Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Jaszczurowy dyliżans na flatach z jęzorem :P ==>> Sprzedam


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nowe graty pod maskę ogarniam... nie mam czasu [emoji14]

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Skąd brałeś uchwyty na relingi do montażu boxa? Drogo Cie wyszły?

Opublikowano

Na OLXie pełno tego teraz... zdecydowałem się na te Aguri. Mają kształt oplywowy i mieszczą się pomiędzy relingi. Mały opór i ciche [emoji6] przy okazji są dość uniwersalne. Koleś od którego brałem miał je w skodzie. U mojego ojca w Astrze też dają się ładnie zamontować. Teraz jakiś boks jeszcze okazyjnie muszę wyrwać i bagaznik na dwa rowery [emoji6] Stargowalem na 200 z przesylka. Nowki ok. 380 stoją. Średnia cena na olx to 250.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

Wrzuć lepiej foty tego złomu co miałeś wczoraj na spocie :naughty:

 

 

Wysłane z mojego XT1562

 

 

 

 

Opublikowano

Zrobiłem manual, tego co ostatnio pod maską grzebałem. Czyli wywalenia ICM i przesiadki na cewki z TSI. Tutaj dla chętnych:

 

Opublikowano

Dobry mod i porządny tutorial! Dobra robota. Ciekawe czy w analogiczny sposób można by zastosować te cewki do ARJ :kox:

Opublikowano (edytowane)

A jaki to silnik? Jak 1.8t lub 2.7bit to pewnie można;)
aaaa, pewnie to Twój? 2.4 V6 ?
No to trzeba zbadać, ale pewnie też da radę... no ale trzeba się przyjrzeć bliżej ICM - owi pod maską :D
 

Edytowane przez j4s2c2vr
Opublikowano

Ostatnio niechcący zebrałem cały worek ostrzeżeń na forum, za nieumyślne podbicie tematów w dziale sprzedam i nie miałem możliwości dodać uaktualnienia w temacie.
Jako, że odzyskałem właśnie sprawność pisania, to trochę uaktualnie ;) mam nadzieję, że mod zaakceptuje i da do publikacji :D

Podsumowanie wywalenia cewek wygląda tak:
51c604436d41.jpg

Widać tutaj już podkładki OEM pod cewki, które przerobiłem lekko, żeby zrobić przykręcane, zamiast na wcisk. Na wypadek zmiany koncepcji :D Podkładki nie zasłaniają otworów w 100%, ale to co zostaje jest na tyle małe, że nie powinno się tam nic niebezpiecznego dostać. Osłonę termiczną na przewody wybrałem za dużą i będę ją wymieniał z czasem, bo nie wygląda zbyt ładnie w tej chwili :/ zrezygnuję też raczej z koloru czerwonego... Także to się zmieni, ;) nie zwracajcie uwagi.

Powoli zacząłem ogarniać termin wirusa na stage1, a żeby lepszy efekt uzyskać spróbowałem wrzucić TIPa z kwasa, który leży już w garażu ze dwa lata:P
Ponieważ tip jest pod filtr stożkowy, to A4 czekał również taki mod. Wybór filtra padł na Pipercrossa. Markę znałem już wcześniej, bo jeździłem z ich wkładką sportową i byłem zadowolony. Wybrałem taki stożek:
a8fc27ed039c.jpg

Minus jest taki, że to cholerstwo jest duże i niebezpiecznie dynda na kołnierzu mocującym... Nie podoba mi się to, mam nadzieję, że się tam nie przerwie :/

Po wyjęciu puszki oryginalnego filtra powietrza, wydaje się, że jest masa miejsca... To tylko złudzenie :D Zwłaszcza z czasem kiedy wpada większe turbulum, to miejsca ubywa strasznie szybko. Na zdjęciu poniżej widać TIPa jak już siedzi grzecznie przy turbo, ale to tylko zmyłka, dlaczego? to wyjaśnię później...
ce25f38157d4.jpg

Mam aktualnie zdjęta osłonę pod silnik i okazuje się, że pod puszką filtra jest dziura na przestrzał. Ponieważ pozostawienie tego w takiej formie skończyłoby szybko żywot filtra, postanowiłem wystrugać z blachy alu małej osłony, żeby syfy od dołu nie leciały bezpośrednio na stożek. Jako, że miałem odpowiednią ilość blachy alu, to i na ekran termiczny od strony kolektora starczyło :D 
4134b36c5b59.jpg

Tak wygląda efekt końcowy :P
22b116ac57ec.jpg

Słowo wyjaśnienia dotyczące trytytki :D Podwiązałem w ten sposób przepływomierz, żeby filtr powietrza nie opierał się o nadkole. Jest na tyle duży, że zajmuje całe dostępne miejsce :/ Kolejna rzecz do wyjaśnienia, czemu nie ma TIPa z kwasa :D TIP wyleciał, bo nie dałem rady, go poprawnie podłączyć. Zrobię to dopiero po tym jak dokupię trochę sylikonowych wężyków do podpięcia zaworka sterującego turbiną oraz wywalę metalową rurkę odmy i zaworek, który łączy ją z tipem. To badziewie strasznie komplikuje w tym miejscu podłączenia i zabiera miejsce :/

No to tyle wyjaśnień. Pora na testy drogowe...
Hmm, w kabinie słychać teraz bardzo wyraźnie suszarkę jak się wkręca i DV jak puszcza powietrze :D to jest uzależniające i nakłania podświadomie do deptania.
Niestety, od tego deptania całego coś strzeliło i pojawiła się nieszczelność w dolocie :)
Musiałem wyjąć dawno nieużywane narzędzie własnej produkcji i zrobić testowanie.
3d4b7becb451.jpg

Winowajcą okazał się wężyk który wychodzi z kolektora dolotowego przy przepustnicy i idzie gdzieś pod kolektor do głowicy chyba... jest na nim też chyba zaworek zwrotny, przy głowicy. Zastanawiam się w sumie co to jest i za co jest odpowiedzialny ten wężyk, bo pękł mi już drugi raz. Poprzednio na kolanku i pluł oparami oleju na zbiorniczek wyrównawczy od cieczy chłodzącej. Może mnie ktoś oświecić, od czego jest ten wężyk? Może da się go całkiem wykastrować?
Tak wygląda winowajca, w zasadzie jego fragment:
c32306c955ee.jpg

Po wymianie wadliwego fragmentu i podłączeniu zabawek do testowania, wyszła pełna szczelność użyteczna :D
f382e95f87e0.jpg

Jeśli przy 1,5bara nic nie wywala i nie dmucha w niewiadomych miejscach, to jest git. Obecna suszarka dmucha w peaku 0,9bara :D

Miałem jeszcze wrzucać fotki naciągu, ale koła cały czas strasznie upieprzone i wstyd :P
 

Opublikowano

Dobra znalazłem info co i jak wywalić jeszcze z komory silnika ;)



Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

:kox: :kox: :kox:

Pomyśl jeszcze o lepszym doprowadzeniu powietrza do stożka. Przy większym urboburbo, będzie tam cieplutko, także airbox też będzie musiał jakoś izolować :wink:

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nooo Panie wiele tu się działo [emoji2] oczywiście na plus wszystko [emoji2]

Opublikowano

Docelowo chyba zrezygnuje z jednego halogenu i rurkę specjalna pociągnie i będzie gdzieś od dołu wiało. Seryjny kawałek zostawię jeśli nie będzie potrzeba więcej miejsca.

Nie mam natchnienia jakoś ostatnio :/ Muszę się ogarnąć i dac do lakiernika gdzieś, bo ta maska i progi mnie mierzi [emoji14] nowy zderzak już prawie dopasowany.

Dajcie mi namiar na zaufanego fachowca. Nie musi być tanio.... help!

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Jakieś tam foty z naciągiem, dla wizualizacji.
Dla pełnego efektu, muszę znaleźć czas na porządne mycie furmanki i obniżenie jeszcze na gwincie o jakieś 1,5-2cm.

6626b227c773.jpg  a6399e275c92.jpg  d81e2af629c5.jpg

 

Opublikowano

Ładnie leży [emoji6] ale niżej? Wczoraj na trasie jak przyj.... w fałdę asfaltu przy 110 to tylko iskry zobaczyłem w lusterku, a gość który trzymał się bardzo blisko nagle znalazł się z kilometr za mną [emoji14]

Opublikowano

Właśnie za wysoko cały czas... Nie wiem co robic... chyba 19" trzeba szukac... Wczoraj jeździłem po lesie w Kampinosie i czułem się trochę jak inwalida. Na wycieczki poza miasto chyba drugi samochód muszę mieć:D

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Właśnie skompletowałem zestaw wycieczkowy :P
Prezentuje się tak:

81c195fe9306.jpg  34173e792f66.jpg

186317c8bbbe.jpg  0a259dec8e75.jpg

b7cd49d6ec84.jpg

W środku jeszcze dwa uchwyty rowerowe schowane.
Tak się zastanawiam, czy nie pomalować od razu na czarno :D

Opublikowano

Stary dobry flat :naughty:

Jaka opona i dałeś dystans? Bo u mnie z tyłu na 225/40 mam założone 20mm.przy pełnym stanie pasażerów lubi przytrzec 

Opublikowano

Opona 205/40 Falken. Dystans 15mm

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

1.4 wygrywa ze wszystkim :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...