Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9tdi 110km pomiar kopresji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastnawiam sie nad kupnem od ojca audika a4 b5 AFN z 1996r. autko ma oryginalny przebieg 460tys. mimo to jezdzi znakomicie.

Zakupilem przyrząd do mierzenia kompresji i chce wykonac pomiar, niestety nie wiem czy konieczne jest odlaczenie pompy wtryskowej, jesli tak to w jaki sposob ja odlaczyc ? moze jeszcze ma ktos pomysl co warto sprawdzic ? z gory dziekuje za odpowiedz.

Opublikowano

Najlepszym sposobem jest odpiecie zasilania od N109. Mozesz tez poluzowac przewody od wtryskow, ale wtedy ropka sie sączy i jest balagan.

Opublikowano

Jest na pompie w okolicy przewodów wtryskowych

Opublikowano

Idzie do niego jeden przewód.

Mam pytanko jakie jest minimalne dopuszczalne cisnienie w AFN'ie ?? z 22??

Opublikowano

Dzięki za info:)

Opublikowano

tylko sprawdzaj na zimnym silniku

Opublikowano
tylko sprawdzaj na zimnym silniku

Na zimnym??? z tego co mi wiadomo bardziej miarodajny wynik będzie na ciepłym :) bo na zimnym gęściejszy olej uszczelni pierścienie :) jeśli się mylę to mnie poprawcie :)

Opublikowano

grubo sie mylisz kompresja tylko i wylacznie na zimnym.

Opublikowano
grubo sie mylisz kompresja tylko i wylacznie na zimnym.

Jakieś uzasadnienie wypowiedzi?? Chętnie dowiem się czegoś nowego :) Od zawsze mierzyłem na ciepłym a tu zonk :)

EDIT:

kawałek tekstu z Sam Naprawiam Audi A4 ---->ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting

Opublikowano

ja się zgadzam z przemówcami, kompresja tylko i wyłącznie na zimnym w dieslu:decayed: w benzynce można na ciepłym:wink:

Opublikowano

Zimny, najlepiej po nocy stania ;-)

Wysyłane z mojego LG-P970 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

W tym cały ambaras żeby mierzyć gdy olej spłynie po nocy i na zimnym by sprawdzić faktyczna kompresję silnika bez dodatkowego uszczelnienia olejem.

Jesli na zimnym będzie OK to na ciepłym tym bardziej czego nie powiesz na odwrót. Jeśli na zimnym jest dobra kompresja to przy -30*C tez go odpalisz bez problemu.

Opublikowano

Zgadzam sie z przedmowcami. W dieslu pomiar kompresji miarodajny jest na zimnym silniku. Na zimnym masz najwiekszy luz pierscien-tlok, poza tym olej splywa z gladzi i nie uszczelnia pierscieni. A dla rozruchu zimnego Diesla odpowiednie cisnienie sprezania ma pierwszorzedne znaczenie. Jest jeszcze cos takiego jak proba olejowa.

Opublikowano

dzisiaj wykonalem pomiar nowym miernikiem: TESTER CIŚNIENIA MIERNIK DIESLA SPRĘŻANIA DIESEL A (2992943633) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. , oczywiscie zawor paliwa odlaczony, gaz wcisniety do konca. Auto stalo cala noc, jedynie odpalilem i wjechalem do garazu(max.2minuty) Zrobilem pomiar i jestem bardzo zdziwiony, cisnienie niby max 31 bar. a nam wyszlo:

1-32,5. 2-32. 3-31,5. 4-32. Auto a4 b5 AFN z 1996r ma ponad 400tys przejechane. Co moze byc przyczyna ze tak duzo wyszlo ?

Opublikowano

trzeba bylo go nie odpalac przed pomiarem

my u brata w golfie jak sprawdzalismy to rano samochod byl jezdzony potem stal 4 godziny na mrozie i zrobilismy pomiar i wyszlo po 36 na kazdym

Opublikowano

Z takich wyników się aby cieszyć. U mnie jak robił mi pomiar fachowiec przy 300tys przejechanych pokazało na wszystkich około 31 i pali na strzał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...