleźć egzemplarz , który bedzie pracował idealnie Problem jest dopiero jak auto pracuje na wolnych obrotach, a Ty stojąc obok będziesz widział jak się buda kołysze Masz racje te typy tak maja przy niskich temperaturach jak odpalam to tez trzesie buda nawet jak przygazuje to przod auta buja sie na boki a przyczyna jest taka ze te auta maja ulozone silniki pod katem 20 stopni
woj0 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Dokładnie taki sam problem. Drgania na jałowym ALE DOPIERO PO DOBRYM ROZGRZANIU SILNIKA ! np po trasie min 50km... Ten sam motor i rocznik tj. 2008 CAGA. Niedawno wymieniłem sprzęgło, dwumas, przepustnice, egr, rozrząd, wałeczek w pompie oleju, 4 swiece filtry...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się