witjacrf Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Witam. Gdzieś czytałem że podobno w naszych B6 można zrobić by zamiast drogowych (długich) te światła świeciły na codzień (tak by nie włączać ksenonu). Jest taka możliwość?
pomich Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Mysle ze jest duża szansa to zrobić oczywiście tylko w światłach bi-xenonowych . Zamiast normalne H7 założyć H7 SMD + uklad do DRL ( ktory wyłączy światła DRL po odpaleniu xenonu ) + Rezystor do błędu spalonej żarówki długich świateł . Problem będzie tylko z homologacja lampy na jazdę dzienna ;] tzn jej brakiem
grzes1150 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Jest to możliwe przy zastosowaniu modułu sd2 od kogiela
Kshyhu87 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Z tym sd2 to dam rade sam to zrobić? Myślę nad tym cały czas i nie wiem czy ogarnę sam czy lepiej jakiś elektryk to zrobi..
otomsono Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Nic strasznego, myślę że dasz rade, poczytaj: http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/all-swiatla-dzienne-wykorzystaniem-modulu-sd-2-modele-b5-b6-154987/index12.html#post3235885
otomsono Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Potem sobie dorzucisz lusterko z czujnikiem+ MCE High F+ przełącznik auto i nie będziesz musiał dotykać włącznika świateł Full automat Fr0styyy. , bez urazy
Fr0styyy. Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Potem sobie dorzucisz lusterko z czujnikiem+ MCE High F+ przełącznik auto i nie będziesz musiał dotykać włącznika świateł Full automatFr0styyy. , bez urazy No, bo tak zrobię a DRL na długich i tak będzie
Maxx1979 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Witam.Gdzieś czytałem że podobno w naszych B6 można zrobić by zamiast drogowych (długich) te światła świeciły na codzień (tak by nie włączać ksenonu). Jest taka możliwość? a na lampach zespolonych masz oznaczenie RL przystosowane do jazdy dziennej co najwyżej d2s albo h7 ? to nielegalna przeróbka pomyśl nie rób choinki z auta, tylko światła z oznaczeniem RL są przystsowane do jazdy dziennej poczytaj Światła do jazdy dziennej
otomsono Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Do modułu sd-2 może zrobić przełącznik, jak będzie jechał na przegląd to sobie wyłączy i będzie miał "po staremu"...
ucho.77 Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Na przeglądzie się nie czepiają tego rozwiązania w długich, w zeszłym tygodniu robiłem przegląd na module drl (30% mocy drogowych),przegląd diagnosta podbił bez żadnych problemów takie rozwiązanie jest dużo lepsze niż robienie choinki z auta:thumbup1:
otomsono Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Jeden podbije drugi nie, przełącznik to kilka zł. nie warto ryzykować
witjacrf Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Akurat do mnie dzisiaj wpadł:http://i.imgur.com/wtFKkWll.jpg Czyli że jak możliwość włączenia DRl albo wyłączenia -i w tym przypadku świeci ksenon?
ucho.77 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Akurat do mnie dzisiaj wpadł:http://i.imgur.com/wtFKkWll.jpg Czyli że jak możliwość włączenia DRl albo wyłączenia -i w tym przypadku świeci ksenon? to jest tylko do włączenia/wyłączenia drl, ksenon zapala się tylko po włączeniu na przełączniku świateł wtedy drl-y gasną i nie ma możliwości ich włączyć
nex Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Ja sobie taki patent zastosowałem. Oczywiście wiadomo że nie ma to homologacji, więc bez zbędnych komentarzy. Światła dzienne z świateł drogowych z mocą 30%. Zapalają się dopiero po odpaleniu auta po ok 4 sek., a nie po włączeniu zapłonu. Świecą tylko one, nic więcej. Nie wpływają na funkcjonowanie innych świateł. Możemy dawać sygnały długimi wtedy działają na 100%. Po włączeniu świateł postojowych/mijania moduł świateł drogowych przestaje działać. Ja dodatkowo podpiąłem sobie moduł pod hamulec ręczny, co pozwala mi przy odpalonym aucie wyłączyć moduł zaciągając hamulec ręczny, po zwolnieniu go światła dzienne zapalają się po ok 4 sek (przydatne jeżeli stoimy gdzieś w nocy z odpalonym autem - nie oślepiamy kierowców, nie musimy też włączać świateł postojowych demaskując się)
Łukasz13 Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Czyli działą tak samo jak moduł od kogiela, tylko włąśnie brakuje mi tego wyłacznika, z tym podpięciem po ręczny to fajny pomysł
wladi Opublikowano 9 Lutego 2013 Opublikowano 9 Lutego 2013 Jeden podbije drugi nie, przełącznik to kilka zł. nie warto ryzykowaćO czym Wy mówicie ja robiłem przegląd i nawet słowa nie usłyszałem a jeżdżę tak już od zeszłego roku, poprostu na przeglądzie koleś włącza Ci normalnie światła przecież nie musi być na auto:whistling:
Fr0styyy. Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Jeden podbije drugi nie, przełącznik to kilka zł. nie warto ryzykowaćO czym Wy mówicie ja robiłem przegląd i nawet słowa nie usłyszałem a jeżdżę tak już od zeszłego roku, poprostu na przeglądzie koleś włącza Ci normalnie światła przecież nie musi być na auto:whistling: No dokładnie, ja też bez problemu przeszedłem przegląd z tym. Ja dodatkowo mam CLH więc włącznik się zawsze przyda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się