Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pytanie o światłą drogowe jako dzienne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Gdzieś czytałem że podobno w naszych B6 można zrobić by zamiast drogowych (długich) te światła świeciły na codzień (tak by nie włączać ksenonu).

Jest taka możliwość?

Opublikowano

Mysle ze jest duża szansa to zrobić oczywiście tylko w światłach bi-xenonowych . Zamiast normalne H7 założyć H7 SMD + uklad do DRL ( ktory wyłączy światła DRL po odpaleniu xenonu ) + Rezystor do błędu spalonej żarówki długich świateł . Problem będzie tylko z homologacja lampy na jazdę dzienna ;] tzn jej brakiem

Opublikowano

Jest to możliwe przy zastosowaniu modułu sd2 od kogiela

Opublikowano

Z tym sd2 to dam rade sam to zrobić? Myślę nad tym cały czas i nie wiem czy ogarnę sam czy lepiej jakiś elektryk to zrobi..

Opublikowano

Ja tak od roku jeżdżę :wink:

Opublikowano

Potem sobie dorzucisz lusterko z czujnikiem+ MCE High F+ przełącznik auto i nie będziesz musiał dotykać włącznika świateł :banan: Full automat

Fr0styyy. , bez urazy :decayed:

Opublikowano
Potem sobie dorzucisz lusterko z czujnikiem+ MCE High F+ przełącznik auto i nie będziesz musiał dotykać włącznika świateł :banan: Full automat

Fr0styyy. , bez urazy :decayed:

No, bo tak zrobię a DRL na długich i tak będzie :decayed:

Opublikowano
Witam.

Gdzieś czytałem że podobno w naszych B6 można zrobić by zamiast drogowych (długich) te światła świeciły na codzień (tak by nie włączać ksenonu).

Jest taka możliwość?

a na lampach zespolonych masz oznaczenie RL przystosowane do jazdy dziennej co najwyżej d2s albo h7 ? to nielegalna przeróbka pomyśl nie rób choinki z auta, tylko światła z oznaczeniem RL są przystsowane do jazdy dziennej poczytaj Światła do jazdy dziennej

Opublikowano

Do modułu sd-2 może zrobić przełącznik, jak będzie jechał na przegląd to sobie wyłączy i będzie miał "po staremu"...

Opublikowano

Na przeglądzie się nie czepiają tego rozwiązania w długich, w zeszłym tygodniu robiłem przegląd na module drl (30% mocy drogowych),przegląd diagnosta podbił bez żadnych problemów :wink: takie rozwiązanie jest dużo lepsze niż robienie choinki z auta:thumbup1:

Opublikowano

Jeden podbije drugi nie, przełącznik to kilka zł. nie warto ryzykować

Opublikowano

po bólu i jest OK

2957404852.jpg

Opublikowano

Akurat do mnie dzisiaj wpadł:

wtFKkWll.jpg

:decayed:

Opublikowano
Akurat do mnie dzisiaj wpadł:

http://i.imgur.com/wtFKkWll.jpg

:decayed:

Czyli że jak możliwość włączenia DRl albo wyłączenia -i w tym przypadku świeci ksenon?

Opublikowano
Akurat do mnie dzisiaj wpadł:

http://i.imgur.com/wtFKkWll.jpg

:decayed:

Czyli że jak możliwość włączenia DRl albo wyłączenia -i w tym przypadku świeci ksenon?

to jest tylko do włączenia/wyłączenia drl, ksenon zapala się tylko po włączeniu na przełączniku świateł wtedy drl-y gasną i nie ma możliwości ich włączyć

Opublikowano

Ja sobie taki patent zastosowałem.

Oczywiście wiadomo że nie ma to homologacji, więc bez zbędnych komentarzy.

Światła dzienne z świateł drogowych z mocą 30%. Zapalają się dopiero po odpaleniu auta po ok 4 sek., a nie po włączeniu zapłonu. Świecą tylko one, nic więcej. Nie wpływają na funkcjonowanie innych świateł. Możemy dawać sygnały długimi wtedy działają na 100%. Po włączeniu świateł postojowych/mijania moduł świateł drogowych przestaje działać. Ja dodatkowo podpiąłem sobie moduł pod hamulec ręczny, co pozwala mi przy odpalonym aucie wyłączyć moduł zaciągając hamulec ręczny, po zwolnieniu go światła dzienne zapalają się po ok 4 sek (przydatne jeżeli stoimy gdzieś w nocy z odpalonym autem - nie oślepiamy kierowców, nie musimy też włączać świateł postojowych demaskując się)

Opublikowano

Czyli działą tak samo jak moduł od kogiela, tylko włąśnie brakuje mi tego wyłacznika, z tym podpięciem po ręczny to fajny pomysł:wink:

Opublikowano
Jeden podbije drugi nie, przełącznik to kilka zł. nie warto ryzykować
O czym Wy mówicie ja robiłem przegląd i nawet słowa nie usłyszałem a jeżdżę tak już od zeszłego roku, poprostu na przeglądzie koleś włącza Ci normalnie światła przecież nie musi być na auto:whistling:
Opublikowano
Jeden podbije drugi nie, przełącznik to kilka zł. nie warto ryzykować
O czym Wy mówicie ja robiłem przegląd i nawet słowa nie usłyszałem a jeżdżę tak już od zeszłego roku, poprostu na przeglądzie koleś włącza Ci normalnie światła przecież nie musi być na auto:whistling:

No dokładnie, ja też bez problemu przeszedłem przegląd z tym.

Ja dodatkowo mam CLH więc włącznik się zawsze przyda :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...