Kalvi7 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Witam, Dowiedziałem się od poważanego w mojej okolicy człowieka zajmującego się elektroniką, że mój motor może zostać podkręcony nawet do 240 KM bez większych konsekwencji dla silnika... Czy to prawda? Gdzieś kiedyś słyszałem, że podniesienie mocy o 'głupie' 30-40 KM, powinno nieść za sobą wymianę tarcz, klocków itp. Jest to prawdą czy raczej bajką? O ile warto podkręcić by było to 'bezpieczne' dla samochodu?
Marc!n Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 +- 40KM jest bezpieczne dla każdego silnika bo zawsze ma jakąś tam rezerwę, na więcej potrzebne są zmiany w mechanice bo było by zbyt pięknie żeby tylko po podpięciu do lapka motor wypluł 100 koników więcej. Co do wymian to z rzeczy eksploatacyjnych pierwsze może paść sprzęgło, przeguby etc od dużego Nm. Hamulce nie wymagają zmian jeżeli zachowasz dotychczasowy styl jazdy i o ile seryjne Ci wystarczają
michail55 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Ja mam 200 prawie w blb na turbie caha i daje rade
deafca Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Witam Posiadam silnik 2.0 tdi 137km da rade coś z niego wyszarpać więcej koni, czy muszę turbinę zmienić na większą ? 1
riddick74 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Ja dzwoniłem z 2tyg temu do Aligatora i też usłyszałem 1600zł bez zabezpieczenia z zabezpieczeniem 2000zł. A Rogal gdzie przyjmuje ;> Na forum A3-club byl grupowe chipowanie u Aligatora, za edc17 1100zł chyba
spanky Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 WitamPosiadam silnik 2.0 tdi 137km da rade coś z niego wyszarpać więcej koni, czy muszę turbinę zmienić na większą ? silnik CAGB 136 PS to to samo co jednostka 143 PS , tylko okrojona programowo i dlubie sie tak samo jak wersja 143 PS Poniżej przykładowy przyrost po delikatnym sofcie. Audi A4 B8 2.0 TDI 136 PS silnik CAGB - 385 Nm / 175 PS
kmink Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 Kalvi7....softowo? Jesli tak to powiedz gościowi, żeby wiecej juz nie brał tego co bierze...
juby_p Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Witam,Dowiedziałem się od poważanego w mojej okolicy człowieka zajmującego się elektroniką, że mój motor może zostać podkręcony nawet do 240 KM bez większych konsekwencji dla silnika... Czy to prawda? Gdzieś kiedyś słyszałem, że podniesienie mocy o 'głupie' 30-40 KM, powinno nieść za sobą wymianę tarcz, klocków itp. Jest to prawdą czy raczej bajką? O ile warto podkręcić by było to 'bezpieczne' dla samochodu? Kogo się pytałeś bo mnie zaciekawiłeś? bo to też i moja okolica:) hamulce robi się dla poprawy bezpieczeństwa nie jest to konieczność...
Dogusik Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 witam szykam kogos na sklasku kto podniesie dobrze moc za rozsadne pieniadze w audi A4 2.0 tdi cr 120 km seria z 2010 roku B8
Hohe Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 witam szykam kogos na sklasku kto podniesie dobrze moc za rozsadne pieniadze w audi A4 2.0 tdi cr 120 km seria z 2010 roku B8 ..... ,,,,, W prezencie.
Gibons Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Jeżeli jesteś chętny to przymierzamy się do grupowego chipa w DynoSoft w Katowicach na razie jest nas 3 chętnych Ty byłbyś 4 pomysł powstał wczoraj tak że jeszcze brakuje 6 osób. Chipowanie myślę że było by gdzieś w najbliższych 2-3 miechach. Jutro będę dzwonił tam i dowiem się więcej info. Jak coś to pisz na PW
srb38vx Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Jeżeli jesteś chętny to przymierzamy się do grupowego chipa w DynoSoft w Katowicach na razie jest nas 3 chętnych Ty byłbyś 4 pomysł powstał wczoraj tak że jeszcze brakuje 6 osób. Chipowanie myślę że było by gdzieś w najbliższych 2-3 miechach. Jutro będę dzwonił tam i dowiem się więcej info. Jak coś to pisz na PW Tak tylko kolega ma sterownik do wyciągnięcia 2010 r. nie wiem czy ali go podciągnie pod grupowe
Gibons Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Pewnie tak tylko będzie trochę wyższa cena, ale i tak niższa niż normalnie
Hohe Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Pewnie tak tylko będzie trochę wyższa cena, ale i tak niższa niż normalnie A ile tak mniej-więcej wyjdzie? Może i ja bym się dołączył.
Gibons Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Z tego co kiedyś z nim rozmawiałem to nie we wszystkich rocznikach 2009 trzeba wyciągać sterownik. Nie mam pojęcia ile wyjdzie taniej. Na forum A3 z tego co wiem było coś takiego że każdy płacił 1000zł za program i w tej cenie była również jedna mała modyfikacja np wymiana turbiny na większą powiedzmy z CAGA na CAHA lub wymiana np seryjnego IC na ten od 3.0TDI. Myślę że tutaj też da się załatwić coś takiego. Podejrzewam że cena grupowego programu była by 1000zł na pewno nie mniej gdzie normalnie kosztuje 1600zł u niego bez innych modyfikacji. Wymiana turbo chyba 350zł z tego co pamiętam. Więc z wyciągnięciem może była by cena 1300zł ? (tutaj strzelam) zamiast 2000zł. Na Forum A3 kilka osób się nie załapało na ostatnią turę więc myślę że byli by również chętni więc 10 osób jest realne żeby znaleźć. Tak jak powiedziałem jutro spróbuję się tam dodzwonić i zapytać co i jak.
Gibons Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Z tego co wiem to sprawa wygląda tak że wszystkie samochody w których nie trzeba wyciągać sterownika płacą 1000zł za program + jedna modyfikacja. Inne przypadki czyli samochody gdzie jest więcej niż jeden sterownik silniki benzynowe diesle V8 mają 25% rabatu od ceny standardowej która wynosi bodajże 2tyś czyli płacą 1500zł Tutaj info zaczerpnięte na ten temat z innego forum "Witam serdecznie Poniżej przedstawiam warunki na których organizujemy grupowy chiptuning 1. Musi się zebrać i umówić przynajmniej 10 osób. 2. Usługa obejmuje diagnostykę, pomiary przed i po na hamowni obciążeniowej 4wd, wykonanie indywidualnego oprogramowania sterującego silnikiem. Cena za usługę to 1000zł pod warunkiem spełnienia punktu pierwszego. 3. Promocja dotyczy samochodów z silnikiem diesela z jednym sterownikiem silnikowym i w których można wykonać modyfikację przez złącze diagnostyczne (sterowniki EDC15, EDC16, starsze EDC17). W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi, dieseli z więcej niż jednym sterownikiem silnikowym (głównie V8 i większe) oraz tych w których konieczny jest demontaż sterownika silnikowego proponujemy 25% zniżkę w stosunku do ceny standardowej (cena po zniżce nie może być niższa niż 1000zł). 4. Rezerwujemy sobie prawo do nie wykonania tuningu np. jeżeli nie zajmujemy się danym typem silników (np. nie tuningujemy już sterowników 8 bitowych 1Z AAT AEL TDS, starych 1.8T na lince itp). Dlatego w przypadku starszych lub niestandardowych pojazdów proszę o telefon przed wpisaniem się na listę. 5. Promocja dotyczy seryjnych silników, maksimum jedna modyfikacja (większe wtryski lub niewiele większe turbo lub fmic itp). Ponieważ w poprzednich edycjach pojawiały się niedomówienia informuję że przez termin "niewiele większe turbo" rozumiem seryjne turbo o zbliżonym rozmiarze (np. turbo asz lub arl do asv czy alh). Jakakolwiek hybrydowa turbina to nie jest "niewiele większe turbo". 6. Bardzo proszę o przyjeżdzanie sprawnymi pojazdami. Z przykrością muszę stwierdzić, że w poprzednich edycjach często zdarzało się że przyjeżdzały samochody niesprawne. Dlatego bardzo proszę o nieprzyjeżdzanie samochodami którymi gołym okiem widać wycieki np. w układzie dolotowym, w zaworze EGR, z wahaniami mocy podczas przyspieszania, z pojawiającym się trybem awaryjnym itd. W przypadku przyjechania samochodem z takimi usterkami należy liczyć się z dodatkowymi kosztami. Zryczałtowany koszt diagnostyki i sprawdzenia samochodu na hamowni przed tuningiem w przypadku niemożności wykonania tuningu z powodu złego stanu technicznego to 200zł 7. Na termin grupowego chipowania chciałbym przeznaczyć okres około dwóch tygodni, chyba że liczba chętnych umówionych osób przekroczy 20, wtedy przedłużymy promocję. 8. Termin grupowego chipowania ustalimy po zebraniu się grupy minimum 10 osób chętnych. Pozdrowienia, Wojciech Gołąbek" ---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 23:01 ---------- Samochody w których można wykonać modyfikację przez złącze diagnostyczne: Diesel: Sterowniki EDC15 cena po rabacie 1000zł Sterowniki EDC16 cena po rabacie 1000zł Sterowniki EDC17 cena po rabacie 1100zł niezależnie od liczby cylindrów. Benzyna: Sterowniki ME7 grupa VAG cena po rabacie 1100zł Sterowniki MED9 grupa VAG cena po rabacie 1250zł Sterowniki MED17 grupa VAG cena rabacie 1400zł Inne sterowniki - rabat wg indywidualnych ustaleń telefonicznych. Samochody w których modyfikację wykonuje się przez wyciągnięcie sterownika silnikowego (roczniki 2009 i nowsze): Diesel 4 cylindry 1500zł Diesel 5-6 cylindrów 1600zł (cena uwzględnia zwyżkę za napęd 4x4) Diesel 8 cylindrów 2000zł (cena uwzględnia zwyżki za napęd 4x4 i automat) Benzyna VAG 1700zł Do wszystkich cen należy doliczyć 100zł za automat i 100zł za napęd 4x4. Promocja dotyczy seryjnych silników, maksimum jedna modyfikacja (większe wtryski lub niewiele większe turbo lub fmic itp). Ponieważ w poprzednich edycjach pojawiały się niedomówienia informuję że przez termin "niewiele większe turbo" rozumiem seryjne turbo o zbliżonym rozmiarze (np. turbo asz lub arl do asv czy alh). Jakakolwiek hybrydowa turbina to nie jest "niewiele większe turbo". Bardzo proszę o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. Z przykrością muszę stwierdzić, że w poprzednich edycjach często zdarzało się że przyjeżdżały samochody niesprawne. Dlatego bardzo proszę o nieprzyjeżdżanie samochodami którymi gołym okiem widać wycieki np. w układzie dolotowym, w zaworze EGR, z wahaniami mocy podczas przyspieszania, z pojawiającym się trybem awaryjnym itd. W przypadku przyjechania samochodem z takimi usterkami należy liczyć się z dodatkowymi kosztami. Zryczałtowany koszt diagnostyki i sprawdzenia samochodu na hamowni przed tuningiem w przypadku niemożności wykonania tuningu z powodu złego stanu technicznego to 200zł. Promocja nie łączy się z innymi promocjami.
Robert-RR Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Panie i Panowie! Pacjent: A4 2,0TDI 143KM 2008r. Dla mnie ten samochód "nie jedzie". Jakie modyfikacje polecacie? Na jakie wartości KM oraz Nm mogę liczyć w przypadku następujących zmian: - program - program + wydajniejszy intercooler (jaki?) - program + wydajniejszy intercooler + turbo (najlepiej z silnika CAHA?)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się