hunter91 Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Będzie czuć jak turbo późno będzie wstawać jak będzie poniżej 18 stopni
j4s2c2vr Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) Czemu? Myślę, że nie będzie tragedii. Dziś już wpadły kratki na przód, także auto znowu wyglada zwyczajnie Na tylna boczną szybe bagażnika dałem naklepke klubową, dla lepszego rozpoznawania w tłumie innych b5 na ulicy Edytowane 25 Lipca 2015 przez j4s2c2vr
radimm Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 autko ładnie wygląda jedynie tą czerwoną pętle usunąłbym, bo wg mnie wygląda słabo
j4s2c2vr Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Opublikowano 30 Lipca 2015 Zaciski ogarnięte W piątek zaczynam uzbrajanie na aucie
pioteros Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 ogarniaj ogarniaj Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
j4s2c2vr Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2015 (edytowane) Juz prawie... Dzis wieczorem wrzuce fotorelacje z patentami Co do stanika, to juz maski szukam do podmianki Edytowane 2 Sierpnia 2015 przez j4s2c2vr
pioteros Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 i gdzid te foty Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
j4s2c2vr Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2015 (edytowane) zaraz będą spamuje już internety patience please master Mała relacja ze zmiany hamowników w Audi A4 B5 na heble z S6 C5 Co potrzeba: - komplet tylnych zacisków z Audi S6 C5 lub Passata W8 - tylne tarcze Audi A8 D2 polift (średnica 269mm, grubość 22mm)- komplet tylnych klocków Audi S4 B5- dwa adaptery redukcyjne M12x1/M10x1- 4szt. podkładek 2mm, do zrobienia dystansu, lub jakaś blaszka itp.- dużo cierpliwości oraz dwie ręce sprawne ...Zaczęło się różowo, koło zeszło gładko Obok leżała też wyjęta z opakowania nowa tarcza... Sądziłem, że będzie tak pięknie... Podczas demontażu gratów starych zrobiłem małe spustoszenie w narzędziach typu "made in china"... Dopiero z pomocą przyszły narzędzia made in ZSRR, które do tej pory udawały eksponat muzealny Uff!!! Udało się!!Po zdemontowaniu rupieci wziąłem się, za przygotowywanie osłony tarczy, bo trochę przeszkadzała...Jeśli okaże się, że szpara przeszkadza, to plan jest aby ją zasłonić fragmentem blachy i obspawać.Kroczki były takie: podkładki dospawane dla usztywnienia w trzech miejscach, a następnie ścięcie diaksem tego garbiku po całości. Następnie oczyszczenie szczotą druciana mechaniczne oraz malowanie ocynkiem dla zabezpieczenia. kilka gramów na wadze mniej Małe porównanie gratów biorących udział w modzie: jeszcze porównanie klocuszków oraz test pasowania klocka z S4 do A4 Q. No to składamy... Chwila zawahania, czy spasuje?Kilka zbliżeń na potrzeby fotorelacji, widać np. spasowanie linki awaryjnego oraz przewodu hamulcowego z adapterem .Na ostatnim zdjęciu widać dystanse 2mm z podkładek. Skręcamy i sprzątamy Zbliżenie na drugi zacisk czekający w kolejce, z przykręconym już adapterem (redukującym). No i siedzi... Felgi nie umyte, foto tylko do celów naukowych A takie coś mi z zacisków zostało... po co to jest? UWAGA: Po wykonaniu moda standardowe stalowe 15" można sprzedać Nie włazi na zacisk. Wielkie dzięki dla piterosa, za zainspirowanie tematem i pomoc w zrozumieniu co i jak Testy drogowe wkrótce, bo auto jeszcze inne sprawy ma rozgrzebane Edytowane 2 Sierpnia 2015 przez j4s2c2vr
pioteros Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 no 15 nie wejda ale 16 z kazdym et ci wejdzie, mialem 16 z et50 do przycierala przez pierwszych 100m i sie dotarla sama Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
j4s2c2vr Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) No to pomyślę o zmianie Albo poczekam jak będzie z przodem i wtedy zacznę kombinować... Teraz po mieście już nie wożę koła zapasowego, a w trasie mogę zamienić koła przód tył w razie czego Dzięki mistrzu, za całe info niezbędne do konwersji hebli Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez j4s2c2vr
Olszak86 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Srubki niewiem po czym zostaly a blaszki powinny byc tam gdzie siedza klocki. W niektorych autach tak jest. Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
j4s2c2vr Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Kombinowalem, ale nie wymyslilem jak te blaszki wsadzic... Moze ma ktos foto?
pioteros Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 blaszki sa do kllockow ale do nowszych aut, srubki od prowadniczek razem z klockami sa zawsze nowe
Houdini Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Ja już mam za sobą życzę bardzo powodzenia
j4s2c2vr Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Bez rozrzadu to kilka chwil. Zobaczylem, ze sa popekane i musze cos z tym zrobic. Jak rozrzad robilem, to jeszcze nie byly w takim stanie.
pioteros Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 z pompa wody byly chyba tylko wieksze problemy reszta spko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się