Skocz do zawartości
IGNOROWANY

FMIC - konkrety ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy moze ktos zrobic konkretna liste potrzebnych kolanek/zlaczek/opasek do montazu w AFNie?

Opublikowano

Lepiej pospawac calosc i wtedy potrzebujesz tylko 2 laczniki sylikonowe jedna redukcje... No kwestia jeszcze czy chcesz to robic do samego egr-a czy tylko do miejsca gdzie znajdowal sie ori ic

Opublikowano

Nie mialem mozliwosci wyspawania, wiec mam wszystko na opaskach i wyglada to tak:

od turbiny mam kolanko silikon 90st dlugie, lacznik nierdzewka 10cm, lacznik silikon krotki, kolanko 90st nierdzewka, redukcja z 50 na 57 do icka od A5

druga strona od ostatniego ori weza przy seryjnym icku: kolanko 90st nierdzewka, lacznik silikonowy 15cm, kolanko 90st nierdzewka, krotki lacznik silikonowy, kolanko 90st nierdzewka, redukcja z 50 na 57mm do icka.

Do tego 11 opasek na 51 i 2 na 57mm i to wszystko. Nie wiem jakiego fmicka zamontujesz i na jakiej wysokosci, dlatego ciezko jest okreslic jak to bedize wygladalo u Ciebie. Od strony seryjnego icka jest duzo miejsca i nie ma problemow, gorzej jest od strony turbiny gdzie klakson i weze klimy przeszkadzaja i trzeba dokladnie to wszystko spasowac.

Opublikowano

Albo znaleźc inne miejsce na trombitko:-P generalnie to jest praca na 2 dni jesli jestes ogarniety...

Opublikowano

E tam. Od 8 do 1 w nocy da rade ;]

Opublikowano

FMIC od audi a5 pasuje i ma boczne ladne wyjscia :) latwo z tego co czytalem go zaadoptowac

Opublikowano

no ale pewnie taki Ic z A5 kosztuje tyle co pol przodu B5 :decayed:

Opublikowano
FMIC od audi a5 pasuje i ma boczne ladne wyjscia :) latwo z tego co czytalem go zaadoptowac

Czy latwo...Gdybym dugi raz robil, kupilbym cienszego chinczyka i nic belki nie przerabial. Pawle ic z A5 kosztuje cale 200zł :decayed:

Opublikowano
Albo znaleźc inne miejsce na trombitko:-P generalnie to jest praca na 2 dni jesli jestes ogarniety...

spokojnie starczy 12h od 0 po całość:wink: tylko trzeba mieć materiały i spawarke:wink:

---------- Post dopisany at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany at 13:48 ----------

najłatwiej to spasować 14ke chinola

Opublikowano

Piotrek, Twój mechanik może i w 12h ogarnia:wink:

Samodzielnie schodzi się dłużej. Nieskończona ilość przymiarek, podcinanie belki, mierzenie kątów, spawanie.

Nigdy nie jest tak, że od razu wszystko wychodzi. A na koniec i tak pewnie coś będzie wpadało w wibracje i trzeba będzie robić podkładki pod rury. Próbować spasować zderzak (i tak robi się to wcześniej) ale końcowe ustawianie zderzaka też trochę zajmuje.

Opublikowano

Ale nie ma jak samemu to ogarnac:wink: rogal na pysku i zawsze kasa zostaje:wink:

Opublikowano

Pewnie, że tak:naughty::kox:

Zajeło mi to 5 listopadowych wieczorów:whistling: ale wiedza bezcenna.

Opublikowano

Ja pisalem ze dwa dni dla kogos bez doswiadczenia. pewnie ze mozna to zrobic szybciej bo ja robie to dosc szybko:@

Ale ktos kto podchodzi pierwszy raz do tematu to i tydzien moze byc za krotki...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...