Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

dizla to wogóle nie opłaca się robić :thumbdown: , Kowi szczerze Ci powiem , że srednio to wyszło liczyłem po cichu na mocne 175 ps i min 370nm

też liczyłem na tyle :wink4:, i cały czas utwierdzam się w przekonaniu że dobrze zrobiłem nie robiąc nic z silnikiem :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ale rafalekx to szyderca, chyba największy na forum :gwizdanie: :kox:

nie :decayed:ja mu najzwyczajniej zazdroszczę :decayed: Ale ni mówcie mu tego :przebiegly:

spoko kowi już do siedzenia na forum prawie wzrok stracił dlatego nie musisz się obawiac że się dowie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dizla to wogóle nie opłaca się robić :thumbdown: , Kowi szczerze Ci powiem , że srednio to wyszło liczyłem po cichu na mocne 175 ps i min 370nm

Silnik juz swoje przeniósł :confused4: wiec dobrze jest jak jest :wink4: też myślałem że wiecej wypluje, a to ze diesla nie warto modzic to juz rok temu wiedziałem :wink4: ale trzeba było skończyć projekt

nMi tam sie wydaje ze w maire normalny wynik jak na te graty, pamietajcie hamownia hamowni nie równa, jak gdzie idziej pojade mzoę 175 wypluje, tylko po co przecież nie cyferki sie liczą tylko odczucia,a te naprawde sa lepsze od poprzednich :kox:

jak bym był pewny co do sprzęgła to można by i hardkora zrobić, tyle ze mi juz sie niechce ciągle coś wymieniać :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest źle, ważne żeby właściciel był zadowolony :good: A raczej jakoś to jeździ i żeby nie sprawiało już więcej problemów właścicielowi :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale Kowi, nie masz co narzekać, przybyło 55KM więc różnicę czuć, jeżdżą niektórzy seriami i żyją :naughty:

seria ma koło 120 KM a nawet więcej czasami, więc tylko 45 przybyło :decayed: wartość zabiegów ok. 7000 zł :decayed: seria tego padła + 7000 zł = PD zmodzone na 190 KM :decayed:

ale rafalekx to szyderca, chyba największy na forum :gwizdanie: :kox:

Biorąc pod uwagę, że z serii programem robisz 140 KM za 1kPLN, to 25 KM za 6000-7000 to :slina:

:polew:

tylko soft w Q jeżdzi jak FWD po kiepskim boxie :gwizdanie: wole robić silnik niz zmieniać zderzaki, z ta mocą też nie jednego zaskoczy :wink4:

Jak by zaczynał modzenie w tym moemencie silnika to bym odrazu ładował PD, ale jak zaczynałem to nie wiele było zakończonych projektów wiec prawde mówiac nikt nie wiedział czy czy sie opłaca czy nie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to chodzi, ja śmigam 90KM i daje radę, a co dopiero 165 :wink4:, bezproblemowej jazdy teraz zyczę :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale Kowi, nie masz co narzekać, przybyło 55KM więc różnicę czuć, jeżdżą niektórzy seriami i żyją :naughty:

seria ma koło 120 KM a nawet więcej czasami, więc tylko 45 przybyło :decayed: wartość zabiegów ok. 7000 zł :decayed: seria tego padła + 7000 zł = PD zmodzone na 190 KM :decayed:

ale rafalekx to szyderca, chyba największy na forum :gwizdanie: :kox:

Biorąc pod uwagę, że z serii programem robisz 140 KM za 1kPLN, to 25 KM za 6000-7000 to :slina:

:polew:

tylko soft w Q jeżdzi jak FWD po kiepskim boxie :gwizdanie: wole robić silnik niz zmieniać zderzaki, z ta mocą też nie jednego zaskoczy :wink4:

Jak by zaczynał modzenie w tym moemencie silnika to bym odrazu ładował PD, ale jak zaczynałem to nie wiele było zakończonych projektów wiec prawde mówiac nikt nie wiedział czy czy sie opłaca czy nie :wink4:

Dokładnie, Kowi był jednym z pionierów :good:

Ktoś kto później zaczynał miał szansę korzystać z doświadczeń innych (np. ja :decayed:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniec płaczów i zazdrości :good: Kto bogatemu zabroni modzić diesla :good: Kowi podszedł do sprawy jak inny wieszcz z innego forum: "ma być grubo i drogo" cyt. N. :decayed:

A tak nawiasem... mówią że lubelszczyna najbiedniejsza część kraju, a w Rykach chłopcy bawią się aż miło :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale Kowi, nie masz co narzekać, przybyło 55KM więc różnicę czuć, jeżdżą niektórzy seriami i żyją :naughty:

seria ma koło 120 KM a nawet więcej czasami, więc tylko 45 przybyło :decayed: wartość zabiegów ok. 7000 zł :decayed: seria tego padła + 7000 zł = PD zmodzone na 190 KM :decayed:

ale rafalekx to szyderca, chyba największy na forum :gwizdanie: :kox:

Biorąc pod uwagę, że z serii programem robisz 140 KM za 1kPLN, to 25 KM za 6000-7000 to :slina:

:polew:

tylko soft w Q jeżdzi jak FWD po kiepskim boxie :gwizdanie: wole robić silnik niz zmieniać zderzaki, z ta mocą też nie jednego zaskoczy :wink4:

Jak by zaczynał modzenie w tym moemencie silnika to bym odrazu ładował PD, ale jak zaczynałem to nie wiele było zakończonych projektów wiec prawde mówiac nikt nie wiedział czy czy sie opłaca czy nie :wink4:

Spoko, spoko.

Po prostu temat hlapaczy się skończył, to musiałem coś nowego znaleźć :decayed:

:tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś kto później zaczynał miał szansę korzystać z doświadczeń innych (np. ja :decayed:)

Macie dokładnie takie same mody? Ciekawe jaki będzie u Ciebie wynik :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniec płaczów i zazdrości :good: Kto bogatemu zabroni modzić diesla :good: Kowi podszedł do sprawy jak inny wieszcz z innego forum: "ma być grubo i drogo" cyt. N. :decayed:

gdzie tam grubo, jak by miało być grubo to bym zażyczył program destrukcyjny na 190 kunia :kox: a tak moze w końcu pojeżdze bez odwiedzin serwisów :cool1:

a pozatym kto tam patrzy ile w auto włoży, jak to krzyniek powiedział gdzie zaczyna sie pasja kończy sie ekonomia, równie dobrze przecież mogłem auto sprzedac i kupic nowsze z podobna mocą do obecnej ale po co, liczy sie fun :decayed: teraz podjeżdzam do niewtajemniczonego A4 w sprawy forumowe czy tam innego auta i koleś sie głowi jakim cudem takie stare padło i to w 4x4 tak odjeżdza :polew:

Do tego projektu brakowało mi tylko map sensora od ARL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.cliosport.net/forum/showthread.php?531894-350BHP-Scania-turbo-d-Merc-W123-diesel-drift-weapon

no....to byłby kox :decayed:[br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 16:23_________________________________________________

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś kto później zaczynał miał szansę korzystać z doświadczeń innych (np. ja :decayed:)

Macie dokładnie takie same mody? Ciekawe jaki będzie u Ciebie wynik :mysli:

Ja mam mocniejsze sprzęgło i turbinę AWX (Piotrek ma hybrydę).

I chyba dorzucę inny map sensor :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś kto później zaczynał miał szansę korzystać z doświadczeń innych (np. ja :decayed:)

Macie dokładnie takie same mody? Ciekawe jaki będzie u Ciebie wynik :mysli:

Ja mam mocniejsze sprzęgło i turbinę AWX (Piotrek ma hybrydę).

I chyba dorzucę inny map sensor :mysli:

Pomyśl, chciaż witek mówił ze nie bedzie znacznej róznicy w wyniku, pewnie doszło by ze 5-7km :gwizdanie: ( w moim przypadku) tylko wrazie notlaufów bedziesz miał większą granice dopuszczalnych przeładowan zanim wpadnie w t. awaryjny :wink4: ja juz nic nie grzebie w silniku, no chyba ze sie posypie to wleci AVF i 6ka :evil:

Ale obecny wynik nie jest zły :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś kto później zaczynał miał szansę korzystać z doświadczeń innych (np. ja :decayed:)

Macie dokładnie takie same mody? Ciekawe jaki będzie u Ciebie wynik :mysli:

Ja mam mocniejsze sprzęgło i turbinę AWX (Piotrek ma hybrydę).

I chyba dorzucę inny map sensor :mysli:

Pomyśl, chciaż witek mówił ze nie bedzie znacznej róznicy w wyniku, pewnie doszło by ze 5-7km :gwizdanie: ( w moim przypadku) tylko wrazie notlaufów bedziesz miał większą granice dopuszczalnych przeładowan zanim wpadnie w t. awaryjny :wink4: ja juz nic nie grzebie w silniku, no chyba ze sie posypie to wleci AVF i 6ka :evil:

Ale obecny wynik nie jest zły :evil:

Kowi nie wiem czy by Ci sie teraz opłacało ładować AWX/AVF :gwizdanie:, po przesiadce z 165koni, by nie jechało a żeby coś podrezać też trzeba sporo włożyć :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ślepy jeśli zostane przy A4 w kolejnym wydaniu to nie ma co myslec trza kupowac ese :kox:

Zapewne na AWXa i zrobienie softu dało by podobny wynik do obecnego, więc odczucia były by tylko lepsze pod wzgledem momentu bo tam by pod 400 podszedł :gwizdanie:

Ale w tym momencie już nie myśle o grzebaniu w tym padle, teraz odkłądam złotówki na granie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ślepy jeśli zostane przy A4 w kolejnym wydaniu to nie ma co myslec trza kupowac ese :kox:

Zapewne na AWXa i zrobienie softu dało by podobny wynik do obecnego, więc odczucia były by tylko lepsze pod wzgledem momentu bo tam by pod 400 podszedł :gwizdanie:

Ale w tym momencie już nie myśle o grzebaniu w tym padle, teraz odkłądam złotówki na granie :kox:

no to co teraz jakieś dobre car audio i do żyda ;( :decayed: :decayed:

ja dlatego nie grzebałem w Zeciorze, tylko jak się uda to odrazu wleci AWX/AVF :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak robić to konkret albo wcale naughty

popieram

Nawet daje rade. płaski moment :good:

Mocy nigdy nie za wiele... zabawa zaczyna sie powyzej 400Nm :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny zimowy setup :naughty::good:[br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 17:04_________________________________________________

zabawa zaczyna sie powyzej 400Nm

i 300KM :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...