booster70 Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Czy moze ktos zrobic konkretna liste potrzebnych kolanek/zlaczek/opasek do montazu w AFNie?
Inkognito Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Lepiej pospawac calosc i wtedy potrzebujesz tylko 2 laczniki sylikonowe jedna redukcje... No kwestia jeszcze czy chcesz to robic do samego egr-a czy tylko do miejsca gdzie znajdowal sie ori ic
clinque Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Nie mialem mozliwosci wyspawania, wiec mam wszystko na opaskach i wyglada to tak: od turbiny mam kolanko silikon 90st dlugie, lacznik nierdzewka 10cm, lacznik silikon krotki, kolanko 90st nierdzewka, redukcja z 50 na 57 do icka od A5 druga strona od ostatniego ori weza przy seryjnym icku: kolanko 90st nierdzewka, lacznik silikonowy 15cm, kolanko 90st nierdzewka, krotki lacznik silikonowy, kolanko 90st nierdzewka, redukcja z 50 na 57mm do icka. Do tego 11 opasek na 51 i 2 na 57mm i to wszystko. Nie wiem jakiego fmicka zamontujesz i na jakiej wysokosci, dlatego ciezko jest okreslic jak to bedize wygladalo u Ciebie. Od strony seryjnego icka jest duzo miejsca i nie ma problemow, gorzej jest od strony turbiny gdzie klakson i weze klimy przeszkadzaja i trzeba dokladnie to wszystko spasowac.
Inkognito Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Albo znaleźc inne miejsce na trombitko:-P generalnie to jest praca na 2 dni jesli jestes ogarniety...
tarq Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 FMIC od audi a5 pasuje i ma boczne ladne wyjscia latwo z tego co czytalem go zaadoptowac
booster70 Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Opublikowano 4 Marca 2013 no ale pewnie taki Ic z A5 kosztuje tyle co pol przodu B5
clinque Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 FMIC od audi a5 pasuje i ma boczne ladne wyjscia latwo z tego co czytalem go zaadoptowac Czy latwo...Gdybym dugi raz robil, kupilbym cienszego chinczyka i nic belki nie przerabial. Pawle ic z A5 kosztuje cale 200zł
Kowi87 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Albo znaleźc inne miejsce na trombitko:-P generalnie to jest praca na 2 dni jesli jestes ogarniety... spokojnie starczy 12h od 0 po całość tylko trzeba mieć materiały i spawarke:wink: ---------- Post dopisany at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany at 13:48 ---------- najłatwiej to spasować 14ke chinola
Armi Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Piotrek, Twój mechanik może i w 12h ogarnia:wink: Samodzielnie schodzi się dłużej. Nieskończona ilość przymiarek, podcinanie belki, mierzenie kątów, spawanie. Nigdy nie jest tak, że od razu wszystko wychodzi. A na koniec i tak pewnie coś będzie wpadało w wibracje i trzeba będzie robić podkładki pod rury. Próbować spasować zderzak (i tak robi się to wcześniej) ale końcowe ustawianie zderzaka też trochę zajmuje.
MAGIC87 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Ale nie ma jak samemu to ogarnac:wink: rogal na pysku i zawsze kasa zostaje:wink:
Armi Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Pewnie, że tak:naughty: Zajeło mi to 5 listopadowych wieczorów:whistling: ale wiedza bezcenna.
Inkognito Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Ja pisalem ze dwa dni dla kogos bez doswiadczenia. pewnie ze mozna to zrobic szybciej bo ja robie to dosc szybko:@ Ale ktos kto podchodzi pierwszy raz do tematu to i tydzien moze byc za krotki...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się