mrogal Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 jak folia to jajem:grin:http://pdart.com.pl/24_auta1/html/images/8.jpg ---------- Post dopisany 19-01-2014 at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany 07-01-2014 at 22:02 ---------- Tak wiec auto odebrałem, ale kumpel mnie już na wstępie uprzedzał że będzie widać noi miał racje:facepalm: przez głupią babe musze raczej malowac juz całe auto, akurat ta strona była wszedzie mlowana i teraz są efekty:facepalm: Tylny błotnik kiedyś urządziłem, rok temu wymieniałem przedni błotnik bo miał delikatne wgniecenie, teraz jebitne drzwi, mogłem juz w sumie całe przednie drzwi dać w kolor, ale to i tak by pociagneło za sobą przód i dalej:facepalm: decyzja jest jedna, - maluje całe auto w ten kolor co obecnie sie wyróznia:facepalm: dokładnie jest to dupoint LY7L F1488 alt.6 bo tu juz lepiej nie będzie, przód jest inny tył jest inny:thumbdown: http://i1246.photobucket.com/albums/gg604/Kowi87/DSC_0013_zps8fa3b09c.jpg troche to mi popsuło plany:facepalm: mordo gadali my przez telefon, ale albo jestem tak urabany, albo nie wiem bo ja tu nic nie wiedze poza przednim zdesiem ---------- Post dopisany at 17:51 ---------- Poprzedni post napisany at 17:49 ---------- Wal w inny kolor:naughty: nie kalkuluje sie, też to rozmysyslałem, ale dochodzi komora, wnętrze, bagażnik, auto do maku pitoliiiisz
marcin120383 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 A może by go okleić? przez chwile o tym myślałem, ale co w mat? połysk folia d*py nie urywa, kolega lepi auta w cenie od 1500zł, w tygodniu dowiem sie ile by kosztowało malowanie auta bez dachu i bedzie trzeba podjać decyzje, bo takim łaciatym szarkie mto ja jeżdzic nie chce:facepalm: To daj znać jaki koszt oklejenia takiego avanta
Michał Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 A może by go okleić? żółty albo czerwony mat:naughty:
cymek28 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 jak folia to jajem:grin:http://pdart.com.pl/24_auta1/html/images/8.jpg ---------- Post dopisany 19-01-2014 at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany 07-01-2014 at 22:02 ---------- Tak wiec auto odebrałem, ale kumpel mnie już na wstępie uprzedzał że będzie widać noi miał racje:facepalm: przez głupią babe musze raczej malowac juz całe auto, akurat ta strona była wszedzie mlowana i teraz są efekty:facepalm: Tylny błotnik kiedyś urządziłem, rok temu wymieniałem przedni błotnik bo miał delikatne wgniecenie, teraz jebitne drzwi, mogłem juz w sumie całe przednie drzwi dać w kolor, ale to i tak by pociagneło za sobą przód i dalej:facepalm: decyzja jest jedna, - maluje całe auto w ten kolor co obecnie sie wyróznia:facepalm: dokładnie jest to dupoint LY7L F1488 alt.6 bo tu juz lepiej nie będzie, przód jest inny tył jest inny:thumbdown: http://i1246.photobucket.com/albums/gg604/Kowi87/DSC_0013_zps8fa3b09c.jpg troche to mi popsuło plany:facepalm: Ja tez będę malował całe auto i to z tego samego powodu Piotr co ty :facepalm:ale raczej nie w tym sezonie.U mnie widać różnice jak się stanie w świetle sodowym.Są lekkie odcienie malowanych elementów.Wk....wia mnie to nie miłosiernie.:kwasny:Osobiście koloru bym nie zmieniał.
duffy Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 ja juz raz sobie wymyśliłem zmianę koloru i nic dobrego z tego nie wyszło:facepalm: szarak jest fajny
OLI_B5 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Dobry szary raz widziałem na b6 , taki metaliczny , robił mega robote
LOKO Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Tak wiec auto odebrałem, ale kumpel mnie już na wstępie uprzedzał że będzie widać noi miał racje:facepalm: przez głupią babe musze raczej malowac juz całe auto, akurat ta strona była wszedzie mlowana i teraz są efekty:facepalm: Tylny błotnik kiedyś urządziłem, rok temu wymieniałem przedni błotnik bo miał delikatne wgniecenie, teraz jebitne drzwi, mogłem juz w sumie całe przednie drzwi dać w kolor, ale to i tak by pociagneło za sobą przód i dalej:facepalm: decyzja jest jedna, - maluje całe auto w ten kolor co obecnie sie wyróznia:facepalm: dokładnie jest to dupoint LY7L F1488 alt.6 bo tu juz lepiej nie będzie, przód jest inny tył jest inny:thumbdown: http://i1246.photobucket.com/albums/gg604/Kowi87/DSC_0013_zps8fa3b09c.jpg troche to mi popsuło plany:facepalm: Skąd ja to znam... Ten kolor jest naprawdę genialny ale trafić w odcień przy ew. malunku - tragedia No i powiem Ci że wg mnie ten ORI (ciemniejszy) ładniejszy
Aron21 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Najlepiej maluj w taki co jest nie cuduj z odcieniem a to tylko dlatego że w razie "następnej przygody" nie będziesz miał problemów z malowaniem . Jak całego jebniesz np w podstawę tego koloru to jak będziesz za rok chciał pomalować drzwi to idziesz do tego samego typa robi Ci np 0.1l malujesz i wiesz że będzie igła a nie Kolorowanka . A zaczniesz przerabiać odcień jak mówisz z tym złotym , receptura się zgubi i właśnie za ten rok byś chciał pomalować i za uja byś nie dobrał takiego samego . Sam dorabiam farby i maluje i wiem coś o tym
Kowi87 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2014 no z tym że jak bym zrobił mieszanke z tym złotym to spisał bym całą mieszanke tak jak teraz spisałem z alternatywą to sądzisz że później by nie dobrał?
Aron21 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 No to fakt jak spiszesz to OK tyko jak pisałem wyżej "jakby się zgubiła" ?? A co do malowania to przy błotniku tylnim tragedi nie ma gorzej właśnie z tymi drzwiami ale legenda głosi że ma być w tym roku jeszcze zima to może ktoś Cie trafi w między czasie w 2 drzwi <Odpukać>
Kowi87 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2014 numery lakieru już wpisałem w w watek, jak bym sie zdecydował na kombinacje tego odcieniu to tez numer wpisze(forum raczej bezpowrotnie nie klęknie), a teraz juz niech lepiej nie stukają, nie mam czasu na ganianie po szrotach, po blacharzach:facepalm: dzisiaj jeszcze mi siadło ładowanie, w 2012 zakłądałem nowy zamiennik regulatora napiecia ARE3010 i widocznie sie własnie skończył albo cos tam przymarzło:whistling:
Aron21 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Możliwe że zamarzł wkońcu taka pogoda dzisiaj masakra jakaś , babka rano podjechała mi pod sklep Peugeotem 206 i na ręcznym zostawiła poszła tam po sklepach i raptem jej nie było 30min i niestety do tej pory auto stoi zamarzł ręczny A co do regulatora to się ciesz że masz po lifcie do przedlifta nie dostaniesz nigdzie w sklepach ORI Boscha tylko jakieś gówniane zamienniki , a jak dzwoniłem do ASO we Wro to mogli mi go ściągnąć z DE za całe 430zł :facepalm:
Kowi87 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2014 ja mam problem z ustaleniem jego numeru fabrycznego, bo z chęcią bym kupił ori:whistling:
Aron21 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 A na altku nie ma nr seryjnych ?? Bo jak są to wystarczy to do ASO
Kowi87 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2014 Niewiem czy nie trzeba altka zdemontować by sie doszukać numerów:whistling: no ale przyjrze sie jutro, nie bardzo mam czas w ogóle na auto:kwasny:
cymek28 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Ja mam jakiś zamiennik na 14.5V i daje rade.
Kowi87 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2014 no ja też mam własnie zamiennik, ale cos mi sie zdaje że tam cos przymarzło, kiedys miałem cos podobnego z tym ładowaniem że sie przywiesiło cos od mrozów:facepalm:
Aron21 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zdejmij sama pokrywe silnika i juz powinienes zobaczyc numer altka taka naklejka jest na nim wlasnie z tej strony od silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się