lukasz1813 1 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Witam wszystkich. Posiadam Audi A4 B5 1.9 TDi 115 km, jakiś czas temu zaczął mi się pocić zawór EGR, teraz z niego po przejechaniu ok 1000km wycieka olej Skąd ten olej się bierze i jak mogę uszczelnić ten zawór? Czy wymienić go na nowego? Dodam że turbo było sprawdzane i nie puszcza oleju. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alf 0 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Mechanik twierdzi, że jak jest olej w interkulerze i dasz czadu na autostradzie to egr wtedy dostaje olej. Sam jestem ciekaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1813 1 Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 W interkulerze był olej, ale został usunięty jakieś 2 tygodnie temu, cały dolot wyczyszczony. Słyszałem opinie że olej bierze się z odmy. Czy to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 W interkulerze był olej, ale został usunięty jakieś 2 tygodnie temu, cały dolot wyczyszczony.Słyszałem opinie że olej bierze się z odmy. Czy to prawda? Jak turbo nie puszcza ani grama to zostaje tylko odma:wink: Wyjść jest kilka, zakup nowego zaworu egr, wywalenie zaworu gdzie minusem jest brak klapy gaszącej, zamontowanie oil tank catch Wybór należy do Ciebie:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszyna29 2 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 a może tu Serwis Pomp S.C. Brzeg z oil tankiem to bym uważał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Nie słyszałem jeszcze żadnej opinii o regenerowanych zaworach egr, raczej większość użytkowników wymienia, wyrzuca te zawory:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 co do egr bylo naprawde duzo tutaj ja polecam ci go wywalic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 500-600 zł nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 ja EGR u siebie "przerobiłem" wywaliłem całe bebechy zostawiłem tylko klape gaszenia reszte zaspawałem,nowe gumki i zero wycieków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulki 1 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 na 100%odma ale żeby ją wymienić musisz kupić całą pokrywe zaworów nową jakieś 400 500 zł chyba że zastosujesz oil tank tak jak kolega wyżej pisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daffy 0 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 ja EGR u siebie "przerobiłem" wywaliłem całe bebechy zostawiłem tylko klape gaszenia reszte zaspawałem,nowe gumki i zero wycieków ja mam podobnie tylko ze bebechów nie wywalalem zaspawałem dziórki po bokach nowe uszczelki i zero wycieków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshyhu87 2 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Te dziurki to w ogole do czegoś służą? Bo jak nie to spawam :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajcosz 1 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 mi tez cieknie, jestem ciekaw czy wymiana odmy coś pomoże.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1813 1 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Zastanawiam się nad kupnem nowego zaworu EGR ( choć to mi chyba nie pomoże w niczym bo jest już zaślepiony ten zawór ) Co do odmy to tylko w grę wchodzi zakup nowej wraz z deklem? Czemu uważać na oil tank catch? Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 15:54 ---------- Poprzedni post napisany at 14:44 ---------- A czy z odmy aż takie ilości oleju się wydobywają? Po przejechaniu ok 1000km olej cieknie mi po kolektorze, bloku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steryd81 0 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 kurde mam to samo cieknie jak cholera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daffy 0 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Zaspawać małe koszta a spróbować można ja już zrobiłem 40.000 na zaslepionym EGR jak narazie nic się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1813 1 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Kolego ten zawór jest aluminiowy. Ciężko mi go będzie zaspawać. Może podeślesz mi jakieś fotki tego zaspawanego zaworu? Myślałem też na wstawieniu specjalnie dorobionej rury zamiast egr. Tylko wtedy brak będzie klapki gaszącej ---------- Post dopisany at 20:08 ---------- Poprzedni post napisany at 20:05 ---------- Coś na wzór poniższego zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajcosz 1 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 brak klapy będzie powodował bujankę przy gaszeniu auta. Można spróbować Oil catch tank na jakiś czas i zobaczyć czy to faktycznie z odmy idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1813 1 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Powstrzymam się z zakupem nowego egr-a. Spróbuję go uszczelnić i wyciągnąć z niego cały środek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajcosz 1 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 warto byłoby wyczyścić też to co dochodzi do egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się