Fido Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Gdybym Ja robił takie rzeczy to bym ci powiedział cenę. Popytaj tych do których zawieziesz te fele. Malowałem już nie jedne (dla siebie) ale akrylem. Sam czyściłem papierem. Za 4 felgi wyszło mi 110 zł bo tyle baza Debera i bezbarwny lakier kosztował. Są też firmy które wypolerują ci na lustro. Tyle że w googlach musisz poszukać blisko siebie. U mnie robią i jak chcesz to zapytaj ile polerka wyjdzie. PYNIO-POLER
Maras Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Opublikowano 22 Lutego 2013 najchetniej to bym ich sam zrobil ale ta polerka jest strasznie pracochlonna a wogole nie wiem czy w kazdym miejscu dam rade to ladnie spolerowac
Fido Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Niestety ale tak to jest. Albo robisz sam (trzeba mieć do tego narzędzia i odpowiednie pasty) albo dajesz zarobić na życie innym by do Anglii na zmywak nie musieli jeździć.
wilku213 Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Ostatnio zawiozlem alu i powiedzial ze sie nie da i oddal takie jak byly i kase wzial Ja tam już wiem jak rozmawiać z takimi pseudo-mechanikami... robota nie zrobiona- nie ma kasy. Jeszcze jak nie ruszone to juz w ogóle... tak na przyszłość.
Gość adus20 Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 moim zdaniem szkoda tego ruszac jak na zime, i tak felgi caly czas uwalone beda, to ie bedzie widac ich faktycznego stanu, a cena felg hmmm szkoda zabawy
Gość Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 dajcie spokój, za Dezenty w świetnym stanie - 18" dałem 1000 pln - moim zdaniem szkoda pchać kasę w ich odnawianie
clinque Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 jak juz Ci ktos wyzej podrzucil polerowanie felg na zime to pomylka, jesli mialbys to robic sam...no coz, zniechecilbys sie po 2 dniach spedzonych przy jednej, ale mialbys gotowa wyczyszczona do malowania na takie felgi szkoda by mi bylo nawet proszek klasc, bo koszt niewspolmierny do ich wygladu, wiec radzilbym Ci je wyczyscic papierem i malowac kompresorem, a jak nie masz kompresora to nawet fronty szprejem maznac Sam tak zrobilem, przesmigalem zime i byla gitara, bez specjalnej spinki ogarnialem sobie jedna sztuke dziennie, malowalem sam a jakiegos doswiadczenia w lakierowaniu nie mam, bo wczesniej malowalem tylko woblery aerografem Masz jedna przed i druga po zabiegu
sokal Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 moim zdaniem szkoda tego ruszac jak na zime, i tak felgi caly czas uwalone beda, to ie bedzie widac ich faktycznego stanu, a cena felg hmmm szkoda zabawy Super rada Kolego Maras nie poleruj tych felg bo to nie ma sensu, będziesz musiał o nie bardzo dbać żeby nie wyglądały tak jak teraz a o jeździe zimą zapomnij. Pomaluj je sobie na srebrno czy to samemu czy u kogoś i posłużą jeszcze kupę lat jako zimówki a na przyszłość omijaj szerokim łukiem takich pseudo mechaników. I to tyle w tym temacie
Maras Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 ok to teraz powiedzcie mi jak z nimi zrobic. Najpierw scansolem pojechac pozniej papier (jaki) i farba (kompresor mam)
clinque Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 ok to teraz powiedzcie mi jak z nimi zrobic. Najpierw scansolem pojechac pozniej papier (jaki) i farba (kompresor mam) Pomin scansol, wal od razu papierem. Najlepiej rzep, wiertara i o polowe mniej roboty
Fido Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Pytasz o tak proste rzeczy. Nie czyściłeś nigdy żadnych elementów ? Zaczynasz od małej gradacji (80-240) i potem kolejno drobniejsze (320-500-800).
grzes1150 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Różnie.Zależy od firmy. W Zamościu krzyczeli 50 zł od sztuki (piaskowanie + malowanie proszkowe). To jak za darmo Ja za piaskowanie 8szt alu płaciłem 70zł... lakierowanie we własnym zakresie
radioo11 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Witam koledzy. Mam felgi w bardzo kiepskim stanie ale szkoda ich na zlom wywozic wiec pomyslalem ze sie nimi zajme i na zime beda. Co z taka felga mozna zrobic? Polerka czy jakies malowanie. Jak sie poleruje felgi i czy taka da rade wypolerowac na lustro?http://img534.imageshack.us/img534/1773/20130221164726.jpg witam panowie mam wlasnie takie alu jak kolega,ale pytanie troche z innej beczki,oryginalnie mam stalówki dokupilem wlasnie teraz te fele,i pytanie czy moge je dokrecac srubami od stalowek? jesli nie to jakie sruby kupic rodzaj i rozmiar? pozdrawiam kolegow.
Fido Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Włóż śrubę w alu i zmierz ile wystaje gwint.
radioo11 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 gwintu wystaje troszke mniej niz w stali ale nie wiem jaki ma byc leb sruby czy taki jak w stali czy inny.
Fido Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Troszkę to znaczy ile ? Na jeden obrót kluczem ? Na 2 obroty ? Dodam że w poprzednim aucie czyli B5 używałem tych samych śrub do stali jak i alu.
radioo11 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 no wlasnie o to mi chodzi,gwintu jest mniej o okolo 0,5cm jak w stali,zrobilem na tych kolach tak okolo 500km na moich srubach a po zdjeciu mialem wrazenie ze sruby troche puscily.
Fido Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Pół centymetra to pół centymetra. Może mieć znaczenie a może nie mieć. Wszystko zależy ile faktycznie wystają w alu. Jak by ci śruby puściły to by koła poodpadały.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się